Σάββατο, 1 Απριλίου, 2023
ΑρχικήΤουρισμόςΞενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ξενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

|

Διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αύριο (01/03) και μεθαύριο (02/03) στη Χώρα Νάξου και εισηγητής δεν είναι άλλος από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης 

Με τη πρόκληση της νέας τουριστικής περιόδου και με τις προοπτικές να μιλούν για ένα «καυτό» καλοκαίρι σε επίπεδο επισκεψιμότητας, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αναλαμβάνει …δράση. Και διοργανώνει αύριο και μεθαύριο (1 και 2 Μαρτίου) διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής, ο γνωστός στους Ναξιώτες επιχειρηματίες Δρ. Δημήτρης Κούτουλας που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Δήμο για θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ένα διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» θα διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις 1 και 2 Μαρτίου στη Χώρα Νάξου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Το διήμερο σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες (3-9 μ.μ.) και θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής. Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Θεματολογία

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»  θα καλυφθεί, συγκεκριμένα, η εξής θεματολογία:

  • Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
  • Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
  • Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
  • Branding ξενοδοχείων
  • Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
  • Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
  • Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Email marketing και eNewsletter
  • Social Media
  • Mobile Marketing
  • Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
  • Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»:

  • θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ.
  • θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους
  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής.

Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Βιογραφικό

Ο εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δελτίο Τύπου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Τα POS μπαίνουν παντού και σύνδεση με ταμειακές μηχανές

Απέτυχαν τα κίνητρα για e-συναλλαγές – Οι προθεσμίες για τις επιχειρήσεις – Voucher 230 ευρώ για αντικατάσταση μηχανισμού έκδοσης αποδείξεων.

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας για “Blue Star Naxos” και έκτακτη δρομολόγηση αύριο του “Διαγόρα”

Στις 7 το απόγευμα σήμερα το Blue Star Naxos θα αναχωρήσει από τον Πειραιά για Παροναξία - Μικρές Κυκλάδες - Που θα ταξιδέψει αύριο ο "Διαγόρας"

NASA: Η μεγαλύτερη “μαύρη τρύπα” εντοπίστηκε και είναι …τεράστια

Η μαύρη τρύπα έχει μάζα πάνω από 30 δισεκατομμύρια φορές τη μάζα του Ηλιου

Project Ελληνικό: “Αντίο” από την Πειραιώς, τι θα κάνει η Eurobank

Αποχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς από το project στο Ελληνικό, το εξετάζει και η Eurobank!

Φοβούνται οι εκπαιδευτικοί την Τεχνητή Νοημοσύνη;

Η τεχνητή νοημοσύνη προκαλεί ανησυχία στους εκπαιδευτικούς - Παρότι οι περισσότεροι παραδέχονται πως δεν έχουν ενημερωθεί σχετικά, εκφράζουν επιφυλάξεις για το τεχνολογικό μέλλον

Μ. Βρετανία: Το Μάνστεστερ χρεώνει τους επισκέπτες (!!!)

Το Μάντσεστερ γίνεται η πρώτη πόλη του Ηνωμένου Βασιλείου που χρεώνει τους τουρίστες για να το επισκεφθούν - ξεκινάει από την 1η Απριλίου

ΑΠΑΣ τα Φανάρια: Αυτός είναι ο λόγος που δεν βρεθήκαμε στο Final 4 Εφήβων

Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΑΠΑΣ τα Φανάρια για τη μη συμμετοχή του στο Final-4 Εφήβων που έγινε στη Μύκονο την περασμένη εβδομάδα

Ξεκίνησαν εργασίες για την βελτίωση του τουριστικού καταφυγίου στη πόλη της Νάξου

Από σήμερα (31/03) ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση μέσων αγκυροβολίας τουριστικών σκαφών στο λιμάνι της Νάξου - Μέχρι πότε θα διαρκέσουν

Από τις 26 Ιουνίου το “Ανεμος” μπαίνει στη ζωή των κατοίκων στις Δυτικές Κυκλάδες

Η δυνατότητα για αποκτήσεις εισιτήριο με το "Ανεμος" είναι πλέον εφικτή - Από τις 26 Ιουνίου ξεκινούν τα δρομολόγια προς Δυτικές Κυκλάδες

Σοκ… “Εφυγε” ο δάσκαλος Γιώργος Μεσολογγίτης

Το πρωί της Τρίτης άφησε την τελευταία του πνοή ο Γιώργος Μεσολογγίτης...

Ξεκινούν τις επόμενες ημέρες τα δρομολόγια που θα συνδέουν τη Κρήτη με τις Κυκλάδες

Οκτώ δρομολόγια θα έχουμε σε καθμερινή βάση που θα συνδέουν τις Κυκλάδες με την Κρήτη - Ποια θα προσεγγίσουν Νάξο και Πάρο

Ενδοκυκλαδικά – Caldera Vista: Με το …καλημέρα ανεκτέλεστα δρομολόγια

Ανεκτέλεστα μέχρι νεοτέρας τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια του Caldera Vista

Νάξος – Smart Island: Ξεκινούν οι καινοτόμες υπηρεσίες σε λιμάνια και πλοία

Ο χάρτης των μικρομεταφορών αλλάζει στην Ελλάδα-Καινοτόμες υπηρεσίες σε λιμάνια, πλοία και νησιά, με drones - Αρχή από Νάξο

Έκτακτο -Blue Star Naxos: Απαγορευτικό απόπλου από Πειραιά

Δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά θα μείνει σήμερα το Blue Star Naxos

Εκτακτο: To “Blue Star Naxos” το πρωί της Τετάρτης σε δρομολόγιο Πειραιάς – Πάρος

Πως διαμορφώνονται τα δρομολόγια της Blue Star Ferries με βάση το σημερινό απαγορευτικό - Πως θα κινηθούν τα πλοία αύριο Τετάρτη

Νάξος – Ingbert Brunk: “Για μένα το μάρμαρο είναι σαν να έχει γίνει το φως, ύλη”

O Γερμανός γλύπτης που εντυπωσιάζει με την τέχνη του μαρμάρου στη Νάξο - Ηρθε σαν φοιτητής πριν από σαράντα χρόνια και στέριωσε για τα καλά με χώρο δράσης τον Αζαλά.

Golden Star Ferries: Προχώρησε στην αγορά του “Gotlandia II”

Η Golden Star Ferries προχώρησε στην αγορά του GOTLANDIA II - Το κόστος αγοράς και πότε θα το δούμε στα νερά των Κυκλάδων

Απόλλωνας: Η τελευταία …παράσταση για την Εφραιμίνα (video)

Σάββατο 25 Μαρτίου και η Εφραιμίνα για τελευταία φορά θα παρελάσει μπροστά σε συγγενείς και φίλους στον Απόλλωνα της Νάξου... Από τη νέα σχολική χρονιά ο Απόλλωνας θα έχει κλειστό το δημοτικό του σχολείο (video)