Πέμπτη, 5 Ιουνίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 342

Νάξος – The Locaλs: Ρεμπέτικη βραδιά με τους Νικολάκη – Χωριανόπουλο

0

Τόπος: Νάξος – The Locaλs (παραλία Νάξου)

Χρόνος: Σάββατο 28 Δεκεμβρίου (ώρα έναρξης 21:00)

Εκδήλωση: Ζωντανή Μουσική με τους Νικολάκη – Χωριανόπουλο

Διοργάνωση: Καφέ – Μπαρ The Locaλs

Τι συμβαίνει;

To καφέ The Locaλs επιχειρεί ένα νέο άνοιγμα. Ζωντανή μουσική με επιλεγμένες κινήσεις, ώστε να προσδώσει κάτι διαφορετικό στην αγορά της Νάξου…

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου και στο χώρο που έχει δημιουργήσει θα έχουμε στις 9 το βράδυ το δίδυμο Νίκος Νικολάκης (μπουζούκι) και Νίκος Χωριανόπουλος (Κιθάρα) για ένα ταξίδι στο παρελθόν και το .. παρών μέσω της μουσικής.

Τηλέφωνο κρατήσεων: 22850 26789

Δείτε την αφίσα της εκδήλωσης 

 

Νάξος – Κωμιακή: Μικροί ζαχαροπλάστες σε δράση (Photo)

0

Ημέρες γιορτινές με τα παιδιά σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Στην Κωμιακή μπορεί η βροχή και η χαμηλή θερμοκρασία να κρατάει τους κατοίκους στα σπίτια, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εκδηλώσεις..

Και με την αρωγή της Αντωνίας Φραγκουλοπούλου μαθαίνουμε ότι ουκ ολίγα παιδιά με την αρωγή του Εργαστηρίου Δημιουργικής Απασχόλησης είχαν μία πρωτόγνωρη εμπειρία: έγιναν ζαχαροπλάστες για μερικές ώρες.. Τα αποτελέσματα; Εντυπωσιακά..

Οπως αναφέρει η κα Φραγκουλοπούλου σε ανάρτησή της..

“Έχετε ξαναδεί τόσους πολλούς μαζεμένους ζαχαροπλάστες; Ε λοιπόν ορίστε!! 👩🏻‍🍳👨🏼‍🍳 οι πιο φανταστικοί ζαχαροπλάστες είναι εδώ και είναι όλοι από την Κωμιακή της Νάξου! ❤️🔝

Φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα μπισκότα και μοσχοβόλησαν οι γειτονιές όλες, των Ροδινών, του Γκισιμέ, της Λότζας, του Κάψαλου, του Πλατανακιού, του Έρο Ιάννη! 🏡

Εκτός του ότι έγιναν πεντανόστιμα, ήταν η αιτία να έρθουμε πιο κοντά αυτές τις Άγιες μέρες, να ζωντανέψουμε τις γειτονιές του χωριού και να βροντοφωνάξουμε ότι τα παιδιά του χωριού είναι εδώ, γεμάτα όρεξη, ζωντάνια, ιδέες και όνειρα!!

🫶🏻😍 Ευχόμαστε όλοι μαζί ένα 2025 γεμάτο υγεία σε όλους!!”

 

 

Να σημειώσουμε ότι από το Σάββατο 16 Νοεμβρίου στο Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας  λειτουργεί το Εργαστήρι σε μία προσπάθεια προσφέρει τις ευκαιρίες για ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών και κινητικών δεξιοτήτων, συνεργασία και ομαδικό πνεύμα σε κάθε δράση, διασκέδαση και ψυχαγωγία και τη δυνατότητα αυτοέκφρασης σε ένα περιβάλλον βιωματικής μάθησης.

Νάξος – Κωμιακή: Ξεκινάει Εργαστήριο Δημιουργικής Απασχόλησης για παιδιά

Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η κα Αντωνία Φραγκουλοπούλου (σ,σ. εργοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή) η οποία από το 2023 έχει δημιουργήσει το δικό της χώρο στη Πόλη της Νάξου με τίτλο “Έργου Αξία – Πρότυπο Κέντρο Παιδιού & Ειδικών Θεραπειών” και το οποίο βρίσκεται δίπλα στην Αστυνομία στον επαρχιακό δρόμο Νάξου – Γαλανάδου… Είναι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με μεταπτυχιακές σπουδές και επιμορφώσεις στην Ειδική Αγωγή.

 

Πρόταση ημέρας: Βασιλόπιτα με πορτοκάλι, γιαούρτι και καρδάμωμο

0

Mια βασιλόπιτα αφράτη σαν γιαουρτόπιτα και φουλ πορτοκαλένια, ζουμερή και νόστιμη. Μέσα στη ζύμη έχει ένα ολόκληρο πορτοκάλι βρασμένο και πολτοποιημένο. και πάνω στη βασιλόπιτα ένα μείγμα βουτύρου που στο ψήσιμο δημιουργεί μια τραγανή επικάλυψη.

Η Ιφιγένεια Ζάχου είναι η ιδιοκτήτρια του micro-bakery Fika στο Φιξ, όπου καταπιάνεται με κρουασάν και άλλες δύσκολες και ιδιότροπες ζύμες, στις οποίες έχει μεγάλη αδυναμία και ακόμα μεγαλύτερο ταλέντο. Και παραδίδει στον “Γαστρονόμο” μία ιδιαίτερη συνταγή για Βασιλόπιττα.

Χρόνος: 20′ προετοιμασία / 40′ ψήσιμο / Σύνολο: 1 ώρα

Υλικά

Μερίδες: για ταψί 23 x 23 εκ.
#  400 γρ. ζάχαρη
#  380 γρ. αλεύρι μαλακό
#  16 γρ. μπέικιν πάουντερ
#  5 γρ. αλάτι
#  10 γρ. καρδάμωμο τριμμένο (προαιρετικό)
#  170 γρ. βούτυρο αγελάδας, κρύο, σε κυβάκια
#  1 μεγάλο πορτοκάλι, ολόκληρο
#  2 αυγά
#  85 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
#  1 κουτ. γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
#  100 γρ. σοκολάτα σε σταγόνες, γάλακτος ή μαύρη (προαιρετικό)
#  ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα

Διαδικασία

Για να φτιάξουμε βασιλόπιτα με πορτοκάλι, γιαούρτι, καρδάμωμο και τραγανό κραμπλ, ξεκινάμε προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 180°C, με αέρα.

# Στρώνουμε ένα τετράγωνο ταψάκι 23 x 23 εκ. με λαδόκολλα, καλύπτοντας και τα πλαϊνά.

# Πλένουμε το πορτοκάλι και το βράζουμε σε μια κατσαρολίτσα με νερό που να το σκεπάζει, για 20-30 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσει τόσο ώστε να τρυπιέται εύκολα με το πιρούνι. Το βγάζουμε, περιμένουμε λίγο να κρυώσει, το κόβουμε και αφαιρούμε τα κουκούτσια.

# Πολτοποιούμε τα κομμάτια του, χωρίς να αφαιρέσουμε τις φλούδες τους, σε έναν πολυκόφτη, ρίχνοντας μαζί και τα ζουμιά που έβγαλε το πορτοκάλι όταν το κόψαμε.

# Ζυγίζουμε και κρατάμε 150-160 γρ. για τη συνταγή μας.

# Σε ένα μπολ ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά (ζάχαρη, αλεύρι, μπέικιν πάουντερ, αλάτι, κάρδαμο).

# Προσθέτουμε το βούτυρο και τρίβουμε τα υλικά με τα δάχτυλά μας μέχρι να ενωθούν οι σκόνες με το βούτυρο και να γίνει ένα μείγμα όλο ψίχουλα. Κρατάμε στην άκρη 1 φλιτζ. τσαγιού από το μείγμα.

# Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε όλα τα υγρά (αυγά, γιαούρτι και τον ζυγισμένο πολτό πορτοκαλιού).

# Προσθέτουμε τη βανίλια και ανακατεύουμε καλά με ένα σύρμα.

# Αδειάζουμε τα υγρά μέσα στο μείγμα των στερεών και ανακατεύουμε μέχρι ίσα να ομογενοποιηθεί, προσθέτοντας και τη σοκολάτα, αν βάλουμε.

# Αδειάζουμε το μείγμα στο ταψί, χωρίς να παραλείψουμε να βάλουμε και το φλουρί.

# Στο τέλος, παίρνουμε λίγο λίγο από το ψιχουλιαστό μείγμα βουτύρου που κρατήσαμε κατά μέρος και το πιέζουμε λίγο στη χούφτα μας, ώστε να σχηματιστούν μεγαλύτερα κομμάτια, τα οποία σκορπίζουμε σε όλη την επιφάνεια του μείγματος, για να δημιουργηθεί ένα τραγανό στρώμα από πάνω.

# Ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 30-40 λεπτά. Βγάζουμε, αφήνουμε να κρυώσει και πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.

Πηγή: Γαστρονόμος

 

Blue Star Ferries: Δεν θα προσεγγίσει τη Νάξο αύριο (28/12) το “Blue Carrier 2”

0

Αχ αυτές οι καιρικές συνθήκες.. Από το ένα απαγορευτικό στο άλλο.. Με δεδομένο δε ότι έχουμε πρόβλημα με τις υποδομές η σχετική είδηση για την μη προσέγγιση του Blue Carrier 2 (φωτογραφία από τον Γιάννη Πολυκρέτη) στη Νάξο, δεν μας αιφνιδίασε…

Οπότε; Οπως αναφέρει η Blue Star Ferries

“Σας ενημερώνουμε, ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν, το πλοίο δεν θα προσεγγίσει το λιμάνι της Νάξου.

Το δρομολόγιο του πλοίου σήμερα Παρασκευή 27/12/24, θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως :

Αναχώρηση από Πειραιά 19:00, για Κάλυμνο 06:35 – 07:05, Κω 08:10 – 08:55, άφιξη στη Ρόδο 12:55”.

 

Κακοκαιρία – Αττική: Από το βράδυ της Παρασκευής, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων άνω των 3,5 τόνων

0

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε οδικούς άξονες του νομού Αττικής ανακοίνωσε την Παρασκευή, για λόγους ασφάλειας, η ΕΛ.ΑΣ., ενόψει της εκδήλωσης δυσμενών καιρικών φαινομένων και προς αποφυγή της πρόκλησης προβλημάτων.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, από το βράδυ της Παρασκευής και ώρα 22:00, έως τις 16:00 το Σάββατο, δεν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία παντός είδους βαρέος οχήματος μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, ανεξαρτήτως χρήσεως αντιολισθητικών αλυσίδων:

# στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της ΝΕΟ Αθηνών – Λαμίας, στο τμήμα της από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τη χ/θ 57,300 (όρια Ν. Αττικής) και

# στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της Π.Ε.Ο Ελευσίνας – Θηβών από τη χ/θ 5,000 (πρατήριο καυσίμων REVOIL- πρώην CYCLON) έως τα όρια του Ν. Αττικής με το Ν. Βοιωτίας (χ/θ 30,000).

Από την παραπάνω απαγόρευση εξαιρούνται τα οχήματα οδικής βοήθειας, τα φορτηγά που μεταφέρουν αλάτι, καθώς και τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων, για τον σκοπό εγκατάστασης οδικής σήμανσης, στην αριστερή λωρίδα της ΝΕΟ Αθηνών- Λαμίας, ως εξής:

# Από τη χ/θ 18,000 έως τη χ/θ 20,000 στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία και

# Από τη χ/θ 57,000 έως τη χ/θ 55,500 στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

«Οι ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δύναται να παραταθούν ή να μειωθούν και πέραν των καθορισμένων ωρών, εφόσον οι κυκλοφοριακές συνθήκες το επιβάλλουν», σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Αντιολισθητικές αλυσίδες

Επιπλέον, από την Παρασκευή στις 22:00 και μέχρι νεοτέρας, για το σύνολο του οδικού δικτύου του νομού Αττικής, είναι υποχρεωτικός ο εφοδιασμός των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών με αντιολισθητικές αλυσίδες, ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον τα οχήματα αυτά δεν φέρουν ειδικά ελαστικά.

«Παρακαλούνται οι οδηγοί των εν λόγω οχημάτων να αποφύγουν την κίνησή τους στα ανωτέρω οδικά τμήματα προς αποφυγή ταλαιπωρίας τους και δημιουργίας πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων και να ακολουθούν τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων», υπογραμμίζεται.

 

Στην «πρίζα» το σχέδιο για υβριδικούς σταθμούς στα νησιά, τι ισχύει στις Κυκλάδες

0
Ανεμογεννήτριες
Ανεμογεννήτριες

Ενα σχέδιο που φιλοδοξεί να επιλύσει τον περίπλοκο γρίφο της ανεπάρκειας ενεργειακών και υδατικών πόρων στα νησιά του Αιγαίου θα ξεδιπλώσει το 2025 το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ). Ειδικότερα, το ενεργειακό επιτελείο της κυβέρνησης προωθεί τη δημιουργία καινοτόμων υβριδικών συστημάτων τα οποία θα λειτουργήσουν ως «αντίδοτο» στην ενεργειακή απομόνωση των ελληνικών νησιών, δημιουργώντας παράλληλα ευνοϊκές συνθήκες και για τη λειτουργία μονάδων αφαλάτωσης.

Διαγωνισμοί

Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει μιλώντας στο «Βήμα» η υφυπουργός Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, το πρώτο εξάμηνο του 2025 αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν και οι διαγωνισμοί για την ανάπτυξη των υβριδικών σταθμών, οι οποίοι αποτελούν συνδυαστικές μονάδες παραγωγής ρεύματος από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) και συστήματα αποθήκευσης – συνήθως με μπαταρίες ή και με την τεχνολογία της αντλησιοταμίευσης.

«Η Ρόδος πιθανότατα θα είναι το πρώτο νησί όπου θα εγκατασταθεί τέτοιο έργο» επισημαίνει η κυρία Σδούκου, εξηγώντας ότι, στην παρούσα φάση, ο ΔΕΔΔΗΕ που είναι ο Διαχειριστής των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών – δηλαδή εκείνων που το ηλεκτρικό τους δίκτυο για τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας δεν συνδέεται με το σύστημα της ηπειρωτικής χώρας –  ολοκλήρωσε τον επαναπροσδιορισμό των περιθωρίων εγκατάστασης υβριδικών σταθμών για το συγκεκριμένο νησί και συνεχίζει πλέον την αξιολόγηση και για τα υπόλοιπα.

Ενεργειακές ανάγκες

Ο αριθμός των υβριδικών σταθμών που θα εγκατασταθούν σε κάθε Μη Διασυνδεδεμένο Νησιωτικό Σύστημα (ΜΔΝ) της χώρας εξαρτάται από το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του κάθε συστήματος.

Η απόφαση για το πλήθος των σταθμών, σύμφωνα με την κυρία Σδούκου, θα ληφθεί σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ και τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ), ώστε να διασφαλιστούν η αποδοτική λειτουργία και η ομαλή διαχείριση των ενεργειακών αναγκών.

«Η διαδικασία θα ξεκινήσει από τα μεγαλύτερα ΜΔΝ, όπως είναι η Ρόδος, το σύστημα Κω-Καλύμνου, η Σάμος, η Λέσβος και η Χίος. Σε αυτά τα συστήματα εκτιμάται ότι θα εγκατασταθούν 2-3 υβριδικοί σταθμοί ανά νησί, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Στα μεσαίου μεγέθους νησιά προβλέπονται 1-2 υβριδικοί σταθμοί, ενώ στα μικρότερα νησιά αναμένεται να εγκατασταθεί ένας υβριδικός σταθμός» αναφέρει η υφυπουργός, τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη στρατηγική προσέγγιση διασφαλίζει την προτεραιότητα στις περιοχές με τη μεγαλύτερη ενεργειακή ζήτηση, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην ενεργειακή αυτονομία και βιωσιμότητα των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών.

Τη διεξαγωγή των διαγωνισμών για την εγκατάσταση των υβριδικών σταθμών θα αναλάβει η ΡΑΑΕΥ, όπως έχει ήδη πράξει στο παρελθόν για τη χορήγηση λειτουργικής ενίσχυσης σε σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, διασφαλίζοντας έτσι τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα στη διαδικασία επιλογής.

Ο Ρυθμιστής έχει αποκτήσει τη σχετική τεχνογνωσία καθώς έχει ήδη ολοκληρώσει έναν αντίστοιχο διαγωνισμό για την εγκατάσταση του υβριδικού σταθμού στο νησί της Αστυπάλαιας. «Ο συγκεκριμένος σταθμός συνδυάζει σταθμούς ΑΠΕ και αποθήκευσης, προάγοντας την ενεργειακή αυτονομία του νησιού. Αυτό το έργο αποτελεί το πρώτο βήμα σε μια ευρύτερη στρατηγική για τη στήριξη των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών μέσω υβριδικών σταθμών» υπογραμμίζει η κυρία Σδούκου.

Διπλός μηχανισμός

Η εγκατάσταση υβριδικών σταθμών στα νησιά θα στηριχθεί με κονδύλια ύψους 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Απανθρακοποίησης. «Οι πόροι αυτοί θα χρησιμοποιηθούν για την παροχή επενδυτικής ενίσχυσης για την ανάπτυξη υβριδικών σταθμών στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά. Η επενδυτική ενίσχυση θα καλύψει ένα σημαντικό μέρος του υψηλού αρχικού κόστους ανάπτυξης τέτοιων έργων, ενθαρρύνοντας τις σχετικές επενδύσεις» επισημαίνει η υφυπουργός Ενέργειας.

Παράλληλα, η επενδυτική ενίσχυση, όπως αναφέρει η κυρία Σδούκου, θα συνδυαστεί με απομειωμένη λειτουργική ενίσχυση, η οποία θα προέλθει από τον Ειδικό Λογαριασμό ΑΠΕ που παρέχει ενισχύσεις σε έργα ΑΠΕ και θα εξασφαλίσει ότι οι υβριδικοί σταθμοί θα παραμένουν αποδοτικοί μακροπρόθεσμα. «Ο διπλός αυτός μηχανισμός στοχεύει στη διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας των έργων, αποφεύγοντας τυχόν υπεραποζημίωση, ενώ παράλληλα παρέχει κίνητρα στους κατόχους των υβριδικών σταθμών να επιτυγχάνουν τη βέλτιστη λειτουργία τους, μειώνοντας παράλληλα την ανάγκη για χρήση δημόσιων πόρων» τονίζει η ίδια.

Οι επενδυτές

Το βασικό κριτήριο που θα εφαρμοστεί στους διαγωνισμούς είναι η χαμηλότερη προσφερόμενη τιμή αναφοράς. Με άλλα λόγια, οι επενδυτές θα πρέπει να υποβάλουν προσφορές με την ελάχιστη δυνατή τιμή (ταρίφα) για την ενέργεια που θα παρέχουν στο δίκτυο, εξασφαλίζοντας έτσι την οικονομική αποδοτικότητα των συστημάτων.

Εξετάζεται,  ακόμη, η υιοθέτηση συμπληρωματικών κριτηρίων, όπως είναι η τεχνική αξιοπιστία, η συμβολή στη συνολική βιωσιμότητα των ενεργειακών συστημάτων των νησιών αλλά και τα οφέλη προς την τοπική κοινωνία. Τα πρόσθετα κριτήρια θα εξασφαλίσουν ότι οι προτάσεις δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικές αλλά και τεχνικά άρτιες, ανταποκρινόμενες στις ανάγκες των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών, ενώ θα προσφέρουν σημαντικά οφέλη στις τοπικές κοινωνίες, τόσο οικονομικά όσο και περιβαλλοντικά.

Αλλωστε, με την εγκατάστασή τους τα νησιά θα απεξαρτηθούν από τα ρυπογόνα και πανάκριβα ορυκτά καύσιμα στα οποία βασίζεται σήμερα η ηλεκτροπαραγωγή  στους 32 αυτόνομους και τοπικούς σταθμούς παραγωγής που λειτουργούν με μαζούτ και ντίζελ.

Υποστήριξη των μονάδων αφαλάτωσης

Οι μονάδες αφαλάτωσης, αν και συχνά αναφέρονται στο πλαίσιο τέτοιων έργων, αποτελούν ξεχωριστά συστήματα τα οποία δεν ενσωματώνονται στους υβριδικούς σταθμούς. Ωστόσο, οι σταθμοί αυτοί μπορούν να λειτουργήσουν υποστηρικτικά – μέσω της καθαρής «φθηνής» ενέργειας που παράγουν – στις αφαλατώσεις θαλασσινού νερού περιορίζοντας έτσι και το ενεργειακό τους αλλά και το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Συγκεκριμένα, τα υβριδικά συστήματα θα μπορούν να υποστηρίξουν με φθηνή «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια τις εξαιρετικά ενεργοβόρες μονάδες αφαλάτωσης που θεωρούνται αναγκαίες για τα άνυδρα νησιά του Αιγαίου, αλλά το εξαιρετικά υψηλό κόστος του παραγόμενου νερού τις καθιστά σχεδόν απαγορευτικές.

Τις ανάγκες της νησιωτικής χώρας σε υδάτινους πόρους καταδεικνύουν κα τα πρόσφατα στοιχεία (29/11/2024) του υπουργείου Ναυτιλίας, σύμφωνα με τα οποία, από το 2019 έως σήμερα, έχουν δοθεί σε άνυδρους νησιωτικούς δήμους και στις ΔΕΥΑ τους (Δημοτικές Επιχειρήσεις Υδρευσης – Αποχέτευσης) για την υδροδότησή τους και έργα βελτίωσης υποδομών ύδρευσης, περί τα 48,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 12,3 εκατ. ευρώ για το σύμπλεγμα των Κυκλάδων.

Πηγή: tovima.gr

British Airways: Αφαιρεί πτήσεις προς Σαντορίνη και Μύκονο το 2025

0
british_airways_planes

Η British Airways φαίνεται να έχει αποσύρει από τις πωλήσεις εισιτηρίων της για το καλοκαίρι του 2025, πτήσεις προς Σαντορίνη, Μύκονο και Κω, έπειτα από ακυρώσεις που ανακοίνωσε πρόσφατα για μακρινά δρομολόγια από το Ην. Βασίλειο.

Πρόκειται για συνηθισμένες αλλαγές στα προγράμματα των αεροπορικών εταιριών καθώς προσφέρουν εναλλακτικές πτήσεις, προκαλώντας όμως απογοήτευση σε όσους έχουν κάνει ήδη κράτηση.

Η αεροπορική εταιρία απέσυρε τη δυνατότητα κρατήσεων για πτήσεις από το αεροδρόμιο Γκάτουικ του Λονδίνου προς Μύκονο και Σαντορίνη, ωστόσο οι πτήσεις από το Χίθροου προς τα δύο Ελληνικά νησιά παραμένουν.

Επιπλέον, εκτός δυνατότητας κράτησης τέθηκε και το καλοκαιρινό δρομολόγιο προς Κω από το Χίθροου, το οποίο όμως δεν προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία καθώς οι ταξιδιώτες με προορισμό την Κω μπορούν να επιλέξουν το δρομολόγιο της θυγατρικής της British Airways, BA Euroflyer, από το Γκάτουικ.

Η αεροπορική εταιρία πρόσφατα ανακοίνωσε την αναστολή μακρινών δρομολογίων της. Στις 18 Δεκεμβρίου επιβεβαίωσε την αναστολή του δρομολογίου Χίθροου – Άμπου Ντάμπι από το Μάρτιο έως τον Οκτώβριο του 2025, λόγω ζητημάτων στους κινητήτες των αεροσκαφών Boeing 787 Dreamliner. Το δρομολόγιο Γκάτουικ – Νέα Υόρκη ανεστάλη επίσης για ένα χρόνο.

Πηγή: tornosnews.gr

Βρούτσης – Σύρος: Αναβαθμίζεται η Β’ κλειστή αίθουσα “Δημ. Βικέλας”

0

Το Αθλητικό Έργο «Ενίσχυση φέροντα οργανισμού Β’ κλειστής αίθουσας Αθλητικού Κέντρου Δήμου Σύρου – Ερμούπολης Δημήτριος Βικέλας», χρηματοδοτεί το Υπουργείο Αθλητισμού.

Η ένταξη του Έργου περιλαμβάνεται στο Υποπρόγραμμα Τομέα Αθλητισμού του ΤΠΑ 2021-2025, από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025 του ΥΠΑΙΘΑ και η χρηματόδοτησή του θα φτάσει στο ύψος των 684.574,08 ευρώ (ΑΔΑ: 6ΔΛΞ46ΝΚΠΔ-0ΚΛ).

Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης δήλωσε σχετικά: «Η δέσμευσή μου στον αθλητικό κόσμο της Σύρου γίνεται πράξη! Ένα έργο πνοής, ύψους 684.574,08€ που θα μετατρέψει σε στολίδι το κλειστό γυμναστήριο του νησιού. Οι αθλητικές εγκαταστάσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα εντάσσονται, σύμφωνα με τις δημοσιονομικές μας δυνατότητες, στα προγράμματα χρηματοδότησης για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμισή τους!

Στη Σύρο, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο, Αλέξη Αθανασίου προτεροποιήσαμε τις ανάγκες του νησιού και είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την πρώτη μεγάλη παρέμβαση, που είναι η χρηματοδότηση του κλειστού γυμναστηρίου για την ενίσχυση του φέροντα οργανισμού.

Σύντομα θα βρεθώ κοντά στην αθλητική οικογένεια της Σύρου για να γιορτάσουμε όλοι μαζί την έναρξη των διαδικασιών για την μεγάλη αλλαγή στο Αθλητικό Κέντρο του νησιού. Παραδίδουμε στους πολίτες όλης της χώρας ασφαλείς αθλητικές εγκαταστάσεις, απόλυτα σύμφωνες με τις διεθνείς προδιαγραφές».

Δικαιούχος του έργου είναι ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, ο οποίος εντός του 2025 θα αναλάβει τις διαδικασίες για τη διενέργεια διαγωνισμού και τη δημοπράτησή του.

Blue Star Paros: Επιστροφή αύριο (28/12) από Αμοργό προς Πειραιά

0

Το απαγορευτικό απόπλου που ολοκληρώνεται σήμερα και το γεγονός ότι από αύριο έχουμε νέα αλλαγή στον καιρό με δυσμενείς καιρικές συνθήκες φέρνει εκ νέου αλλαγές. Αποτέλεσμα; Μέσω της Blue Star Ferries έγινε γνωστό ότι το Blue Star Paros θα αφήσει την Αμοργό αύριο Σάββατο το πρωί και όχι την Κυριακή όπως προβλέπεται…

Η σχετική ανακοίνωση της Blue Star Ferries αναφέρει: 

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν, η παραμονή του πλοίου Blue Star Paros στο λιμάνι των Καταπόλων κρίνεται επισφαλής.

Κατά συνέπεια το δρομολόγιο του Blue Star Paros από Κατάπολα την Κυριακή 29/12/24, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28/12/24, ως ακολούθως :

Σάββατο 28/12/24 (αντί Κυριακή 29/12/24)

Αναχώρηση από Κατάπολα 05:45, για Κουφονήσι 06:30-06:45, Σχοινούσα 07:15-07:30, Ηρακλειά 07:40-07:55, Νάξο 09:00-09:30, Πάρο 10:20-10:45, άφιξη στον Πειραιά 15:15 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα.

Δυτικές Κυκλάδες: Αλλαγή ώρας στην αναχώρηση του “Ανεμος” από τον Πειραιά

0

Σε εξέλιξη το απαγορευτικό απόπλου με αποτέλεσμα να έχουμε αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων από και προς τις Κυκλάδες. Η Aegean Sea Lines προχώρησε σε τροποποίηση δρομολογίου από τον Πειραιά σήμερα Παρασκευή (27/12) προς τις Δυτικές Κυκλάδες για το “Ανεμος”…

Η ανακοίνωση αναφέρει:

H AEGEAN SEA LINES ενημερώνει ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν, το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ από Πειραιά προς Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο την Παρασκευή 27/12/2024, θα εκτελεσθεί με ώρα αναχώρησης 18:00 αντί 13:55 ως ακολούθως:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ (18:00) – ΣΕΡΙΦΟΣ (22:10-22:25) – ΣΙΦΝΟΣ (23:05-23:20) – ΚΙΜΩΛΟΣ (00:10-00:25) – ΜΗΛΟΣ (01:20).

Οι επιβάτες με εισιτήρια θα ενημερωθούν για την αλλαγή της ώρας από την εταιρεία.