Παρασκευή, 22 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 842

My Coast: Βροχή καταγγελιών, στο Νότιο Αιγαίο ξεχωρίζουν Ρόδος και Κάλυμνος

0

Εκτεταμένους ελέγχους σε 14 παραλίες σε όλη την χώρα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών πραγματοποίησαν οι κτηματικές υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία και τους κατά τόπους Δήμους.

Είναι χαρακτηριστικό πώς μέσα σε μόλις 5 ημέρες εξετάστηκαν πάνω από 1.000 καταγγελίες πολιτών, εκ των οποίων οι 604 είχαν υποβληθεί μέσω της εφαρμογής MyCoast, καθώς και εκατοντάδες τηλεφωνικές καταγγελίες (πάνω από 400) που συγκέντρωσαν οι κτηματικές υπηρεσίες.

Από τους ελέγχους που διενεργήθηκαν προέκυψε πως η συνολική εικόνα στις παραχωρηθείσες για επιχειρηματική δραστηριότητα παραλίες είναι σαφώς καλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εντούτοις, από ένα μέρος των επιχειρήσεων που ελέχθησαν, διαπιστώθηκαν παραβάσεις που κυμαίνονταν από την απουσία σήμανσης μέχρι υπερβάσεις του υπό κατάληψη χώρου από επιπλέον ομπρελοκαθίσματα και άλλες κατασκευές. Επιπλέον, 3 επιχειρήσεις σφραγίστηκαν καθότι δεν διέθεταν σύμβαση παραχώρησης, ενώ συνολικά έχουν μέχρι στιγμής επιβληθεί πρόστιμα άνω των 350.000 ευρώ.

Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: “Με συνεχείς ελέγχους σε όλη την χώρα και αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες κάνουμε πράξη την πρόθεση μας να εφαρμοστεί η νομιμότητα παντού. Οι μαζικοί έλεγχοι των τελευταίων ημερών δείχνουν πως η εικόνα στις παραλίες είναι σαφώς πιο βελτιωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Υπάρχον, ωστόσο, εστίες παρανομίας που εντοπίζονται- με την συμβολή πολλές φορές των ίδιων των πολιτών- και αντιμετωπίζονται εφαρμόζοντας στο ακέραιο την νομοθεσία. Στόχος μας είναι να προστατεύσουμε, από την μια, τόσο το περιβάλλον όσο και δικαίωμα του πολίτη για ελεύθερη πρόσβαση στην παραλία, και από την άλλη, να διαφυλάξουμε το τουριστικό μας προϊόν αλλά και την υγιή επιχειρηματικότητα που εκπροσωπείται από τους επιχειρηματίες που κάνουν σωστά την δουλειά τους”.

Αναλυτικά, οι παραλίες που συγκέντρωσαν πανελλαδικά τις περισσότερες καταγγελίες και ελέγχθηκαν κατά προτεραιότητα είναι οι εξής:

– Παραλία Κρυονέρι στον Δήμο Πάργας. Εξετάστηκαν 169 καταγγελίες μέσω της εφαρμογής MyCoast και δεκάδες τηλεφωνικές καταγγελίες που αφορούσαν 13 επιχειρήσεις. Σε όλες διαπιστώθηκε αυθαίρετη χρήση επιπλέον τμήματος της παραλίας που υπερέβαινε την συμφωνημένη έκταση.

– Παραλία Βάλτος στον Δήμο Πάργας. Εξετάστηκαν 50 καταγγελίες πολιτών και επιβλήθηκαν 2 πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης επιπλέον τμήματος της παραλίας που υπερέβαινε την συμφωνημένη έκταση. Τα ομπρελοκαθίσματα απομακρύνθηκαν άμεσα από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων.

– Παραλία Λαγονήσι στον Δήμο Σιθωνίας στην Χαλκιδική. Εξετάστηκαν 49 καταγγελίες και διαπιστώθηκε υπέρβαση στην κατάληψη τμήματος της παραλίας από επιπλέον ομπρελοκαθίσματα, τα οποία και απομακρύνθηκαν άμεσα.

– Παραλία Θυμάρι στον Δήμο Αναβύσσου στην Ανατολική Αττική. Εξετάστηκαν 4 καταγγελίες μέσω της εφαρμογής MyCoast αλλά και δεκάδες τηλεφωνικές καταγγελίες πολιτών. Έγινε σφράγιση της επιχείρησης λόγω έλλειψης άδειας λειτουργίας και της επιβλήθηκε πρόστιμο αξίας 220.000 ευρώ.

– Παραλία Μασούρι στην Κάλυμνο. Εξετάστηκαν 47 καταγγελίες όπου εντοπίστηκαν παραβάσεις και στις 8 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παραλία. Διαπιστώθηκε αυθαίρετη χρήση επιπλέον τμήματος της παραλίας που υπερέβαινε την συμφωνημένη έκταση και σε κάποιες περιπτώσεις κατασκευές εντός αιγιαλού.

– Παραλία ΝΑΟΚ στην πόλη της Κέρκυρας. Εξετάστηκαν 10 καταγγελίες μέσω της εφαρμογής MyCoast και δεκάδες τηλεφωνικές καταγγελίες πολιτών. Εντοπίστηκαν παράνομα ομπρελοκαθίσματα τα οποία και απομακρύνθηκαν άμεσα.

– Παραλία Κλήμα στην Αίγινα. Εξετάστηκαν 43 καταγγελίες πολιτών, δεν εντοπίστηκε ωστόσο καμία παράβαση.

– Νέα Ηράκλεια στη Δημοτική Κοινότητα Καλλικράτειας στην Χαλκιδική. Εξετάστηκαν 41 καταγγελίες. Στις 6 από τις 8 επιχειρήσεις όπου δραστηριοποιούνται στην περιοχή δεν διαπιστώθηκαν παραβάσεις, ενώ στις υπόλοιπες διαπιστώθηκε αυθαίρετη χρήση επιπλέον τμήματος της παραλίας που υπερέβαινε την συμφωνημένη έκταση.

– Παραλία στην πόλη της Ρόδου όπου εξετάστηκαν 40 καταγγελίες. Διαπιστώθηκαν αυθαίρετες κατασκευές σε επιχείρηση της περιοχής για τις οποίες εκδόθηκαν πρωτόκολλα κατεδάφισης.

– Παραλία στη θέση “Νέρων Καλλιθέας” στο Φαληράκι της Ρόδου. Εξετάστηκαν 21 καταγγελίες πολιτών μέσω της εφαρμογής MyCoast και δεκάδες τηλεφωνικές καταγγελίες, ενώ ήδη έχει σχηματιστεί φάκελος δικογραφίας. Εντοπίστηκαν 8 επιχειρήσεις οι οποίες είχαν καταλάβει παράνομα επιπλέον έκταση παραλίας με ομπρελοκαθίσματα και κατασκευές.

– Παραλία Λούρου στο Μεσολόγγι. Εξετάστηκαν 33 καταγγελίες μέσω της εφαρμογής MyCoast και δεκάδες τηλεφωνικές καταγγελίες. Έγινε αυτοψία στην επιχείρηση όπου διαπιστώθηκαν αυθαίρετες κατασκευές, υπερβάσεις του χώρου μίσθωσης και αλλοιώσεις του χώρου μορφολογίας. Η επιχείρηση σφραγίστηκε και της επιβλήθηκε πρόστιμο 36.566 ευρώ.

– Παραλία Αγία Μαρίνα-Μικρολίμανο του Δήμου Λαυρεωτικής. Εξετάστηκαν 32 καταγγελίες πολιτών. Διαπιστώθηκε αυθαίρετη κατάληψη αιγιαλού και παράνομες κατασκευές από την επιχείρηση που δραστηριοποιείται εκεί. Οι αρχές προχώρησαν στην σφράγιση της επιχείρησης καθώς και στην επιβολή προστίμου ύψους 30.764 ευρώ.

– Παραλίες Γλάρων, Αγίας Φωτεινής και Καρφά στην Χίο. Συνολικά εξετάστηκαν 35 καταγγελίες πολιτών. Σε σύνολο 22 παραχωρήσεων διαπιστώθηκαν 6 παραβάσεις που αφορούσαν στην κατάληψη από ομπρελοκαθίσματα επιπλέον έκτασης παραλίας πέραν των συμφωνηθέντων.

– Παραλία Σχοινιά και Ζούμπερι στην Ανατολική Αττική. Εξετάστηκαν 30 καταγγελίες πολιτών. Στις 4 επιχειρήσεις στον Σχοινιά εντοπίστηκαν 1 επιχείρηση με υπέρβαση κατάληψης χώρου από ομπρελοκαθίσματα, ενώ στην παραλία Ζούμπερι δεν διαπιστώθηκε καμία παράβαση από τις 6 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί.

Οι έλεγχοι πρόκειται να συνεχιστούν ακόμα πιο εντατικά το επόμενο διάστημα, δίνοντας προτεραιότητα σε εκείνες τις περιοχές με τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών αλλά και σε εκείνες όπου υπάρχει πληθώρα επώνυμων καταγγελιών. Παράλληλα, μέσα στις επόμενες ημέρες πρόκειται να πραγματοποιηθούν πτήσεις drones σε περιοχές των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν παραβάσεις από τους παραχωρησιούχους των παραλιών.

ΠΑΣ Νάξου: Νησιώτικη βραδιά στο ”Καφενείο των Φίλων” (Γαλανάδο)

0

Τόπος: Νάξος – Γαλανάδο (“Καφενείο των φίλων”)

Χρόνος: Παρασκευή 12 Ιουλίου (ώρα έναρξης 22:00)

Εκδήλωση: Νησιώτικο Γλέντι

Λαχειοφόρος Αγορά – Είσοδος: 10 ευρώ

Διοργάνωση: ΠΑΣ Νάξου

Τι θα δούμε; 

🙂✔ Ο ΠΑΣ Νάξου σας προσκαλεί στην Νησιώτικο Γλέντι που διοργανώνει την Παρασκευή 12 Ιουλίου στο ”Καφενείο των Φίλων” στο Γαλανάδο.

🎤🎤🎤 Θα μας διασκεδάσουν οι: Παναγιώτης Μαύρος, Νίκος Μπαρδάνης, Μιχάλης Φωτιάς και Βασίλης Τζανίνης

❤❤ Σας περιμένουμε για μία αξέχαστη βραδιά!!!

 

 

Ηρακλειά: Μαντέψτε που βρίσκεται το καλύτερο γαλακτομπούρεκο του γαλαξία…

0

Έχουμε παραδοθεί χυμένες πίσω στις καρέκλες μας, σκασμένες από το πολύ φαγητό, χαζεύουμε τη Σχοινούσα και το μικρό Βενέτικο. Βρισκόμαστε στην Ηρακλειά, στο εστιατόριο Αρακλειά, του σεφ Γιάννη Γαβαλά. «Δε θέλω να μιλάω άλλο για φαγητό», σκέφτομαι, αλλά τελικά δεν κρατιέμαι…

Κείμενο: Νικολέτα Μακρυωνίτου – Φωτογραφία: Χριστίνα Γεωργιάδου (Γαστρονόμος)

«Μου έχει μείνει η απίθανη γεύση από το κοφτό μακαρονάκι φάβας με τα καλαμαροχτάποδα. Πόση νοστιμιά, με τα μάραθά του και με την αέρινη κρέμα από Σαν Μιχάλη» λέω, και κοιτάζω τη Χριστίνα που με κοιτάζει πλαγίως. «Ωραία βραδιά ε!», αλλάζω κουβέντα, κι εκείνη δεν θέλει να μιλάμε άλλο για φαγητό. Δεν έχει φεγγάρι, και ο ουρανός είναι γεμάτος άστρα που λαμπυρίζουν. Σκέφτομαι ότι η λέξη γαλαξίας έχει το ίδιο πρώτο συνθετικό με το γαλακτομπούρεκο. Με έχει βαρέσει η ζέστη…

Ο ιθύνων νους πίσω από το γαλακτομπούρεκο του πόθου μας, είναι ο σεφ-ρεστορατέρ Γιάννης Γαβαλάς.

«Χριστίνα, να σηκωθούμε να περπατήσουμε μήπως και πάει το φαγητό κάτω, μπας και μπορέσουμε να κοιμηθούμε κι απόψε;», προτείνω, αλλά κάτι με κρατάει βαριά, βιδωμένη στην καρέκλα μου, και δεν κουνάω ρούπι. Είχα φαίνεται προαίσθημα, τι να πω… Μπορεί να ήταν και οι μυρωδιές από την κουζίνα που αμυδρά τρύπωναν μέσα από τους πόρους του εγκεφάλου μου.

Πιθανολογώ βέβαια ότι μπορεί να ήταν και μια λανθάνουσα επιθυμία για ζάχαρη και ίσως κι ένας καταπιεσμένος πόθος-ανάμνηση… Μπερδεμένες σκέψεις, νυσταλέες, κι ύστερα: «τι θέλετε να σας φέρω κορίτσια για να συνοδεύσετε το γλυκό σας;». Ποιο γλυκό Γιάννη;

Η ώρα της .. έκρηξης 

Μπουμ. Ένας χείμαρρος ζεστών συναισθημάτων ξεχύθηκε με τη μορφή ρευστής, αλμυρής καραμέλας. Τώρα θυμήθηκα. «Το τηγανητό γαλακτομπούρεκο του Γιάννη, που σερβίρεται καυτό, μαζί με σάλτσα αλμυρής καραμέλας είναι ίσως ό,τι πιο νόστιμο έχει δοκιμάσει ο ουρανίσκος μας», έγραφα μετά την τελευταία μου επίσκεψη προ διετίας, όταν είχαμε επισκεφτεί το εστιατόριο Αρακλειά στα πλαίσια της βράβευσής του με Βραβείο Ποιότητας Γαστρονόμου. Το παραδεισένια κολασμένο γαλακτομπούρεκο που με είχε στοιχειώσει, είναι ακόμα εδώ, και επικοινωνεί μαζί μας με την έκτη αίσθηση.

Καυτό, τραγανό, γεμάτο πλούσια κρέμα και λουσμένο με αρμυρή καραμέλα. What’s not to like?

Τι το σπουδαίο έχει αυτό το γλυκό; Ε λοιπόν, όπως προείπα, δεν είναι ψητό αλλά τηγανητό. Σερβίρεται καυτό από το τηγάνι. Είναι ένα ρολάκι από χωριάτικο φύλλο τιγκαρισμένο με αμυγδαλόκρεμα ζεστή. Και αντί για σιρόπι, ο σεφ το λούζει ανερυθρίαστα με μια διαβολεμένα νόστιμη καραμέλα αλμυρή. Από όλες τις παραλλαγές γαλακτομπούρεκου που έχω δοκιμάσει στη ζωή μου –και είναι πολλές– αποδομημένες και δημιουργικές, καμία δεν έχει ξεπεράσει το πρωτότυπο στην καλή του εκδοχή.

Καμία πλην αυτής δηλαδή. Κατέβασα ένα ποτήρι νερό, σκούπισα τις καραμέλες από όπου είχαν στάξει, τίναξα τα ψίχουλα, έδειξα χαρακτήρα, κι αντί να ζητήσω και δεύτερη μερίδα, του είπα «Γιάννη σ’ αφήνω, πάμε για ύπνο, και ευτυχώς που δεν είσαι στην Αθήνα γιατί θα είχαμε πάθει όλοι ζάχαρο».

Υ.Γ.1 Υπάρχει κόσμος που φεύγει από τα γύρω νησιά και πετάγεται αυθημερόν στην Ηρακλειά για αυτό το διαβολεμένα νόστιμο γαλακτομπούρεκο. Συμβουλή: αν κλείσετε τραπέζι στην Αρακλειά να προπαραγγείλετε τις μερίδες σας.

Υ.Γ.2 Να ζητήσετε να σας φέρουν και ξεροτήγανα με κρέμα λεμονιού, και το καινούριο γλυκό που κάνει εφέτος, ένα ρυζόγαλο κατσικίσιο με σάλτσα φραγκόσυκου.

Με πληροφορίες από τη σελίδα Gastronomos.gr

Ενδοκυκλαδικά – “Αρτεμις”: Εμπλεξαν οι άγκυρες, επιστροφή στη Σύρο

0
Αρτεμις
Αρτεμις

Ενδοκυκλαδικά δρομολόγια Stop…

Ταλαιπωρία υπέστησαν το πρωί της Τετάρτης 10 Ιουλίου οι επιβάτες πλοίου που εκτελούσε το δρομολόγιο Σύρος – Σέριφος – Σίφνος – Κίμωλος – Μήλος.

Πρόκειται για το πλοίο «Άρτεμις» που επέστρεψε λίγο μετά τον απόπλου του το πρωί της Τετάρτης στο λιμάνι της Σύρου.

Σύμφωνα με το λιμενικό Σώμα και δη το Αρχηγείο, η επιστροφή αποφασίστηκε λόγω εμπλοκής των άγκυρών του. Το πλοίο στο οποίο επιβαίνουν 57 άτομα είχε αποπλεύσει από τη Σύρο με προορισμό τη Σέριφο.

Η ανακοίνωση του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ακτοφυλακής για το συμβάν

“Τις πρωινές ώρες σήμερα ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Σύρου από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΡΤΕΜΙΣ” Ν.Π. 10317, ότι κατά τη διαδικασία χειρισμών απόπλου του στο λιμάνι της Σύρου παρουσιάστηκε αδυναμία άπαρσης των αγκυρών λόγω εμπλοκής τους. Το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ετοιμαζόταν για την εκτέλεση εγκεκριμένου δρομολογίου με προορισμό τα λιμάνια Σερίφου-Σίφνου-Κιμώλου-Μήλου με 57 επιβάτες, 12 Ι.Χ.Ε. οχήματα, 03 δίκυκλα και 01 Φ/Γ όχημα.

Το ¨ΑΡΤΕΜΙΣ¨ πλαγιοδέτησε ασφαλώς με ιδία μέσα στο λιμάνι της Σύρου όπου εκτελέστηκαν επιτυχώς εργασίες απεμπλοκής των αγκυρών, με τη συνδρομή μίας φορτηγίδας και ενός γερανοφόρου οχήματος. Μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, το Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΡΤΕΜΙΣ” απέπλευσε για τη συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του”.

 

Νάξος – Λιμεναρχείο: Σύλληψη κυβερνήτη τουριστικού σκάφους

0

Μεσημέρι Τρίτης και τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος Νάξου προχώρησαν στην σύλληψη 54χρονου αλλοδαπού κυβερνήτη τουριστικού σκάφους. Ποιος ο λόγος; Το γεγονός ότι προχώρησε σε επικίνδυνη παρέμβαση στη θαλάσσια συγκοινωνία…

Η ανακοίνωση του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ακτοφυλακής αναφέρει:

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, στελέχη της Λιμενικής Αρχής της Νάξου προέβησαν στη σύλληψη ενός 54χρονου αλλοδαπού κυβερνήτη (υπήκοος Βουλγαρίας) ενός επαγγελματικού-τουριστικού (Ε/Π-Τ/Ρ) σκάφους σημαίας ελληνικής, για επικίνδυνη παρέμβαση στη θαλάσσια συγκοινωνία, διαταράσσοντας την ασφάλεια συγκοινωνίας ενός Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου που κατέπλεε στο λιμάνι της Νάξου.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Νάξου.

Attica Group: Προχωρεί στην ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων για τα δρομολόγια στο Νότιο Αιγαίο

0

Επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ που περιλαμβάνει τη ναυπήγηση οκτώ πλοίων διαφόρων μεγεθών και αναβάθμιση του υπάρχοντος σε όποια πλοία αυτό είναι δυνατόν σχεδιάζει ο όμιλος Attica. Οι τελικές αποφάσεις για όλη τη σειρά των νεότευκτων θα πρέπει να έχουν ληφθεί έως το 2026 για να τα παραλάβει ο όμιλος έως το 2029-2030 και να ολοκληρωθεί το επενδυτικό πρόγραμμα.

Στόχος είναι:

1) η ενίσχυση της παρουσίας της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό με την προσθήκη δύο νεότευκτων και μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας από τα τρία υπάρχοντα Aero τα οποία έχουν κριθεί πολύ επιτυχημένα. Όπως επισημαίνουν στελέχη του ομίλου Attica «καταρχάς πρέπει να αναβαθμιστεί ο Αργοσαρωνικός και κυρίως Ύδρα-Σπέτσες και πιο μακριά που χρειάζονται μεγάλα πλοία. Θα ναυπηγήσουμε τουλάχιστον δύο μεγαλύτερα από τα υπάρχοντα Aero. Αυτό βάσει του σχεδιασμού που υπάρχει σήμερα. Δεν μπορεί να έχουμε πλοία νεότευκτα και πλοία 25 ετών. Εκεί πρέπει να έχουμε πιο ομογενοποιημένο προϊόν». Η αξία ναυπήγησης του κάθε μεγάλου Aero ανέρχεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ.

2) Η αρχή των επενδύσεων έγινε με τη συμφωνία με την σουηδικών συμφερόντων Stena για τη ναυπήγηση δύο «πράσινων» ro-pax με προαίρεση για άλλα δύο, μήκους 240 μέτρων τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στην Αδριατική. Το κόστος ναυπήγησης το αναλαμβάνει ο ιταλικός όμιλος με την Attica group να τα ναυλώνει με δικαίωμα αγοράς. Μόλις τα πλοία αυτά δραστηριοποιηθούν στις γραμμές της Αδριατικής θα απελευθερωθούν τρία πλοία της Attica τα οποία θα μεταδρομολογηθούν στο Αιγαίο.

Στέλεχος του ομίλου επεσήμανε στο newmoney: «Οι τιμές ναυπήγησης που παίρνουμε είναι αυτές που μπορούμε να αντέξουμε. Ξεκινήσαμε από την Ιταλία γιατί είναι η μεγάλη αγορά και αντέχει τις επενδύσεις αυτές. Μας απελευθερώνει και τρία πλοία που θα έρθουν στο Αιγαίο πολύ καλύτερα και νεότερα από τα υπάρχοντα. Θα έχουμε έτσι όλες τις οικονομίες κλίμακος που χρειαζόμαστε και θα αποκτήσουμε τη δυνατότητα να στραφούμε σε ναυπηγήσεις πλοίων για τις μικρότερες αγορές ήτοι τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο. Τα πλοία που θα φύγουν από Αδριατική με την παραλαβή και ναύλωση των δύο νεότευκτων της Stena είναι το Olympic Champion, το αδελφό του Hellenic Spirit και το SuperFast ΧΙ που θα κατέβουν στην Ελλάδα».

 

3) Για τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο θα ναυπηγηθούν τέσσερα συνολικά πλοία. Δύο ταχύπλοα τύπου Highspeed με κόστος ναυπήγησης τα 60 εκατομμύρια το καθένα και δύο μεσαίου μεγέθους τύπου κόστους ναυπήγησης 100-120 εκατομμυρίων, τύπου “Μύκονος”- “Δήλος”- “Χίος”- “Πάτμος”.

«Και κάνουν τόσο αν ναυπηγηθούν στην Κίνα αν είμαστε τυχεροί γιατί η Ευρώπη δεν είναι ανταγωνιστική» επεσήμανε το στέλεχος του ομίλου Attica.

Στο επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου εντάσσεται και ο προγραμματισμός γα μετασκευές υπαρχόντων πλοίων του στόλου, όπου είναι δυνατό, και αφορά την περιβαλλοντική τους αναβάθμιση με τοποθέτηση για παράδειγμα scrubber – προπέλες και ειδικές βαφές. «Σε πλοία είναι κάποιας ηλικίας αλλά αντέχουν αυτές τις μετασκευές θα τις κάνουμε» σχολίασαν από τον όμιλο Attica.

 

Η χρηματοδότηση των επενδύσεων αυτών δεν θα γίνει με κρατική επιχορήγηση, και η υλοποίηση τους έχει ορίζοντα τετραετίας.

Κύκλοι του ομίλου αναφέρουν: «Εμείς δεν ζητάμε κρατική βοήθεια. Το ναυπηγικό μας πρόγραμμα είναι στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου που έρχεται υποχρεωτικά με το πρασίνισμα της Ναυτιλίας» και προσθέτουν: «Δεν υπάρχει σκεπτικό επιδοτήσεων από το κράτος γιατί δεν μπορείς να κάνεις επενδυτικά σχέδια στηριζόμενος πάνω στην ελπίδα. Η ελπίδα δεν είναι στρατηγική».

Εναλλακτικά καύσιμα

Πλοία - Απεργία

Όσον αφορά τον σχεδιασμό για την πράσινη μετάβαση του στόλου ο όμιλος έχει εστιάσει σε μηχανές τριπλού ή διπλού καυσίμου που θα μπορούν να καίνε με συμβατικά καύσιμα και εναλλακτικά όπως μεθανόλη, βιοκαύσιμα, και χρήση μπαταριών.

Από την 1η Μαίου του 2025 θα αλλάξει το συμβατικό καύσιμο με MGO αφού όλη η Μεσόγειος μετατρέπεται σε SECA «Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών Θείου», με το κόστος να αυξάνεται κατά 150 ευρώ ο τόνος.

Παράλληλα, η ελληνική ακτοπλοΐα από το 2025 θα αντιμετωπίσει ακόμα ένα θεσμικό μέτρο που θα αυξάνει το κόστους, το FuelEU της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και από το 2030 θα ενταχθεί και στο ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων αφού έχει πάρει εξαίρεση για τα νησιά με κάτω από 200.000. Η Κρήτη και η Αδριατική έχουν ήδη ενταχθεί.

Κύριος στόχος της πρωτοβουλίας FuelEU maritime, ως βασικού μέρους της δέσμης Fit for 55 της ΕΕ, είναι η αύξηση της ζήτησης και της συνεπούς χρήσης ανανεώσιμων καυσίμων και καυσίμων χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών και η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τον τομέα της ναυτιλίας, με παράλληλη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της θαλάσσιας κυκλοφορίας και αποφυγή στρεβλώσεων στην εσωτερική αγορά.

«Η ακτοπλοΐα μπορεί από μόνη της να ανανεώσει τον στόλο της αλλά όχι γρήγορα. Και θα ζήσει μία περίοδο η ακτοπλοΐα που θα έχει και το EU-ETS και το πρόστιμο και την υψηλή επένδυση που θα πρέπει να αποσβήνει και όλα αυτά παράλληλα. Άρα αυτό καταλήγει στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων» επισημαίνουν στέλεχη του ομίλου.

Όσο για τις μικρότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες προβλέπουν:

«Οι μικρότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες θα το αντέξουν υποχρεωτικά. Αλλά θα πρέπει να συγχωνευτούν για να δημιουργηθούν μεγαλύτερα σχήματα και να αντέξουν τέτοιου είδους επενδύσεις. Δεν υπάρχει λογική σε έναν που έχει δύο βαποράκια να πάει να ναυπηγήσει ένα πλοία 50-60 εκατομμυρίων».

Ελληνικά ναυπηγεία

Όσον αφορά την ναυπήγηση πλοίων στην Ελλάδα, η διοίκηση της Attica πιστεύει ότι ο ναυπηγικός κλάδος είναι ο μόνος που έλειπε από το ελληνικό cluster και χρειάζεται να αναπτυχθεί. Στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσης του ελληνικού ναυτιλιακού cluster, η Attica σε συνεργασία με τα ναυπηγεία Ελευσίνας σχεδιάζει ένα πλοίο ακτοπλοΐας μικρού μεγέθους, μήκους περίπου 100 μέτρων, που θα δρομολογηθεί για να καλύψει τις ανάγκες των λεγόμενων άγονων-επιδοτούμενων γραμμών.

πλοία δεμένα naxospress

Η υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου εξαρτάται απόλυτα από τις αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης.

«Αν το κράτος θελήσει να αναβαθμίσει τις άγονες γραμμές που είναι συγκεκριμένες αλλά ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποια είναι η επόμενη ημέρα, τότε θα πρέπει να βγει και να πει ότι μέσω ΕΣΠΑ ή οτιδήποτε θελήσει, αυτές είναι οι προδιαγραφές για τα πλοία που θέλει για αυτές τις γραμμές για τόσα χρόνια» σχολιάζουν από την Attica.

Μια από τις προτάσεις που συζητείται είναι να αλλάξουν οι προδιαγραφές στους διαγωνισμούς των άγονων γραμμών και να συμπεριληφθούν πράσινα πλοία τα οποία θα έχουν σύμβαση 10ετούς διάρκειας. Όμως το κόστος των γραμμών που θα εξυπηρετούνται από νέα πράσινα πλοία θα πρέπει να τριπλασιαστεί, σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει.

Όσον αφορά την πρόταση να προχωρήσει η επιδότηση μέσω ΣΔΙΤ, θεωρείται σχεδόν αδύνατο να υλοποιηθεί στην ακτοπλοΐα.

Στο μεταξύ, η συνεργασία Attica με ναυπηγεία Ελευσίνας λειτουργεί αποδοτικά και για τις δύο πλευρές. Ήδη έχουν γίνει εργασίες σε 14 ακτοπλοϊκά πλοία του ομίλου, με βάση τους όρους του μνημονίου συνεργασίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο όμιλος Attica θέλοντας να στηρίξει πολύπλευρα την αναγέννηση της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας προγραμματίζει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με τη διοίκηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου.

Με πληροφορίες από τη σελίδα newmoney.gr

 

Νάξος – Μυρτιδιώτισσα: Το έργο στη χερσαία ζώνη θα ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο σύντομα (photos)

0

Το λιμενικό έργο που αφορά στην αποκατάσταση των ζημιών του κρηπιδώματος της χερσαίας ζώνης έναντι της εκκλησίας της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας, που βρίσκεται επί της εγγύς του λιμένα Νάξου νησίδας, «τρέχει»…

Κείμενο – Φωτογραφίες: Γιάννης Βλαχάκης 

Παρότι αρχικά υπήρξε η εκτίμηση ότι παύση των εργασιών εκεί θα σημειωθεί περί τα μέσα του τρέχοντος μηνός, η ολοκλήρωση του ελέγχου που έγινε από δύτες της Διευθύνσεως Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων (σ.σ. οι οποίοι για όχι μικρό διάστημα και για λόγους ευνόητους «ακτινογράφησαν» τον βυθό), είχε αίσιο τέλος.

Γι’ αυτό και κατ’ εκτίμηση των υπευθύνων, το έργο δεν πρόκειται να σταματήσει.

Μάλιστα, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ίσως και σε λιγότερο από τρείς μήνες το «τσακισμένο» μήκους περίπου 150 μ. κρηπίδωμα θα παραδοθεί προς χρήση (στους ερασιτέχνες αλιείς του νησιού και στους πολίτες).

Κατά τα τελευταία εικοσιτετράωρα, που ο γερανοφόρος εκσκαφέας «οργώνει» την μέχρι πρότινος περιοχή – αγκυροβόλιο των μικρών αλιευτικών σκαφών των ερασιτεχνών αλιέων, όντως παρατηρείται μια αταξία στον χώρο. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

Πρόκειται για μια εικόνα-κατάσταση που ποικιλοτρόπως (δικαίως ή/και αδίκως), σχολιάζεται…

Οι θιασώτες του εκτελούμενου έργου, κάνουν λόγο «για ένα έργο που πρέπει οπωσδήποτε να γίνει τώρα και μάλιστα να ολοκληρωθεί πριν χειμωνιάσει». Υπάρχουν όμως και εκείνοι που παρατηρούν ότι, «μεσοκαλόκαιρα δεν γίνονται τέτοιες δουλειές». Και, επιπροσθέτως, σημειώνουν ότι «μπαζώνουν το νησάκι και καταστρέφουν τα λιγοστά δεντράκια (αρμυρίκια) που υπάρχουν εκεί επάνω».

Το ζητούμενο…

Κατά τους κρατούντες (Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, Λιμενικό Ταμείο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων), «το εκτελούμενο έργο (σ.σ. η δαπάνη κατασκευής του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 596.705,12 ευρώ), ξεκίνησε και πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθεί». Υποστηρίζουν μάλιστα ότι, «ο πέριξ της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας χώρος, θα έχει την φροντίδα που του πρέπει!». Και προσθέτουν: «Και περισσότερα αρμυρίκια θα φυτευτούν, αφού αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του αύλειου χώρου της εκκλησίας».

Να θυμίσουμε ότι οι εργασίες αποκαταστάσεως του κρηπιδώματος (που χρηματοδοτούνται από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων), ξεκίνησαν προ μηνών (06/02), με την καθαίρεση του διαλυμένου κρηπιδώματος. Και συνεχίζονται, εδώ και μερικές εβδομάδες, με την βύθιση τεχνητών ογκολίθων στον εγγύς και κατά μήκος της χερσαίας ζώνης πυθμένα, ώστε το νέο κρηπίδωμα να «δέσει» με την τελευταία, με βάση όλα όσα προβλέπει η υλοποιούμενη μελέτη κατασκευής του έργου (της αποκαταστάσεως).

Τέλος, ας αναφερθούν και τα ακόλουθα:
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, στην από 23 Μαρτίου 2024, με αρ. πρωτ. 886, «Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης», μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι κατόπιν σχετικού ελέγχου, ενέκρινε, δέσμευσε και διέθεσε την (σχετική) πίστωση των 596.705,12 € για το έργο «Αποκατάσταση ζημιών κρηπιδώματος έναντι Μυρτιδιώτισσας, λιμένα Νάξου».

Σύμφωνα με την Οικονομική Υπηρεσία του Δ.Λ.Τ., ελέγχθηκε και βεβαιώθηκε ότι: α) για την ανωτέρω δαπάνη ύψους Πεντακοσίων Ενενήντα Έξι Χιλ. Επτακοσίων Πέντε κόμμα Δώδεκα ευρώ (596.705,12 €), υπάρχει πίστωση στον Κ.Α. 30- 7336.004 του προϋπολογισμού έτους 2024 και β) η συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ. 1 α’ του άρθ. 4 του πδ 80 / 2016. καταχωρήθηκε με α/α Α-187 στο Μητρώο Δεσμεύσεων. Υπόλοιπο προς ανάληψη: Εκατόν Τρείς Χιλ. Διακόσια Ενενήντα Τέσσερα κόμμα Ογδόντα Οκτώ ευρώ (103.294,88 €).

Ας σημειωθεί ότι, προ ετών (σ.σ. Δεκέμβριος 2017), με την υπ. Αρ. 93 απόφασή του, το ημέτερο Δ.Λ.Τ. (επί προεδρίας Ν. Σέργη) – με την διαδικασία της «απευθείας αναθέσεως» – διάθεσε το ποσό των 11.594,00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.(24%), για την εκπόνηση της σχετικής μελέτης του περί ου λόγος λιμενικού έργου.

 

Νάξος: Το υπέροχο “Sea Cloud” θα βρεθεί στον Αγιο Προκόπιο για μερικές ώρες

0

Επίσκεψη αστραπή στη Νάξο για ένα από τα ωραιότερα σκάφη που κυκλοφορούν στο Αιγαίο (κι όχι μόνο)…

Ο λόγος για το Sea Cloud, το σκάφος που αισίως μετράει 93 χρόνια ζωής είναι ιστιοφόρο και έχει την δυνατότητα να μεταφέρει 60 περίπου εκλεκτούς καλεσμένους…

Με βάση την σχετική ενημέρωση από το ταξιδιωτικό πρακτορείο Naxos Tours που έχει την ευθύνη για την κρουαζιέρα, το πλοίο θα βρίσκεται στον όρμο του Αγίου Προκοπίου από τις 8 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι πριν πάρει το δρόμο για άλλο λιμάνι στο Αιγαίο.

Να σημειώσουμε ότι πέρυσι το είδαμε να περνάει από τη Νάξο δύο φορές (άλλες τρεις το Sea Cloud II) ενώ αρέσκεται να ρίχνει αγκυροβόλιο σε Πάρο – Μήλο – Αμοργό (και Αστυπάλαια), άρα δεν ακολουθεί τα δρομολόγια των μεγάλων σκαφών…

Και μερικές χρήσιμες πληροφορίες

Όνομα κρουαζιερόπλοιου: Sea Cloud
Πρώτο ταξίδι: 25 Απριλίου 1931
Μήκος πλοίου: 110 μέτρα (360 πόδια)
Μέγιστος αριθμός επιβατών: 64
Αριθμός μελών πληρώματος: 60
Αριθμός καμπινών: 32
Μέγιστη ταχύτητα: 14 κόμβοι (26 km/h)

Εγκαταστάσεις επί του σκάφους: Κατάστρωμα Lido με μπαρ, εστιατόριο, σαλόνι με βιβλιοθήκη, νοσοκομείο, WI-FI, εξοπλισμό για θαλάσσια σπορ, 2 φουσκωτά σκάφη

 

Σαντορίνη – Ν. Ζώρζος: Ούτε ένα επιπλέον κρεβάτι στο νησί, δεν υπάρχουν άλλες αντοχές….

0

Στη διακεκαυμένη ζώνη του υπερτουρισμού, που προκαλούν κρουαζιερόπλοια και ημερήσιοι εκδρομείς από την Κρήτη και άλλα γειτονικά νησιά, εισέρχεται τις μέρες αυτές η Σαντορίνη, που αποτελεί ήδη παγκοσμίως αρνητικό παράδειγμα υπερκορεσμένου προορισμού.

Με περισσότερα από 500 μεγάλα λεωφορεία, 4.000 μικρά επιβατηγά λεωφορεία και βανάκια, άνω των 10.000 ημερήσιων επισκεπτών και εκατοντάδες τετράτροχες γουρούνες να προστίθενται στα αυτοκίνητα των κατοίκων και στα νοικιασμένα οχήματα, να περιφέρονται όλοι στο ανεπαρκές οδικό της δίκτυο και στα στενά σοκάκια της Οίας, των Φηρών και των άλλων γαλήνιων κάποτε χωριών της, η Σαντορίνη απέχει ακόμη παρασάγγας από το να λύσει τα προβλήματά της.

Προβλήματα που προκάλεσε η άναρχη και χωρίς διορατικότητα ανάπτυξη του χαμηλής προστιθέμενης αξίας τουρισμού στο νησί και τα οποία υπονομεύουν, με την υποβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, και τις σοβαρές τουριστικές επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας συμβάλλοντας πραγματικά στην τοπική οικονομία. Αυτά εξηγεί μιλώντας στην «Καθημερινή» ο δήμαρχος της Σαντορίνης Νίκος Ζώρζος.

Σαντορίνη
Σαντορίνη

Και όλα αυτά σε ένα περιβάλλον υπερβολικής δόμησης και υπερβολών στις βραχυχρόνιες μισθώσεις που αποστερούν στέγη από νέους, εποχικούς εργαζομένους και δημόσιους λειτουργούς. Οπως σημειώνει ο κ. Ζώρζος, «η καλυμμένη με δόμηση επιφάνεια του νησιού αγγίζει το 20%, υψηλότερη δηλαδή και από αυτήν της Αττικής». Για τον λόγο αυτό ζητάει εμφατικά «να μην κατασκευαστεί ούτε μία νέα κλίνη ξενοδοχείου, ούτε μία νέα κλίνη βραχυχρόνιας μίσθωσης στο νησί». Και επειδή ο ίδιος αδυνατεί να το επιβάλει, ζητάει τη βοήθεια της κυβέρνησης για να το επιτύχει ακόμη και νομοθετικά.

«Πρέπει να σταματήσει εντελώς και η εκτός σχεδίου δόμηση», προσθέτει. Ζητάει επίσης βοήθεια για τη βελτίωση των υποδομών του νησιού, καθώς η μέχρι στιγμής ανάπτυξη της δόμησης έχει γίνει με «εκθετικό ρυθμό και ανορθολογικό τρόπο». Ωστόσο, οι πόροι που διαθέτει είναι περιορισμένοι. Είναι ίσως χαρακτηριστικό ότι αδυνατεί να επιβάλει ακόμη και ένα συμβολικό εισιτήριο σε όσους επιβάτες κρουαζιερόπλοιων αποβιβάζονται: Η νομοθεσία ορίζει το μέγιστο επιτρεπόμενο τέλος σε επιβάτες κρουαζιερόπλοιων μόλις στα 35 λεπτά του ευρώ ανά επιβάτη (0,35 ευρώ). Αυτό το τέλος εισπράττεται από τα λιμενικά ταμεία που ανήκουν στους δήμους και είναι οριζόντιο σε όλη την Ελλάδα. Και τα προβλήματα δεν σταματούν εδώ:

«Οταν αναλάβαμε τον δήμο στις αρχές του χρόνου, είδαμε πως το σύστημα προγραμματισμού κατάπλου κρουαζιερόπλοιων και αποβίβασης επισκεπτών, το berth allocation που είχαμε εισαγάγει προ ετών με ανώτατο όριο τους 8.000 επιβάτες την ημέρα –αριθμός που προέκυψε έπειτα από πανεπιστημιακή μελέτη της φέρουσας ικανότητας του νησιού–, είχε εγκαταλειφθεί», εξηγεί. «Είχαμε έτσι μπροστά μας 63 πολύ δύσκολες μέρες για φέτος με πολύ περισσότερους από 8.000 επιβάτες. Καταφέραμε έπειτα από πολλές και επίπονες συζητήσεις με τις εταιρείες κρουαζιέρας να τις περιορίσουμε σε 48 μέρες. Ομως και αυτές είναι πολλές», υπογραμμίζει με εμφανή αγωνία.

Υπόσχεται λοιπόν πως το 2025 η Σαντορίνη όχι μόνο θα τηρήσει το όριο των 8.000 ημερήσιων επισκεπτών, αλλά σε αυτόν τον αριθμό θα περιλάβει και εκείνους που έρχονται στο πλαίσιο ημερήσιας εκδρομής από νησιά όπως η Κρήτη. Είναι εξάλλου εύκολο να διαπιστωθεί ο αριθμός τους από τα εισιτήρια επιστροφής. Είναι ευρέως γνωστό στη Σαντορίνη και στην Κρήτη αλλά και σε γειτονικά της Θήρας νησιά πως πρακτορεία εκεί πωλούν πακέτα ημερήσιων εκδρομών στη Σαντορίνη χρησιμοποιώντας τα πλοία της γραμμής. Ο δήμαρχος θα επιθυμούσε να περιορίσει τον κατάπλου τέτοιων πλοίων, ωστόσο, καθώς αποτελούν συμβατικά ακτοπλοϊκά δρομολόγια, απαιτείται η βοήθεια του υπουργείου Ναυτιλίας. «Ο σημερινός υπουργός έχει αντιληφθεί το θέμα και επιδιώκει να βρει λύση στο δύσκολο αυτό πρόβλημα, τουλάχιστον περισσότερο από ό,τι οι προκάτοχοί του», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δεσμεύεται λοιπόν ο κ. Ζώρζος πως το 2025 όχι μόνο δεν θα ξεπερνούν τους 8.000 οι ημερήσιοι επισκέπτες της Σαντορίνης (από κρουαζιερόπλοια και πλοία της γραμμής), αλλά και ότι θα δίνεται προτεραιότητα σε εκείνα τα κρουαζιερόπλοια που θα έχουν ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων ρύπων, μικρό μέγεθος και περισσότερες ώρες διαμονής στο νησί.

«Δεν μπορούμε να μιλάμε για οικονομική συνεισφορά από τους επιβάτες όταν μένουν για μία-δύο ώρες το πολύ στο νησί», τονίζει, παραπέμποντας στη διαπιστωμένα χαμηλότατη κατά κεφαλήν δαπάνη στη Σαντορίνη σε σχέση με άλλους μεσογειακούς προορισμούς. Επιπλέον, ο προγραμματισμός των αφίξεων, λέει, θα γίνει με αυστηρότερες εκτιμήσεις πληρότητας των κρουαζιερόπλοιων και θα τεκμαίρεται ότι θα αποβιβαστεί τουλάχιστον το 90% εξ αυτών.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο, υπήρξαν –και δυστυχώς ενδέχεται να υπάρξουν και φέτος– μέρες που τα κρουαζιερόπλοια κατεβάζουν σχεδόν ταυτόχρονα έως και 19.000 επιβάτες σε ένα νησί που απλώς δεν τους χωράει. Αυτό θα σταματήσει από το 2025, υπόσχεται. Λιγότεροι ημερήσιοι επισκέπτες σημαίνει και μικρότερη ανάγκη για μεταφορές από λεωφορεία, που αυτή τη στιγμή προκαλούν συμφόρηση στους δρόμους και ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στους κατά τόπους προορισμούς όπου καλούνται να παρκάρουν. «Βρήκαμε σε κάποιες περιπτώσεις χώρους που καταφέραμε να ασφαλτοστρώσουμε για να αποφύγουμε έως ένα βαθμό το πρόβλημα του διπλοπαρκαρίσματος ή της ανεξέλεγκτης στάσης με αναμμένα τα αλάρμ. Πρόκειται όμως για μια προσωρινή λύση, καθώς μόνο ένας προσεκτικός προγραμματισμός, που όχι μόνο θα περιορίζει τον αριθμό των επισκεπτών αλλά θα τους διαχέει και στο νησί για να μη συγκεντρώνονται όλοι ταυτόχρονα, θα θεραπεύσει τις πληγές που έχει ανοίξει ο υπερτουρισμός στη Σαντορίνη».

Naxos Medical: Σωστή διατροφή το καλοκαίρι; Η απάντηση από τον διατροφολόγο Dr Εμμανουήλ Νιάο

0

Η καθημερινότητα των πολιτών της Νάξου έχει αλλάξει στον τομέα της Υγείας. Ο λόγος; Το Naxos Medical, το νέο πολυιατρείο, το οποίο βρίσκεται στην πλατεία Πρωτοδικείου.

“Ηρθε” με σκοπό να λειτουργήσει επικουρικά τόσο σε ζητήματα που έχουν σχέση με το Νοσοκομείο Νάξου όσο και με τους υπόλοιπους γιατρούς στον ιδιωτικό τομέα.. Και τα κατάφερε..

Μία από τις πιο σημαντικές προσθήκες είναι αυτή του διαιτολόγου – διατροφολόγου Bsc, Msc, Εμμανουήλ Νιάου, ο οποίος θα είναι στο Πολυιατρείο τις επόμενες ώρες… Το διήμερο 11-12 Ιουλίου θα είναι στη Νάξο… Στη πατρίδα καθότι έχει καταγωγή από το Φιλώτι…

Α και μην ξεχνάμε. Η διατροφή το καλοκαίρι παίζει το πιο σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας

Η σχετική πρόσκληση – πρόκληση αναφέρει: 

👉 Προσπαθείς να χάσεις κιλά χωρίς αποτέλεσμα;

👉 Αναζητάς την ιδανική διατροφή για το πρόβλημα υγείας που σου παρουσιάστηκε;

👉 Έχεις δοκιμάσει κάθε είδους δίαιτα χωρίς αποτέλεσμα;

👉 Έχεις βαρεθεί τις αποτυχημένες προσπάθειες για χάσιμο βάρους;

✔️ Τη λύση στο πρόβλημα σου θα τη βρεις στο Naxos Medical

🍓🍊🥜 Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων Ιατρείων του Naxos Medical σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 11 και την Παρασκευή 12 Ιουλίου θα βρίσκεται κοντά μας ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Bsc, Msc, Εμμανουήλ Νιάος.

📲 Για ραντεβού και πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22850 22200 ή στο info@naxosmedical.com

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας ▶️ https://naxosmedical.com/
——-

🎯 Στόχος μας είναι να αποτελέσει η Διατροφή το κλειδί της θεραπείας διαφόρων ασθενειών όπως γίνεται από τα αρχαία χρόνια όπου έγινε η πρώτη αναφορά στα Οφέλη της Διατροφής.

➡️ Γι αυτό τον λόγο, ο Διατροφολόγος του Naxos Medical αναλαμβάνει περιστατικά που έχουν να κάνουν με:

⏹ Κλινική διατροφή

▶ Σακχαρώδης Διαβήτης

▶ Νεφροπάθεια & Διαβητική Νεφροπάθεια

▶ Υπέρταση

▶ Καρδιαγγειακά

▶ Υπερχοληστεριναιμία

▶ Δυσλιπιδαιμία κ.ο.κ

▶️ Διατροφή στην Εγκυμοσύνη & Θηλασμό

▶️ Διατροφή στην Εμμηνόπαυση

▶️ Διατροφή κατά την παιδική και εφηβική ηλικία

▶️ Διατροφή και αθλητισμός

▶️ Διατροφή στην 3η ηλικία

▶️ Διατροφή στην διαδικασία εξωσωματικής γονιμοποίησης

▶️ Διατροφή στην αναπαραγωγική ηλικία