Κυριακή, 17 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 462

Conde Nast Traveler 2025: Μήλος στην κορυφή των προτιμήσεων και 34 ακόμη ελληνικά νησιά ακολουθούν

0
miloss.jpg

Τα ελληνικά νησιά Μύκονος και Σαντορίνη μπορεί να είναι τα αγαπημένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά με περισσότερα από 200 κατοικημένα νησιά διάσπαρτα στο Αιγαίο, τη Μεσόγειο και το Ιόνιο Πέλαγος, υπάρχουν πολλά άλλα – μικρά και μεγάλα, που παρουσιάζουν μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον. Ο κατάλογος του Conde Nast Traveler (CNT) αναφέρει τη Μήλο ως το πρώτο ελληνικό νησί που προτείνεται για το 2025. Ωστόσο, στο σύνολο τα νησιά που αναφέρονται είναι 34.

Η σειρά που ακολουθεί αντικατοπτρίζει τις προσωπικές απόψεις της πολυταξιδεμένης ομάδας του Conde Nast traveler (CNT), τα τοπία, το φαγητό, τις παραλίες, τα ξενοδοχεία και πολλά άλλα. Όλα έχουν τα πλεονεκτήματά τους, αλλά όσον αφορά την ικανοποίηση της χρυσής τομής της αυθεντικής νησιωτικής γοητείας, των έξυπνων ξενοδοχείων και της σχετικά εύκολης προσβασιμότητας, η Μήλος, η οποία έχει απευθείας πτήσεις από την Αθήνα και η Πάρος με απευθείας πτήσεις από το Λονδίνο αποτελούν πολύτιμες προτάσεις για το καλοκαίρι του 2025.

Τα τελευταία χρόνια, νησιά που αποτελούσαν ένα καλά φυλασσόμενο τοπικό μυστικό – η Μήλος, η Φολέγανδρος, η Τήνος και η Κέα, για παράδειγμα – έχουν αρχίσει να λάμπουν στη διεθνή σκηνή, χάρη στα λαμπερά νέα ξενοδοχεία που άνοιξαν (και, για ένα νησί – την Πάρο ξεκίνησε η προβολή της και στο Netflix). Άλλοι προτιμούν να μείνουν κάτω από το ραντάρ, αρκούμενοι σε έναν πιο αργό, πιο αυθεντικό τρόπο ζωής.

Να σημειώσουμε ότι τη μερίδα του λέοντος διατηρούν οι Κυκλάδες με δεκαπέντε (15) εκπροσώπους κ αι μάλιστα τα τέσσερα από τα πέντε πρώτα νησιά της λίστας είναι από το Νομό Κυκλάδες. Ενώ τα Δωδεκάνησα έχουν επτά εκπροσώπους…

Η λίστα με τα καλύτερα ελληνικά νησιά ακολουθεί:

Μήλος / Πάρος /  Ύδρα /  Σίφνος /  Σαντορίνη (ιδανική για νεόνυμφους) /  Σύρος /  Φολέγανδρος / Κρήτη /  Κέρκυρα /  Νάξος /  Κεφαλονιά /  Άνδρος /  Σέριφος /  Μύκονος / Ζάκυνθος /  Αμοργός /  Παξοί /  Λευκάδα /  Ιθάκη /  Τήνος /  Πάτμος /  Ρόδος /  Σύμη / Αστυπάλαια Σκιάθος /  Αίγινα /  Καστελόριζο Αντίπαρος /  ΛέροςΣπέτσες /  Κάλυμνος /  Κέα /  Κως /  Κύθνος

Πηγή: money-tourism.gr

Αμερική – Πτώση Αεροσκάφους: Δεν υπάρχουν επιζώντες

0
Search and rescue efforts are seen around a wreckage site in the Potomac River from Ronald Reagan Washington National Airport, early Thursday morning, Jan. 30, 2025, in Arlington, Va. (AP Photo/Mark Schiefelbein)

Οι αμερικανικές αρχές ανακοίνωσαν ότι δεν υπάρχουν επιζώντες από τη σύγκρουση στρατιωτικού ελικοπτέρου και αεροσκάφους πάνω από τον ποταμό Ποτόμακ στην Ουάσιγκτον, αργά τη νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη. Μέχρι στιγμής έχουν ανασυρθεί 28 σοροί και η επιχείρηση έρευνας για τον εντοπισμό των υπολοίπων είναι σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι 27 από τις σορούς ανήκουν σε επιβαίνοντες του αεροσκάφους και μία σε μέλος του πληρώματος του ελικοπτέρου.

Στο αεροσκάφος της American Airlines επέβαιναν 60 επιβάτες και τέσσερα άτομα πλήρωμα, ενώ το στρατιωτικό ελικόπτερο Black Hawk είχε πλήρωμα τριών ατόμων.

“Το δυστύχημα μπορούσε να αποφευχθεί” 

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών των ΗΠΑ, Σον Ντάφι, η ορατότητα ήταν καλή αλλά οι πιλότοι του ελικοπτέρου, που έκανε εκπαιδευτική πτήση, «πιθανώς δεν ήταν έμπειροι». Οι έρευνες των ειδικών για τα αίτια του δυστυχήματος εστιάζουν στο «γιατί το ελικόπτερο πετούσε σε αυτήν την περιοχή».

Ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών διευκρίνισε ότι, πριν από τη σύγκρουση, οι διαδρομές πτήσης και των δύο εναέριων μέσων «δεν ήταν ασυνήθιστες» για τον εναέριο χώρο της αμερικανικής πρωτεύουσας.

«Προφανώς κάτι συνέβη», πρόσθεσε. «Θα μάθουμε περισσότερα όσο προχωρά η έρευνα». Εκτίμησε επίσης ότι το δυστύχημα «θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί».

Επίσης, εξήγησε ότι η επικοινωνία μεταξύ του ελικοπτέρου, του επιβατικού αεροσκάφους και του πύργου ελέγχου ήταν ομαλή και χωρίς προβλήματα.

«Το ελικόπτερο γνώριζε ότι πετούσε αεροπλάνο στην περιοχή», είπε.

Γραμμή υποστήριξης για τις οικογένειες 

Ο διευθύνων σύμβουλος της American Airlines, Ρόμπερτ Αϊζεν, δήλωσε ότι η εταιρεία «δεν γνωρίζει ακόμα γιατί το στρατιωτικό αεροσκάφος βρέθηκε στον αεροδιάδρομο που πετούσε το αεροσκάφος PSA».

Είπε ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια γραμμή βοήθειας για τους φίλους και τις οικογένειες των θυμάτων και πρόσθεσε: «Γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλές ερωτήσεις σε αυτό το πρώιμο στάδιο, απλά δεν θα μπορώ να δώσω ακόμα πολλές απαντήσεις. Μόλις γνωρίζουμε περισσότερα θα επανέλθουμε».

Χρειάζεται χρόνος για την ανάσυρση των συντριμμιών 

Σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία της Ουάσιγκτον, αναρίθμητα συντρίμμια έχουν διασκορπιστεί στην περιοχή της σύγκρουσης και μέσα στο ποτάμι, ακόμη και σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου. 

Ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής τόνισε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να ανασυρθούν όλα τα συντρίμμια, όπως και για να ανασυρθούν οι υπόλοιπες σοροί των θυμάτων του δυστυχήματος.

«Θα μας πάρει περισσότερο χρόνο και μπορεί να χρειαστούμε περισσότερο εξοπλισμό», είπε.

Ξανανοίγει το αεροδρόμιο

Στο μεταξύ, οι αρχές ανακοίνωσαν ότι το διεθνές αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» της Ουάσιγκτον θα ανοίξει ξανά στις 11:00 το πρωί τοπική ώρα (περίπου 18.00 ώρα Ελλάδας), καθώς δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τις πτήσεις και τη λειτουργία του.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η δήμαρχος της Ουάσιγκτον, Μιούριελ Μπάουζερ, είπε ότι η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Αερομεταφορών μπορούν να συνεχίσουν την έρευνα για τα αίτια του θανατηφόρου δυστυχήματος χωρίς να παρεμποδίζεται η λειτουργία του αεροδρομίου.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ / Photo Credit AP Photo/Mark Schiefelbein

Τέμπη: Δύο μοναδικά καρέ έρχονται στη δημοσιότητα από τη μοιραία αμαξοστοιχία

0

Το OPEN αποκαλύπτει τα δύο μοναδικά καρέ που έχουν στα χέρια τους οι ανακριτικές Αρχές από τη μοιραία εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη. Όχι από τις κάμερες του ΟΣΕ αλλά από μίνι μάρκετ στη Λεπτοκαρυά.

Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν τελικά υπήρχε ή όχι παράνομο φορτίο καυσίμων.

Πρόκειται για καρέ που δείχνουν πως κάτι υπήρχε μεταξύ της πρώτης πλατφόρμας που μετέφερε λαμαρίνες και της δεύτερης μηχανής. Φαίνεται ένας όγκος, ουσιαστικά, που «δεν μπορούμε να πούμε τι είναι», εξηγεί ο δικηγόρος και πατέρας της Μάρθης, Αντώνιος Ψαρόπουλος.

Περισσότερες απορίες παρά απαντήσεις προέκυψαν από την ανακοίνωση της Hellenic Train.

Η εταιρεία, δηλαδή, υποστηρίζει πως τα εμπορεύματα που μεταφέρονται στα βαγόνια είναι «κατά δήλωση του πελάτη». Σύμφωνα με την εταιρεία και ειδικούς, υπάρχει ένας υπεύθυνος υπάλληλος (visitor) που ελέγχει τα βαγόνια για τα απαραίτητα έγγραφα και τις συνθήκες φόρτωσης και όχι για το περιεχόμενό τους.

Κανείς δεν ξέρει τι μεταφέρεται μέσα στα βαγόνια των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών.

Πλέον, μετά τα Τέμπη, οι μηχανοδηγοί υπογράφουν μια υπεύθυνη δήλωση πως δεν φέρουν καμία ευθύνη για το τι μεταφέρεται, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιάννη Μύττη για το OPEN. Δηλαδή, οι συνθήκες είναι ιδανικές για κάθε επίδοξο λαθρέμπορο.

Όλα αυτά, την ώρα που αναμένονται τα πορίσματα από το Πολυτεχνείο και τα εργαστήρια του εξωτερικού που θα «φωτίσουν» ή θα εκτιμήσουν πού οφείλεται η έκρηξη και η φωτιά που φαίνονται ξεκάθαρα στα ντοκουμέντα του OPEN.

Πηγή: ethnos.gr

Νάξος – Κατ. Μουστάκη για ΕεεεΚ: “Έναν αξιοπρεπή χώρο χρειάζονται οι μαθητές, όχι πασαλείμματα…”

0

“Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας μαζί του και ο πρόεδρος της Χώρας Νάξου πανηγυρίζουν δημόσια από χθες, για το μπάλωμα της στέγης των κοντέινερ, επειδή τώρα θα μπαίνουν λιγότερα νερά από πριν!!!… Αυτό το θεωρούν έργο!!! Ντράπηκε και ντροπή… Πανηγυρίζουν που πάνω στα σκουριασμένα κοντέινερ, στις πόρτες που κρέμονται στον αέρα, πέρασαν βαφή (ούτε καν τα έξυσαν) για να βγάλουν φωτογραφία το έργο τους, διατυμπανίζοντας ότι προτεραιότητα της δημοτικής αρχής είναι η παιδεία και συνεχίζουμε…”

Ποιος το αναφέρει και γιατί; Ο λόγος για την Δημοτική Σύμβουλο της παράταξης “Δύναμη Αλλαγής” Κατερίνα Μουστάκη, η οποία σχολίασε μέσω ανάρτησης στη προσωπική της σελίδα στα social media την ανακοίνωση από τον Αντιδήμαρχο κο Φώτη Μαυρομμάτη για εργασίες στο ΕεεεΚ Νάξου.

Μέσα από την ανάρτησή της προχώρησε σε καταγγελία ότι τα πατώματα είναι σάπια, η μοναδική τουαλέτα για ΑΜΕΑ έχει διαρροές, οι αίθουσες στάζουν όταν βρέχει και ο χώρος για φυσικοθεραπεία είναι ανεπαρκής.

Επέκρινε δε τη δημοτική αρχή για αδιαφορία, επισημαίνοντας ότι, αντί να δώσει ουσιαστική λύση, επιδίδεται σε επιφανειακές παρεμβάσεις, όπως βάψιμο των κοντέινερ, παρουσιάζοντάς το ως έργο.

Και κατέληξε τονίζοντας ότι, παρά τις επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις για νέες αίθουσες, καμία ενέργεια επί της ουσίας δεν έχει γίνει και ούτε στο τεχνικό πρόγραμμα του 2025 υπάρχει σχετική πρόβλεψη.

Νάξος – ΕεεεΚ: Εργασίες, βελτίωση οροφής και εξωτερικού συστήματος υδρορροής

Αναλυτικά, η τοποθέτηση της κας Μουστάκη αναφέρει:

Δεκατέσσερις μαθητές της Νάξου είναι αναγκασμένοι, χρόνια τώρα, να κάνουν καθημερινά μάθημα σε σάπιες κι επικίνδυνες αίθουσες-κοντέινερ.

Ναι, εν έτει 2025 στη Νάξο υπάρχει σχολείο και μάλιστα μαθητών με ειδικές ανάγκες που στεγάζεται σε σάπια και διαλυμένα κοντέινερ!!! Οι μαθητές προσπαθούν να ισορροπήσουν στα σάπια πατώματα, στην αίθουσα των εργαστηρίων εδώ και μήνες έχουν υποχωρήσει μεγάλα κομμάτια και κινδυνεύουν να βρεθούν στο κενό.

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας μαζί του και ο πρόεδρος της Χώρας Νάξου πανηγυρίζουν δημόσια από χθες, για το μπάλωμα της στέγης των κοντέινερ, επειδή τώρα θα μπαίνουν λιγότερα νερά από πριν!!!…

Αυτό το θεωρούν έργο!!!

Ντράπηκε και ντροπή…

Πανηγυρίζουν που πάνω στα σκουριασμένα κοντέινερ, στις πόρτες που κρέμονται στον αέρα, πέρασαν βαφή (ούτε καν τα έξυσαν) για να βγάλουν φωτογραφία το έργο τους, διατυμπανίζοντας ότι προτεραιότητα της δημοτικής αρχής είναι η παιδεία και συνεχίζουμε…
Παιδεία είναι όλα τα παιδιά να έχουν ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και όχι να τα διαχωρίζουμε.

Αλήθεια οι αρμόδιοι θα θέλαν τα δικά τους παιδιά να ζουν κάτω από αυτές τις συνθήκες;

Δεν είναι πρώτη φορά που η δημοτική αρχή προσπαθεί το μαύρο να το παρουσιάσει άσπρο, αλλά χρειάζεται και λίγο σεβασμός, συνείδηση, ευθύνη για τους μαθητές και τους καθηγητές που κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες καθημερινά να μην γίνει κάποιο ατύχημα.

Έγγραφο διαμαρτυρίας προς τον δήμο Νάξου και μικρών Κυκλάδων κάνουν κάθε χρόνο οι εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ περιγράφοντάς την επικίνδυνη τριτοκοσμική κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο, το οποίο απαρτίζεται από τέσσερις προκάτ κατασκευές κοντέινερ που φοιτούν δεκατέσσερα παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Στο έγγραφο αυτό επί λέξη διατυπώνονται παρακάτω θλιβερά γεγονότα:
📌”τα πατώματα έχουν βουλιάξει είναι σάπια και ασταθή για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την κίνηση τους”,
📌”στην μία και μοναδική τουαλέτα για ΑΜΕΑ τρέχουν νερά από τις σωληνώσεις με αποτέλεσμα να πηγαίνουν στην κουζίνα και ελλοχεύει υγειονομικός κίνδυνος”,
📌”όταν βρέχει η οροφή στάζει μέσα στις αίθουσες”,
📌”η αίθουσα που χρησιμοποιείται για γυμναστική-εργοθεραπεία δεν χωράει τα πανάκριβα μηχανήματα με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι μαθητές να κάνουν την φυσικοθεραπεία τους”.

Σε κανένα παιδί, εκπαιδευτικό δεν αξίζουν τέτοιες συνθήκες κι ευθύνες βαραίνουν δήμαρχο και αντιδήμαρχο παιδείας. Το θέμα του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ έχει συζητηθεί πολλές φορές στο δημοτικό συμβούλιο και ξανά ,ξανά οι ίδιες δικαιολογίες, αίθουσες που τις παραγγέλνουν αλλά χάνονται στον δρόμο, μελέτες για καινούριο σχολείο, δώδεκα χρόνια τώρα οι ίδιες υποσχέσεις.

Μάλιστα η τελευταία δέσμευση του Δημάρχου τον περασμένο Αύγουστο ήταν ότι τον Δεκέμβριο θα τοποθετηθούν οι καινούργιες αίθουσες. Αλλά δεν μας είπε ποιόν Δεκέμβρη;

Στο τεχνικό πρόγραμμα της δημοτικής αρχής για το έτος 2025 δεν υπάρχει για μια ακόμα φορά ανάθεση μελέτης για κατασκευή νέου κτιρίου.

Η δημοτική αρχή επιτέλους πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το τόσο σοβαρό, ευαίσθητο θέμα και καθηγητές μαθητές να έχουν τον χώρο που τους αξίζει.

Έναν αξιοπρεπή χώρο χρειάζονται οι μαθητές, όχι πασαλείμματα…”

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Δίνει .. μπόνους στους άριστους δήμους

0
Δημαρχείο Νάξου
Δημαρχείο Νάξου

Πόσο και πού αξιοποιούνται τα χρήματα που δίνει η εκάστοτε κυβέρνηση στην τοπική αυτοδιοίκηση; Πρόκειται για ένα ερώτημα που έχει «βασανίσει» σχεδόν όλες τις κυβερνήσεις της χώρας αλλά και εκατομμύρια πολίτες διαχρονικά, που δεν ξέρουν με ποιο τρόπο και σε ποιους τομείς οι τοπικοί άρχοντες αξιοποιούν το δημόσιο χρήμα ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων ενός δήμου. Η κυβέρνηση πριν από λίγες ημέρες, με πρωτοβουλία του υπουργού Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου και σε συνεργασία με τον Δημήτρη Παπαστεργίου, υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης και πρώην δήμαρχο, θεσμοθέτησε ένα νέο σύστημα με το οποίο θα υπάρχει αναλυτική καταγραφή των πεπραγμένων δήμων και περιφερειών, με διπλό όφελος:

Πρώτον, η καταγραφή θα καταλήγει σε αξιολόγηση, βάσει της οποίας θα δίνονται έξτρα χρήματα σε αυτούς που καταφέρνουν και «πιάνουν τους στόχους» και, δεύτερον, αλλά καθόλου ήσσονος σημασίας, οι πολίτες μέσω της πλατφόρμας στην οποία θα αναρτώνται τα στοιχεία θα μπορούν να δουν αναλυτικά τι έχει κάνει ο δήμος τους ανά τομέα, κάτι που δίνει στη μεταρρύθμιση πολιτικές προεκτάσεις, καθώς οι δήμοι που δεν έπιασαν τους στόχους θα είναι δημόσια πλέον υπόλογοι στους πολίτες.

Γιατί, για παράδειγμα, ο όμορος δήμος έχει τόσες παιδικές χαρές και ο δικός τους έχει μείνει τόσο πίσω; Πόσοι εργάζονται σε κάθε δήμο και τι αποτελέσματα φέρνουν; Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το ποσό που θα μοιράζεται στους δήμους και στις περιφέρειες που έχουν καταφέρει να πιάσουν τους στόχους θα ανέρχεται στα 50 εκατ. ευρώ.

Η πλατφόρμα, που είναι ήδη στον «αέρα» και αρχίζει να γεμίζει με στοιχεία, καλεί τους δήμους να αναρτήσουν δεδομένα στους εξής 12 τομείς:

1. Τα οικονομικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα πόσο επί τοις εκατό αξιοποιείται ο προϋπολογισμός, πόσοι διαγωνισμοί γίνονται και πόσες είναι οι απευθείας αναθέσεις, αν αποπληρώνονται τα δάνεια, πόσα είναι τα χρέη κ.ά.

2. Τη δημόσια ακίνητη περιουσία και πώς αξιοποιείται.

3. Την ποιότητα ζωής, δηλαδή πόσα πάρκα, γήπεδα, πισίνες ή ποδηλατοδρόμους έχει ο δήμος.

4. Την περιβαλλοντική δραστηριότητα, δηλαδή πόσο πράσινο υπάρχει ή πόσα απορριμματοφόρα διατίθενται.

5. Την εκπαίδευση και προσχολική αγωγή, δηλαδή πόσα σχολεία και παιδικούς σταθμούς έχει και αν πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις.

6. Την προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία.

Οι πολίτες, μέσω της πλατφόρμας στην οποία θα αναρτώνται τα στοιχεία, θα μπορούν να βλέπουν αναλυτικά τι έχει κάνει ο δήμος τους ανά τομέα.

7. Την πολιτική προστασία, έναν κρίσιμο τομέα όπου θα μετρώνται διάφοροι δείκτες, όπως για παράδειγμα πόσα οικόπεδα καθαρίστηκαν, τι πρόστιμα μπήκαν και πόσο εξοπλισμένος είναι ένας δήμος σε αλατιέρες ή εκχιονιστικά.

8. Τη διαχείριση αδέσποτων ζώων συντροφιάς.

9. Τη συντήρηση υποδομών και την ενεργειακή κατανάλωση.

10. Το ανθρώπινο δυναμικό. Δηλαδή, θα υπάρχει αναλυτική καταμέτρηση των υπαλλήλων του κάθε δήμου και τι ειδικότητα έχουν.

11. Τις «έξυπνες» πόλεις. Θα μετρείται τι έχει κάνει ο δήμος σε διάφορους τομείς, όπως η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.

12. Θα υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία για τη δημογραφία του δήμου, όπως η αναλογία ανδρών – γυναικών, οι ηλικίες, το βιοτικό επίπεδο και τα επαγγέλματα.

Οι δήμοι καλούνται να φτιάξουν το προφίλ τους

Οι περιφέρειες

Αντιστοίχως για τις περιφέρειες θα υπάρχουν οκτώ τομείς αξιολόγησης: οικονομικά στοιχεία, επενδύσεις και αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας, πολιτική προστασία, υποδομές, εκπαίδευση, ανθρώπινο δυναμικό, «έξυπνες» πόλεις και, τέλος, δημογραφία, βιοτικό επίπεδο, τοπική δραστηριότητα.

Το υπουργείο Εσωτερικών για να καταλήξει στο τελικό «σκορ» με το οποίο θα βαθμολογεί δήμους και περιφέρειες εισάγει δείκτες βαρύτητας. Τα οικονομικά δεδομένα θα έχουν βαρύτητα 10%, όπως και η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, 8% τα έργα που υλοποιούνται, η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας 7% και όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες από 5%. Αντιστοίχως για τις περιφέρειες οι δείκτες βαρύτητας θα είναι: 20% για τα οικονομικά δεδομένα, 20% για τα έργα, την πολιτική προστασία και τις υποδομές και από 10% για την ακίνητη περιουσία και τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Οι δείκτες αυτοί θα έχουν υποσύνολα και θα βαθμολογούνται από το 0 έως το 1. Για παράδειγμα, εάν έχει εκτελεστεί ο μισός προϋπολογισμός, θα παίρνει 0,5. Με τους δείκτες βαρύτητας βγαίνει το τελικό σκορ επί τοις εκατό.

Οι δήμοι που θα κερδίζουν το μπόνους θα είναι 6 κατηγοριών και σε καθεμία κατηγορία θα το κερδίζουν οι τρεις δήμοι με το καλύτερο σκορ. Οι κατηγορίες: 1) Οι μητροπολιτικοί δήμοι που είναι στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη. 2) Μεγάλοι ηπειρωτικοί δήμοι και δήμοι που είναι πρωτεύουσες νομών. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται όλοι οι ηπειρωτικοί δήμοι, καθώς και οι δήμοι της Περιφέρειας Κρήτης και της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, με πληθυσμό άνω των 25.000 κατοίκων. 3) Οι μεσαίοι ηπειρωτικοί δήμοι, με πληθυσμό άνω των 10.000 και έως 25.000 κατοίκων. 4) Οι μικροί ηπειρωτικοί και μικροί ορεινοί δήμοι κάτω των 10.000 κατοίκων. 5) Οι μεγάλοι και μεσαίοι νησιωτικοί δήμοι με πληθυσμό άνω των 3.500 κατοίκων. 6) Οι μικροί νησιωτικοί δήμοι με πληθυσμό έως 3.500 κατοίκους.

Πηγή: Kathimerini.gr

Νάξος – Αλ. Αποστολόπουλος: “Την επιλογή του πλωτού μέσου/σκάφους την έκανε το ΕΚΑΒ κι όχι το Λιμεναρχείο”

0
Ερευνες
Ερευνες

Για το εξέχουσας σημασίας υγειονομικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο νησί της Νάξου την Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2024, το Naxos Press κατέγραψε, προ ολίγων ωρών, την επίσημη τοποθέτηση του Λιμενάρχη Νάξου Αλέξη Αποστολόπουλου, αντιπλοίαρχου Λ.Σ., επ’ αυτού.

Κείμενο: Γιάννης Βλαχάκης (Ραπόρτο)

Και τούτο διότι, για την επείγουσα διακομιδή συντοπίτη μας ασθενούς από το Νοσοκομείο Νάξου στο Νοσοκομείο Σύρου έγινε πολύς λόγος από μεγάλη μερίδα της τοπικής κοινωνίας, αφού η κόρη του – σύμφωνα με δημοσίευμα/ανάρτηση του portcity.gr / Zougla.gr -, προέβη σε δημόσια ανάρτηση (του συγκεκριμένου γεγονότος/συμβάντος) και στη συνέχεια μέσω των ΜΜΕ  “έφτασε” στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, “ζητώντας” να απαντήσει το τελευταίο για τα γεγονότα γύρω από τις διακομιδές.

Να, πώς έχει η τοποθέτηση του κ. Αποστολόπουλου:

# Το Εγχειρίδιο Ασφαλείας Ναυσιπλοΐας διέπει όλα τα σκάφη του Λιμενικού.

# Το σκάφος του Λιμενικού Σώματος − Ελληνικής Ακτοφυλακής που έχει στην διάθεσή του το Λιμεναρχείο Νάξου είναι σκάφος περιπολικό που διαθέτει και ιατρικό εξοπλισμό. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 11,28 μ. και μπορεί να ταξιδεύει με απόλυτη ασφάλεια με ανέμους έως και πέντε (05) μποφόρ και πάντοτε κατά την κρίση του κυβερνήτη.

# Την ώρα που έγινε γνωστό το υγειονομικού χαρακτήρα περιστατικό – που έχρηζε επείγουσας διακομιδής – στο Λιμεναρχείο Νάξου, η ώρα ήταν 22:04’. Ήταν τότε που το περιπολικό βρισκόταν σε περιπολία.

# Ήταν, τότε, το χρονικό σημείο που το Λιμεναρχείο μας για τον απόπλου του περιπολικού από τον μικρό προβλήτα του νησιού με προορισμό το νησί της Σύρου και την διακομιδή του ασθενούς στο εκεί νοσοκομείο, έδωσε Χρόνο Ετοιμότητας 50’.

# Η διακομιδή με το πλωτό σκάφος του Λιμενικού ήταν δυνατόν να γίνει το αργότερο γύρω στις 23:00, δηλ. – στην εσχάτη των περιπτώσεων – κατά ένα τέταρτο της ώρας, νωρίτερα αφού η διακομιδή έγινε με το «Κυρίαρχος 5» στις 23:16’.

# Την επιλογή του πλωτού μέσου/σκάφους την έκανε το ΕΚΑΒ (με το Κυρίαρχος 5) με βάση ό,τι προβλέπει και επιτάσσει ο νόμος.

# Στις περιπτώσεις διακομιδής ασθενούς από την Νάξο στην Σύρο τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο τον έχει το ΕΚΑΒ, και όχι η Λιμενική Αρχή.

# Το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας που όπως είναι Σώμα Ασφαλείας -και Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου- ήταν η Υπηρεσία που επέλεξε (εκείνο το βράδυ του έκτακτου περιστατικού υγειονομικού ενδιαφέροντος, που έχρηζε διακομιδής) από τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα, το σκάφος «Κυρίαρχος 5», και όχι το πλωτό περιπολικό του Λιμεναρχείου Νάξου, για την πραγματοποίηση της διακομιδής του ασθενούς από το Νοσοκομείο Νάξου στο Νοσοκομείο Σύρου.

Λιμενικό Σώμα
Λιμενικό Σώμα

Περί του σκάφους  

Το Υγειονομικό σκάφος ήρθε στη Νάξο τον Αύγουστο του 2020 και έχει εκτελέσει 188 διακομικές.  Περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο ασθενών εξοπλισμένο με τον ανάλογο ιατρικό – υγειονομικό εξοπλισμό, όπως φορείο, κάθισμα διακομιδής ασθενούς, σανίδα ακινητοποίησης πολυτραυματία, συσκευή ανάνηψης-τεχνητού αερισμού ασθενούς, απινιδωτή, φορητό αναπνευστήρα, συλλογή χειρουργικών εργαλείων, βαλίτσα Πρώτων Βοηθειών κλπ.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, πρόκειται για πετρελαιοκίνητα σκάφη, ολικού μήκους 12 μέτρων και ισχύος 740 ίππων, που αναπτύσσουν ταχύτητα άνω των 40 κόμβων και έχουν αυτονομία κίνησης άνω των 300 ναυτικών μιλίων.

Σημείωση: Η τελευταία ανάρτηση του Naxos Press για το περί ου ο λόγος συμβάν, έγινε στις 21 Ιανουαρίου 2025 (https://naxospress.gr/ellada/naxos-i-kataggelia-gia-mi-exypiretisi-asthenoys-apo-to-ygeionomiko-skafos-toy-limenikoy-kai-i-episimi-apantisi/)

 

Νάξος – Laguna Coast: Το Μοναδικό Ελληνικό Ξενοδοχείο στη Λίστα του Forbes με τα Κορυφαία Νέα Openings για το 2025

0

Το Laguna Coast Resort στη Νάξο συνεχίζει να τραβά τα βλέμματα διεθνώς, καθώς το Forbes το ξεχώρισε ως ένα από τα 10 πιο μοναδικά νέα ξενοδοχεία παγκοσμίως για το 2025! Πρόκειται για το μοναδικό ελληνικό ξενοδοχείο που περιλαμβάνεται στη λίστα του κορυφαίου μέσου, επιβεβαιώνοντας πως το όραμα της βιωσιμότητας και της πολυτέλειας που προσφέρει το Laguna Coast το καθιστά παγκόσμιο σημείο αναφοράς.

Στο άρθρο του Forbes, η δημοσιογράφος Sylvie Bigar παρουσιάζει τα 10 πιο συναρπαστικά νέα ξενοδοχεία που αξίζει να επισκεφθεί κανείς το 2025. Ανάμεσά τους, το Laguna Coast Resort ξεχωρίζει ως ένας πρωτοποριακός βιώσιμος παράδεισος, χτισμένος σε απόλυτη αρμονία με το τοπίο της Νάξου, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία διαμονής που συνδυάζει τη φύση, την πολιτιστική κληρονομιά και την καινοτομία.

Ένα Αριστούργημα Βιωσιμότητας & Πολυτέλειας

Το Laguna Coast δεν είναι απλώς ένα ξενοδοχείο – είναι ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα βιώσιμης ανάπτυξης, όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και την αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας. Από τα βιοκλιματικά καταλύματα μέχρι την υψηλή γαστρονομία του Raw Evo Restaurant, και από τις μοναδικές εμπειρίες ευεξίας μέχρι τη μαγευτική τοποθεσία δίπλα στη φυσική λιμνοθάλασσα της Νάξου, το ξενοδοχείο θέτει νέα πρότυπα στον χώρο της φιλοξενίας.

Η Ελλάδα στο Επίκεντρο της Διεθνούς Προσοχής

Η αναγνώριση του Laguna Coast από το Forbes ενισχύει τη θέση της Ελλάδας ως παγκόσμιο προορισμό πολυτελούς βιώσιμης φιλοξενίας και επιβεβαιώνει πως το νησί της Νάξου μεταμορφώνεται σε hotspot για ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες πέρα από τα συνηθισμένα.

Νάξος – Laguna Coast Resort: Ανοίγει τις πύλες του τον προσεχή Μάιο

Η παρουσία του Laguna Coast σε μια τόσο σημαντική λίστα είναι μια επιβράβευση για το όραμα που συνδυάζει τη διατήρηση της φυσικής ομορφιάς με την καινοτομία στην πολυτελή φιλοξενία. Η Νάξος και το Laguna Coast Resort πλέον φιγουράρουν στις κορυφαίες ταξιδιωτικές προτάσεις διεθνώς, προσκαλώντας τους επισκέπτες να ανακαλύψουν μια μοναδική σύνθεση φύσης, πολιτισμού και σύγχρονης πολυτέλειας.

👉 Διαβάστε το άρθρο του Forbes εδώ: Forbes – 10 Unique Hotels for Your 2025 Bucket List

 

ΔΕΔΔΗΕ: Στα λιμάνια Νάξου, Πάρου, Σύρου, Σαντορίνης και Μυκόνου θα γίνεται ηλεκτροδότηση πλοίων

0
DCIM100MEDIADJI_0763.JPG

Επτά μελέτες για τον εξηλεκτρισμό των πλοίων κατά τη διάρκεια του ελλιμενισμού στα λιμάνια Πειραιά, Ηγουμενίτσας, Ραφήνας, Βόλου, Θεσσαλονίκης, Λαυρίου και Ηρακλείου έχουν ήδη ολοκληρωθεί και αποτελούν τη βάση για την επιτάχυνση του σχεδίου του ΔΕΔΔΗΕ για την εφαρμογή της ηλεκτροδότησης από ξηράς (cold ironing) στα ελληνικά λιμάνια.

Στο ζήτημα αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Διαχειριστή, Αναστάσιος Μάνος, μιλώντας στο συνέδριο Slide2Open Shipping Finance 2025 που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, επισημαίνοντας – σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση – τη δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ να πρωτοστατήσει στο εγχείρημα το οποίο, όπως είπε, θα μειώσει τις εκπομπές και θα ενισχύσει τις υποδομές της χώρας. Ανέφερε επιπλέον ότι η πρωτοβουλία αυτή έχει ήδη την καταρχήν έγκριση των Υπουργείων Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, η Ελλάδα έως το 2030, θα πρέπει να παρέχει την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια για τα ελλιμενισμένα πλοία, στα λιμάνια που περιλαμβάνονται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών. Το σκεπτικό είναι ότι λαμβάνοντας υπόψη πως η ηλεκτρική ενέργεια στην ξηρά μπορεί να προέρχεται από πιο φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας όπως οι ΑΠΕ, η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των πλοίων κατά τον ελλιμενισμό τους, με διασύνδεση με το ηλεκτρικό δίκτυο μέσω των κατάλληλων υποδομών και η παύση λειτουργίας των μηχανών τους, θεωρείται ως η πλέον αποτελεσματική μέθοδος για ελαχιστοποίηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα πλοία στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων και των αστικών ζωνών που τα περιβάλλουν.

Το αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ περιλαμβάνει την εκπόνηση μελετών για όλα τα λιμάνια του κύριου και του συμπληρωματικού δικτύου το αμέσως επόμενο διάστημα. Σε αυτά, εκτός από τα 7 λιμάνια για τα οποία έχουν ήδη εκπονηθεί μελέτες, περιλαμβάνονται επιπλέον τα λιμάνια Πάτρας, Ελευσίνας, Καβάλας, Καλαμάτας, Κατακόλου, Κέρκυρας, Κυλλήνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Νάξου, Πάρου, Ρόδου, Σαντορίνης, Σκύρου, Σύρου, Χαλκίδας, Χανίων και Χίου.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Ασφαλιστικές κατηγορίες: Εως 31 Ιανουαρίου η προθεσμία επιλογής για μη μισθωτούς

0
aade_ape

Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 λήγει η προθεσμία για την επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας για το 2025 από τους μη μισθωτούς ασφαλισμένους (ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες).  Η επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας, η οποία θα ενεργοποιηθεί κατά την έκδοση των εισφορών Ιανουαρίου 2025, δηλώνεται για τους κλάδους κύριας και επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχής σε ενιαία αίτηση και ισχύει για όλο το έτος, ενώ είναι ανεξάρτητη για κάθε κλάδο ασφάλισης.

Η κατάταξη σε μία από τις κατηγορίες είναι υποχρεωτική και γίνεται με ελεύθερη επιλογή, υποβάλλοντας ηλεκτρονική αίτηση.

Επίσης, έχει θεσπιστεί ειδική ασφαλιστική κατηγορία για νέους ελεύθερους επαγγελματίες, με χαμηλότερες εισφορές, για τα πρώτα πέντε έτη ασφάλισης.

Όπως είναι γνωστό, η δυνατότητα επιλογής ασφαλιστικής κατηγορίας ανανεώνεται ετησίως, ενώ, σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης αλλαγής ασφαλιστικής κατηγορίας, παραμένει ενεργή η κατηγορία κατάταξης του προηγούμενου έτους.

 

Με βάση τον νόμο, οι εισφορές των ασφαλιστικών κατηγοριών των μη μισθωτών για το έτος 2025 θα αναπροσαρμοστούν κατά το ποσοστό μεταβολής του μέσου ετήσιου Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του έτους 2024, με διαπιστωτική πράξη της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη του e-ΕΦΚΑ, οι μη μισθωτοί πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή, καθώς η επιλογή τους καθορίζει και το ύψος της σύνταξης, που θα λάβουν μελλοντικά.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, η επιλογή υψηλότερων ασφαλιστικών κατηγοριών οδηγεί και σε υψηλότερες συνταξιοδοτικές παροχές.

Τι ισχύει για τους ασφαλισμένους με μισθωτή και μη μισθωτή απασχόληση

Επιπλέον, υπάρχουν περιπτώσεις ασφαλισμένων που ασκούν παράλληλα μισθωτή και μη μισθωτή απασχόληση.

Όπως ορίζει η νομοθεσία, σε περίπτωση που ελεύθερος επαγγελματίας απασχολείται ταυτόχρονα και ως μισθωτός καταβάλλονται οι ασφαλιστικές εισφορές που αντιστοιχούν στη μισθωτή απασχόλησή του, βάσει των ασφαλιστέων αποδοχών του.

Σε περίπτωση που οι καταβληθείσες εισφορές είναι υψηλότερες των εισφορών που προκύπτουν από την επιλεγείσα ασφαλιστική κατηγορία καλύπτεται η υποχρέωση καταβολής εισφορών από τον ελεύθερο επαγγελματία. Κάθε ποσό εισφοράς πλέον της υποχρέωσης που προκύπτει από την ασφαλιστική κατηγορία προσμετράται και αυξάνει τη μελλοντική συνταξιοδοτική παροχή.

Αν οι καταβληθείσες εισφορές από τη μισθωτή εργασία υπολείπονται της επιλεγείσας ασφαλιστικής κατηγορίας, η οποία στην περίπτωση της παράλληλης απασχόλησης θα πρέπει να είναι τουλάχιστον η δεύτερη ή σε περίπτωση κατάταξης στην ειδική ασφαλιστική κατηγορία θα πρέπει να είναι η πρώτη, τότε ο ασφαλισμένος καλείται να καλύψει τη διαφορά.

Η αίτηση 

Αυτό που οφείλουν να γνωρίζουν οι μη μισθωτοί ασφαλισμένοι είναι ότι, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ, μπορούν να επιλέξουν την ασφαλιστική κατηγορία που επιθυμούν για το έτος 2025.

Για τη χρήση της υπηρεσίας απαιτείται η ταυτοποίησή τους με τους κωδικούς Taxis και του ΑΜΚΑ.

Ειδικότερα, κατά την είσοδο στην υπηρεσία:

– ανακαλούνται τα ταυτοτικά στοιχεία τους,

– παρέχονται οδηγίες και μηνύματα για την υποβολή της αίτησης,

– απεικονίζονται οι ασφαλιστικές κατηγορίες, που αντιστοιχούν στην ιδιότητα ασφάλισής τους,

– παρέχεται πεδίο για δήλωση παράλληλης μισθωτής απασχόλησης,

– καταχωρείται και αποθηκεύεται η υποβολή/οριστικοποίηση της αίτησης-δήλωσης και

– χορηγείται αριθμός συστήματος και αποδεικτικό καταχώρισης αυτής.

Με πληροφορίες από τη σελίδα newmoney.gr 

Αμοργός: Εκατοντάδες πολίτες διαμαρτυρήθηκαν για την υποστελέχωση του Κέντρου Υγείας

0

Δεν πάει άλλο. Αυτό ουσιαστικά φώναξαν χθες το μεσημέρι στην Αμοργό και δη στη Χώρα εκατοντάδες πολίτες (μικροί και μεγάλοι) και κάτοικοι του νησιού βλέποντας την υποστελέχωση αλλά και την αδυναμία κάλυψης των αναγκών του οικείου Κέντρου Υγείας..

Οι συγκεντρωμένοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τις ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού.

Με συνθήματα και πανό, ζήτησαν άμεσες λύσεις από την πολιτεία, τονίζοντας την ανάγκη για ένα επαρκώς στελεχωμένο και λειτουργικό σύστημα υγείας στην Αμοργό.

Τον λόγο πήραν ο Δήμαρχος Αμοργού Λευτέρης Καραΐσκος, ο δημοτικός σύμβουλος-αρχηγός της παράταξης Νέα Πνοή Λευτέρης Βεκρής, η πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Αμοργού “Άγιος Λούκας” Ελένη Κουντουρουπη, η Ελευθερία Ψυχογυιού εκπροσοπώντας την ΕΔΟΚ, ο Γιαννούλης Μανωλάς νευρολόγος του Κέντρου Υγείας Νάξου και αντιπρόσωπος των εργαζομένων του Κέντρου Υγείας Αμοργού…

Τι ζήτησαν; Να σεβαστεί η Κυβέρνηση τη νησιώτικότητα θεσμοθετώντας αυξημένα μισθοδοτικά κίνητρα στους γιατρούς ειδικότητας, άμεση κάλυψη με απόσπαση θέσεων ενικού Ιατρού, Παθολόγου, Παιδιάτρου και λοιπού υγειονομικού προσωπικού, μονιμοποίηση των συμβασιούχων και υποχρεωτική θητεία για ένα χρόνο των ιατρών που λαμβάνουν την ειδικότητα τους.

Τι ανέφερε το ψήφισμα που εκδόθηκε ομόφωνα από τη Δημοτική Αρχή  με την απόφαση Υπ. Αρ: 13/2025.

” Η κατάσταση των δημόσιων δομών υγείας στο νησί μας έχει πλέον περιέλθει σε τέλμα. Η παντελής έλλειψη εξειδικευμένου ιατρικού προσωπικού και η έλλειψη επαρκούς νοσηλευτικού προσωπικού καθιστούν επισφαλή την λειτουργία του Κ.Υ. Αμοργού.

Οι τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, οι επισφαλείς και παράτυπες εφημερίες με έναν αγροτικό για όλο το νησί να καλύπτει την ημερήσια λειτουργία του Κ.Υ. και να εφημερεύει μόνος του χωρίς καμία επίβλεψη από ιατρό ειδικότητας, με οδηγούς να καλύπτουν την έλλειψη νοσηλευτών, τα περιστατικά ασυνόδευτων διακομιδών, θέτουν σε κίνδυνο την ζωή των κατοίκων, ενώ οι λίγοι αριθμητικά υγειονομικοί παρέχουν υπηρεσίες σε δυσμενέστατες εξοντωτικές συνθήκες με αυταπάρνηση και αφοσίωση.

Οι ολιγοήμερες μετακινήσεις ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων δεν επιλύουν το πρόβλημα, καθώς και έλλειψη επιστημονικά υπεύθυνου για τον συντονισμό της μονάδας υπάρχει και κενά υπάρχουν στις μετακινήσεις αλλά και οι ιατροί που μετακινούνται δεν έχουν πάντα την κατάλληλη ειδικότητα να ανταποκριθούν στα περιστατικά που καλούνται να διαχειριστούν.

Εξάλλου οι τρεις ιατροί υπαίθρου δεν έχουν αναλάβει ακόμα καθήκοντα.

Η ύπαρξη επίσης τριών μόνο νοσηλευτών δεν επαρκεί να καλύψει την λειτουργία του Κ.Υ., ενώ η μετακίνηση της μιας νοσηλεύτριας που υπηρετεί στο Π.Π.Ι. Αιγιάλης δεν επιλύει το πρόβλημα. Όταν μάλιστα από το καλοκαίρι υπάρχει νοσηλεύτρια επιτυχούσα σε διαγωνισμό επικουρικού προσωπικού, η οποία δεν έχει ακόμα προσληφθεί!!!

Για τους λόγους αυτούς,

ΖΗΤΑΜΕ:

# Η κυβέρνηση να σεβαστεί την νησιωτικότητα και να θεσμοθετήσει αυξημένα μισθοδοτικά
κίνητρα στους γιατρούς ειδικότητας για να έρθουν στο νησί μας και στα άλλα απομακρυσμένα νησιά.

# Εναλλακτικά να θεσμοθετήσει την υποχρεωτική θητεία για ένα χρόνο σε απομακρυσμένες
περιοχές και στα νησιά, ιατρών που λαμβάνουν την ειδικότητας τους.

# Άμεση κάλυψη με απόσπαση των θέσεων Γενικού ιατρού, Παθολόγου και Παιδιάτρου και
λοιπού υγειονομικού προσωπικού.

# Να επαναπροκηρυχθούν άμεσα οι δύο εκ των οκτώ θέσεων ιατρών ειδικότητας που
υπάρχουν στο Οργανόγραμμα του Κ. Υγείας και συγκεκριμένα η μία θέση Γενικού Ιατρού και η μία θέση Ιατρού Παθολόγου και να προκηρυχθούν επίσης τουλάχιστον δύο θέσεις ΔΕ/ΤΕ
Νοσηλευτών.

# Μονιμοποίηση των συμβασιούχων.

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση μέσα από τη σελίδα “Κέντρο Υγείας Αμοργού” στα social media 

Ευχαριστούμε και το Amorgos-news.gr για τις πληροφορίες