Πέμπτη, 28 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 140

ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπή ρεύματος το Σάββατο 5 Ιουλίου σε περιοχές της Χώρας Νάξου

0
Νάξος - ΔΕΔΔΗΕ
Νάξος - ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ ενημερώνει ότι το Σάββατο 5 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος από τις 08:00 έως τις 09:00 το πρωί σε συγκεκριμένες περιοχές της Χώρας Νάξου, λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών στο δίκτυο.

Οι περιοχές που θα επηρεαστούν είναι:
Άγιος Γεώργιος, Δήμος Νάξου, παραλιακή ζώνη, Στελίδα, Άγιος Προκόπιος, καθώς και γνωσμένα σημεία όπως Princess of Naxos, Super Market Κουτελιέρης, Galaxy Hotel Naxos.

Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει ότι η επανατροφοδότηση μπορεί να γίνει νωρίτερα χωρίς προειδοποίηση και συστήνει να θεωρούνται όλες οι εγκαταστάσεις υπό τάση για λόγους ασφαλείας.

Απαγορεύεται η προσέγγιση σε καλώδια ή άλλα στοιχεία του δικτύου, ακόμα και αν φαίνονται στο έδαφος.

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας αναχώρησης (18:30) για το “BLUE STAR 1”

0

Η αναχώρηση του BLUE STAR 1 από το λιμάνι του Πειραιά για την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025 μεταφέρεται για τις 18:30 το απόγευμα, αντί για τις 17:30 που είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Ο λόγος της αλλαγής με βάση την σχετική ενημέρωση από την εταιρεία Blue Star Ferries; Μα το γεγονός ότι λόγω κίνησης στα ενδιάμεσα λιμάνια πριν την επιστροφή του στον Πειραιά, υπήρξε (δικαιολογημένη) καθυστέρηση..

Το νέο διαμορφωμένο δρομολόγιο έχει ως εξής:

  • Αναχώρηση από Πειραιά: 18:30

  • Πάρος: Άφιξη 22:30 – Αναχώρηση 23:10

  • Νάξος: Άφιξη 00:05 (ξημερώματα Σαββάτου 05/07) – Αναχώρηση 00:40

  • Ίος: Άφιξη 01:45 – Αναχώρηση 02:00

  • Θήρα (Σαντορίνη): Άφιξη 03:20

Οι ταξιδιώτες παρακαλούνται να φροντίσουν για την έγκαιρη προσέλευση στο λιμάνι, λαμβάνοντας υπόψη τη νέα ώρα αναχώρησης. (ευχαριστούμε τον Μιχάλη Φραγκουλόπουλο για την κεντρική φωτογραφία του Blue Star 1 από το λιμάνι της Νάξου)

Νέα συνεργασία ΑΣΠΕ – NOVA με προσφορές κινητής για τα μέλη του Συνδέσμου Πολυτέκνων Νάξου

0

Ο Σύνδεσμος Πολυτέκνων Νάξου ενημερώνει τα μέλη του για τη νέα συνεργασία που εξασφάλισε η Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ) με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας NOVA.

Η συνεργασία αυτή φέρνει εξαιρετικές προσφορές καρτοκινητής τηλεφωνίας με χαμηλό κόστος και πληθώρα υπηρεσιών, αποκλειστικά για τα μέλη των συλλόγων που υπάγονται στην ΑΣΠΕ – ανάμεσά τους και οι πολύτεκνοι της Νάξου.

Η διαδικασία είναι απλή: τα ενδιαφερόμενα μέλη μπορούν να επισκεφθούν τα γραφεία του Συνδέσμου (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 13:00), να δηλώσουν συμμετοχή, να υπογράψουν αίτηση και στη συνέχεια θα δεχτούν τηλεφωνική επικοινωνία για να ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση.

Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να συζητήσουν με τους εκπροσώπους της NOVA για επιπλέον επιλογές σε πακέτα με σύνδεση ή και διαδικτυακή τηλεόραση.

Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει έμπρακτα τις προσπάθειες της ΑΣΠΕ για τη στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών, δίνοντάς τους πρόσβαση σε σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές λύσεις.

📞 Για πληροφορίες:
Σύνδεσμος Πολυτέκνων Νάξου
Τηλ.: 22850 24433
📧 Email: spnaxoy@yahoo.gr

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΠΕ - NOVA

🔗 Δείτε περισσότερα στην επίσημη ανακοίνωση της ΑΣΠΕ:
https://aspe.gr/2025/06/30/νέα-συνεργασία-ασπε-nova-για-εξαιρετι/

«Όπου Υπάρχει Ελλάδα»: Ζωντανά από την Πάρο για 2η μέρα στον ΣΚΑΪ (video)

0

Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα, σήμερα Παρασκευή 4 Ιουλίου στις 14:45, η εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα» με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή μεταδίδεται ζωντανά από την Παροικιά, αναδεικνύοντας ιστορίες, πρωτοβουλίες και ομορφιές της Πάρου και της Αντιπάρου.

Αυλή-Ταβέρνα και κυκλαδίτικες ιστορίες

Η κάμερα της εκπομπής μας μεταφέρει στη Σάντα Μαρία, όπου η κυρία Μαρία μεταμόρφωσε την αυλή της σε μια οικογενειακή ταβέρνα γεμάτη παραδοσιακές γεύσεις και φιλοξενία. Η αγάπη για το νησί και η αυθεντικότητα γίνονται το κύριο συστατικό των πιάτων, σε μια εμπειρία που ξεπερνά την απλή εστίαση.

Από το κύμα… στον ουρανό

Το επεισόδιο εστιάζει επίσης στην οικολογική δράση του νησιού, συναντώντας τους εθελοντές της “Αλκυόνης”, του Συλλόγου Περίθαλψης και Προστασίας Άγριων Ζώων. Στο κέντρο τους, στην Πάρο, περιθάλπουν τραυματισμένα άγρια πτηνά, με στόχο την επανένταξή τους στη φύση, επιτελώντας έναν ρόλο με μεγάλη σημασία για την περιβαλλοντική ισορροπία του Αιγαίου.

Το κίνημα της πετσέτας και οι παραλίες χωρίς καταπάτηση

Η Πάρος υπήρξε το 2023 το νησί-σύμβολο του αγώνα για ελεύθερες παραλίες, με την εκκίνηση του “κινήματος της πετσέτας”. Η εκπομπή συνομιλεί με κατοίκους και πολίτες που κινητοποιήθηκαν ενεργά και εξηγούν τι άλλαξε φέτος στις παραλίες με τις εντατικότερες ελεγκτικές παρεμβάσεις.

Μια ανάσα πιο πέρα, η αυθεντικότητα της Αντιπάρου

Η εκπομπή περνά στην Αντίπαρο, όπου συναντά τις γυναίκες του τοπικού συλλόγου, μαγειρεύει παραδοσιακές ξυνογαλένιες, και επισκέπτεται το εμβληματικό σπήλαιο της Αντιπάρου – ένα φυσικό θαύμα με ιστορική αξία και μοναδική αισθητική.

Με ματιές σε καθημερινές ιστορίες και θέματα με ουσία, το “Όπου Υπάρχει Ελλάδα” δείχνει γιατί οι Κυκλάδες δεν είναι απλώς τουριστικός προορισμός, αλλά ζωντανό κύτταρο πολιτισμού, περιβαλλοντικής δράσης και κοινωνικής πρωτοβουλίας.

Συντονιστείτε σήμερα στις 14.45 στον ΣΚΑΪ για να γνωρίσετε την Πάρο μέσα από την πιο φρέσκια και ανθρώπινη ματιά της ελληνικής τηλεόρασης.

Ν. Μαρτάκης (MTC Group): «Η Ελλάδα χρειάζεται επανατοποθέτηση με επίκεντρο την ποιότητα και την ασφάλεια» (video)

0

Σε μια εποχή παγκόσμιας αβεβαιότητας και έντονου ανταγωνισμού, η Ελλάδα καλείται να επανασυστηθεί ως τουριστικός προορισμός, με έμφαση στην ποιότητα και την ασφάλεια.

Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα του προέδρου της MTC Group, Νότη Μαρτάκη, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο κανάλι της Ναυτεμπορικής. Ο έμπειρος σύμβουλος τουριστικού μάρκετινγκ υπογράμμισε την ανάγκη για στρατηγική αναθεώρηση του τουριστικού αφηγήματος της χώρας, ενόψει των προκλήσεων που δημιουργούν γεωπολιτικές κρίσεις, φυσικές καταστροφές, αλλά και η κλιματική αλλαγή.

«Ο τουρισμός είναι ένας τομέας με πολυπαραγοντική επίδραση. Από τον εμπορικό πόλεμο και τις στρατιωτικές επιχειρήσεις, μέχρι την κλιματική αλλαγή – όλα επηρεάζουν άμεσα την απόφαση του ταξιδιώτη», σημείωσε.

Από την ποσότητα στην ποιότητα

Ο κ. Μαρτάκης εξέφρασε προβληματισμό για τη μειωμένη κατά κεφαλήν δαπάνη και τη μικρότερη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών, ενώ επεσήμανε την εξάρτηση της Ελλάδας από παραδοσιακές αγορές όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ.

«Δεν αρκεί να μετράμε μόνο κεφάλια· πρέπει να μετράμε και κεφάλαια», τόνισε, καλώντας σε μεταστροφή του μοντέλου προς τουρισμό υψηλότερης αξίας.

Παράλληλα, αναγνώρισε πως η εκτόξευση των τιμών σε περιόδους αιχμής, όπως ο Αύγουστος, αποθαρρύνει μεγάλο ποσοστό επισκεπτών, κυρίως από τις ευρωπαϊκές αγορές, απειλώντας την ανταγωνιστικότητα του προορισμού.

Αφήγημα πέρα από τον «ήλιο και τη θάλασσα»

Ο πρόεδρος της MTC Group πρότεινε την επανεστίαση του τουριστικού brand της Ελλάδας σε χαρακτηριστικά που δεν μπορούν εύκολα να αντιγραφούν από άλλες χώρες: πολιτισμό, ιστορία, γαστρονομία, τοπία, μοναδικότητα εμπειριών.

«Οι γείτονές μας πουλάνε ήλιο και θάλασσα φθηνότερα. Η Ελλάδα πρέπει να διαφοροποιηθεί με στοιχεία που αξίζουν τα χρήματα του επισκέπτη».

Υπερτουρισμός ή κακή κατανομή;

Αναφορικά με το φαινόμενο της υπερσυγκέντρωσης τουριστών, ο κ. Μαρτάκης χαρακτήρισε τον όρο «υπερτουρισμός» παραπλανητικό. Κατά την άποψή του, πρόκειται για ζήτημα διαχείρισης και χωρικής κατανομής, δίνοντας ως παράδειγμα τη Μύκονο, όπου εφαρμόζεται σύστημα berthing allocation για την αποφυγή συμφόρησης από τα κρουαζιερόπλοια.

«Το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης μπορείς να το απολαύσεις και μακριά από την Οία – αρκεί να οργανώσεις σωστά τη ροή», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η πρόκληση του ανθρώπινου δυναμικού

Ο κ. Μαρτάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σοβαρή έλλειψη προσωπικού, τονίζοντας πως ο τουρισμός χρειάζεται συνθήκες πλήρους και ποιοτικής απασχόλησης, με εκπαίδευση και προοπτικές καριέρας.

«Ο τουρίστας πρέπει να νιώθει ότι αξίζει αυτό που πληρώνει και ότι δεν τον ξεγελάμε. Αυτό προϋποθέτει σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό που αγαπά αυτό που κάνει». 

Η τοποθέτηση του Νότη Μαρτάκη αποτυπώνει την ανάγκη για αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όχι μόνο ως αντίδραση στις διεθνείς προκλήσεις, αλλά και ως στρατηγική επιλογή. Αν η Ελλάδα θέλει να διατηρήσει και να ενισχύσει τη θέση της στις διεθνείς τουριστικές αγορές, πρέπει να επενδύσει σε ποιότητα, ασφάλεια, διαφοροποίηση και ανθρώπινο κεφάλαιο – όχι μόνο σε αριθμούς αφίξεων.

Χωρίς πλαστικό, με αγάπη: Το Ίδρυμα Α. Λασκαρίδη στη 12η Γιορτή Φάβας Σχοινούσας

0

Η Σχοινούσα γιόρτασε, και το πλαστικό… απουσίασε.

Για 12η χρονιά, η Γιορτή Φάβας έφερε μαζί ντόπιους και επισκέπτες στο πανέμορφο νησί των Μικρών Κυκλάδων. Και για 4η συνεχόμενη χρονιά, το Κοινωφελές Ίδρυμα Α. Λασκαρίδη έδωσε δυναμικό «παρών» στη γιορτή, τιμώντας τη γαστρονομία, την τοπική παράδοση και –κυρίως– το περιβάλλον.

Μαζί με τον Σύλλογο Σχοινουσιωτών και τον Σύλλογο Νέων Σχοινούσας, το Ίδρυμα συνεισέφερε στη δημιουργία μοναδικών, χειροποίητων κεραμικών ποτηριών, τα οποία μοιράστηκαν στους συμμετέχοντες. Δεν ήταν απλώς ένα εναλλακτικό ποτήρι – ήταν ένα συλλεκτικό ενθύμιο, σύμβολο της μετάβασης προς μια ζωή χωρίς πλαστικό και υπενθύμιση πως η βιωσιμότητα μπορεί να είναι και όμορφη και ουσιαστική.

Παράλληλα, με τη στήριξη των συνεργατών της Dive in Action, πραγματοποιήθηκε υποβρύχιος καθαρισμός στον βυθό της Σχοινούσας, συνεχίζοντας τη δράση που αναδεικνύει την αξία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανάγκη προστασίας του.

Η σχέση του Ιδρύματος με τη Σχοινούσα δεν είναι απλώς υποστηρικτική – είναι δεσμός. Ένας δεσμός που βασίζεται στην αγάπη για το νησί, τον σεβασμό στους κατοίκους του και τη βαθιά πεποίθηση ότι η αλλαγή ξεκινά από τις τοπικές κοινωνίες.

Όπως αναφέρεται και στην ανάρτηση του Ιδρύματος:
«Με τη Σχοινούσα, τους κατοίκους και τους Συλλόγους της μας συνδέει η αγάπη για το περιβάλλον και η αποφασιστικότητα να κρατήσουμε την ομορφιά του νησιού. Και του χρόνου μαζί!»  

 

Η Σχοινούσα δείχνει τον δρόμο για ένα πιο καθαρό Αιγαίο. Με συνεργασίες ουσίας, πράξεις και κεραμικά ποτήρια αντί για πλαστικά.

Εκλογές στο ΚΑΠΗ Νάξου: Την Τρίτη 15 Ιουλίου η ανάδειξη της νέας 7μελούς επιτροπής

0

Την Τρίτη 15 Ιουλίου 2025, από τις 08:30 έως τις 14:00, θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές για την ανάδειξη της νέας 7μελούς άμισθης επιτροπής του Κέντρου Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.) Νάξου.

Οι εκλογές θα διεξαχθούν στα γραφεία του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, δίπλα στο πρατήριο καυσίμων REVOIL – ΦΥΚΑ.

Δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο τα ταμειακώς ενήμερα μέλη του ΚΑΠΗ, δηλαδή όσα έχουν τακτοποιήσει τις οικονομικές τους εκκρεμότητες έως και την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025.

Νέες εγγραφές θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 8 Ιουλίου 2025.

Υποψηφιότητες:

Όσα μέλη του ΚΑΠΗ έχουν συμπληρώσει ένα έτος από την εγγραφή τους, έχουν δικαίωμα υποψηφιότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας έως την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025 και ώρα 13:30, στα γραφεία του Α.Τ.Κ.Π.Π.Π.

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση υποψηφιότητας (παρέχεται από την Υπηρεσία)

  2. Αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 22850 24259.

Ο Αντιδήμαρχος:
Βασίλειος Φλεριανός

Υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων, το τέλος της κλασικής ιδιοκτησίας οχημάτων

0

Η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και προσεγγίζουν την κινητικότητα. Οι παραδοσιακές μορφές ιδιοκτησίας και μίσθωσης οχημάτων αμφισβητούνται από ένα καινοτόμο μοντέλο που κερδίζει ταχέως έδαφος παγκοσμίως: τις υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων. Αυτό το επαναστατικό μοντέλο προσφέρει μια εναλλακτική λύση που συνδυάζει την ευελιξία με την οικονομικότητα, απευθυνόμενο κυρίως στις νεότερες γενιές που εκτιμούν την προσβασιμότητα περισσότερο από την κτήση.

Η αγορά υπηρεσιών συνδρομής οχημάτων εκτιμάται στα 6,08 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 και αναμένεται να φτάσει τα 48,15 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 34,4%. Αυτά τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν μια μετατόπιση στις προτιμήσεις των καταναλωτών που θα μπορούσε να επαναπροσδιορίσει το μέλλον της κινητικότητας.

Τι Είναι οι Υπηρεσίες Συνδρομής Αυτοκινήτων

Οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων αποτελούν ένα καινοτόμο μοντέλο που επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε όχημα για έναν επαναλαμβανόμενο μηνιαίο φόρο. Αυτό το μοντέλο περιλαμβάνει συνήθως ασφάλιση, συντήρηση, οδική βοήθεια και ορισμένες φορές ακόμη και τη δυνατότητα εναλλαγής αυτοκινήτων ανάλογα με τις ανάγκες ή τις προτιμήσεις του χρήστη.

Σε αντίθεση με τη παραδοσιακή αγορά ή μίσθωση οχημάτων, οι υπηρεσίες συνδρομής προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη λύση. Οι συνδρομητές καταβάλλουν έναν ενιαίο μηνιαίο φόρο που συχνά περιλαμβάνει συντήρηση, ασφάλιση και οδική βοήθεια, μειώνοντας σημαντικά το συνολικό οικονομικό βάρος σε σύγκριση με την κτήση αυτοκινήτου.

Οι Κινητήριες Δυνάμεις της Αγοράς

Αλλαγή στις Καταναλωτικές Προτιμήσεις

Η αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες λύσεις κινητικότητας αποτελεί τον κύριο κινητήριο παράγοντα της αγοράς. Οι καταναλωτές, ιδιαίτερα οι millennial και η γενιά Z, εκτιμούν την ευκολία και την ευελιξία περισσότερο από τις μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Η αγορά επωφελείται από την ισχυρή υποδομή, την ευρεία ψηφιακή υιοθέτηση και την αυξανόμενη διαθεσιμότητα προγραμμάτων συνδρομής πολυτελείας και ηλεκτρικών οχημάτων από μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Οικονομικοί Παράγοντες

Οι υπηρεσίες συνδρομής παρέχουν μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση για πολλούς καταναλωτές, ειδικά σε αστικές περιοχές όπου η ιδιοκτησία αυτοκινήτου μπορεί να είναι δαπανηρή λόγω των τελών στάθμευσης, της συντήρησης και της απόσβεσης. Οι συνδρομητές καταβάλλουν έναν ενιαίο μηνιαίο φόρο που συχνά περιλαμβάνει συντήρηση, ασφάλιση και οδική βοήθεια, μειώνοντας σημαντικά το συνολικό οικονομικό βάρος σε σύγκριση με την κτήση αυτοκινήτου.

Τεχνολογική Ολοκλήρωση

Η ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και των πλατφορμών που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύει την εμπειρία του χρήστη. Αυτά τα εργαλεία βελτιστοποιούν τη διαδικασία συνδρομής, απαιτώντας μόνο μια απλή επαλήθευση KYC, καθιστώντας την προσβάσιμη σε ευρύτερο κοινό.

Κατηγορίες Υπηρεσιών και Τάσεις Αγοράς

Πολλαπλές Μάρκες vs Μονές Μάρκες

Το τμήμα πολλαπλών μαρκών εκτιμάται ότι θα κατέχει το 59,4% του μεριδίου αγοράς το 2025, λόγω της ποικιλίας και της ελευθερίας επιλογής που παρέχει. Η πρόσβαση σε πολλαπλές μάρκες οχημάτων κάτω από μία συνδρομή επιτρέπει στους χρήστες να ταιριάζουν φυσικά τις εξελισσόμενες ανάγκες και προτιμήσεις τους. Μπορούν να επιλέγουν οχήματα από διαφορετικά τμήματα όπως SUV, sedans ή αθλητικά αυτοκίνητα για διαφορετικούς σκοπούς όπως οικογενειακά ταξίδια, καθημερινές μετακινήσεις ή σαββατοκύριακα.

Περιφερειακές Διαφορές

Η Βόρεια Αμερική έχει αναδειχθεί ως η κυρίαρχη περιοχή και εκτιμάται ότι θα κατέχει το 36,7% του μεριδίου αγοράς το 2025 στην παγκόσμια αγορά συνδρομής οχημάτων. Στη Βόρεια Αμερική, η αγορά βιώνει άνοδο σε ευέλικτα, βραχυπρόθεσμα σχέδια συνδρομής αυτοκινήτων. Εταιρείες όπως η Fair και η Sixt εξυπηρετούν την αυξανόμενη ζήτηση για προσωρινή πρόσβαση σε οχήματα χωρίς μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις.

Η Ευρώπη κυριαρχεί στην αγορά, καθοδηγούμενη από την έμφαση της περιοχής στη βιωσιμότητα και τη μειωμένη ιδιοκτησία οχημάτων που ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη δημοτικότητα των μοντέλων βασισμένων σε συνδρομή. Ένα καλά εδραιωμένο δίκτυο δημόσιων μεταφορών συμπληρώνει τις συνδρομές αυτοκινήτων ως εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή ιδιοκτησία αυτοκινήτου.

Οικονομικές Επιπτώσεις και Επιχειρηματικά Μοντέλα

Εταιρικός Τομέας

Στον εταιρικό τομέα, οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων υιοθετούνται όλο και περισσότερο από εταιρείες για να παρέχουν στους εργαζομένους ευέλικτες και οικονομικά αποδοτικές επιλογές μεταφοράς. Ο κλάδος ενοικίασης αυτοκινήτων βιώνει επίσης άνοδο στη ζήτηση για υπηρεσίες συνδρομής, καθώς προσφέρουν μια ελκυστική εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές ενοικιάσεις αυτοκινήτων τόσο για βραχυπρόθεσμες όσο και για μακροπρόθεσμες ανάγκες.

Η Άνοδος των Ηλεκτρικών Οχημάτων

Η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει οδηγήσει σε αυξημένη εστίαση στις υπηρεσίες συνδρομής ηλεκτρικών οχημάτων. Καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο περιβαλλοντικά συνειδητοί και αναζητούν βιώσιμες επιλογές μεταφοράς, οι πάροχοι συνδρομής αυτοκινήτων επεκτείνουν τους στόλους τους για να περιλαμβάνουν ποικιλία ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.

Σύγκριση Κόστους και Προσβασιμότητα

Τιμολογιακές Στρατηγικές

Οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων το 2025 κυμαίνονται συνήθως από 399 έως 1.500+ δολάρια μηνιαίως. Οι οικονομικές επιλογές όπως η Flexdrive ξεκινούν από 399 δολάρια, ενώ οι premium υπηρεσίες όπως η Porsche Drive ξεκινούν από 1.500 δολάρια. Οι περισσότερες mainstream υπηρεσίες έχουν μέσο όρο 600-900 δολάρια μηνιαίως, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισης και της συντήρησης.

Αυτή η τιμολογιακή δομή καθιστά τις υπηρεσίες συνδρομής ελκυστικές για ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών, από φοιτητές και νέους επαγγελματίες μέχρι οικογένειες που αναζητούν ευελιξία στις μεταφορικές τους ανάγκες.

Σύγκριση με Παραδοσιακές Μεθόδους

Σε σύγκριση με την παραδοσιακή αγορά ή μίσθωση, οι υπηρεσίες συνδρομής προσφέρουν αρκετά πλεονεκτήματα. Δεν απαιτούν μεγάλη προκαταβολή, περιλαμβάνουν όλες τις συναφείς υπηρεσίες σε έναν φόρο και προσφέρουν τη δυνατότητα εναλλαγής οχημάτων ανάλογα με τις ανάγκες.

Προκλήσεις και Περιορισμοί

Μακροπρόθεσμο Κόστος

Ενώ οι υπηρεσίες συνδρομής οχημάτων προσφέρουν αυξημένη ευκολία και ευελιξία, παρουσιάζουν επίσης ορισμένα μειονεκτήματα που θα μπορούσαν να εμποδίσουν την ανάπτυξη της βιομηχανίας συνδρομής οχημάτων. Μια αξιοσημείωτη πρόκληση είναι η πιθανότητα υψηλότερου κόστους σε σύγκριση με τις παραδοσιακές επιλογές μίσθωσης ή αγοράς. Το premium που χρεώνεται για την πρόσθετη ευελιξία και ευκολία καθιστά κρίσιμο για τους υποψήφιους συνδρομητές να αξιολογήσουν προσεκτικά τους προϋπολογισμούς και τους μακροπρόθεσμους στόχους τους.

Περιορισμένη Ενημερότητα Καταναλωτών

Η χαμηλή ενημερότητα των καταναλωτών και το περιορισμένο εύρος οδήγησης των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς συνδρομής οχημάτων. Πολλοί καταναλωτές δεν είναι ακόμη πλήρως ενημερωμένοι για τις διαθέσιμες επιλογές και τα οφέλη των υπηρεσιών συνδρομής.

Η Σύνδεση με την Αγορά Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων

Σύμφωνα με την carVertical, η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επηρεάζεται σημαντικά από νέες τάσεις κινητικότητας. Όπως αναφέρεται στον οδηγό της carVertical για την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το εξωτερικό, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί στις αγορές τους και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις που προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και λιγότερο ρίσκο.

Η άνοδος των υπηρεσιών συνδρομής αυτοκινήτων μπορεί να επηρεάσει την αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων με διάφορους τρόπους. Αφενός, μπορεί να μειώσει τη ζήτηση για αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν πιο ευέλικτες λύσεις. Αφετέρου, μπορεί να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες επαλήθευσης ιστορικού οχημάτων, καθώς οι πάροχοι συνδρομής χρειάζονται αξιόπιστα δεδομένα για τα οχήματα στους στόλους τους.

Τεχνολογικές Καινοτομίες και Ψηφιοποίηση

Πλατφόρμες Λευκής Ετικέτας

Οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά συνδρομής αυτοκινήτων εστιάζουν στην ανάπτυξη προηγμένων ψηφιακών πλατφορμών, όπως πλατφόρμες τεχνολογίας λευκής ετικέτας, για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες των υπαρχόντων καταναλωτών τους. Μια πλατφόρμα τεχνολογίας λευκής ετικέτας είναι μια λύση λογισμικού που δημιουργείται και ανήκει σε μια εταιρεία αλλά ανατίθεται και επαναπωλείται από άλλη εταιρεία.

Εφαρμογές Κινητών και AI

Η ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και των πλατφορμών που τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη, ενισχύει την εμπειρία του χρήστη. Επιπλέον, οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και οι επιλογές προσαρμογής μέσω εφαρμογών ενισχύουν την ικανοποίηση των χρηστών παρέχοντας προσαρμοσμένα σχέδια που ταιριάζουν στις ατομικές ανάγκες.

Περιβαλλοντικές και Κοινωνικές Επιπτώσεις

Βιωσιμότητα και Κυκλική Οικονομία

Οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων συμβάλλουν στη βιωσιμότητα μειώνοντας τον συνολικό αριθμό των οχημάτων που χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τον ίδιο αριθμό χρηστών. Αυτό το μοντέλο ενθαρρύνει την πιο αποδοτική χρήση των πόρων και μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένες εκπομπές CO2 στο σύνολό του.

Αστική Κινητικότητα

Στις αστικές περιοχές, οι υπηρεσίες συνδρομής μπορούν να μειώσουν την ανάγκη για ιδιωτικά οχήματα, συμβάλλοντας στη μείωση της κίνησης και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε πυκνοκατοικημένες πόλεις όπου η στάθμευση και η κίνηση αποτελούν σημαντικά προβλήματα.

Μελλοντικές Προοπτικές και Τάσεις

Επέκταση στις Αναδυόμενες Αγορές

Καθώς η διείσδυση του διαδικτύου και της τεχνολογίας αυξάνεται παγκοσμίως, νεότερες περιοχές αναμένεται να υιοθετήσουν υπηρεσίες συνδρομής οχημάτων, ωθώντας έτσι τα έσοδα της αγοράς υψηλότερα μεταξύ 2025 και 2032. Η βελτιωμένη συνδεσιμότητα οχημάτων και οι συχνές αναβαθμίσεις τεχνολογίας που διατίθενται σε συνδρομές οχημάτων είναι ελκυστικές για πολλούς καταναλωτές.

Ενσωμάτωση με Έξυπνες Πόλεις

Η ανάπτυξη έξυπνων πόλεων θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων, ιδιαίτερα όταν ενσωματωθούν με άλλες μορφές αστικής κινητικότητας όπως δημόσιες μεταφορές, ηλεκτρικά σκούτερ και υπηρεσίες κοινής χρήσης ποδηλάτων.

Συμπεράσματα

Οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την κινητικότητα και την ιδιοκτησία οχημάτων. Με εκτιμώμενο ρυθμό ανάπτυξης 34,4% ετησίως, αυτή η αγορά δεν αποτελεί απλώς μια πρόσκαιρη τάση, αλλά μια μακροπρόθεσμη μετατροπή που θα επηρεάσει όλους τους παράγοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να εκτιμούν την ευελιξία, την οικονομικότητα και τη βιωσιμότητα, οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων θα παίξουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στο μέλλον της αστικής κινητικότητας. Η επιτυχία αυτού του μοντέλου θα εξαρτηθεί από την ικανότητα των παρόχων να προσφέρουν αξιόπιστες, οικονομικά αποδοτικές και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.

Το μέλλον της κινητικότητας δεν βρίσκεται πλέον στην κτήση, αλλά στην πρόσβαση, και οι υπηρεσίες συνδρομής αυτοκινήτων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης.

Γερμανία – Πολωνία: Γκολ και θέαμα στο 2.32 για την πρεμιέρα του Euro Γυναικών

0

Μεγάλο ματς στην πρεμιέρα του 3ου ομίλου του Euro Γυναικών, ανάμεσα σε Γερμανία και Πολωνία, που αναμένεται να ξεκινήσει απόψε στις 22:00.Ξεκάθαρο φαβορί για τη νίκη τα «πάντσερ», που προέρχονται από τη σαρωτική πορεία τους στο Nations League.

Συγκεκριμένα, οι Γερμανίδες τερμάτισαν πρώτες και αήττητες στον όμιλό τους στη League A της διοργάνωσης (5-1-0), σημειώνοντας συνολικά 26 γκολ! Φανταστική επιθετική συγκομιδή απ’ το εν λόγω αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, που συγκαταλέγεται στα φαβορί για το τρόπαιο.

Από την άλλη, η Πολωνία έδειξε να βρίσκεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση στο πρόσφατο φιλικό της με την Ουκρανία (4-0), ενώ και στη League B του Nations League ήταν εξαιρετική (5-1-0). Τρέχει αήττητο σερί σ’ όλες τις διοργανώσεις 9-1-0 σε δέκα παιχνίδια.

Με γνώμονα τα παραπάνω, θεωρούμε πως μία από τις επιλογές μας στην τριάδα για στοίχημα σήμερα είναι το 1 & Over 4.5 στο αξιόλογο 2.32, καθώς το τέμπο του αγώνα θα οδηγήσει σε πολλά γκολ και τις δύο πλευρές, με τις Γερμανίδες όμως να έχουν τον πρώτο λόγο για την επικράτηση.

*Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Η “φωλιά” του Φασιανού στην Κέα: Εκεί όπου το κυκλαδικό φως γίνεται τέχνη

0

Υπάρχουν σπίτια που είναι φτιαγμένα για να κατοικούνται. Υπάρχουν όμως και εκείνα τα σπίτια που μοιάζουν να ανασαίνουν μαζί με τον δημιουργό τους – σπίτια-προεκτάσεις της ψυχής. Ένα τέτοιο είναι και το ατελιέ-κατοικία του Αλέκου Φασιανού στην Ιουλίδα της Κέας. Ένα σπίτι ταπεινό και δυνατό ταυτόχρονα, όπως και η τέχνη του.

Η Κέα τον «βρήκε» τυχαία την άνοιξη του 1967. Κι εκείνος, σαν να του μίλησε ο τόπος, δεν την άφησε ποτέ. Τον μάγεψε η ιστορικότητα, οι μυστικές παραλίες, οι αυθεντικοί άνθρωποι, η αυτάρκεια της ντόπιας κοινωνίας. Αγόρασε ένα μικρό σπίτι στην Ιουλίδα, λουσμένο στο λευκό ασβέστη, με θέα στο Αιγαίο. Εκεί έβρισκε το φως που χρειαζόταν για να δημιουργεί, να ψαρεύει, να φιλοξενεί φίλους, να ζει.

Το σπίτι, μια ελεγεία στην κυκλαδίτικη απλότητα, φέρει παντού την υπογραφή του: κάγκελα, κουρτινόξυλα, πόμολα, έπιπλα – όλα φιλοτεχνημένα από τον ίδιο. Εκεί, ο Φασιανός έστησε έναν μικρό κόσμο γεμάτο ζωγραφικά έργα, κεραμικά, παιχνίδια, γλυπτά – δημιουργίες από ταπεινά υλικά και βαθιά φαντασία.

Μπαίνοντας στον χώρο, δεν επισκέπτεσαι απλώς ένα μουσείο. Μπαίνεις στον νου, την καρδιά και την καθημερινότητα ενός μεγάλου καλλιτέχνη. Ξαπλώνεις νοερά στο μικρό κρεβάτι με τα υφαντά του, περπατάς στα δωμάτια που φιλοξένησαν τους Louis Aragon, Τσαρούχη, Niki de Saint Phalle, νιώθεις ότι ακόμα ακούς τον ήχο της σμίλης ή της κιμωλίας.

Ο χώρος είναι ανοικτός στο κοινό, με προγράμματα για παιδιά, ενήλικες, καλλιτέχνες, ερευνητές – ένα ζωντανό κύτταρο πολιτισμού που συνεχίζει να εμπνέει.

Πρακτικές Πληροφορίες:

📍 Διεύθυνση: Οδός Αλέκου Φασιανού, Ιουλίδα, Κέα
🕰️ Ώρες λειτουργίας: Πέμπτη – Κυριακή | 10:00–13:00 & 18:00–21:00
🎟️ Εισιτήρια: Γενική είσοδος 3€, δωρεάν για παιδιά έως 18 ετών, ΑμεΑ και δημοσιογράφους
📧 Επικοινωνία: contact@alekosfassianos.gr

📲 Social Media:
Instagram | Facebook | TikTok | LinkedIn

Το σπίτι στην Κέα δεν είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι μια κατάθεση ψυχής, μια απόδειξη ότι ο πολιτισμός χτίζεται και κατοικείται. Εκεί που το κυκλαδικό φως συναντά την ποίηση της δημιουργίας, εκεί κατοικεί ακόμα ο Φασιανός…