Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 713

35οι Αιγαιοπελαγίτικοι Αγώνες Στίβου: Διήμερο γιορτής του στην Λέρο

0

Η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Κλασικού Αθλητισμού (ΣΕΓΑΣ), διοργανώνει με ιδιαίτερη χαρά τους 35ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες Στίβου, οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στο νησί της Λέρου.

Οι Αγώνες συνδιοργανώνονται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον Δήμο Λέρου και τις ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου, Λέσβου, Χίου-Σάμου και Κυκλάδων. Διοργανωτές ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ για το 2024 είναι ο ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου. Οι Αγώνες αποτελούν θεσμό για το Αιγαίο και προωθούν την αθλητική συνεργασία και ανάπτυξη στις νησιωτικές περιοχές της χώρας.

Στη φετινή διοργάνωση, αθλητές και αθλήτριες από όλα τα νησιά του Αιγαίου θα συμμετάσχουν σε διάφορα αγωνίσματα, προβάλλοντας το πνεύμα του ευγενούς συναγωνισμού και τη σημασία του αθλητισμού στην ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των νησιωτικών κοινοτήτων.

Συνολικά 530 αθλητές και αθλήτριες θα συμμετάσχουν στην μεγάλη γιορτή του Αιγαιοπελαγίτικου αθλητισμού, πανέτοιμοι να δώσουν τον καλύτερο αυτό τους για να διακριθούν.

Στη Λέρο για να παρακολουθήσουν τους αγώνες θα βρεθούν η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα και πολλά από τα μέλη του Δ.Σ., μεταξύ αυτών φυσικά και ο πρόεδρος της ΕΑΣ Δωδεκανήσου Βασίλης Ζήκας.

Οι 35οι Αιγαιοπελαγίτικοι Αγώνες Στίβου υποστηρίζονται από σημαντικούς χορηγούς, μεταξύ των οποίων οι: Attica Group, Sea Jets, Dodekanisos Seaways, Golden Star Ferries, Fast Ferries, Tipo και SICAP.

Η ζωντανή κάλυψη των Αγώνων θα γίνει μέσω live streaming από το SportCyclades, ενώ χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης είναι η ΕΡΤ 3 και η ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.

Η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καλεί όλους τους κατοίκους και επισκέπτες της Λέρου, καθώς και τους φίλους του αθλητισμού σε όλη την Ελλάδα, να παρακολουθήσουν αυτή τη σημαντική αθλητική διοργάνωση, τιμώντας τους αθλητές και τις αθλήτριες που συμμετέχουν στους 35ους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες Στίβου.

Δείτε χαιρετισμούς και πρόγραμμα αγώνων 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μύκονος – Λιμενικό Ταμείο: Συναντήσεις στο Υπουργείο Ναυτιλίας για θέματα λιμενικών υποδομών

0

Σειρά θεμάτων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του έθεσε την Τετάρτη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου Αθανάσιος Κουσαθανάς – Μέγας  κατά τη συνάντησή του με τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, παρουσία και του Συμβούλου του Υπουργείου Αλέξανδρου Βασιλάκη(φωτο).

Ο κ. Μέγας επεσήμανε στον κ. Κυριαζόπουλο την ανάγκη δημιουργίας πλοηγικού σταθμού στη Μύκονο για την εξυπηρέτηση του μεγάλου αριθμού κρουαζιερόπλοιων καθώς και της αξιοποίησης των κτιριακών εγκαταστάσεων που βρίσκονται στο νέο και στο παλιό λιμάνι.

Επίσης, ενημέρωσε για το αγκυροβόλιο στον Ορνό και για τη μελέτη των υποσκαφών στο παλιό και στο νέο λιμάνι την οποία και κατέθεσε, ενώ έθεσε και το θέμα της ενίσχυσης του Λιμεναρχείου που είναι υποστελεχωμένο.

Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου και για το νέο σύστημα διαχείρισης των αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και του εξήγησε ότι με το berth allocation, που θα εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου, θα υπάρξει απόλυτος συντονισμός και εξορθολογισμός στον αριθμό των προσεγγίσεων που θα κατανέμονται σε όλες τις ημέρες της εβδομάδας και, συνεπώς, δεν θα παρατηρούνται φαινόμενα ταυτόχρονων αφίξεων.

Σε ότι αφορά το θέμα των τελών ανά επιβάτη, ο κ. Μέγας ανέφερε στον κ. Κυριαζόπουλο ότι η κοινωνία της Μυκόνου αντιδρά έντονα στο ποσό των 20 ευρώ για το οποίο, μάλιστα, έχει εκδοθεί και ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, έπειτα από σχετική εισήγησή του, που το θεωρεί υπερβολικό αλλά και αναποτελεσματικό ως προς το στόχο του, σύμφωνα με τη διεθνή πρακτική.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Μέγας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εποικοδομητική συζήτηση και αναγνώρισε τη βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου να συνδράμει  το Λιμενικό Ταμείο ώστε ο θαλάσσιος σταθμός εισόδου της Μυκόνου να ανταποκρίνεται στη φήμη του νησιού.

 

 

Ελλάδα: Εφυγε από τη ζωή πλήρης ημερών η Αθηνά “Νουνού” Μαρτίνου

0

Αθηνά Μαρτίνου. Η αγαπημένη “Νουνού” της Σχοινούσας. Η πιο ισχυρή γυναίκα στο χώρο της Ναυτιλίας… Πλήρης ημερών έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Παρασκευής…

Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, στη 1 το μεσημέρι, στον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Βουλιαγμένης.

Η άκρη στον προβλήτα της Σχοινούσας από σήμεραα είναι πλέον έρημη... Το κότερο της “Νουνού” ακόμη κι εάν βρίσκεται εκεί θα είναι άψυχο από τη στιγμή που η καπετάνισσα θα είναι μακριά… Αιωνία της η μνήμη..

Ποια ήταν η Αθηνά Μαρτίνου

Η Αθηνά Μαρτίνου πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με τη διαχείριση των πλοίων της οικογένειάς της, του γένους Μεθενίτη το 1971. Μαζί με τους γιους της, Θανάση, Ντίνο και Ανδρέα, ίδρυσε την εταιρεία Thenamaris Ships Management.

Όταν, τη δεκαετία του ΄90, και συγκεκριμένα το 1991, η Αθηνά Μαρτίνου αποφασίζει να παραδώσει τα ηνία στα παιδιά της, ο Θανάσης Μαρτίνος αποχωρεί από την εταιρεία, για να δημιουργήσει την Eastern Mediterranean Maritime.

Το 1997, ακολούθησε ο Ανδρέας, που προχώρησε στην ίδρυση της ναυτιλιακής Minerva Marine, αφήνοντας ουσιαστικά στο τιμόνι της Thenamaris στον μικρότερο σε ηλικία αδελφό, Ντίνο.

Σε μια αφήγησή της, για το πως πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με την ναυτιλία είχε πει:

«Είμαι Κεφαλονίτισσα, αλλά ρόλο για την αγάπη μου για τη θάλασσα έπαιξε ότι γεννήθηκα στη Γλυφάδα και έβλεπα τα πλοία να περνάνε και έλεγα στις φίλες μου “και εμείς θα κάνουμε βαπόρια” και το κάναμε. Είχαμε μανία με αυτό και το κάναμε και έκανε βαπόρια όλη η οικογένεια.

Σε αυτή την προσπάθεια, δεν ήμουν μόνη μου. Κοντά μου ήταν από την πρώτη στιγμή ο άνδρας μου, αλλά κυρίως ήταν ο γιος μου Θανάσης, ο οποίος από δεκατεσσάρων ετών έκανε στατιστικές και έγραφε πόσο πλήρωμα, τι χρειάζεται ένα πλοίο. Ο άνδρας μου, ο Ιωάννης Μαρτίνος, αγαπούσε τη θάλασσα. Ο Θανάσης, από την πρώτη συζήτηση ήταν ενεργό μέρος σε αυτή την προσπάθεια. Δεν ήμουν η κινητήριος δύναμη, αλλά ήμουν ο άνθρωπος που μπορούσε να τα κάνει τα δύσκολα, εύκολα. Όταν θέλεις κάτι, μπορείς να το κάνεις».

Διευθυντιλίκι δεν έκανα ποτέ. “Τη Thenamaris αγαπούσα, όχι το διευθυντιλίκι. Αυτό που ήθελα ήταν να πληθαίνουν τα βαπόρια μου και αυτό έγινε”.

“Το “Ελένη”, ήταν το δεύτερο πλοίο, δεν είχαμε λεφτά, ο Θανάσης τελείωνε το Γυμνάσιο, βρήκα λεφτά και πήγαμε στο Λονδίνο για να υπογράψει ο Θανάσης, ο οποίος μου είπε τότε, θα υψώσουμε την ελληνική σημαία. Ο Λιμενάρχης στο Λονδίνο με ρώτησε: Ξέρεις γραφομηχανή; του είπα, ναι και κάθισα και έγραψα τα έγγραφα, τα πήρε ο Θανάσης και έτσι παραλάβαμε το βαπόρι.

Το πρώτο πλοίο το αγοράσαμε το 1964 με 80.000 λίρες. Ήταν ένα πλοίο 20 χρονών. Το “Θανάσης”,ήταν ένα πλοίο του Λιβανού, ήταν για πέταμα, το φτιάξαμε, το κάναμε κυπριακό και το 1967, το πουλήσαμε στην οικογένεια Πατέρα που το αγόρασαν με 300.000 δολάρια”.

Το Ίδρυμα Αθηνάς Ι. Μαρτίνου σκιαγραφεί την προσωπικότητα της Νουνού Μαρτίνου

Αφετηρία για τη δημιουργία του Ιδρύματος, το πάθος της Αθηνάς Ι. Μαρτίνου για τη θάλασσα και προορισμός η προσφορά στην κοινωνία, αυτή που δραστηριοποιείται γύρω από τη θάλασσα και νιώθει στις φλέβες της την καθημερινή της παρουσία. «Η ίδια, όπως χαρακτηριστικά λέει, είναι «σαν τη θάλασσα, γένους θηλυκού». Όλη η στάση της απέναντι στη ζωή, είναι όπως και απέναντι στη θάλασσα. Αγάπη και πάθος, σεβασμός και αφοσίωση.

Για αυτό αποδέχεται τη ζωή με όλες τις πλευρές της, είτε ήρεμη και γαλήνια, είτε ταραγμένη και τρικυμιώδη. Γιατί η Αθηνά Ι. Μαρτίνου, σαν τη θάλασσα, δεν είναι ποτέ στατική. Τολμηρή και φιλόδοξη, εργατική και επίμονη, διακριτική και χαμηλών τόνων, είναι η Νουνού της ελληνικής ναυτιλίας.

Για κάθε πράξη, κάθε κίνηση στη ζωή της Αθηνάς Ι. Μαρτίνου, η θάλασσα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης. Στάθηκε γενναιόδωρη μαζί της, όπως σε όσους την αγαπούν και τη σέβονται. Κυνήγησε με πολλή δουλειά, δυναμισμό και πάθος το όνειρό της, και κατάφερε να κερδίσει με την αξία της τον σεβασμό και την αναγνώριση του κόσμου της ναυτιλίας.

Η Αθηνά Ι. Μαρτίνου επιστρέφει πάντα στη θάλασσα για να αντλήσει δύναμη, και σε εκείνη θέλει να ανταποδώσει τη γενναιοδωρία που της έδειξε. Όπως τα κύματα της θάλασσας μας ταξιδεύουν μακριά, έτσι και εκείνη με την ουσιαστική, αλλά αθόρυβη κοινωφελή δράση του Ιδρύματός της, θέλει να συμβάλει καθοριστικά στην υλοποίηση έργων προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας, να τη βοηθήσει να υπερβεί τους ορίζοντές της, να ταξιδέψει, να πάει μακριά».

Πώς χτίστηκε η αυτοκρατορία της ναυτιλίας

Ο πατέρας των αδελφών Μαρτίνων, ο Ιωάννης Μαρτίνος (1907-1977), είχε ένα από τα πιο γνωστά καταστήματα με αντίκες και έργα τέχνης στην Αθήνα. Η καταγωγή του ήταν από τη Στεμνίτσα της Γορτυνίας. Το μαγαζί βρισκόταν στο Μοναστηράκι, στην καρδιά της Αθήνας. Η σύζυγός του, Αθηνά, γνωστή στους ναυτιλιακούς και κοσμικούς κύκλους ως Νουνού, είχε ρίζες στη ναυτιλία αφού προερχόταν από την παραδοσιακή ναυτιλιακή οικογένεια Μεθενίτη. Η καταγωγή της είναι από την Κεφαλονιά και την Ελευσίνα. Εχουν τέσσερα παιδιά.

Η πρώτη επένδυση στη θάλασσα από την οικογένεια Μαρτίνου έγινε τη δεκαετία του ’60 υπό την καθοδήγηση της Αθηνάς Μαρτίνου. Τότε με τα κέρδη από την γκαλερί και τα έργα τέχνης αγόρασαν το πρώτο πλοίο. Ηταν φορτηγό με το όνομα «Θανάσης», χωρητικότητας 10.000 τόνων. Το αγόρασαν από την εταιρεία του Ν. Λιβανού.

Τα δύο πρώτα πλοία τα διαχειριζόταν η ναυτιλιακή επιχείρηση της οικογένειας Μεθενίτη που είχε έδρα τον Πειραιά και η Kronos Shipping του Δ. Λεμού που είχε έδρα στο City του Λονδίνου.

Ωστόσο το 1971 η Αθηνά Μαρτίνου αποφάσισε να πάρει στα χέρια της τη διαχείριση των πλοίων της οικογένειας. Μαζί με τους γιους της, Θανάση, Ντίνο και Ανδρέα, ίδρυσε την εταιρεία Thenamaris Ships Management. Αμέσως μετά αγόρασε και τρίτο πλοίο. Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν γεωμετρική μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια. Το 1975 η Thenamaris ήλεγχε έναν στόλο από 36 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 850.000 τόνων.

Στα πρώτα χρόνια, στο τιμόνι δίπλα στην Αθηνά ήταν ο πρωτότοκος γιος της Θανάσης, ενώ στην επιχείρηση μπήκαν σταδιακά ο Ντίνος και ο Ανδρέας. Τα τρία αδέλφια έμειναν μαζί μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90.

Την εποχή εκείνη αποχώρησε από τη Thenamaris ο Θανάσης Μαρτίνος και ίδρυσε την Eastern Mediterranean, για να ακολουθήσει, το 1997, ο Ανδρέας που ίδρυσε τη Minerva”.

Με πληροφορίες από τη σελίδα newmoney.gr 

 

Blue Star Ferries: Πήρε την γραμμή Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος και επιστροφή

0
Blue Star Ferries
Blue Star ferries

Στην κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΡΟΔΟΣ – ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΡΟΔΟΣ», με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 12/08/2024 έως 27/10/2024 δηλαδή σύνολο έντεκα (11) εβδομάδες, έναντι μισθώματος 34.422 χιλ. ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. στην εταιρεία «Blue Star Ferries Moνοπρόσωπη Α.Ν.Ε.», με το Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR PATMOS», για το χρονικό διάστημα μέχρι και 27-10-2024, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Οι νησιώτες απαιτούν σύγχρονα πλοία στα νησιά που αναβαθμίζουν τις συγκοινωνίες, όμως ακτοπλόοι και πλοίαρχοι αγωνιούν όταν προσεγγίζουν τους ακατάλληλους προβλήτες.

Προ ημερών ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Διονύσης Θεοδωράτος, ζήτησε από το ΥΠΝΝΠ την επιτάχυνση των διαδικασιών για την βελτίωση των υποδομών στα λιμάνια και την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας φέρνοντας ως παράδειγμα το λιμάνι της Αστυπάλαιας που μετά την καθίζηση που έχει υποστεί εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει αδειοδοτηθεί.

Βελτίωση των υποδομών
«H είσπραξη του λιμενικού τέλους, που αποδίδεται μέσα από το ακτοπλοϊκό εισιτήριο στους φορείς των λιμένων, θα πρέπει να έχει αποκλειστικά ανταποδοτικό χαρακτήρα στους χρήστες», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Διονύσης Θεοδωράτος με αφορμή την ετήσια έκθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, όπου παρουσιάστηκαν οι σημαντικότερες ελλείψεις σε 102 λιμένες της χώρας.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κ. Θεοδωράτος ζήτησε να σταματήσουν οι ποινικές διώξεις και συλλήψεις των πλοιάρχων, που ασκούνται και πραγματοποιούνται σε όλες τις περιπτώσεις όταν υπάρχουν καταγγελίες για ναυτικά συμβάντα ή μικροατυχήματα που προκαλούνται όμως από παραλείψεις και ανεπάρκειες στις λιμενικές υποδομές. Έθεσε επίσης το σημαντικό ζήτημα της γραφειοκρατίας και των πολλών συναρμοδιοτήτων που αφορούν το θέμα των λιμενικών υποδομών, αναφέροντας ως παράδειγμα ότι το έργο για την αποκατάσταση του λιμανιού της Αστυπάλαιας, που έχει υποστεί καθίζηση εδώ και τέσσερα χρόνια ακόμα δεν έχει αδειοδοτηθεί.

Η πράσινη μετάβαση
Η πράσινη μετάβαση της παγκόσμιας ναυτιλίας, άρα και της ακτοπλοΐας, που έχει στόχο τις μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κοστίζει και θα πλήξει οικονομικά τις εταιρείες. Ειδικά στην ακτοπλοΐα, το 2025 αναμένεται οι τιμές των εισιτηρίων να αυξηθούν χωρίς να είναι κανείς σε θέση να υπολογίσει το ποσοστό αύξησης. Ο λόγος είναι ότι από την 1η Μαΐου του 2025 όλη η Μεσόγειος γίνεται SECA (Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών Θείου).

Το θετικό στην υπόθεση είναι η εξαίρεση μέχρι το 2030 των δρομολογιακών ακτοπλοϊκών γραμμών που αφορούν τη σύνδεση νησιών με πληθυσμό μικρότερο από 200.000 μόνιμους κατοίκους με άλλα λιμάνια εντός της ίδιας χώρας.

Η σημαντικότερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η ελληνική ακτοπλοΐα στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης είναι αυτή της ανανέωσης του στόλου. «Αν και έχουν αρχίσει να διατίθενται ευρωπαϊκά επενδυτικά και χρηματοδοτικά προγράμματα για τον περιορισμό του επενδυτικού κινδύνου των νέων τεχνολογιών πράσινης μετάβασης, ακόμα δεν έχει ανοίξει κάποιος κύκλος χρηματοδότησης», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΣΕΕΝ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας) Διονύσης Θεοδωράτος. 

 

Αθήνα – Γαλάτσι: Παρουσίαση του βιβλίου “Ένα Δώρο από τη Νάξο, τραταμέντα τση κουβέντας!”

0

Η ώρα της παρουσίασης με κάθε επισημότητα στην Αθήνα…

Ο λόγος;  Τα “τραταμέντα τση κουβέντας”, μέσα από το βιβλίο “Ένα δώρο από την Νάξο” της Μαριέττας Γαλάνη, έρχεται να καταγράψει αυτή τη φορά τις γλυκές συνταγές της Νάξου.

Πρόκειται για τη δεύτερη έκδοση της κα. Γαλάνη, η οποία το 2020, είχε παρουσιάσει παραδοσιακές συνταγές του φημισμένου χωριού από όπου κατάγεται, την Απείρανθο της Νάξου.

Που και πότε θα γίνει η παρουσίαση; Σάββατο 12 Οκτωβρίου στις 18:00 στο Galatsi Internet Cafe … Α και θα έχει παρουσιαστές έκπληξη.

Το βιβλίο ζαχαροπλαστικής της ερευνήτριας μαγείρισσας Μαριέττας, παρουσιάζει συνταγές, μέσα από τις οποίες αναδύονται γεύσεις, μυρωδιές και αναμνήσεις του παρελθόντος, συνδυασμένες με το σήμερα, μέσα πάντα από τη δική της ματιά.

Οπως δε τονίζει ” “Μάζεψα γεύσεις, μυρωδιές, πήρα κουβέντες, γέλια, τις ιστορίες που έζησα και άκουσα στις ρύμνες, τα πρόσωπα, τα λόγια τους, τα τίμια Ευαγγέλια, που ανάθρεψαν της ιερής παράδοσης τις μνήμες.

Πάντρεψα με ευλάβεια, της γης τις πρώτες ύλες, προσθέτοντας πρωτότυπες ιδέες και σταγόνες, από το κουσκούσι του καφέ που πίνανε οι φίλες, τα καλοκαίρια στις αυλές, στη σάλα τους χειμώνες.

Έχοντας στο παλιό τα αυτιά, στο σύγχρονο τα μάτια, συνδύασα ανάμνηση, μεράκι, νοσταλγία κι έφτιαξα νέες συνταγές που έχουνε κομμάτια, από τ’ ατόφια της ζωής, απ’ της ψυχής τα θεία”.

Νάξος – Μαριέττα Γαλάνη: Τραταμέντα τση κουβέντας, ένα δώρο για τους λάτρεις της παράδοσης και της καλής κουζίνας

 

Πρόταση Ημέρας – γλυκό: Εύκολη σοκολατόπιτα με 4 υλικά

0

Μόνο 4 υλικά έχει αυτή η ζουμερή σοκολατόπιτα που από πάνω είναι τραγανή, ενώ στο εσωτερικό της είναι απολαυστικά υγρή, σαν σουφλέ σοκολάτας! Κι επιπλέον, δεν έχει γλουτένη!  Με την αρωγή του “Ζάχαρι και Αλεύρι” έχουμε την καλύτερη δυνατή παρουσίαση ( Φωτογραφία: Θεοδόσης Γεωργιάδης Food styling: Σταυρούλα Φουτσά)

Χρόνος: 25′ προετοιμασία /  20′ ψήσιμο /  Σύνολο: 45′

 

Υλικά

Μερίδες: 12

Διαδικασία

  1. Για την εύκολη σοκολατόπιτα με 4 υλικά: Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170°C.
  2. Σε ένα κατσαρολάκι, σε χαμηλή φωτιά, λιώνουμε την κουβερτούρα μαζί με το βούτυρο, ανακατεύοντας συνεχώς για να μην καούν.
  1. Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη με το μίξερ μέχρι να διογκωθούν και να ασπρίσουν. Θέλουμε να γίνει μια λευκή και πολύ αφράτη κρέμα.
  2. Αδειάζουμε το μείγμα των αυγών στη λιωμένη κουβερτούρα και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα.
  3. Στρώνουμε λαδόκολλα στον πάτο από ένα ταψί 24 εκ. και αδειάζουμε μέσα το μείγμα.
  4. Ψήνουμε για 20-25 λεπτά. Αφήνουμε να κρυώσει και ξεφορμάρουμε.
  5. Μπορούμε να σερβίρουμε τη σοκολατόπιτα και ζεστή, με μία μπάλα παγωτό σε κάθε κομμάτι.

Μυστικά

Αν ψήσουμε παραπάνω τη σοκολατόπιτα, δεν θα βγει τόσο υγρή στο κέντρο.

Η συνταγή πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Ζάχαρη & Αλεύρι, τεύχος 50.

Σύρος: Φιλοξενεί (20/10) τα 17α Βραβεία Ποιότητας του “Γαστρονόμου”

0

Η Σύρος ετοιμάζεται να φορέσει τα καλά της… Ο λόγος; Μα το γεγονός ότι θα φιλοξενήσει την Κυριακή 20 Οκτωβρίου (σ.σ. υπήρξε αλλαγή ημερομηνίας από 21η λόγω του φόβου της απεργίας των πλοίων το επόμενο 48ωρο) την μεγάλη γιορτή της Γαστρονομίας..

Αναφερόμαστε στα 17α ετήσια Βραβεία Ποιότητας του «Γαστρονόμου», όπου στην “Αρχόντισσα των Κυκλάδων” θα εμφανιστούν μικροί παραγωγοί, σεφ και επαγγελματίες του χώρου της Γαστρονομίας ώστε να τιμηθούν για την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων τους. Η διοργάνωση αυτή, που αποτελεί θεσμό του Ομίλου Μέσων της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ», θα πραγματοποιηθεί σε δύο σημαντικά τοπόσημα του νησιού: το ιστορικό Θέατρο Απόλλων και το Μουσείο Κλωστοϋφαντουργίας της Ερμούπολης.

Τα Βραβεία Ποιότητας του «Γαστρονόμου» αναγνωρίζουν κάθε χρόνο τον κόπο και το πάθος των μικρών παραγωγών, μεταποιητών και εμπόρων τροφίμων από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι καταφέρνουν να παράξουν προϊόντα μοναδικής ποιότητας και αυθεντικότητας. Ο θεσμός αυτός προάγει τον πρωτογενή τομέα και την ελληνική γαστρονομία, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη τοπικών προϊόντων και παραδοσιακών πρακτικών παραγωγής.

Τα τελευταία δύο χρόνια, τα Βραβεία πραγματοποιούνται εκτός Αθηνών, με στόχο την ενίσχυση της περιφέρειας, όπου δραστηριοποιούνται πολλοί από τους βραβευόμενους παραγωγούς. Φέτος, η Σύρος επιλέχθηκε ως η ιδανική τοποθεσία, με την πολιτιστική και γαστρονομική της κληρονομιά να πρωταγωνιστεί. Η διοργάνωση περιλαμβάνει εκτενή δημοσιογραφική έρευνα και καταγραφή του έργου των παραγωγών, καθώς και δημοσιογραφικά ρεπορτάζ για τις Κυκλάδες και τους ανθρώπους τους.

Η κορύφωση της εκδήλωσης θα λάβει χώρα στην Ερμούπολη, με δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις:

  • Τελετή Βράβευσης στο Θέατρο Απόλλων: Στο εμβληματικό αυτό θέατρο, μικροί παραγωγοί από τις Κυκλάδες θα τιμηθούν για την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων τους. Η επιλογή των βραβευμένων γίνεται με αυστηρά και αδιάβλητα δημοσιογραφικά κριτήρια, επιβραβεύοντας εκείνους που έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν με τον μόχθο και την αφοσίωσή τους.
  • Γιορτή των Σεφ στο Μουσείο Κλωστοϋφαντουργίας: Στη συνέχεια, στο επιβλητικό βιομηχανικό μουσείο της Σύρου, οι σεφ του «Γαστρονόμου», μαζί με τοπικούς σεφ, θα δημιουργήσουν ένα μοναδικό γαστρονομικό γεγονός. Θα ετοιμάσουν εδέσματα με τοπικά προϊόντα από τις Κυκλάδες, προσφέροντας μια αυθεντική γευστική εμπειρία στους καλεσμένους.

Η εκδήλωση δεν περιορίζεται μόνο στη βραδιά της τελετής. Η εκτενής κάλυψη από τα Μέσα του Ομίλου «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» και του ΣΚΑΪ θα εξασφαλίσει την προβολή των βραβευμένων παραγωγών και της γαστρονομίας των Κυκλάδων σε όλη την Ελλάδα, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονομία και τον τουρισμό.

Το κόστος της διοργάνωσης, που περιλαμβάνει την τελετή, την επαγγελματική κάλυψη από ψηφιακά και ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και τη μεταφορά και φιλοξενία άνω των 200 καλεσμένων, θα καλυφθεί έως το ποσό των 12.000 ευρώ. Πρόκειται για μια επένδυση που αναμένεται να αποφέρει σημαντικά οφέλη για το νησί και τους παραγωγούς του. (σ.σ. να σημειώσουμε ότι στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της Σύρου έγινε συζήτηση και οι τόνοι της αντιπαράθεσης ανέβηκαν αρκετά)..

Η επιλογή της Σύρου για τη διεξαγωγή των Βραβείων Ποιότητας του «Γαστρονόμου» αναδεικνύει τη σημαντικότητα της Κυκλαδικής παραγωγής και της συμβολής της στην ελληνική γαστρονομία. Η εκδήλωση αυτή προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για την προβολή της τοπικής κουλτούρας, των προϊόντων και της γαστρονομίας της Σύρου, ενισχύοντας τη θέση της στο γαστρονομικό χάρτη της Ελλάδας και προσελκύοντας το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των μέσων ενημέρωσης.

Με πληροφορίες από τη σελίδα Syros-Agenda.gr

 

Νάξος – Δικηγορικός Σύλλογος: Αίτημα για την προθεσμία υποβολής αιτήσεων (Κτηματολόγιο)

0
dikigoroi

Κτηματολόγιο.. Μία ακόμη καυτή πατάτα στα χέρια της Κυβέρνησης. Τι θα συμβεί; Πάμε από παραίτηση στη παράταση όπως όλα δείχνουν. Ο Δικηγορικός Σύλλογος Νάξου με ανοιχτή του επιστολή ζητάει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων επανεξέτασης που σύμφωνα με το έως τώρα καθεστώς ολοκληρώνονται την 7η Νοεμβρίου..

Αναλυτικά 

Ενόψει της ηλεκτρονικής γνωστοποίησης του Κτηματολογίου, προς τους ιδιοκτήτες ακινήτων που υπέβαλλαν δήλωση ιδιοκτησίας των περιουσιακών δικαιωμάτων τους στο Κτηματολόγιο και αφορούν και την Περιφερειακή Ενότητα Νάξου, στα πλαίσια της Προανάρτησης, για τη δυνατότητα υποβολής επανεξέτασης των αιτήσεων στις περιπτώσεις διαπίστωσης λαθών, και την εκπνοή της σύντομης προθεσμίας ήτοι την 7.11.2024 για την υποβολή αυτών.

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Νάξου, απέστειλε στο αρμόδιο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης άμεσα αίτημα παράτασης της ανωτέρω προθεσμίας έως το τέλος του τρέχοντος έτους, προκειμένου να υπάρχει επαρκής χρόνος για την υποβολή των αιτήσεων επανεξέτασης των κτηματολογικών στοιχείων που υποβλήθηκαν με τις δηλώσεις ιδιοκτησίας στο Κτηματολόγιο, πλην όμως διαπιστώθηκαν λάθη κατά την καταχώρισή τους.

Κυκλάδες – Κτηματολόγιο: Τα στοιχεία για έλεγχο στον αέρα για 16 δήμους

 

 

Τα πλεονεκτήματα των ψησταριών Napoleon σε σχέση με άλλες μάρκες

0

Η επιλογή της κατάλληλης ψησταριάς αποτελεί μια απόφαση που επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του ψησίματος. Οι ψησταριές Napoleon έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν στη διεθνή αγορά, προσφέροντας εξαιρετική ποιότητα, ανθεκτικότητα και προηγμένη τεχνολογία. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τα κύρια πλεονεκτήματα που καθιστούν τις ψησταριές Napoleon κορυφαία επιλογή, σε σύγκριση με άλλες δημοφιλείς μάρκες, όπως η Weber, η Broil King και η Char-Broil.

1. Υψηλή Ποιότητα Κατασκευής και Υλικά

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που καθιστούν τις ψησταριές Napoleon κορυφαία επιλογή είναι η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Οι ψησταριές Napoleon κατασκευάζονται με υλικά υψηλής ανθεκτικότητας, όπως το ανοξείδωτο ατσάλι 304, το οποίο προσφέρει μεγάλη αντοχή στη διάβρωση και τη φθορά από την έκθεση στις καιρικές συνθήκες. Το ατσάλι αυτό είναι γνωστό για τη μακροχρόνια ανθεκτικότητα του, καθιστώντας τις ψησταριές αυτές ιδανικές για μακροχρόνια χρήση σε εξωτερικούς χώρους.

Σε αντίθεση με άλλες μάρκες, όπως η Char-Broil, οι οποίες χρησιμοποιούν πιο οικονομικά υλικά που μπορεί να είναι ευπαθή στη φθορά, οι ψησταριές Napoleon διακρίνονται για την αντοχή τους, ακόμα και σε συνθήκες έντονης χρήσης. Παράλληλα, η Weber και η Broil King προσφέρουν επίσης εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, αλλά η Napoleon ξεχωρίζει για την προσοχή στις λεπτομέρειες και την αξεπέραστη αντοχή των υλικών της.

2. Καινοτόμος Σχεδιασμός και Αισθητική

Οι ψησταριές Napoleon δεν είναι μόνο λειτουργικές, αλλά και ιδιαίτερα κομψές. Ο μοντέρνος σχεδιασμός τους ξεχωρίζει, με λεπτομέρειες όπως φωτιζόμενα κουμπιά ελέγχου και εργονομικά στοιχεία χειρισμού που προσφέρουν μια πολυτελή αίσθηση. Σε σύγκριση με την Weber, η οποία ακολουθεί πιο παραδοσιακές γραμμές σχεδίασης, η Napoleon εστιάζει στην καινοτομία, προσφέροντας ψησταριές που εντυπωσιάζουν τόσο από άποψη εμφάνισης όσο και από άποψη λειτουργικότητας.

Η κομψότητα συνδυάζεται με τη χρηστικότητα, καθιστώντας τις ψησταριές Napoleon ιδανικές για χρήστες που εκτιμούν τον συνδυασμό της αισθητικής και της πρακτικότητας. Οι λεπτομέρειες όπως τα ανοξείδωτα χειριστήρια και οι ενσωματωμένοι αποθηκευτικοί χώροι δίνουν έναν επιπλέον λόγο για να προτιμήσει κανείς την Napoleon.

3. Απόδοση και Τεχνολογία Ψησίματος

Η Napoleon δεν αρκείται μόνο σε μια κομψή εμφάνιση· προσφέρει επίσης κορυφαία απόδοση στο ψήσιμο. Οι ψησταριές της Napoleon διαθέτουν τεχνολογίες που εξασφαλίζουν ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας και υψηλή ακρίβεια στο ψήσιμο. Ένα από τα πιο γνωστά χαρακτηριστικά είναι η τεχνολογία “Sizzle Zone”, η οποία επιτρέπει το ψήσιμο σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που είναι ιδανικό για το κλείσιμο των κρεάτων με τέλειο φινίρισμα.

Σε σύγκριση με άλλες μάρκες, όπως η Weber και η Broil King, οι οποίες προσφέρουν επίσης ισχυρούς καυστήρες, η Napoleon ξεχωρίζει για την ικανότητά της να διατηρεί ομοιόμορφη θερμοκρασία σε όλη την επιφάνεια ψησίματος. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα αντιμετωπίσετε προβλήματα με κρύες ή υπερβολικά ζεστές ζώνες, καθιστώντας το ψήσιμο πιο εύκολο και αποτελεσματικό.

Επιπλέον, η Napoleon προσφέρει ψησταριές με περισσότερους καυστήρες και μεγαλύτερη επιφάνεια ψησίματος, σε σύγκριση με άλλες μάρκες στην ίδια κατηγορία τιμής. Αυτό δίνει τη δυνατότητα για ταυτόχρονο ψήσιμο σε διαφορετικές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας καλύτερα αποτελέσματα στο μαγείρεμα.

4. Ευκολία Χρήσης και Συντήρησης

Η Napoleon έχει σχεδιάσει τις ψησταριές της με γνώμονα την άνεση του χρήστη. Εκτός από τα φωτιζόμενα κουμπιά ελέγχου που διευκολύνουν το ψήσιμο τη νύχτα, οι ψησταριές Napoleon διαθέτουν ευρύχωρους αποθηκευτικούς χώρους και αξεσουάρ που κάνουν τη διαδικασία πιο εύκολη. Η αφαιρούμενη λεκάνη για τα λίπη, για παράδειγμα, καθιστά τη συντήρηση της ψησταριάς εξαιρετικά εύκολη.

Σε σύγκριση με την Weber και την Broil King, οι οποίες προσφέρουν επίσης καλά σχεδιασμένα συστήματα για τη συντήρηση, η Napoleon προσφέρει πιο εύκολη πρόσβαση στα κρίσιμα μέρη για τον καθαρισμό, καθιστώντας τη συντήρηση πιο γρήγορη και λιγότερο κουραστική.

5. Ευελιξία στο Ψήσιμο και Αξεσουάρ

Οι ψησταριές Napoleon δεν περιορίζονται στο κλασικό ψήσιμο. Προσφέρουν ευελιξία στο μαγείρεμα, επιτρέποντας τη χρήση διαφορετικών αξεσουάρ για ψήσιμο σε χαμηλή θερμοκρασία, ψήσιμο με καπνό, ακόμη και ψήσιμο πίτσας. Με ειδικά αξεσουάρ, όπως πέτρες πίτσας και σούβλες, οι ψησταριές Napoleon μπορούν να προσαρμοστούν σε διάφορες ανάγκες μαγειρέματος.

Αντίστοιχα, η Weber και η Broil King προσφέρουν και αυτές αξεσουάρ, αλλά η Napoleon ξεχωρίζει για την πληθώρα επιλογών που προσφέρει, καθιστώντας την πιο ολοκληρωμένη λύση για όποιον θέλει να δοκιμάσει διάφορες τεχνικές μαγειρέματος.

6. Εγγύηση και Υποστήριξη Πελατών

Η Napoleon παρέχει εκτεταμένες εγγυήσεις για τα προϊόντα της, εξασφαλίζοντας την προστασία της επένδυσης του καταναλωτή. Οι εγγυήσεις αυτές καλύπτουν τα περισσότερα μέρη της ψησταριάς για πολλά χρόνια, προσφέροντας σιγουριά στον χρήστη. Συγκριτικά, η Weber και η Broil King παρέχουν επίσης εγγυήσεις, αλλά η Napoleon συχνά προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια κάλυψης σε συγκεκριμένα μέρη.

Η υποστήριξη πελατών της Napoleon είναι εξαιρετική, παρέχοντας γρήγορη και επαγγελματική εξυπηρέτηση σε περίπτωση προβλήματος. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα, καθώς διασφαλίζει ότι ο καταναλωτής θα έχει άμεση βοήθεια όταν τη χρειαστεί.

Συμπέρασμα

Η Napoleon προσφέρει ένα ισχυρό πακέτο χαρακτηριστικών που την καθιστά κορυφαία επιλογή στον κόσμο των ψησταριών. Από την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τον καινοτόμο σχεδιασμό μέχρι την εξαιρετική απόδοση ψησίματος και την εύκολη συντήρηση, οι ψησταριές της αποτελούν μια επένδυση που αξίζει. Σε σύγκριση με άλλες μάρκες όπως η Weber, η Broil King και η Char-Broil, η Napoleon ξεχωρίζει σε κρίσιμα σημεία όπως η ανθεκτικότητα, η ευελιξία και η προηγμένη τεχνολογία ψησίματος.

 

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Νέα παρέμβαση από το Επιμελητήριο Κυκλάδων

0
metaforiko-isodinamo-epixiriseon

“Αυτονόητα ζητούμε τόσο την εξόφληση των οφειλόμενων προς τις επιχειρήσεις ποσών όσο και την σε τακτική βάση απόδοση τους από εδώ και στο εξής. Καλούμε το Υπουργείο Οικονομικών να αντιληφθεί την αναγκαιότητα αποδέσμευσης των σχετικών πόρων καθώς το Μεταφορικό Ισοδύναμο εκτός του καθοριστικού του ρόλου στην άρση του ανταγωνιστικού μειονεκτήματος για τις επιχειρήσεις, αποτελεί και αναγκαία ενίσχυση τους με ρευστότητα”.

Μέρος της νέας παρέμβασης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων μέσω ανοιχτής επιστολής προς τα αρμόδια Υπουργεία για το ζήτημα του “Μεταφορικού Ισοδύναμου”… Καταλήγει δε με την πρόταση “ας καλούμε μαζί με το συναρμόδιο Υφυπουργό και τους Γενικούς Γραμματείς σε μία ευρεία συνάντηση εργασίας στο Επιμελητήριο Κυκλάδων, προκειμένου να σας καταθέσουμε συγκεκριμένες προτάσεις που θα συγκεντρώσουμε και συνδιαμορφώσουμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, εκτός από το Μεταφορικό Ισοδύναμο και για άλλα σημαντικά θέματα όπως: επανασχεδιασμός ακτοπλοϊκών δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος (άγονες γραμμές), επαναφορά μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, εξειδικευμένα χρηματοδοτικά εργαλεία-προγράμματα στήριξης νησιωτικότητας, κ.λπ”

Αναλυτικά η επιστολή στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με την υπογραφή του Προέδρου κου Ιωάννη Ρούσσου

“Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Όπως γνωρίζετε το Επιμελητήριο Κυκλάδων υποστηρίζει το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου από την πρώτη στιγμή της εφαρμογής του μέχρι και σήμερα. Γνωρίζουμε σε βάθος τις δυσκολίες και τα ζητήματα που έχουν ανακύψει, πλην όμως η αναμονή δύο χρόνων που βρίσκονται οι νησιωτικές επιχειρήσεις για την καταβολή του και οι αντίστοιχες πολύμηνες καθυστερήσεις για τους νησιώτες-κατοίκους, έχουν προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και ανησυχία, βλέποντας το ευεργετικό αυτό μέτρο σταδιακά να απαξιώνεται.

Για τις νησιωτικές επιχειρήσεις που επωμίζονται υψηλότερο κόστος επιχειρηματικής δραστηριότητας – με αυξήσεις του κόστους των ακτοπλοϊκών μεταφορών και μετακινήσεων, του κόστος ενέργειας, των πρώτων υλών, του υψηλού κόστους απασχόλησης σε συνδυασμό με τα τεράστια κενά θέσεων εργασίας, τις δαπανηρές ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, τις υψηλές φορολογικές υποχρεώσεις σε συνθήκες έντονης εποχικότητας της λειτουργίας τους κτλ. – το Μεταφορικό Ισοδύναμο ως αντιστάθμισμα λαμβάνει υπόψη τη νησιωτικότητα και αμβλύνει τις ανισότητες σε σχέση με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Αντιλαμβανόμαστε πως το σημερινό κόστος του μέτρου έχει μεγεθυνθεί, όμως το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι ένα μέτρο που πρέπει να διατηρηθεί. Για εμάς ως Επιμελητήριο Κυκλάδων πιστεύουμε πως ήρθε η στιγμή να επανεξετάσουμε την έως τώρα λειτουργία του μέτρου και να επιδιωχθεί η χωρική και κλαδική εξειδίκευση σε ένα πλαίσιο εξορθολογισμού του σχεδιασμού του.

Αυτονόητα ζητούμε τόσο την εξόφληση των οφειλόμενων προς τις επιχειρήσεις ποσών όσο και την σε τακτική βάση απόδοση τους από εδώ και στο εξής. Καλούμε το Υπουργείο Οικονομικών να αντιληφθεί την αναγκαιότητα αποδέσμευσης των σχετικών πόρων καθώς το Μεταφορικό Ισοδύναμο εκτός του καθοριστικού του ρόλου στην άρση του ανταγωνιστικού μειονεκτήματος για τις επιχειρήσεις, αποτελεί και αναγκαία ενίσχυση τους με ρευστότητα.

Παράλληλα χρειάζεται να φέρουμε στο επίκεντρο την ενίσχυση της νησιωτικής επιχειρηματικότητας μέσα από εξειδικευμένες πολιτικές και δέσμες μέτρων, που σύμφωνα με τις ανάγκες θα στηρίζουν και προάγουν την υγιή επιχειρηματικότητα σε όλους τους κλάδους και όλο το χρόνο. Θα θυμίζουμε διαρκώς πως οι Κυκλάδες δεν είναι μόνο εποχικά τουριστικοί προορισμοί, είναι κοινωνίες που διαβιούν σε ένα καθεστώς γεωγραφικής ασυνέχειας και με αξιόλογες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε λειτουργία όλο το χρόνο. Είναι αυτές που κρατούν τους ντόπιους στα νησιά και που χρειάζονται και ζητούν στρατηγική υποστήριξη για να παραμείνουν ζωντανές.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω, σας καλούμε μαζί με το συναρμόδιο Υφυπουργό και τους Γενικούς Γραμματείς σε μία ευρεία συνάντηση εργασίας στο Επιμελητήριο Κυκλάδων, προκειμένου να σας καταθέσουμε συγκεκριμένες προτάσεις που θα συγκεντρώσουμε και συνδιαμορφώσουμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, εκτός από το Μεταφορικό Ισοδύναμο και για άλλα σημαντικά θέματα όπως: επανασχεδιασμός ακτοπλοϊκών δρομολογίων δημοσίου συμφέροντος (άγονες γραμμές), επαναφορά μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ, εξειδικευμένα χρηματοδοτικά εργαλεία-προγράμματα στήριξης νησιωτικότητας, κ.λπ. Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας επιδιώκοντας πάντα την ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία προς όφελος του επιχειρείν και των νησιωτών”.