Κυριακή, 24 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1098

Fast Ferries: Ανεκτέλεστα και τα αυριανά (31/01) δρομολόγια του “Fast Ferries Andros”

0

Το απαγορευτικό καλά κρατεί κι από τη Ραφήνα με την ένταση των ανέμων στο στενό του Καφηρέα και την Τήνο να είναι στα όρια των 100 km/h από βόρια κατεύθυνση..

Αποτέλεσμα; Με βάση την ενημέρωση από την Fast Ferries το Andros θα μείνει και αύριο Τετάρτη (31/01) στην Ραφήνα…

Αναλυτικά… 

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της πρόβλεψης της Ε.Μ.Υ. για επικράτηση δυσμενών καιρικών συνθηκών στις περιοχές πλόων του πλοίου μας Ε/Γ-Ο/Γ FAST FERRIES ANDROS και για την Τετάρτη 31/1/2024, ακυρώνονται τα ακόλουθα δρομολόγια:

Τετάρτη 31/1/2024:
Από Ραφήνα ώρα 07:50 για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο και ώρα 13:45 από Μύκονο για Τήνο –  Άνδρο – Ραφήνα.

Επιβάτες με εκδοθέντα εισιτήρια ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Λαμβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις, το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια την Πέμπτη 1/2/2024″.

 

Blue Star 1: Ο “κανιβαλισμός” ενός πλοίου μέσω του διαδικτύου

0

«Κανιβαλισμός» λέξη, η οποία προέρχεται από τη λέξη Caníbales, το ισπανικό όνομα για τους Ινδιάνους ιθαγενείς Καρίμπ. Οι Καρίμπ έτρωγαν πολύ συχνά ψημένο ανθρώπινο κρέας και ήταν πολύ γνωστοί για τις κανιβαλιστικές τους τάσεις. Την ανθρωποφαγία την είδαμε και στην Ευρώπη με τον μεγάλο λιμό, ενώ αν και καταδικάστηκε έντονα από όλους εφαρμόστηκε στην Παπούα Νέα Γουινέα ως και το 2012, για πολιτιστικούς λόγους.

Ο κανιβαλισμός όμως εκτός από διατροφικός (σε περίοδο λιμού ή από προτίμηση για την ανθρώπινη σάρκα) είναι και πολιτικός (ως τιμωρία εγκληματιών ή από αντεκδίκηση εναντίον εχθρών), κοινωνικός (ως αρνητική κριτική σε ότι θεωρούμε ότι δεν είναι σωστό με τα δικά μας δεδομένα), μαγικός (για να αφομοιώσουμε τις ικανότητες των νεκρών ή, αντιθέτως, για να απομακρύνουμε τις ψυχές τους) αλλά και τελετουργικός (εάν ανάγεται σε θρησκευτική λατρεία, σε κάποια γιορτή για τους νεκρούς, την ενηλικίωση ή τη γονιμότητα της γης). Μπορεί τέλος να είναι θεραπευτικός, όπως μαρτυρούν πολυάριθμες συνταγές αρχαίας ιατρικής, και στην ίδια την Ευρώπη σε ένα παρελθόν που δεν είναι τόσο μακρινό.

Σήμερα όμως ο “κανιβαλισμός” είναι ιδιαίτερα έντονος μέσω του διαδικτύου όπου εύκολα όλοι καθισμένοι μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο μπορούμε να έχουμε άποψη για τα πάντα. Και την εκφράζουμε με χαρακτηριστική ευκολία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην δική μας ιστορία, τα πλοία της γραμμής και δη το Blue Star 1. Ένα πλοίο που έκανε την επανεμφάνισή του στις Κυκλάδες πέρυσι το καλοκαίρι προερχόμενο από την Αγγλία. Ένα πλοίο μήκους 176 μέτρων και πλάτος 25,7μ., ταξιδεύει με ταχύτητα 28 κόμβων και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 1.890 επιβάτες και 780 οχήματα.

Σχετικά “βαρύ” για τα δεδομένα των Κυκλάδων αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι “άχρηστο” ή οι ναυτικοί του και δη αυτοί που βρίσκονται στο τιμόνι (σ.σ. τελευταίος ο cpt Γιάννης Σιγάλας) δεν ξέρουν τη δουλειά τους.

Το πλοίο αυτό από τη πρώτη ημέρα δέχτηκε μία απίστευτη αρνητική κριτική. Από το “βρώμικο” και “αργό” έως ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί ο καθένας. Μέσα από το διαδίκτυο είχαμε μία τρελή επίθεση…

Αφορμή για το συγκεκραμένο σχόλιο τα όσα ακούσαμε πριν από μία περίπου εβδομάδα όταν χρειάστηκε δύο ή τρεις προσπάθειες για να δέσει στο λιμάνι της Νάξου. Με τον βοριά να το “βαράει” άσχημα, ένα τόσο βαρύ και ψηλό πλοίο “ίδρωσε” για να δέσει. 

Κι όμως κανείς δεν σκέφτηκε που επιχειρούσε το πλοίο. Υπό ποιες συνθήκες και σε ποιο λιμάνι… Λιμάνι είπα ε; Ναι. Σ’ αυτό της Νάξου. Όπου ουσιαστικά έχει έναν προβλήτα κι αυτόν σπασμένο, όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία του άρθρου. Και τα σχόλια που προκαλεί είναι δεκάδες…

Κι αντί να μιλάμε για την ανάγκη να βρεθεί λύση ώστε το λιμάνι της Νάξου να γίνει πραγματικό λιμάνι, να είναι ασφαλές για επιβάτες και πλοίο, αναφερόμαστε στα σχόλιά μας για την ικανότητα του καπετάνιου ή του πλοίου.

Αυτός ο κανιβαλισμός οφείλει να σταματήσει. Όση ευθύνη έχουν οι εταιρείες για τα δρομολόγια και τις τιμές των εισιτηρίων, άλλη τόση έχουν και οι Αρχές (Δημοτικές ή Περιφερειακές ή Υπουργείο) για την κατάσταση στα λιμάνια μας.. Και το πραγματικό πρόβλημα είναι οι υποδομές, οι λιμενικές εγκαταστάσεις.

Και δεν είναι μόνο της Νάξου. Δείτε τι γίνεται στην Σαντορίνη, στην Τήνο, στην Σίφνο, ή και στην μικρότερη Σχοινούσα. Διαβάστε τι γράφουν σε ετήσια βάση οι πλοίαρχοι για τα λιμάνια και την ικανότητά τους να φιλοξενήσουν πλοία. Ακόμη και τα πιο μικρά..

Και το έργο του νέου προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Νάξου, Στέλιου Μαυρογιαννόπουλου σε συνεργασία με το Δήμο είναι να δώσει ουσιαστική λύση σ’ αυτό που λέγετε «λιμάνι Νάξου»

Είναι εύκολο λοιπόν να λέμε “φταίει το πλοίο” που δεν έδεσε ή που δεν ήταν στην ώρα του.

Όμως η αλήθεια είναι ότι φταίνε κάποιοι άλλοι. Και μερίδιο έχουμε κι εμείς για τον τρόπο που εκφραζόμαστε…

Αυτά και καλή σας νύχτα…

 

Ενδοκυκλαδικά: Ανεκτέλεστα αύριο τα δρομολόγια των “Hellenic Highspeed” και “Σαόνησος”

0

Από τα στιγμή που έχουμε απαγορευτικό απόπλου από Ραφήνα και Πειραιά λογικό είναι και τα ενδοκυκλαδικά αύριο να μείνουν.. σπίτι. Τόσο το “Hellenic HighSpeed” όσο και το “Σαόνησος” θα παραμείνουν κι αύριο Τετάρτη στην Σύρο, οπότε αναμένουμε εκκίνηση δρομολογίων εκ νέου την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου.

Οι σχετικές ανακοινώσεις από τις εταιρείες τους αναφέρουν…

Για το μεν “Hellenic HighSpeed” γνωρίζουμε ότι:  “Το δρομολόγιο του πλοίου από Σύρο 07:00 για Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί”.

Και για το “Σαόνησος” Θα βγει και πάλι στο πέλαγος το πρωί της Πέμπτης (01/02) προς Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή σε Κέα – Κύθνος – Σύρος – Τήνος – Ανδρος – Μαρμάρι. 

Δείτε την σχετική ανακοίνωση

 

Κυκλάδες: Παραμένουν κι αύριο (31/01) στον Πειραιά τα “Blue Star 1” και “Blue Star Paros”

0

Και το απαγορευτικό απόπλου πλοίων καλά κρατεί. Αποτέλεσμα; Να συμπληρώνουμε το πρωί της Τετάρτης 48 ώρες χωρίς επικοινωνία ανάμεσα στα νησιά αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα.

Το πρωί της Τετάρτης (31/01) θα παραμένουν στο λιμάνι του Πειραιά τα πλοία της Blue Star Ferries με προορισμό τις Κυκλάδες. Αναφερόμαστε στα Blue Star 1 και Blue Star Paros που λόγω καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια τους είναι ανεκτέλεστα.

Η σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία μας αναφέρει: 

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο Ν.Α Αιγαίο, σύμφωνα με δελτίο της Ε.Μ.Υ, τα δρομολόγια των πλοίων αύριο Τετάρτη 31/01/24 θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:

F/B BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:25 για Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Πάρο-Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθεί.

F/B BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:30 για Σύρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

 

Νάξος: Προεγκρίθηκε επένδυση για νέο ξενοδοχείο

0

Μία ακόμη επένδυση στον τουρισμό. Επίκεντρο η ευρύτερη περιοχή του Αγίου Αρσενίου στη Νάξο…

Προεγκρίθηκε επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο, σύμφωνα με το bizness.gr

Το έργο αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου κλασσικού τύπου.

Το νέο ξενοδοχείο θα γίνει σε έκταση 6,28 στρεμμάτων περίπου, στην περιοχή Άγιος Αρσένιος, στη Νάξο.

Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

 

Ορεινή Νάξος: Επιασε … χιόνι, σε επιφυλακή για τις βραδινές ώρες

0

Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης η αίσθηση ήταν ότι θα “πιάσει” χιόνι στην ορεινή Νάξο.  Βλέπετε, οι ενδείξεις έντονες. Βροχή με την μορφή μεγάλου χαλαζιού, χαμηλή θερμοκρασία αλλά και αέρας. Βοριάς.

Το τελευταίο στοιχείο χάλασε την όποια προσπάθεια για να δούμε … άσπρη ημέρα στα Ορεινά της Νάξου 

Η θερμοκρασία στους 2 βαθμούς σε Απείρανθο – Κωμιακή και Κόρωνο ενώ η ένταση του ανέμου στα 90 χιλιόμετρα ανά ώρα. 

Αποτέλεσμα; Οι εικόνες που πήραμε από τον φίλο της ιστοσελίδας giorgo Komiaki με σημείο αναφοράς τον Σταυρό της Κεραμωτής. 

Αίσθηση ότι υπάρχει χιόνι, που όμως είναι χαλάζι το οποίο και δεν έμεινε για πολύ ώρα στο δρόμο.

Το ευχάριστο είναι ότι το αρμόδιο τμήμα της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων είναι σε επιφυλακή και συστήνεται στους οδηγούς να προσέχουν στις μετακινήσεις τους… Οπως βέβαια και την αποφυγή ταξιδιών για τα οποία δεν υπάρχει βάσιμος λόγος.

Αναμονή για το βράδυ, που όπως είναι γνωστό μέσω της ΕΜΥ θα έχουμε την κορύφωση των δυσμενών καιρικών συνθηκών με τους αρμόφιους φορείς να είναι stand by για ότι χρειαστεί ώστε να μην κλείσουν οι δρόμοι…

 

 

Blue Star Ferries: Ανεκτέλεστο το σημερινό (30/01) δρομολόγιο του “Naxos”

0
Blue Star Naxos - Blue Star Ferries
Blue Star Naxos - Blue Star Ferries

Τρίτη 30 Ιανουαρίου. Η ένταση των ανέμων στα 101 km/h στην Τήνο και το απαγορευτικό απόπλου πλοίων καλά κρατεί… Με βάση την σχετική ενημέρωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Blue Star Ferries κανένα πλοίο σήμερα δεν θα αφήσει τον Πειραιά (κυρίως) είτε για τις Κυκλάδες, είτε για τη Κρήτη και τα Δωδεκάνησα

Το Blue Star Naxos δεν θα αναχωρήσει στις 5.30 το απόγευμα για Σύρο-Πάρο- Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα (κι επιστροφή). Το ίδιο όπως σημειώσαμε ισχύει και για τα πλοία που ήταν προγραμματισμένα για Κρήτη. Η Νότιο Αιγαίο …

Οπότε υπομονή για αύριο όσον αφορά τα πρωινά δρομολόγια του Blue Star 1 και Paros για Κυκλάδες…

Η σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία Blue Star Ferries αναφέρει: 

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια των πλοίων θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:

BLUE STAR NAXOS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024, από Πειραιά 17:30 για Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/01/2024 από Μυτιλήνη 18:00, για Χίο-Οινούσσες-Ψαρά-Πειραιά, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

ΔΙΑΓΟΡΑΣ
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/01/2024 από Πειραιά 20:00 για Χίο-Μυτιλήνη, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR MYCONOS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Δευτέρα 29/1/2024 από Πειραιά 16:00 για Σύρο, Μύκονο, Ευδηλο, Καρλόβασι, Βαθύ και επιστροφή, θα εκτελεστεί την Πέμπτη 01/02/2024 από Πειραιά στις 06:00, για Σύρο 09:40-09:55, Μύκονο 10:40-10:55, Ευδηλο 13:00-13:30, Καρλόβασι 14:40-15:10, Βαθύ 15:50- 16:30, Καρλόβασι 17:10-17:30, Ευδηλο 18:40-19:10, Μύκονο 21:15-21:30, Σύρο 22:15-22:30, Πειραιά 02:05 και εν συνεχεία ως εγκεκριμένα.
Τα δρομολόγια της Τρίτης 30/1/2024 από Πειραιά 16:00, για Σύρο-Μύκονο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα και επιστροφή τη Τετάρτη 31/01/2024 στις 21:30, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR DELOS
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 15:00, για Πάτμο-Λειψούς-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Σύμη-Ρόδο και επιστροφή, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 07:25 για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Χανιά 22:00 για Πειραιά δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΛΥΡΟΣ
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 21:00 για Χανιά δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE GALAXY
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 21:00 για Ηράκλειο δεν θα πραγματοποιηθεί.

KΡHTH II
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Ηράκλειο 21:00 για Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθεί.

HELLENIC HIGHSPEED
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Σύρο 07:00 για Πάρο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ
Τo δρομολόγιo του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Βόλο 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα Σκοπέλου-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.
Τo δρομολόγιo του πλοίου την Τετάρτη 31/1/2024, από Βόλο 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα Σκοπέλου-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
Τρίτη 30/1/2024 & Τετάρτη 31/1/2024

Από Π. Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά
Από Πειραιά 06:30 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 08:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 09:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι και επιστροφή
Από Πειραιά 09:30 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 10:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 11:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 12:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 13:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 14:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 16:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 17:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι

Πέμπτη 1/2/2024

Από Π. Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά

 

 

Neuralink: Η εμφύτευση εγκεφαλικού τσιπ σε άνθρωπο είναι γεγονός

0

Κάτι που έμοιαζε κάποτε ως όνειρο ή σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας, είναι πλέον γεγονός. Κι έγινε με τον πιο επίσημο τρόπο.

Την πρώτη επιτυχημένη τοποθέτηση εγκεφαλικού εμφυτεύματος σε άνθρωπο ανακοίνωσε ο Ελον Μασκ, ιδρυτής της νεοφυούς εταιρείας Neuralink, η οποία και δημιούργησε το εν λόγω «τσιπ».

Ειδικότερα, η μεταμόσχευση έγινε την περασμένη Κυριακή και ο ασθενής αναρρώνει ομαλά, πρόσθεσε ο Μασκ σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα «Χ».

«Τα αρχικά αποτελέσματα ανίχνευσαν πολλά υποσχόμενες αιχμές νευρώνων», τόνισε ο δισεκατομμυριούχος.

Οι αιχμές αυτές είναι δραστηριότητα των νευρώνων που το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ περιγράφει ως «κύτταρα που χρησιμοποιούν ηλεκτρικά και χημικά σήματα προκειμένου να στείλουν πληροφορίες στον εγκέφαλο αλλά και στο υπόλοιπο σώμα».

Η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων έδωσε το «πράσινο φως» στη Neuralink το περασμένο έτος προκειμένου να πραγματοποιήσει την πρώτη της δοκιμή του εν λόγω εμφυτεύματος σε ανθρώπους. Αυτό αποτέλεσε ορόσημο για τις φιλοδοξίες της εταιρείας να βοηθήσει ασθενείς να ξεπεράσουν την παράλυση, καθώς και μια σειρά από άλλες νευρολογικές παθήσεις.

Πώς γίνεται η εμφύτευση του τσιπ

Η μελέτη της εταιρείας χρησιμοποίησε ένα ρομπότ προκειμένου να τοποθετήσει χειρουργικά ένα εμφύτευμα διεπαφής εγκεφάλου-υπολογιστή (BCI) σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει την πρόθεση για κίνηση, είχε δηλώσει προηγουμένως η Neuralink, προσθέτοντας ότι ο αρχικός της στόχος ήταν να επιτρέψει στους ανθρώπους να ελέγχουν ένα ποντίκι υπολογιστή ή ένα πληκτρολόγιο, χρησιμοποιώντας μόνο τις σκέψεις τους.

Οι «εξαιρετικά λεπτές» ίνες των εμφυτευμάτων βοηθούν στη μετάδοση σημάτων στον εγκέφαλο των συμμετεχόντων, εξηγεί η εταιρεία.

Σε ξεχωριστή του ανάρτηση στο «X», ο Μασκ είπε ότι το πρώτο προϊόν από τη Neuralink θα είχε το όνομα «Telepathy».

Το PRIME Study της εταιρείας είναι μια δοκιμή για την ασύρματη διεπαφή εγκεφάλου-υπολογιστή για την αξιολόγηση της ασφάλειας του εμφυτεύματος και του χειρουργικού ρομπότ. Η Neuralink δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του πρακτορείου Reuters για περισσότερες λεπτομέρειες.

Επικρίσεις για την ασφάλεια

Σημειώνεται ότι έχουν υπάρξει εκκλήσεις προς την εταιρεία για περισσότερο έλεγχο σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφαλείας της. Το Reuters ανέφερε νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι στην εταιρεία επιβλήθηκε πρόστιμο για παραβίαση των κανόνων του υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ (DOT) σχετικά με τη μεταφορά επικίνδυνων υλικών.

Η αξία της εταιρείας ήταν περίπου 5 δισ. δολάρια τον περασμένο Ιούνιο, αλλά τέσσερις νομοθέτες των ΗΠΑ ζήτησαν στα τέλη Νοεμβρίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς να διερευνήσει εάν ο Μασκ είχε παραπλανήσει τους επενδυτές σχετικά με την ασφάλεια της τεχνολογίας της εταιρείας, αφού κτηνιατρικά αρχεία έδειξαν ότι προβλήματα με τα εμφυτεύματα σε πιθήκους περιελάμβαναν παράλυση, επιληπτικές κρίσεις και οίδημα του εγκεφάλου.

Ο Μασκ έγραψε σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις 10 Σεπτεμβρίου ότι «κανένας πίθηκος δεν πέθανε ως συνέπεια εμφύτευσης από τη Neuralink». Πρόσθεσε ότι η εταιρεία επέλεξε πιθήκους «στα τελευταία στάδια της ζωής τους» για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο για τους υγιείς.

Πηγή: Reuters

 

Άνδρος: Andrus Beer Trail Race Festival- Καλοκαίρι με αθλητική χροιά το φετινό

0

Το καλοκαίρι του 2024 θα έχει αθλητική χροιά στην Άνδρο, η οποία θα φιλοξενήσει φέτος το Andrus Beer Trail Race Festival, με την υποστήριξη της Andrus Beer. Στις 14 με 16 Ιουνίου 2024 πλήθος κόσμου, επαγγελματίες και ερασιτέχνες αθλητές, μικροί και μεγάλοι, μόνιμοι κάτοικοι και τουρίστες, θα ενωθούν, θα τρέξουν μαζί, θα γνωρίσουν τη μαγεία του ευ αγωνίζεσθαι και θα συνδράμουν στον φιλανθρωπικό σκοπό.

H Άνδρος μας προσκαλεί όλους να τη βάλουμε στο πρόγραμμα και να κάνουμε το φεστιβάλ αυτό θεσμό, να ζήσουμε την εμπειρία, να αναδείξουμε το καταπράσινο νησί των Κυκλάδων, τα βραβευμένα του μονοπάτια, την ομορφιά και τη φιλοξενία του.

4 διαδρομές γεμάτες προκλήσεις, φύση και εκπλήξεις
Οι διαδρομές του Andrus Beer Trail Race Festival είναι τέσσερις και ανάλογα με το πόσο εξοικειωμένοι είστε με τους δρομικούς αγώνες, σίγουρα θα βρείτε αυτή που σας ταιριάζει.

Gerakones Challenge 30km: Ένας αγώνας που αφορά έμπειρους δρομείς ορεινού τρεξίματος, που θα διανύσουν μεγάλο μέρος του νησιού αποκλειστικά μέσα από τα μονοπάτια του. Είναι η μεγάλη και απαιτητική διαδρομή μήκους 30 χλμ. και 1790 μ. θετικής υψομετρικής διαφοράς. Η φύση της διαδρομής του αγώνα είναι τεχνική, απαιτεί καλή φυσική κατάσταση και απευθύνεται σε καλά προπονημένους δρομείς με ανάλογη εμπειρία ορεινών αγώνων.

Korthi Adventure 15km: Η διαδρομή αυτή είναι ιδανική για τους νέους αθλητές που θέλουν να ανεβάσουν επίπεδο αλλά και για τους έμπειρους που θέλουν να κάνουν μία δυνατή προπόνηση για τους επερχόμενους μεγάλους αγώνες του καλοκαιριού. Διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά αυτού που ονομάζουμε trail running, με μήκος 15 χλμ. και θετική υψομετρική διαφορά 650 μέτρων.

Grias Pidima Encounter 5km: Ο αγώνας αυτός είναι για εσάς που είστε έτοιμοι να μυηθείτε στον κόσμο του τρεξίματος. Είναι μια εύκολη διαδρομή συνολικού μήκους 5 χλμ. και θετική υψομετρική διαφορά 265 μ., καθαρά ψυχαγωγική. Στόχος της είναι να φέρει τους δρομείς της ασφάλτου στα μονοπάτια των ορεινών αγώνων.

Future Champions 1km: Η διαδρομή έχει μήκος 1 χλμ., απευθύνεται στους μικρούς μας φίλους και έχει στόχο να τους φέρει σε επαφή με τη φύση και να τους εξοικειώσει με τις εναλλακτικές μορφές δράσεων και αθλητισμού.

Στη διαδρομή Gerakones Challenge και Korthi Adventure θα υπάρχουν οι εξής ηλικιακές κατηγορίες: Ανδρών (18-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+) και Γυναικών (18-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+). Στη διαδρομή Grias Pidima Encounter 5K θα υπάρχουν οι κατηγορίες Ανδρών, Γυναικών και Παιδιών (13-15), (16-18). Οι τρεις πρώτοι νικητές-ριες των κατηγοριών κάθε διαδρομής θα πάρουν κύπελλο και μετάλλιο, ενώ όλοι όσοι έχουν έγκυρο τερματισμό θα πάρουν το αναμνηστικό μετάλλιο του αγώνα. Δώρα των χορηγών θα κληρωθούν σε όλους τους συμμετέχοντες. Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στη δημιουργία του Κέντρου Νεφροπαθών στο νησί.

Κάθε διαδρομή έχει «χαραχτεί» έτσι, ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να πάρουν μία γερή δόση από τα όμορφα και βραβευμένα μονοπάτια της Άνδρου, να απολαύσουν το απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο του νησιού και να ζήσουν πρωτόγνωρες εμπειρίες μέσα από αυτό το μεγάλο αθλητικό festival. Ως συνέπεια των ανωτέρω, επιλέχθηκε ως τεχνικός διευθυντής του festival, ο πλέον ειδικός του είδους, Νίκος Κωστόπουλος.

Το όνομα αυτό από μόνο του αποτελεί εγγύηση για τον κάθε δρομέα, πως θα απολαύσει μία διαφορετική, ασφαλή και γεμάτη προκλήσεις διαδρομή, καθώς η εμπειρία του Νίκου Κωστόπουλου στα δρομικά events είναι πλούσια και γεμάτη επιτυχίες. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως ο Νίκος Κωστόπουλος ξεκίνησε το 1994 με τα Παιχνίδια Περιπέτειας με το Cutty Sark Crossing, ενώ το 1997 στο Camel Trophy στη Μογγολία ήταν στο πλήρωμα της ελληνικής συμμετοχής. Mέχρι το 2005 έχει αγωνισθεί σε 25 Αγώνες περιπέτειας στην Ελλάδα, τερματίζοντας πάντα στην πρώτη τριάδα, ενώ το ίδιο διάστημα πήρε μέρος σε 4 διεθνείς αγώνες στο εξωτερικό (Σικελία, Σκωτία, Νορβηγία και Ανδόρα).

Στο Ορειβατικό σκι ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδος το 2008, 2009 και 2011 ενώ με την Εθνική ομάδα το διάστημα 2003-2011 έχει συμμετάσχει σε 4 Πανευρωπαϊκά και 3 Παγκόσμια πρωταθλήματα  και μετράει επτά συμμετοχές στο Pierra Menta (4ήμερος αγώνας ομάδων στη Γαλλία). Στο Ορεινό τρέξιμο από το 1999 μέχρι σήμερα έχει συμμετάσχει σε δεκάδες αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, το όνομά του θα το βρείτε σε οργανωτικές ομάδες πολλών ορεινών αγώνων, όπως του Άθλου Πάρνηθας από το 1999 έως το 2003 (ο πρώτος αγώνας περιπέτειας στην Ελλάδα), ενώ είναι ο Τεχνικός Διευθυντής του AlpamayoPRO Trail Race 2007 – 2019, του Taygetos Challenge από το 2010, του Taygetos Mtb Marathon 2011 – 2014, του Mountain Cup στην Αττική 2013 – 2019 , του Sifnos Trail Race και από το 2019 του Artemisio Mountain Running ενώ είναι ο υπεύθυνος της δρομικής διαδρομής του Ironman Greece από το 2019.

 

Σαντορίνη – Εστία Πύργου: Βραβεύσεις και εκλογές ακολούθησαν την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας

0

Την Κυριακή, 28 Ιανουαρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο εντευκτήριο της Εστίας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Τοπικής Κοινότητας Πύργου, του Τοπικού Αγροτικού Συνεταιρισμού και του πολιτιστικού συλλόγου «Εστία Πύργου Καλλίστης».

Την πίτα έκοψε ο πατέρας Θεόδωρος του χωριού μας συνοδεία του ιεροψάλτη Ιωάννη Ζώρζου και ήταν προσφορά του φούρνου του Ελευθερίου Φουστέρη.

Μας τίμησαν με την παρουσία τους οι βουλευτές Κυκλάδων κ. Φίλιππος Φόρτωμας και  κ. Μάρκος Καφούρος, η έπαρχος Θήρας κα Ιουλία Καραμολέγκου, ο αντιπεριφερειάρχης υγείας κ. Χαράλαμπος Δαρζέντας, ο Δήμαρχος Θήρας κ. Νικόλαος Ζώρζος, ο αντιδήμαρχος παιδείας κ. Νίκος Κατσίπης, η δημοτική σύμβουλος κα Μαρία Αργυρού, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κα Γεωργία Νομικού, ο δημοτικός σύμβουλος κ.Βαγγέλης Ζώρζος, ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Αντώνης Χάλαρης και πλήθος κόσμου.

Θερμά μηνύματα έστειλαν ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ιωάννης Βρούτσης  και η βουλευτής Κυκλάδων κα Κατερίνα Μονογυιού.

Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Πύργου βράβευσε δύο αγρότες με πολυετή προσφορά στην αγροτική παραγωγή τον κ. Χριστόφορο Ζώρζο, πρώην Πρόεδρο του τοπικού συνεταιρισμού επί 35 έτη και τον κ. Εμμανουήλ Γαλαίο, επίσης αγρότη με μεγάλη πείρα και προσφορά.

Ακολούθησε η ψηφοφορία για την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου του συλλόγου. Προσήλθαν και ψήφισαν 120 μέλη του συλλόγου και τους ευχαριστούμε θερμά για την στήριξή τους. Τα αποτελέσματα για το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου έχουν ως εξής:

Ιάκωβος (Μάκης)  Ζώρζος                             89 ψήφοι

Νικολέτα Ζώρζου                                          77 ψήφοι

Εμμανουήλ (Μάνος) Βαμβακούσης                  43 ψήφοι

Ειρήνη (Ρένα) Φύτρου                                   42 ψήφοι

Φλώρα Φύτρου                                             27 ψήφοι

Μάντυ Γκλαβά                                              25 ψήφοι

Αικατερίνη Βαμβακούση                                19 ψήφοι

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή:

Αντώνιος Βαμβακούσης                                 96 ψήφοι

Γεώργιος Καμπίτσης                                      44 ψήφοι

Εμμανουήλ Κλουβάτος                                   41 ψήφοι