Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 461

Π.Ν.Αι.: Πρόσκληση γαι συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών SIAL 2024

0

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στα πλαίσια πολιτικής της ανάδειξης και προώθησης των τοπικών πιστοποιημένων προϊόντων, πρόκειται να συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών SIAL 2024,  η οποία θα πραγματοποιηθεί  19-23  Οκτωβρίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte στο Παρίσι.

Η Περιφέρεια συμμετέχει στην μεγαλύτερη Διεθνή Εμπορική Έκθεση τροφίμων και ποτών του 2024 σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προσδοκώντας την εξωστρέφεια των πιστοποιημένων προϊόντων της. Η συγκεκριμένη έκθεση έχει υψηλή επισκεψιμότητα, προσελκύοντας εισαγωγείς, διανομείς και αγοραστές από όλο τον κόσμο. Δίνει την ευκαιρία πρόσβασης στη γαλλική, την ευρωπαϊκή, αλλά και τη διεθνή αγορά και συμβάλλει στην ανάπτυξη  και ενίσχυση των εξαγωγών και στην στήριξη της αναγνωρισιμότητας των πιστοποιημένων προϊόντων.

Καλούνται όσοι παραγωγοί μεταποιούν ή/και τυποποιούν αποκλειστικά: πιστοποιημένα ΠΟΠ ή/και ΠΓΕ ή/και ΕΠΙΠ ή/και Βιολογικά με έγκριση H.A.C.C.P. ή/και ISO αγροτικά προϊόντα (τρόφιμα & ποτά) της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και επιθυμούν να έχουν παρουσία στο περίπτερο που πρόκειται να μισθώσει η Π.Ν.ΑΙ., να το δηλώσουν το αργότερο έως τη Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024 στην σχετική φόρμα που υπάρχει στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας:  https://www.pnai.gov.gr/archives/23251

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι οι ίδιοι θα πρέπει να καλύψουν με δικά τους έξοδα την εγγραφή τους στην έκθεση (κόστους περίπου 1.400€ πλέον ΦΠΑ) κατοχυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη συμμετοχή τους. Επίσης η επιστροφή προϊόντων από την έκθεση (πέραν του διαφημιστικού και διακοσμητικού υλικού), τα εισιτήρια, η διαμονή, η παροχή ρεύματος για την 24ωρη λειτουργία ψυγείων  ή άλλου επαγγελματικού εξοπλισμού που ενδεχομένως θα χρειαστούν, είναι κόστη που βαρύνουν τους ίδιους τους εκθέτες και δεν καλύπτονται από την Περιφέρεια.

Λόγω των περιορισμένων θέσεων, η επιλογή των εκθετών θα γίνει βάση κριτηρίων και ελέγχου των δηλωθέντων στοιχείων. Με ποινή αποκλεισμού συμμετοχής θα απορριφθούν, μετά από έλεγχο, όσοι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις πιστοποίησης και όσοι δεν μεταποιούν και τυποποιούν πρωτογενή τοπικά προϊόντα. Επίσης με ποινή αποκλεισμού θα απορρίπτονται από επόμενες εκθέσεις, όσοι δηλώσουν στην παρούσα φάση συμμετοχή στην Έκθεση και στη συνέχεια ακυρώσουν ή δεν αποστείλουν όλα τα δικαιολογητικά που θα ζητηθούν μετά τη λήξη της ημερομηνίας υποβολής των αιτήσεων.

Διευκρίνίζεται πως μετά τις 11/3/2024 καμία Δήλωση δεν θα γίνει δεκτή.

Στη συγκεκριμένη έκθεση δεν επιτρέπεται η λιανική πώληση.

Για πληροφορίες στα τηλέφωνα 2241360567 κ. Τάνια Ρούσσου-Προϊσταμένη Τμήματος Προβολής και Προώθησης Αγροτικών Προϊόντων  για την Περιφερειακή Ενότητα Δωδεκανήσου και 2281082380 κ. Ντίνα Βλάχου-Προϊσταμένη Τμήματος Προβολής και Προώθησης Αγροτικών Προϊόντων για την Περιφερειακή Ενότητα Κυκλάδων.

Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ

ΦΙΛΗΜΟΝΑΣ ΖΑΝΝΕΤΙΔΗΣ

 

Στη Ρόδο η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου TOURISMO

0

Στη Ρόδο η εναρκτήρια συνάντηση του έργου με επικεφαλής την Αναπτυξιακή Εταιρεία της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου –ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.

Η Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου – ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. διοργάνωσε στη Ρόδο την εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού Έργου «TOURISMO – TOURism Innovative and Sustainable Management of flOws» στις 20 και 21 Φεβρουαρίου 2024, με τη συμμετοχή της Εντεταλμένης Περιφερειακής Συμβούλου Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Προέδρου της Εταιρείας κας Μάρας Αντωνιάδη και του στελεχιακού δυναμικού της εταιρείας, και με την στήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου. Το έργο εγκρίθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Interreg Euro-MED, με συνολικό προϋπολογισμό 2.980.995 €, είναι συγχρηματοδοτούμενο κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους και η διάρκεια υλοποίησης του είναι 33 μήνες. Για την υλοποίηση του έργου συνεργάζονται, υπό τη μορφή Εταιρικού Σχήματος, 10 εταίροι από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία, την Ισπανία, την Κροατία και τη Μάλτα με επικεφαλής εταίρο την Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου – ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.

Την πρώτη μέρα, ακολουθώντας την ημερήσια διάταξη της συνάντησης, έγινε συνολική επισκόπηση του έργου κατά την οποία παρουσιάστηκαν το αντικείμενο, οι στόχοι και τα αναμενόμενα αποτελέσματα καθώς και το πλάνο του προϋπολογισμού του συνολικά και ανά συμμετέχοντα εταίρο. Επιπλέον αναλύθηκαν όλες οι δράσεις και τα παραδοτέα που θα πρέπει να υλοποιηθούν ανά πακέτο εργασίας και τέλος συζητήθηκαν το προφίλ, ο ρόλος, τα καθήκοντα και οι πιλοτικές περιοχές των υπολοίπων εταίρων του TOURISMO:

  • του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας,
  • του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας της Φλωρεντίας,
  • του Ιδρύματος Valenciaport για την έρευνα, την προώθηση και τις εμπορικές μελέτες της Περιφέρειας της Βαλένθια,
  • της Αναπτυξιακής Εταιρείας Λεμεσού ΕΠΕ,
  • της Εταιρείας Οικονομικής Ανάπτυξης της Βάρνα,
  • του Δημόσιου Ιδρύματος RERA S.D για τον Συντονισμό και την Ανάπτυξη της κομητείας Σπλιτ Δαλματίας,
  •  του Ιδρύματος Περιφερειακής Ανάπτυξης και Διαλόγου της Μάλτας,
  • της ελληνικής εταιρείας KiNNO INNOVATION INTERMEDIARIES LTD,
  • του Ιδρύματος Ιστορικής Κληρονομιάς Santa Maria la Real.

Την επόμενη μέρα 21/2 παρουσιάστηκε η πιλοτική δράση που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, συζητήθηκε το σχέδιο της στρατηγικής επικοινωνίας του έργου και έγινε αποδεκτό από το σύνολο των εταίρων το πλάνο δράσης του πρώτου εξαμήνου και οι ημερομηνίες συναντήσεων του εταιρικού σχήματος για το τρέχον έτος.

Στο πλαίσιο του έργου, οι εταίροι θα δουλέψουν μαζί για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων που δημιουργούνται από τον υπερτουρισμό. Αυτό θα γίνει μέσω της στροφής προς έναν συνειδητό και βιώσιμο τουρισμό που απαιτεί καινοτόμες προσεγγίσεις, συμμετοχή διαφόρων φορέων του οικοσυστήματος, βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας και ισχυρότερη δέσμευση των τελικών χρηστών. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα θα δημιουργήσει καινοτόμες τεχνολογίες που θα προσφέρουν νέες λύσεις και υπηρεσίες για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των τουριστικών ροών. Η προσέγγιση βασίζεται σε χρήση δεδομένων από διάφορα σύνολα δεδομένων και επιτόπιες τεχνολογίες (π.χ. θερμικές κάμερες, μετρητές ατόμων, drones, ετικέτες) που σχετίζονται με την παρουσία, την πυκνότητα, τις ροές και τις συμπεριφορές των τουριστών, με την υποστήριξη μιας εμπλουτισμένης έκδοσης της πλατφόρμας HERIT-DATA, που ανέπτυξε και διαχειρίζεται το Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας. Η ελληνική πιλοτική δοκιμή, για την οποία είναι υπεύθυνη η Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Ν. Αιγαίου –ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε., θα εφαρμοστεί στην Παλιά Πόλη με σκοπό την ανακατανομή και τη βελτίωση της διαχείρισης των επισκεπτών που κινούνται μέσα σ’ αυτή κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου και τον Δήμο Ρόδου.

Η συνεργασία ενσωματώνει μια ποικιλία προφίλ τοποθεσιών (περιοχές UNESCO, λιμάνια, κέντρα πόλεων, παραλίες, πολιτιστικά μνημεία, πάρκα κ.λπ.) από τις 7 συμμετέχουσες ευρωπαϊκές χώρες καθώς και διαφορετικούς ενδιαφερόμενους φορείς της αλυσίδας αξίας (Αναπτυξιακές Εταιρείες, RTO, Επιστημονικοί Εμπειρογνώμονες, Ερευνητικά Ινστιτούτα, Διαμεσολαβητές, ΜΚΟ), επιτρέποντας έτσι τη δοκιμή λύσεων σε διαφορετικά περιβάλλοντα καθώς και την αξιοποίηση της προηγούμενης εμπειρίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα υψηλό βαθμό καινοτομίας.

Επίσημη ιστοσελίδα: www.readsa.gr

Σαντορίνη – ΔΕΥΑΘ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Κοντοχώρι, λόγω νέας σύνδεσης στο δίκτυο αποχέτευσης

0

Η Δ.Ε.Υ.Α. Θήρας γνωστοποιεί κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή Κοντοχώρι και συγκεκριμένα στο ύψος του ξενοδοχείου Amerisa Suites, λόγω νέας σύνδεσης στο δίκτυο Αποχέτευσης.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών η κυκλοφορία θα ρυθμίζεται από το προσωπικό του εργολάβου.

Παρακαλούνται, ωστόσο, οι οδηγοί να είναι προσεκτικοί και να τηρούν την προειδοποιητική σήμανση.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν από την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου από τις 07:00 π.μ. ως και τις 15:00μ.μ..

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση για την προσωρινή ενόχληση.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α. ΘΗΡΑΣ

Σαντορίνη: Κοινή ανακοίνωση Σωματείων για την απεργιακή κινητοποίηση της 28ης Φεβρουαρίου

0

Σήμερα, Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου, μετά από πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ Θήρας, συναντήθηκαν εκπρόσωποι του Συνδικάτου Επισιτισμού-Τουρισμού Θήρας, του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Θήρας, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θήρας, των εργαζομένων στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας και της ΕΛΜΕ Θήρας και αποφάσισαν κοινή απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη 28/2 στις 12.30 στην πλατεία των Φηρών, με την παρακάτω ανακοίνωση –κάλεσμα:

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ

ΩΣ ΕΔΩ! Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Η΄ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

28/2 Απεργούμε και βγαίνουμε όλοι και όλες στον δρόμο! Ενώνουμε τη φωνή μας με τους χιλιάδες φοιτητές που αγωνίζονται για τις σπουδές τους, με τους χιλιάδες αγρότες που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους, με τους εργαζόμενους που δίνουν μάχη, ενάντια στην ακρίβεια, για υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς και κατοχύρωση εργασιακών δικαιωμάτων.

Στις 28 του Φλεβάρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, οι περισσότεροι φοιτητές και νέα παιδιά! Δίνουμε το παρόν στον αγώνα ώστε τίποτα να μην ξεχαστεί, τίποτα να μην συγκαλυφθεί. Να αποκαλυφθούν οι πραγματικές αιτίες και οι πραγματικοί ένοχοι! Η εγκληματική πολιτική της Ε.Ε. της απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων. Οι πολιτικές των κυβερνήσεων που τα μετράνε όλα με το κέρδος των λίγων, θυσιάζοντας ακόμα και ανθρώπινες ζωές.

Η ακρίβεια σαρώνει τους μισθούς και το εισόδημα μας!

Το εισόδημά μας δε φτάνει για να καλύψει τις ανάγκες σε βασικά είδη, σε τρόφιμα, ρεύμα, σε λογαριασμούς και έξοδα που τρέχουν.

Παρακολουθούμε τις τιμές σε βασικά προϊόντα να ακριβαίνουν καθημερινά. Η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων έχει μειωθεί κατά 15% μόνο τα τελευταία δυο χρόνια. Την ίδια στιγμή οι επιχειρηματικοί όμιλοι των super markets, της ενέργειας, των μεταφορών, των τραπεζών εξασφάλισαν αμύθητα κέρδη.

Υγεία και παιδεία στο έλεος… της κερδοφορίας των λίγων!

Στην υγεία, παρά τις μεγάλες ελλείψεις στα νοσοκομεία και στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, η κυβέρνηση «νομιμοποιεί το φακελάκι» με τα απογευματινά χειρουργεία. Οι γιατροί και οι νοσηλευτές παραιτούνται μαζικά, τα φάρμακα έχουν γίνει πανάκριβα.

Στην παιδεία μεγαλώνει η εμπορευματοποίηση με την ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων και την επιβολή εισαγωγικών εξετάσεων και στις τρεις τάξεις του λυκείου. Έτσι για τους πολλούς θα υπάρχουν πολλαπλές εξετάσεις και “κόφτες” για την είσοδο τους, ενώ για τους λίγους που θα έχουν να πληρώσουν, οι πόρτες των πανεπιστημιακών σπουδών θα είναι ορθάνοικτες.

28 Φλεβάρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για τις ζωές μας! Όλα τα σωματεία στη μάχη για την οργάνωση της απεργίας!

Οι πολύμορφες  κινητοποιήσεις των αγροτών και τα μπλόκα τους, οι φοιτητικές καταλήψεις και διαδηλώσεις, τα συλλαλητήρια των συνταξιούχων δείχνουν τον δρόμο που πρέπει να βαδίσουμε. Να δυναμώσει η διεκδίκηση απέναντι στην πολιτική της κυβέρνησης, της Ε.Ε, των επιχειρηματικών ομίλων. Τώρα που υποφέρουμε από την ακρίβεια, τώρα είναι η ώρα και η ανάγκη για να βγούμε μπροστά, να οργανώσουμε τον διεκδικητικό αγώνα. Σε αυτό το απεργιακό μέτωπο έχουμε θέση όλοι. Κανείς μόνος του!

Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας”

ΣΤΙΣ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΦΗΡΩΝ στις 12.30

 

ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θήρας

Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Επαρχίας Θήρας

Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Θήρας

Εργαζόμενοι Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας

Ομάδα Γυναικών Σαντορίνης της ΟΓΕ

 

 

Πάρος – Πίσω Λιβάδι: Καθημερινή προσέγγιση το καλοκαίρι για τα ταχύπλοα της Seajets;

0
Πάρος - Πίσω Λιβάδι
Πάρος - Πίσω Λιβάδι

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου-Αντιπάρου έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την καθημερινή προσέγγιση των επιβατικών πλοίων ενδοκυκλαδικής συγκοινωνίας SUPER JET ή SUPER JET 2 στο Πίσω Λιβάδι της Πάρου για τη θερινή περίοδο του έτους 2024.

Οι προϋποθέσεις που ετέθησαν είναι οι εξής :

– Ενίσχυση της Λιμενικής Αρχής Πάρου με προσωπικό.

– Παρουσία Λιμενικής Αρχής κατά τις ώρες προσέγγισης και απόπλου των πλοίων.

– Προσωπικό εξυπηρέτησης Λιμενικών εγκαταστάσεων (καβοδέτες και ότι άλλο  απαιτείται για την ασφαλή προσέγγιση των πλοίων).

– Διευθέτηση του χώρου για δημιουργία κατάλληλου σημείου προσέγγισης των  πλοίων από τον οποίο θα απέχει η πρόσδεση τουριστικών και αλιευτικών σκαφών.

– Δημιουργία απαιτούμενων χερσαίων εγκαταστάσεων υποδοχής επιβατών για   ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση (κιγκλιδώματα ασφαλείας, στέγαστρα, φυλάκιο  κλπ).

– Εξασφάλιση των προϋποθέσεων που απαιτούνται ώστε να μη δημιουργείται πρόβλημα στους λουόμενους και τις τουριστικές επιχειρήσεις που κάνουν χρήση της παραλίας με τραπεζοκαθίσματα στο Πίσω Λιβάδι και το Λογαρά.

– Σε ουδεμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η διέλευση οχημάτων, εκτός ΕΚΑΒ, Αστυνομίας, Λιμεναρχείου, ΑΜΕΑ και αλιέων, πέραν της 19.00 μμ που κατεβαίνει η ηλεκτρονική μπάρα για την προστασία των επισκεπτών και των επιχειρήσεων που  λειτουργούν επί του δρόμου που οδηγεί προς το Λιμάνι του Πίσω Λιβαδιού.

– Η εξυπηρέτηση των επιβατών που διακινούνται με τα πλοία θα γίνεται από τις  αστικές συγκοινωνίες, τουριστικά οχήματα στο σημείο που βρίσκεται η στάση του  ΚΤΕΛ. Δηλαδή τα τουριστικά οχήματα δεν θα διέρχονται πέραν της του ωραρίου  ελεύθερης πρόσβασης στο Λιμάνι.

– Η προσέγγιση επιτρέπεται μόνο σε επιβατικά πλοία και όχι οχηματαγωγά.

Επισημαίνεται ότι είναι απαραίτητη η αποπεράτωση του έργου «Βελτίωση λιμενοβραχίονα Πίσω Λιβαδιού» η εκτέλεση του οποίου βρίσκεται σε εξέλιξη από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου – Αντιπάρου, ώστε η μετακίνηση των επιβατών και των αλιέων από και προς το Λιμάνι να γίνεται με ασφάλεια.

Ένα από τα ζητούμενα είναι να ενισχυθεί το Λιμεναρχείο Πάρου. Η άποψη του Λιμεναρχείου στα μέσα Δεκεμβρίου του 2023 ήταν ότι είναι υποστελεχωμένο και το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό δεν επαρκεί για την εκτέλεση μέτρων τάξης που αντιστοιχούν σε 56 καταπόπλους ημερησίως από το Λιμένα της Παροικίας και παράλληλα για τη διάθεση επιπλέον ατόμων για μέτρα τάξης στο Αλιευτικό Καταφύγιο του Πίσω Λιβαδιού, επί καθημερινής βάσης.

Είχε προηγηθεί επιστολή της εταιρείας SEA JETS στον Δήμο Πάρου που ανέφερε τα εξής:

«Όπως γνωρίζετε είμαστε η ακτοπλοϊκή εταιρεία που δραστηριοποιείται σχεδόν τρεις δεκαετίες στα δρομολόγια μεταξύ των νήσων των Κυκλάδων, έχοντας παράλληλα συμβάλει τα μέγιστα στην τουριστική ανάπτυξη όλων των νησιών των Κυκλάδων, ιδιαίτερα δε στα νησιά της Μήλου, Σερίφου, Σίφνου, Φολεγάνδρου, Ίου κλπ. με το συγκοινωνιακό δίκτυο που έχει αναπτύξει η εταιρεία μας.

Τα τελευταία χρόνια έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας δεκάδες αιτήματα να εντάξουμε (όπως γινόταν πριν δέκα χρόνια περίπου) το Πίσω Λιβάδι.

Στα πλαίσια της αναπροσαρμογής των δρομολογίων μας για την περίοδο 2023 – 2024 και αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των νησιών, θα θέλαμε τις δικές σας άμεσες και δέουσες ενέργειες προκειμένου να εντάξουμε στο καθημερινό δρομολογιακό πρόγραμμα το πλοίο μας SUPER JET ή SUPER JET 2 στο Πίσω Λιβάδι Πάρου.

Το πλοίο μας θα διέρχεται δύο φορές την ημέρα, μία νωρίς το πρωί περί της 07:20 ερχόμενο από Νάξο προς Ιό, Θήρα και μία αργά το απόγευμα προερχόμενο από Θήρα – Ίο με τελικό προορισμό τη Νάξο.

Το πλοίο μας θα συμβάλει τα μέγιστα τόσο στην αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής, όσο και σε όλων των περιοχών και χωριών κοντά στην πλευρά της περιοχής Πίσω Λιβάδι, με την αύξηση της αγοραστικής κίνησης των τοπικών επιχειρήσεων/ ξενοδοχείων και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Το Πίσω Λιβάδι θα συνδέεται με τις Ανατολικές και Δυτικές Κυκλάδες καθημερινά και για χρονική περίοδο από την 31η Μαΐου έως 1η Οκτωβρίου του 2024.

Το πλοίο μας είναι μόνο επιβατηγό, οπότε δεν θα προκληθεί ουδεμία αναστάτωση στην περιοχή από πιθανή διέλευση οχημάτων. Οι επιβάτες θα διακινούνται με τα δημοτικά λεωφορεία.

Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας».

Σαντορίνη: “Στα σκαριά” επένδυση για νέο ξενοδοχείο

0

Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη.

Το έργο αφορά στην αλλαγή χρήσης υφισταμένων κτιρίων σε ξενοδοχείο και προσθήκη κατ’ επέκταση.

Το νέο ξενοδοχείο θα γίνει σε ακίνητο που βρίσκεται σε έκταση 2,85 περίπου στρεμμάτων στην περιοχή Φοινικιά Οίας, στη Σαντορίνη.

Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Θήρας.

Σύμφωνα με την προέγκριση, φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία MARKU O.E.

 

 

Τουρκία: Ο επερχόμενος σεισμός με επίκεντρο την Κωνσταντινούπολη και η Ελλάδα

0
agia-sofia-thumb-large-thumb-large-thumb-large-1-thumb-large

Για ένα νέο σεισμικό ρήγμα κάτω από την Κωνσταντινούπολη, το οποίο θα μπορούσε να παράγει σεισμό άνω των 7,5 Ρίχτερ, προειδοποιούν Τούρκοι σεισμολόγοι. Η ανάλυση του σεισμολόγου Ευθύμιου Λέκκα για την πιθανότητα να συμβεί το φαινόμενο και αν θα επηρεάσει την Ελλάδα.

«Έχουμε να κάνουμε με μία μεγάλη τεκτονική δομή, το ρήγμα της βόρειας Ανατολίας. Το μόνο τμήμα του ρήγματος που δεν έχει σπάσει και δεν έχει δώσει μεγάλο σεισμό είναι αυτό που βρίσκεται στον υποθαλάσσιο χώρο νότια της Κωνσταντινούπολης», είπε αρχικά ο κ Λέκκας στην ΕΡΤ.

Σχετικά με την εκδήλωση σεισμού στην Κωνσταντινούπολη, ανέφερε: «Και τα δύο ρήγματα έχουν μία προβολή στο Αιγαίο, όχι στον ηπειρωτικό χώρο της Ελλάδας όμως. Περιμένουμε έναν μεγάλο σεισμό στην Κωνσταντινούπολη, ο ίδιος ο Ερντογάν κάνει προεκλογική εκστρατεία με βάση τον σεισμό».

«Η Αγία Σοφία έχει μεγάλη τρωτότητα»

Τρωτότητα ακόμα και με στατική φόρτιση, δηλαδή χωρίς σεισμό. Θεωρώ ότι η έκθεση λόγω πληθυσμιακής συσσώρευσης και πυκνότητας είναι πάρα πολύ μεγάλη. Το ένα τρίτο των κατοικιών στην Κωνσταντινούπολη είναι παλιές κατασκευές πριν από κάθε αντισεισμικό κανονισμό, Το ένα τρίτο είναι σύγχρονες κατασκευές με αντισεισμικού κανονισμούς.

Αλλά αυτό δεν μας λέει και πολλά πράγματα. Γιατί είδαμε ακριβώς πέρυσι ότι στην Αντιόχεια και στην ευρύτερη περιοχή τι έχει συμβεί ακόμα και σε καινούργιες κατασκευές. Εκεί είχαν το μεγαλύτερο πρόβλημα, εκείνες οι κατασκευές πέρυσι ανατινάχτηκαν στη διάρκεια της νύχτας. Επισφαλείς αποδείχτηκαν και κατασκευές στην καινούργια πόλη της Κωνσταντινούπολης προς το αεροδρόμιο επεσήμανε ο κ. Λέκκας.


Μπορεί να επηρεαστεί η Ελλάδα;

Όσον αφορά τον κίνδυνο επίδρασης του ρήγματος στην ελληνικό κορμό, τόνισε: «Θα πρέπει να διευκρινίσω το εξής, ότι ναι μεν το 1999 είχαμε την άμεση επίδραση του ρήγματος στον ελληνικό χώρο με τον σεισμό στην Αθήνα 20 μέρες μετά, αλλά πρέπει να δούμε πότε θα γίνει ο σεισμός, τι χαρακτηριστικά θα έχει, έτσι ώστε να δούμε αν θα επηρεάσει τον ελληνικό χώρο. Μπορεί και να μην τον επηρεάσει, αλλά θα το δούμε με βάση τον σεισμό που θα εκδηλωθεί».

Σχετικά πάλι με την ετοιμότητα των ελληνικών κτηρίων για έναν πιθανό σεισμό, αλλά και τις υποδομές της γείτονας χώρας, δήλωσε: «Η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα.

Υπάρχουν παθογένειες στις κατασκευές του Τουρκικού χώρου που δεν υπάρχουν στον ελληνικό χώρο. Τα δημόσια κτήρια είναι σε πολλή καλή κατάσταση και εξελίσσεται ο πρωτοβάθμιος έλεγχος. Είμαστε σε πολύ καλό επίπεδο και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε μία ολοκληρωμένη εικόνα».

 

ΠΟΥ: 238.000 Ευρωπαίοι «χάνονται» κάθε χρόνο, ποιος ο λόγος;

0

Σχεδόν 238.000 θάνατοι από ατμοσφαιρική ρύπανση θα μπορούσαν να αποφευχθούν σε ετήσια βάση, εάν οι χώρες της Ε.Ε. τηρούσαν τις κατευθυντήριες γραμμές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος.

Και περισσότεροι από 400.000 θάνατοι θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν η ατμοσφαιρική ρύπανση από σωματίδια μπορούσε να εξαλειφθεί.

Στις 20 Φεβρουαρίου το Συμβούλιο της Ε.Ε. συμφώνησε πάνω σε μια νέα νομοθεσία για την ποιότητα του άερα από το 2030 και μετά. Καθώς τα κράτη-μέλη εργάζονται για την επίτευξη αυτών των νέων ορίων, μια νέα μελέτη υπολόγισε τα πιθανά, άμεσα οφέλη από τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που οφείλεται στις μετακινήσεις και τη θέρμανση των σπιτιών.

Ακαδημαϊκοί εξέτασαν τα δεδομένα σε 41 χώρες της γηραιάς ηπείρου και διαπίστωσαν ότι μια μείωση της ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία κατά 20% θα μπορούσε να μειώσει κατά 7.000 τους θανάτους, ετησίως, στην Ευρώπη που σχετίζονται με τη ρύπανση από σωματίδια.

Μια μείωση κατά 20% της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τη θέρμανση των σπιτιών θα βοηθούσε να αποφευχθούν 13.000 θάνατοι κάθε χρόνο. Σε αυτό το σενάριο, η Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη θα επωφελούνταν περισσότερο, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης καυσίμων για θέρμανση.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μείωση της ρύπανσης φαίνεται να συνδέεται, στατιστικά, με αντίστοιχη ύφεση σε θανάτους από καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά επεισόδια και διαβήτη τύπου 2, καθώς και από καρκίνο των πνευμόνων.

Η δρ Νίκη Παΐζη, που συμμετείχε στην ομάδα επιστημόνων, στο Κέντρο Ερευνας για το Κλίμα και την Ατμόσφαιρα του Ινστιτούτου Κύπρου, δήλωσε: «Από τους επιπλέον θανάτους στην Ευρώπη που αποδίδονται σε μακροχρόνια έκθεση σε σωματιδιακή ρύπανση, το 26% μπορεί να αποφευχθεί εάν καταργηθούν σταδιακά οι οικιακές καύσεις, και ένα ακόμα 12% μπορεί να αποφευχθεί αν ακολουθηθεί αντίστοιχη πολιτική στις οδικές μεταφορές. Χώρες όπως η Τσεχία, η Βουλγαρία, η Εσθονία, η Ουγγαρία και η Πολωνία θα μπορούσαν να ωφεληθούν περισσότερο από τη σταδιακή κατάργηση, δεδομένου ότι οι δύο αυτοί τομείς ευθύνονται συνδυαστικά για σχεδόν το 50% της θνησιμότητας από σωματιδιακή ρύπανση στις χώρες αυτές».

Πηγή Guardian

Φ. Φόρτωμας: Παρέμβαση για τον αιγιαλό με επτά προτάσεις

0

Εκτενή παρέμβαση στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις», έκανε ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας κ. Φίλιππος Φόρτωμας.

Στην παρέμβασή του ο βουλευτής εξήρε τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, με την οποία μπαίνει επιτέλους τάξη στη δημόσια περιουσία και θεσπίζεται ένα νομοτεχνικά άρτιο, δίκαιο και αποτελεσματικό πλαίσιο παραχωρήσεων, ελέγχων και κυρώσεων.

Παράλληλα ο κ. Φόρτωμας επεσήμανε επτά σημεία, τα οποία κάλεσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών να επανεξετάσει.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής ανέφερε, καταρχάς, την ανάγκη να υπάρξει μέριμνα για μείωση του αριθμού των ελάχιστων μέτρων ελεύθερης ζώνης από την ακτογραμμή ειδικά για πολύ μικρές παραλίες, οι οποίες υπάρχουν σε μεγάλο αριθμό στις Κυκλάδες.

Δεύτερον, επεσήμανε την ανάγκη να υπάρξει αναθεώρηση της υποχρέωσης των παραχωρησιούχων για ναυαγοσώστες και εγκατάσταση ειδικών πλατφορμών για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, καθώς, όπως υποστήριξε, θέματα όπως η προσβασιμότητα όλων των πολιτών στον αιγιαλό αποτελούν υποχρέωση του Κράτους και όχι των ιδιωτών.

Τρίτον, υπογράμμισε τον κίνδυνο να υπάρξουν αυξομειώσεις της παραχωρημένης έκτασης, λόγω του φυσικού φαινομένου αυξομείωσης του αιγιαλού μεταξύ χειμερινής και θερινής περιόδου, και κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψη του τον παράγοντα αυτό.

Τέταρτον, ανέδειξε το ζήτημα των καθυστερήσεων των αρχαιολογικών υπηρεσιών ως προς την απαιτούμενη παροχή σύμφωνης γνώμης, καλώντας το Υπουργείο να μεριμνήσει για την έγκαιρη γνωμοδότηση από μέρους τους.

Πέμπτον, σημείωσε την ανάγκη ορισμού στον νόμο των κρίσιμων εννοιών των συντελεστών βαρύτητας αιγιαλού και δραστηριότητας για τον καθορισμό της τιμής πρώτης προσφοράς, προκειμένου να υπάρχει προβλεψιμότητα και σαφές πλαίσιο για όλους.

Έκτον, ο κ. Φόρτωμας μετέφερε το αίτημα κατοίκων, φορέων και δήμων των Κυκλάδων για εισαγωγή ρήτρας εντοπιότητας για τις παραχωρήσεις σε μικρούς νησιωτικούς δήμους με μικρό πληθυσμό, προκειμένου οι παραχωρήσεις αυτές να αποτελέσουν ευκαιρία για την εποχική απασχόληση των μόνιμων κατοίκων και τη συγκράτηση του τοπικού πληθυσμού.

Τέλος, ως έβδομο σημείο, ο βουλευτής υπενθύμισε το γνωστό ζήτημα της υποστελέχωσης των Κτηματικών Υπηρεσιών και της σχετικής μέριμνας που πρέπει να λάβει το Υπουργείο, ενόψει των νέων αρμοδιοτήτων που ανατίθενται σε αυτές με το υπό επεξεργασία νομοσχέδιο, επαναφέροντας δική του παρέμβαση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου για το ίδιο θέμα τον Δεκέμβριο του 2021.

Κατ. Μονογυιού για Νομοσχέδιο Δικαιοσύνης: Κινείται σε δύο βασικούς άξονες

0

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης με τίτλο «Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης – Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας».

Στόχος της νομοθετικής πρωτοβουλίας είναι η επιτάχυνση της δικαιοσύνης, ο εκσυγχρονισμός και η αποτελεσματικότητα της ποινικής δίκης, η προστασία των ανηλίκων, ο εξορθολογισμός των ποινών και η αντιμετώπιση εγκλημάτων με σοβαρές κοινωνικές προεκτάσεις.

Η μεταρρύθμιση κινείται σε δύο άξονες. Ο πρώτος αποβλέπει στην αντιμετώπιση της «μικρομεσαίας» εγκληματικότητας με βασικό μέσο την έκτιση των ποινών, που καταπολεμά το αίσθημα ατιμωρησίας και αυξάνει την ασφάλεια των πολιτών. Ο δεύτερος αφορά την επιτάχυνση των διαδικασιών και του χρόνου της ποινικής δίκης, που αποτελεί μέρος του γενικότερου σχεδίου για ταχύτερη απονομή του δικαίου στη χώρα μας.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα των προτεινόμενων διατάξεων περιλαμβάνουν:

• Η αναστολή της ποινής για πλημμελήματα μετατρέπεται από κανόνας σε εξαίρεση. Θα μπορεί να χορηγηθεί σε ποινές φυλάκισης έως ένα έτος όταν οι αμετάκλητες προηγούμενες καταδίκες δεν υπερβαίνουν το ένα έτος.

• Αυξάνεται το ανώτατο όριο κάθειρξης επί συρροής κακουργημάτων στα 25 έτη (από 20). Αντίστοιχα και επί συρροής πλημμελημάτων στα 10 έτη (από 8).

•Την άμεση εκδίκαση, χωρίς τήρηση της χρονοβόρας διαδικασίας των συμβουλίων σε σοβαρά κακουργήματα (εμπρησμός δάσους ή η διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών), όπως και κακουργήματα όλων των ειδικών ποινικών νόμων.

Παράλληλα, στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται ρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν κρίσιμα θέματα αυξημένου εθνικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος, όπως η οικολογική καταστροφή μέσω των εμπρησμών, η ενδοοικογενειακή βία, η προστασία αλλά και η παραβατικότητα των ανηλίκων.

Ενδεικτικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι τα ανηλίκα θύματα ενδοοικογενειακής βίας εντάσσονται στο προστατευτικό πλέγμα του άρθρου 227 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, που θωρακίζει το θύμα κατά τον τρόπο εξέτασης και το προφυλάσσει από επαναλαμβανόμενη έκθεση σε ψυχική ταλαιπωρία.

Επίσης, θεσπίζεται υποχρέωση των επαγγελματιών να καταγγέλλουν περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, με ταυτόχρονη ενίσχυση του πλέγματος προστασίας, από ενδεχόμενες σε βάρος τους κακόβουλες μηνύσεις.

Τέλος, δημιουργείται το κατάλληλο υποστηρικτικό περιβάλλον για τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας με την ενίσχυση των δημοσίων και ιδιωτικών δομών που τους παρέχουν οικονομική και ψυχολογική στήριξη.

Τοποθέτηση της Κατερίνας Μονογυιού, βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας