Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1705

Μ. Πολυκρέτης: Με Μανωλά και Ζουγανέλη στην κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας από το Σύλλογο Φιλωτιτών

0

Στην εκδήλωση που έγινε την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα από το Σύλλογο Φιλωτιτών Νάξου, βρέθηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Μανώλης Πολυκρέτης. Στο πλευρό του ήταν ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής Στέλιος Μανωλάς, ο πρώην Υπεύθυνος Τεχνικός Υπηρεσιών του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Μανώλης Ζουγανέλης…

Ο κος Πολυκρέτης, άδραξε την ευκαιρία και συναντήθηκε με τα μέλη του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου όπου είχε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση για όλα τα θέματα που απασχολούν το Φιλώτι. Από τις αθλητικές υποδομές έως τις συντηρήσεις δρόμων και βέβαια η επόμενη ημέρα για τον εμβληματικό Πύργο του Χειμάρρου.

Ανάλογα θέματα είχαν συζητηθεί και με τα μέλη της Κοινότητας Φιλωτίου σε πρόσφατη συνάντηση των δύο πλευτών (Πολυκρέτη – Κοινότητας)

Αναλυτικά, το δελτίο ενημέρωσης

Προγραμματισμένη συνάντηση με το Δ.Σ. του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου πραγματοποίησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Μανώλης Πολυκρέτης.

Στη συνάντηση, που έγινε σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα στην Αθήνα, συζητήθηκαν θέματα και προβλήματαπου απασχολούν τους κατοίκους του Φιλωτίου Νάξου.

Συγκεκριμένα, τα θέματα που έθεσαν τα μέλη του Δ.Σ. του ιστορικού Συλλόγου είναι:

  • Η συντήρηση και ανάδειξη των μνημείων που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του Φιλωτίου όπως ο Πύργος του Χειμάρρου, σημαντικού μνημείου των Ελληνιστικών χρόνων, η βρύση και το υδραγωγείο του Καλάμου πάνω και μέσα στον οικισμό, οι βυζαντινοί ναοί που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή και το σπήλαιο στο όρος Ζας.
  • Η προώθηση, η μελέτη ενός ολιστικού ειδικού Διαχειριστικούσχεδίουβόσκησης για τον εκσυγχρονισμό των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων σε συνδυασμό με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
  • Η έλλειψη κλειστού Γυμναστηρίου για τις προπονήσεις των αθλητών και τη διεξαγωγή αγώνων.
  • Η μη ολοκλήρωση του Σταδίου-Γηπέδου στις θέση Ρίκες, ώστε να μπορούν οι αθλητές της ορεινής Νάξου να αγωνίζονται και να προπονούνται.
  • Η δημιουργία νέου κοιμητηρίου σε νέα θέση εκτός οικισμού
  • Η συντήρηση και βελτίωση δρόμων όπως στην περιοχή Κατσοπίρνου, Ρωμανού, Λαγκάδας και άλλοι, η διάνοιξη δρόμου στην περιοχή του κοιμητηρίου για την δημιουργία πρόσβασης στο τμήμα του οικισμού πάνω από την Εκκλησία της Παναγίας, ηδιαπλάτυνση καθώς και η βελτίωση του δρόμου Αγιασσού – Καλαντού.
  • Η διάνοιξη γεωτρήσεων με παράλληλη κατασκευή δεξαμενών για τη διευκόλυνση μεταφοράς νερού στις κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις.
  • Η κατασκευή ηλεκτρικών δικτύων για τη μεταφορά ηλεκτρικού ρεύματος σε κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις.
  • Η ολοκλήρωση κατασκευής του πεζοδρομίου στον κεντρικό δρόμο προς το Δημοτικό Σχολείο για την ασφαλή διέλευση των μαθητών και των πεζών.

Ο κ. Μανώλης Πολυκρέτης, άκουσε με προσοχή όλα τα θέματα και αμέσως μετά τη συνάντηση δήλωσε: «Το Φιλώτι είναι το μεγαλύτερο και ένα από τα ομορφότερα χωριά της Νάξου και των Κυκλάδωνκαι του αξίζει ένα καλύτερο αύριο. Τα προβλήματα που και σήμερα άκουσα από τα μέλη του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου, παραμένουν άλυτα τα τελευταία χρόνια, παρά τις υποσχέσεις της Δημοτικής Αρχής για την επίλυση τους. Το χωριό αυτό, όπως και τα άλλα χωριά της ορεινής Νάξου, δεν θα πρέπει να τα αφήνουμε στην τύχη τους με αποτέλεσμα να ερημώνουν, αλλά να κάνουμε όλα όσα πρέπει για την ανάπτυξη τους. Η αυριανή, δική μας Δημοτική αρχή, έχει θέσει ως πρωταρχικό της στόχο την ανάπτυξη και ανάδειξη της κεντρικής και ορεινής Νάξου, τη δημιουργία υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Θέλουμε να κρατήσουμε «ζωντανά» τα χωριά μας και οι κάτοικοί τους, όχι να τα εγκαταλείπουν, αλλά να χαίρονται να ζουν σε αυτά».

Να σημειωθεί ότι ο κ. Μανώλης Πολυκρέτης παρευρέθηκε μαζί με συνεργάτες του και στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου στην Αθήνα.

Στο χαιρετισμό που απηύθυνε, έδωσε συγχαρητήρια στο Σύλλογο για τη διοργάνωση της εκδήλωσης και το έργο το οποίο επιτελεί. Ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους καλή χρονιά, και συνεχάρη τους μαθητές με καταγωγή από το Φιλώτι, οι οποίοι βραβεύθηκαν από το Σύλλογο, για την επιτυχία τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ευχόμενος καλή σταδιοδρομία.

Μανώλης Πολυκρέτης

Υποψήφιος Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
Επικεφαλής της Παράταξης «Αξίζουμε καλύτερα»

 

Seajets: Απέκτησε το εμβληματικό κρουαζιερόπλοιο “Costa Magica”

0

Μία ακόμη αγορά πλοίου… Και όχι ταχύπλοου.

Η SEAJETS, με επικεφαλής τον Μάριο Ηλιόπουλο υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης προχώρησε σε μία ακόμη επένδυση.

Το μεσημέρι της 8ης Φεβρουαρίου ανακοίνωσε την απόκτηση του εμβληματικού κρουαζιερόπλοιου “Costa Magica”. Και πλέον μετράει πέντε στο στόλο της…

Το κρουαζιερόπλοιο μπορεί να φιλοξενεί στις 1359 πολυτελείς καμπίνες του έως και 4000 επιβάτες και 1068 μέλη πληρώματος.

Tο πρώην πλέον κρουαζιερόπλοιο της COSTA CRUISES – που ανήκει στον όμιλο της CARNIVAL –  ναυπηγήθηκε το 2004 στα Fincantieri Genoa στην Ιταλία και είναι αδερφό με το COSTA FORTUNA, έχει μήκος 272.19m, πλάτος 35.4m και μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα που αγγίζει τους 20 κόμβους.

Με τη κίνηση αυτή, προσθέτει σημαντική αξία στα 5 κρουαζιερόπλοια του στόλου της SEAJETS και εδραιώνει τη θέση της ως σημαντικός παίκτης στη Μεσόγειο και την παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας.

Με αυτή την εξαγορά, η SEAJETS εξακολουθεί να είναι μακράν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην Ελληνική ακτοπλοΐα αλλά και στον κλάδο κρουαζιέρας, διαθέτοντας τον μεγαλύτερο στόλο κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως.

Το ναυτιλιακό μεσιτικό γραφείο ήταν η Masters Shipping.

Ποια είναι τα άλλα κρουαζιερόπλοια; 

Το τελευταίο απόκτημα ήταν τον Οκτώβριο του 2020 το Pacific Aria, το οποίο αγόρασε από την Carnival Corp. & plc. Το πλοίο βρίσκεται σε αγκυροβόλιο της Λεμεσού. Eίναι χωρητικότητας 55.900 gross tonnage, και ναυπηγήθηκε το 1994 με την ονομασία Ryndam της Holland America για λογαριασμό της P&O Cruises Australia. Εχει μεταφορική ικανότητα 1.258 επιβατών.

Από εκεί και πέρα, τον Ιούνιο του 2020 αποκτήθηκε το χωρητικότητας 77.500gt Oceana ναυπηγήσεως 2000 από την P&O Cruises η οποία είναι θυγατρική ενός εκ των κολοσσών της παγκόσμιας βιομηχανίας της Carnival. Το Oceana έχει μεταφορική ικανότητα 2.200.

Ακολούθησαν τα Veendam ναυπηγήσεως 1996, χωρητικότητας 57.100 gt και Maasdam ναυπηγήσεως 1993, χωρητικότητας 55.600gt της Holland America Line τα οποία αγοράστηκαν τον Αύγουστο.

Το Veendam να μετονομάστηκε σε Aegean Majesty και το Maasdam σε Aegean Myth. Είναι αδελφά πλοία του νεοπακτηθέντος Pacific Aria και έχουν μεταφορική ικανότητα 1.258 επιβατών.

Σεισμός Τουρκία – Συρία: Τι κρύβεται πίσω από την “αγκαλιά”;

0

Από την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου έχει γίνει viral ένα ιδιαίτερο σκίτσο το οποίο δείχνει έναν άνδρα της ΕΜΑΚ να έχει αγκαλιά ένα κοριτσάκι το οποίο διασώθηκε από τα συντρίμμια του καταστροφικού σεισμού στην Τουρκία.

Το σκίτσο δημιούργησε ο υποστράτηγος εν αποστρατεία, του Πυροσβεστικού Σώματος, Παναγιώτης Κοτρίδης.

Ο τίτλος του σκίτσου σύμφωνα με τον δημιουργό της είναι, “Είμαι εδώ για σένα”, ενώ όπως τόνισε ο ίδιος το έφτιαξε προς τιμή της ελληνικής αποστολής που δίνει τιτάνια μάχη στην Τουρκία να ανασύρει ανθρώπους από τα χαλάσματα.

Το σκίτσο για την ΕΜΑΚ που έγινε viral

“Για να τιμήσω τους συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για την διάσωση των πληγέντων από τους σεισμούς της Τουρκίας, έφτιαξα αυτή τη φωτογραφία. “ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ”

“I AM HERE FOR YOU”

“SENİN İÇİN BURADAYIM””, αναφέρει ο κ. Κοτρίδης.

Να σημειωθεί πως το σκίτσο έχει κοινοποιηθεί απο χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, κυρίως δε από την Τουρκία ως ένα μικρό “ευχαριστώ” για ότι έχουν προσφέρει έως τώρα τα στελέχη της ΕΜΑΚ …

Σίφνος: Εναερίτης “παλεύει” κόντρα στα στοιχεία της φύσης (video)

0

Η Μπάρμπαρα αποτελεί παρελθόν για τις Κυκλάδες

Ομως, άφησε έντονο το στίγμα της.

Ανέδειξε βέβαια και πρόσωπα που αυτές τις ημέρες κάνουν τη δουλειά τους με αυτοθυσία ώστε όλοι εμείς οι υπόλοιποι να βρισκόμαστε στο σπίτι μας, στα ζεστά…

Τόπος; Η Σίφνος... Εκεί όπου το βράδυ της 5ης Φεβρουαρίου κολώνα μέσης τάσης του δικτύου ΔΕΔΔΗΕ εσπασε και έπεσε από τους θυελλώδεις ανέμους.

Ηταν λίγο μετά τις  22:30 στην περιοχή Πλακωτό της Σίφνου με αποτέλεσμα να βυθιστεί στο σκοτάδι σχεδόν το μισό νησί.

Οι ριπές του ανέμου έφτασαν στιγμιαία μέχρι και 99,8 χιλ την ώρα.

Και εναερίτης έπιασε δουλειά… Μαζί με τους συναδέλφους του. Ανέβηκαν στην κολώνα και προσπάθησαν να την επισκευάσουν….

Εκτός από τους δύο τεχνίτες του ΔΕΔΔΗΕ έσπευσαν αμέσως για βοήθεια στο σημείο η Δήμαρχος κα Ναδάλη Μαρία, ο αντιδήμαρχος πολιτικής προστασίας κος Γεώργιος Λουκής και ο διοικητής του Αστυνομικού σταθμού Σίφνου κος Άγγελος Μόσχος.

Στο βίντεο της ιστοσελίδας kaipoutheos.gr που ακολουθεί βλέπουμε πλάνα από την αναρρίχηση του εναερίτη στην κολώνα σε δύσβατο σημείο με χιονόνερο, χαλάζι, τσουχτερό κρύο και δυνατό άνεμο λόγω της κακοκαιρίας “Μπάρμπαρα”:

 

Συνάντηση Βρούτση – Θεοδωρικάκου και στο επίκεντρο η ενίσχυση των ΑΤ στις Κυκλάδες

0

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Κυκλάδων Ν.Δ. κ. Γιάννης Βρούτσης συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, με σκοπό να μεταφέρει το αίτημα Δημάρχων των Κυκλάδων -όπως Μυκόνου, Πάρου και Σαντορίνης που διαθέτουν διεθνείς αερολιμένες – σχετικά με την ενίσχυση των Αστυνομικών Τμημάτων στα νησιά του Νομού ενόψει της νέας θερινής περιόδου 2023.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο κ. Βρούτσης δήλωσε:

«Σήμερα, επισκέφθηκα τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος με ενημέρωσε αναλυτικά για το σχέδιο ενίσχυσης των Αστυνομικών Τμημάτων στα νησιά των Κυκλάδων ενόψει της νέας θερινής περιόδου, με έμφαση μάλιστα σε εκείνα που διαθέτουν διεθνείς αερολιμένες.

Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη, που ικανοποιεί και αντιμετωπίζει ένα διαχρονικό αίτημα των δημάρχων των νησιών μας, ιδιαίτερα κατά την τουριστική περίοδο.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η κυβέρνηση αποδεικνύει στην πράξη δύο πράγματα:

Πρώτον, ότι στέκεται δίπλα στους πολίτες, συνεπής στις προεκλογικές τις δεσμεύσεις, αναγνωρίζοντας ότι η ενίσχυση της ασφάλειας του πολίτη σε ολόκληρη τη χώρα αποτελεί κεντρική κυβερνητική προτεραιότητα, που γίνεται πράξη με την υλοποίηση πολύ συγκεκριμένων μέτρων.

Και δεύτερον, ότι βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα, καθώς ο σχεδιασμός και η προετοιμασία που έχει κάνει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για την νέα τουριστική περίοδο, δεν ανακόπτεται από την εκλογική περίοδο.

Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου για την στήριξη και την πολύτιμη συνδρομή τους, με θετικό αποτέλεσμα για τους νησιώτες των Κυκλάδων».

Στοίχημα – Ελλάδα (Κύπελλο): Στην Opap Arena και οι δύο σκοράρουν απόψε

0
Στοίχημα
Στοίχημα

Ο πρώτος ημιτελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Novibet ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό ξεχωρίζει από το αγωνιστικό πρόγραμμα της ημέρας. Η απόδοση στον άσο έχει υποχωρήσει και τα γκολ μπαίνουν στο «κάδρο» των επιλογών λόγω απόδοσης.

Αυτά είναι τα νομιμα ελληνικα καζινο για το 2023

  1. ΑΕΚ – Ολυμπιακός (20:30)

Στον δεύτερο ημιτελικό της ημέρας, η ΑΕΚ φιλοξενεί τον Ολυμπιακό. Το κλίμα έχει δυναμιτιστεί τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στους δύο συλλόγους, την ώρα που η Ένωση έχει 11/11 νίκες στην «OPAP Arena» (σε SL & Κύπελλο). Οι Ερυθρόλευκοι άφησαν δύο βαθμούς στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ, αλλά δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο και το Κύπελλο αποτελεί παραδοσιακό στόχο. Ο Ολυμπιακός «τρέχει» αήττητο σερί 17 αγώνων (11-6-0 σε SL & Κύπελλο), ενώ απέναντι στην ΑΕΚ παραμένει αήττητος εδώ και 16 διαδοχικά παιχνίδια (12-4-0). Η τιμή στον άσο κρίνεται ασύμφορη και η απόδοση στο Over προκαλεί…

➥ Ποντάρισμα στο Over 2,5 σε απόδοση 2.30.

Διαβάστε περισσότερα Προγνωστικά Στοιχήματος στο Foxbet!

Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις | 21+

“Γραφεία Ταξιδίων” υπόσχονται ασφαλές πέρασμα στα νησιά του Αιγαίου

0
ede_6263
Μετανάστες και πάλι στις Κυκλάδες, αυτή τη φορά στην Ανάφη (φωτό αρχείου από santonews.gr)

Φωτογραφικά-ντοκουμέντα που δημοσιεύει το iEidiseis αποκαλύπτουν ότι τα δουλεμπορικά δίκτυα δεν διστάζουν να «προωθήσουν» μετανάστες στη χώρα μας ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες στο Αιγαίο εκτοξεύουν την επικινδυνότητα των δρομολογίων τους.

Τα δύο πολύνεκρα ναυάγια, μέσα σε διάστημα λίγων ημερών σε Λέρο και Λέσβο, απέδειξαν ότι τα κυκλώματα φτάνουν στο σημείο να πουν ψέματα στους μετανάστες σε σχέση με τον καιρό, να υπερφορτώσουν τις λέμβους και να τις ρίξουν στη θάλασσα , με χειριστές διακινητές χωρίς εμπειρία πλοήγησης, που παρά ταύτα αναλαμβάνει την αποστολή για λίγα ευρώ.

Σε φωτογραφία-ντοκουμέντο φαίνεται το «εργαστήριο» ενός εκ των κυκλωμάτων, όπου βρίσκονται «παραταγμένες» οι μηχανές των φουσκωτών τους. Η εικόνα αναρτήθηκε στην εφαρμογή Tik Tok και συνοδεύεται από το κείμενο: «Κάθε δύο εβδομάδες ένα δρομολόγιο προς τη Ρόδο. Αριθμός τηλεφώνου στο WhatsApp 0030698….».

Η ανάρτηση είχε στόχο να «διαφημιστεί» το δρομολόγιο από τα τουρκικά παράλια στη Ρόδο και να βρεθούν «πελάτες». Όπως προέκυψε από το ρεπορτάζ του iEidiseis, το κινητό τηλέφωνο που δημοσιεύεται στην ανάρτηση έχει δηλωθεί από άτομο που ζει στην περιοχή της Κυψέλης.

Σε άλλη φωτογραφία που αναρτήθηκε στα social media απεικονίζονται στοιβαγμένοι μετανάστες πάνω σε λέμβο, χωρίς οι περισσότεροι να φορούν σωσίβιο. Δεν είναι όμως μόνο τα δρομολόγια που γίνονται διά θαλάσσης, καθώς τα δουλεμπορικά δίκτυα «πιέζουν» και στα χερσαία σύνορα. Ενδεικτική είναι η φωτογραφία που δείχνει μετανάστες να περπατούν, φορτωμένοι με τις αποσκευές τους, μέσα στο χιονισμένο δάσος, όπως και η εικόνα με τους μετανάστες να περπατούν υπό καταρρακτώδη βροχή φορώντας αδιάβροχα.

Το υλικό που ανεβαίνει στα social media προέρχεται είτε από τους ίδιους τους διακινητές είτε από τους μετανάστες. Στην πρώτη περίπτωση παραλείπονται οι εικόνες που αποτυπώνουν τις κακουχίες και τους κινδύνους των δρομολογίων. Εμφανίζεται μία εικόνα ότι όλα είναι ελεγχόμενα και ότι το ταξίδι είναι «ανέφελο».

Σε αρκετές περιπτώσεις φτιάχνουν βίντεο που τα «ντύνουν» με μουσική για να γίνουν περισσότερο ελκυστικά, ενώ κάποια εξ αυτών συγκεντρώνουν χιλιάδες likes.

Μόλις κάποιος ενδιαφερθεί για τις… υπηρεσίες τους, τότε τα κυκλώματα προτείνουν η επικοινωνία να συνεχιστεί μέσω Telegram ή Whats’ Up, δηλαδή εφαρμογές που παρέχουν κρυπτογράφηση. Οι τιμές κατ’ άτομο ξεκινούν από τα 2.400 ευρώ και φτάνουν τα 4.000 ευρώ.

Διακινητής γράφει στο Facebook: «Να είστε όλοι καλά… Έχουμε δρομολόγιο από Τουρκία για Ελλάδα. Τιμή 3.000 ευρώ το άτομο. Μόνο τρεις ώρες περπάτημα. Μόνο για όσους ενδιαφέρονται σοβαρά»

Εκατοντάδες είναι αυτοί που μπαίνουν στα προφίλ των διακινητών και ζητούν πληροφορίες για το πώς μπορεί κάποιος να ταξιδέψει από την Τουρκία στην Ελλάδα ή να πραγματοποιήσει άλλα δρομολόγια.

Σημειώνεται ότι τα κυκλώματα συνηθίζουν να αλλάζουν προφίλ στα social media ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να μην παρακολουθούνται από τις Αρχές. Συνήθως αλλάζουν τα ονόματα των προφίλ και οι διαχειριστές παραμένουν οι ίδιοι.

Οι δουλέμποροι του Μπόντρουμ
Στο μικροσκόπιο των ελληνικών Αρχών βρίσκονται τα κυκλώματα διακίνησης μεταναστών με έδρα το Μπόντρουμ της Τουρκίας, τα οποία φαίνεται ότι παρά το βαρύ χειμώνα και τις ακραίες καιρικές συνθήκες συνεχίζουν να προωθούν ανθρώπους στα ελληνικά νησιά.

Οι δουλέμποροι βάζουν στο στόχαστρό τους νησιά όπως η Λέρος, η Κως και η Λέσβος. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι μέσα σε λίγες ημέρες είχαμε δύο ναυάγια με νεκρούς σε Λέρο και Λέσβο.

Στα ακριτικά νησιά του Αιγαίου βρίσκονται κλιμάκια της ΕΥΠ και ειδικών υπηρεσιών του Λιμενικού που επιχειρούν να αντλήσουν στοιχεία από ραντάρ που «σαρώνουν» τα θαλάσσια ελληνοτουρκικά σύνορα αλλά και από καταθέσεις διασωθέντων. Στο ναυάγιο της Λέρου, με τα τέσσερα νεκρά παιδιά και μία πνιγμένη γυναίκα, τα στελέχη του Λιμενικού εντόπισαν ανάμεσα στους διασωθέντες τους διακινητές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iEidiseis, άντρας από το Κονγκό είχε το ρόλο του χειριστή του σκάφους, ενώ βοηθός του ήταν ένας Αφγανός. «Τα κυκλώματα συνήθως βάζουν δύο διακινητές πάνω στα σκάφη. Είναι ένα μοτίβο που βλέπουμε να επαναλαμβάνεται», αναφέρει πηγές του Λιμενικού.

Κάτι αντίστοιχο εκτιμάται ότι εφάρμοσαν οι διακινητές και στο σκάφος που ναυάγησε στη θαλάσσια περιοχή «Προβοσκίδα», ανατολικά της Λέσβου, με τρεις νεκρούς και 11 αγνοούμενους. «Λίγες ημέρες μετά το ναυάγιο στη Λέρο, ήρθε το ναυάγιο στη Λέσβο. Τα κυκλώματα επιχειρούν με κάθε τρόπο να μην χάσουν κέρδη λόγω της κακοκαιρίας, θέτοντας φυσικά σε κίνδυνο τις ζωές μωρών, παιδιών, μανάδων και όλων όσων επιβαίνουν στα καρυδότσουφλά τους», προσθέτει στέλεχος του Λ.Σ.

Στην Κω, πριν από περίπου 20 ημέρες, στήθηκε μυστική επιχείρηση για το «ξήλωμα» εγκληματικής οργάνωσης δουλεμπόρων, που χρησιμοποιούσε δύο σκάφη με θηριώδη ιπποδύναμη για τη «vip» διακίνηση μεταναστών. Αφορμή για να ξεκινήσει η έρευνα στάθηκε το γεγονός ότι αποβιβάζονταν στις ακτές του νησιού μετανάστες, χωρίς κανείς να γνωρίζει τον τρόπο λόγω της ταχύτητας του μεταφορικού μέσου (που αποκαλύφθηκε από τις κάμερες και τα ραντάρ σε δεύτερο χρόνο).

Τα σκάφη έφεραν μηχανές τεράστιας ισχύος και είχαν αξία 150.000 ευρώ. Η έδρα του κυκλώματος ήταν το Μπόντρουμ, στα τουρκικά παράλια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ταξίδι από τα παράλια της Τουρκίας μέχρι τις ακτές της Κω γινόταν με τα συγκεκριμένα σκάφη μέσα σε διάστημα 30 λεπτών. Κλιμάκιο της Ασφάλειας από το αρχηγείο του Λιμενικού στην Αθήνα, σε συνεργασία με τις τοπικές λιμενικές Αρχές, «λόκαραν» τα σκάφη και άρχισαν να τα παρακολουθούν.

Το βράδυ της 3ης Φεβρουαρίου επιχείρησαν να κάνουν ακόμα δύο δρομολόγια. Δεν υπολόγισαν, ωστόσο, ότι βρίσκονται στο στόχαστρο των ελληνικών Αρχών. Τα ταχύπλοα ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν τρεις διακινητές. Οι δύο δήλωσαν Τούρκοι και ο ένας Σύρος. Ο ένας εκ των δύο Τούρκων υποστήριξε ότι είναι καταδρομέας των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων. Η περίπτωσή του απασχόλησε, σύμφωνα με ασφαλείς πηγές ενημέρωσης, και την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών, χωρίς να προκύψει πάντως από την έρευνα σύνδεσή του με υπηρεσίες ασφαλείας της γείτονος.

Οι ελληνικές υπηρεσίες συλλογής πληροφοριών προσπαθούν εδώ και καιρό να χαρτογραφήσουν τα κυκλώματα με έδρα την ευρύτερη περιοχή του Μπόντρουμ, τα οποία παρομοιάζονται με «λερναία Ύδρα». Αυτός είναι ο λόγος που το «ξήλωμα» του κυκλώματος με τα ταχύπλοα δεν εφησυχάσει το Λιμενικό, που γνωρίζει καλά ότι τα κυκλώματα έχουν τον τρόπο να αναπληρώνουν γρήγορα τις «απώλειες».

ΙΝΚΑ: Ξεκινάει μποϊκοτάζ σε όλα τα γαλακτοκομικά

0

Μποϊκοτάζ, στα τυροκομικά, γαλακτοκομικά, γάλατα, γιαούρτια, ξεκινάει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ), ως αντίδραση στην ακρίβεια που υπάρχει στην αγορά τροφίμων, και την μείωση των ποσοτήτων στις ίδιες συσκευασίες προϊόντων.

Το μποϊκοτάζ θα διαρκέσει από τις 13 έως τις 20 Φεβρουαρίου

Στην ανακοίνωση του ΙΝΚΑ αναφέρεται:

«Ζητάμε από τους πολίτες καταναλωτές να μην αγοράζουν για μια εβδομάδα αυτά τα προϊόντα.

Η δύναμη της αγοράς είμαστε εμείς οι πολίτες καταναλωτές. Ας φροντίσουμε το πορτοφόλι μας την τσέπη μας ας προστατέψουμε το εισόδημα που κάποιοι θέλουν να κλέψουν χωρίς ίχνος λογικής αλλά και ηθικής αφού παράλληλα μειώνουν τις ποσότητες στις ίδιες συσκευασίες προϊόντων.

Από 13 Φεβρουαρίου ημέρα Δευτέρα έως 20 Φεβρουαρίου ημέρα Κυριακή 2023 δεν αγοράζουμε προϊόντα γαλακτοκομικά γάλατα γιαούρτια τυροκομικά εγχώρια ή εισαγωγής».

Δεύτερη ημέρα χωρίς πλοία, πως θα κινηθεί αύριο (09/02) το “Αρτεμις” εντός Κυκλάδων

0
Αγονη Γραμμη
Αγονη Γραμμή

Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία και σήμερα σε όλα τα λιμάνια της χώρας, λόγω 48ωρης πανελλαδικής απεργίας, που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, ζητώντας την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023.

Στις κινητοποιήσεις της ΠΝΟ συμμετέχει και η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών, η οποία έχει προαναγγείλει και επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες από τις 6 το πρωί της Παρασκευής.

Οι κινητοποιήσεις των ναυτικών, ξεκίνησαν στις 6 π.μ. της Τετάρτης (8/2) και αναμένεται να λήξουν στις 6 π.μ. της Παρασκευής (10/2).

Το ταξίδι του “Αρτεμις”

Διαφοροποίηση έχουμε για το ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο του Αρτεμις που βρίσκεται στο Λαύριο. Με βάση την σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η αρμόδια ακτοπλοϊκή εταιρεία, το πρόγραμμα του “Αρτεμις” (δεν χρειάζεται αλλαγή εισιτηρίων) διαμορφώνεται ως εξής: Αναχώρηση από Λαύριο 11:30 (αντί  07:30) για Κέα 12:30 – 12:40, Κύθνο 14:05 – 14:15, Σύρο 16:40 – 17:30, Πάρο 19:00 – 19:15, Νάξο 20:25 – 20:40, Ιο 22:25 – 22:35, Σίκινο 23:05 – 23:15, Φολέγανδρο 23:59 – 00:10, Κίμωλο 01:40 – 01:50 και άφιξη στη Μήλο 02:50.

Τα αιτήματα

Η συνομοσπονδία των ναυτικών κάνει λόγο για πλήρη απροθυμία και άρνηση της εργοδοτικής πλευράς να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις για την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023, παρά το γεγονός ότι έγκαιρα -προ τριμήνου- τους είχαν αποσταλεί απόλυτα θεμελιωμένα, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στα αρμόδια υπουργεία,τα οικονομικά, θεσμικά και κλαδικά αιτήματα του κλάδου των ναυτικών.

Επίσης ζητά, την καταπολέμηση της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και την καθιέρωση πάγιου συστήματος ουσιαστικής οικονομικής ενίσχυσης και προστασίας των άνεργων ναυτικών.Ζητεί αύξηση του προβλεπόμενου μηνιαίου επιδόματος ανεργίας σε 650 ευρώ για τουςάγαμους και 850 ευρώ για τους έγγαμους, προσαυξανόμενο κατά 150 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο πρόσωπο, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των ναυτικών, αλλά και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Στοίχημα – Ελλάδα (Κύπελλο): Προβάδισμα ΑΕΚ αλλά σκοράρουν και οι δύο

0

Η αναμέτρηση ΑΕΚ – Ολυμπιακός ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της Πέμπτης.

«Στάδιο Αγιά Σοφιά» (32.500), Αθήνα. – Ωρα έναρξης: 20:30

Στο πρωτάθλημα: Ολυμπιακός – ΑΕΚ 0-0.

Αήττητο σερί 16 αγώνων έχει απέναντι στην ΑΕΚ ο Ολυμπιακός, με απολογισμό 11-5-0 σε αυτό το διάστημα.

Σε πέντε από τα τελευταία εννιά μεταξύ τους έχει επιβεβαιωθεί το goal/goal.

Ο Ολυμπιακός μετρά τρεις σερί νίκες με goal/goal & over 4,5 εκτός έδρας απέναντι στην ΑΕΚ.

Ανάλυση και tips από το Bet of the Day.

Δείτε επίσης: Γιορτάζεις τον Άγιο Βαλεντίνο με δώρο* χωρίς κατάθεση από τη Fonbet

ΑΕΚ

«Ζευγάρωσε» εύκολα τις νίκες της στα προημιτελικά του κυπέλλου, επικρατώντας με 3-1 στην εκτός έδρας ρεβάνς επί του Πανσερραϊκού. Με συνολικό σκορ 6-1 η Ένωση προκρίθηκε στα ημιτελικά, και συνολικά μετρά τέσσερις νίκες σε ισάριθμα ματς στη διοργάνωση με συντελεστή τερμάτων 11-1. Θα μπει ξεκούραστη στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό, μετά το… φιάσκο του Περιστερίου. Το προγραμματισμένο για την Κυριακή ματς της στην έδρα του Ατρομήτου δεν έγινε, επειδή το οριζόντιο δοκάρι της μίας εστίας ήταν πιο χαμηλά από της άλλης! Η ΑΕΚ κατέθεσε ένσταση και μένει να φανεί αν το παιχνίδι θα διεξαχθεί σε διαφορετική ημερομηνία ή αν θα κριθεί στα χαρτιά.

Δείτε επίσης: Δωρεάν εγγραφή στο telegram για πολλά ταμεία με ένα κλικ

Ολυμπιακός

Πέτυχε το 2/2 επί του Άρη και πήρε την πρόκριση για τα ημιτελικά του κυπέλλου Ελλάδας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Μετά το 1-0 στο «Καραϊσκάκης», επανέλαβε το ίδιο αποτέλεσμα και στο «Βικελίδης» με πολύ διαφορετική εξέλιξη. Άντεξε την πίεση των γηπεδούχων για πολλή ώρα, αλλά βρέθηκε κοντά στο να τα χάσει όλα σε μία φάση. Ο Ντόι χρεώθηκε με πέναλτι και κόκκινη κάρτα στο 82’, κι αν ο Γκρέι ευστοχούσε ο Άρης θα ισοφάριζε το σκορ του πρώτου ματς. Ωστόσο, ο Τζολάκης τον νίκησε και λίγο αργότερα ο Ελ Αραμπί σκόραρε για να κλειδώσει την πρόκριση των «ερυθρολεύκων». Προέρχεται από τη λευκή ισοπαλία στην Τούμπα, σε ένα πολύ απαιτητικό παιχνίδι με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ. Πέρα από το δοκάρι του Χάμες Ροντρίγκεζ (23’) δεν κατάφερε να γίνει απειλητικός και μάλλον η ομάδα του Μίτσελ έμεινε ικανοποιημένη με την ισοπαλία. Έτσι, οι Πειραιώτες παρέμειναν στην τέταρτη θέση σε ισοβαθμία με τον τρίτο ΠΑΟΚ.

Δείτε επίσης: Καθημερινά προγνωστικά μπάσκετ με ένα κλικ

Προγνωστικά

Διαφορετικά τα δεδομένα για τις δύο ομάδες μπαίνοντας σε αυτή την κρίσιμη αναμέτρηση. Ξεκούραστη αλλά και χωρίς αγωνιστικό ρυθμό η ΑΕΚ, σε σχέση με τον Ολυμπιακό που είναι καταπονημένος από την προσπάθεια στην Τούμπα. Μπορεί να είναι πιο ελκυστικοί στο μάτι οι γηπεδούχοι, αλλά η ομάδα του Μίτσελ είναι αρκετά σκληροτράχηλη ώστε να διεκδικεί με αξιώσεις τη νίκη.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο αλλά και περισσότερα προγνωστικά στο koubanezos.gr