Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΞενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ξενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

|

Διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αύριο (01/03) και μεθαύριο (02/03) στη Χώρα Νάξου και εισηγητής δεν είναι άλλος από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης 

Με τη πρόκληση της νέας τουριστικής περιόδου και με τις προοπτικές να μιλούν για ένα «καυτό» καλοκαίρι σε επίπεδο επισκεψιμότητας, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αναλαμβάνει …δράση. Και διοργανώνει αύριο και μεθαύριο (1 και 2 Μαρτίου) διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής, ο γνωστός στους Ναξιώτες επιχειρηματίες Δρ. Δημήτρης Κούτουλας που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Δήμο για θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ένα διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» θα διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις 1 και 2 Μαρτίου στη Χώρα Νάξου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Το διήμερο σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες (3-9 μ.μ.) και θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής. Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Θεματολογία

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»  θα καλυφθεί, συγκεκριμένα, η εξής θεματολογία:

  • Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
  • Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
  • Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
  • Branding ξενοδοχείων
  • Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
  • Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
  • Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Email marketing και eNewsletter
  • Social Media
  • Mobile Marketing
  • Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
  • Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»:

  • θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ.
  • θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους
  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής.

Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Βιογραφικό

Ο εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δελτίο Τύπου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Έκτακτα δρομολόγια του Blue Star Paros στις 15, 22 & 29 Μαΐου

Ενισχύεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυκλάδων με έκτακτα και τροποποιημένα δρομολόγια του Blue Star Paros από και προς τον Πειραιά.

Έκτακτα δρομολόγια του Blue Star 1 από Πειραιά προς Κυκλάδες στις 13 και 15 Μαΐου

Διπλές προσεγγίσεις σε Πάρο και Νάξο, αλλά και σύνδεση με Χίο και Μυτιλήνη περιλαμβάνει το πρόγραμμα του ταχύπλοου πλοίου για τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη.

Νάξος – Νικόλας Ρουγκάλας: Μετά το 2ο πανελλήνιο βραβείο λογοτεχνίας, τιμητική βράβευση στο Δημαρχείο

Ο μαθητής του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Νάξου συγκίνησε με το παραμύθι «Σώμα και Αίμα» που αφιέρωσε στη μνήμη του θείου του, Δημήτρη Ήμελλου. - Η ανάρτηση του Βασίλη Φλεριανού

Επιστρέφει η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με τον Πειραιά μετά από 7 χρόνια – Το POWER JET φέρνει νέα πνοή

Η SEAJETS εγκαινιάζει νέα γραμμή Ρέθυμνο – Μήλος – Πειραιάς από τις 20 Ιουνίου με δύο δρομολόγια την εβδομάδα.

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό σκάφος X-Shore ήρθε στην Ελλάδα και «σαλπάρει» για ένα πράσινο μέλλον (video)

Με αθόρυβη πλεύση, οικολογική σχεδίαση και υψηλή τεχνολογία, το σουηδικό ηλεκτρικό σκάφος X-Shore φέρνει επανάσταση στη ναυσιπλοΐα των ελληνικών θαλασσών (video)

Νάξος – Λιμεναρχείο: Απαγόρευση αλιείας και αγκυροβολίας σε πολυσύχναστες παραλίες (χρονοδιάγραμμα)

Σε ισχύ η απόφαση του Λιμεναρχείου Νάξου για την προστασία λουομένων και θαλάσσιου περιβάλλοντος – Ποιες παραλίες επηρεάζονται. (χρονοδιάγραμμα)

Λιμεναρχείο Νάξου: Απαγόρευση θαλασσίων μέσων αναψυχής στα Κουφονήσια

Με απόφαση του Λιμενάρχη Νάξου, Αλέξη Αποστολόπουλου, απαγορεύεται πλήρως η χρήση θαλασσίων μέσων αναψυχής στα Άνω και Κάτω Κουφονήσια, με στόχο την ασφάλεια και τη διαφύλαξη της φυσιογνωμίας του τόπου.

Μια δεύτερη ζωή για το “Πρέβελης”; Μετατρέπεται σε πλωτό ξενοδοχείο;

Το ιστορικό πλοίο της ΑΝΕΚ ίσως μετατραπεί σε πλωτό ξενοδοχείο στη Σάμο, χαρίζοντας του έναν νέο ρόλο γεμάτο μνήμες και φιλοξενία.

Ψήνεται ή δεν ψήνεται τελικά; Τα πανηγύρια, οι ψησταριές και το… φανταστικό catering

Μια σούβλα δεν φέρνει την άνοιξη – αλλά ευτυχώς, ούτε και η κυβέρνηση την απαγόρευσε.

Τουρισμός: “ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή”

ο Δήμος Κιμώλου απευθύνεται στους δυνητικούς επισκέπτες του εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου

Νάξος – Φιλώτι: Αντίο με σεβασμό και αγάπη στον Τάσο Τζιώτη, άνθρωπο του μέτρου και της προσφοράς

Ο Φιλωτίτης που δεν είπε ποτέ κακή κουβέντα, μόνο έδινε—με τα χέρια, με την καρδιά, με την ψυχή του. Μια απώλεια που βαραίνει την κοινότητα, μια μορφή που δεν ξεχνιέται.

Νάξος – Κυρ. Σκληράκη: “Οι καθηγητές να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά” (video)

«Θα ήθελα να πω στους καθηγητές πως πρέπει να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά και να δουλεύει το μυαλό τους για το τι θα τους προσφέρουν» είναι η συμβουλή της κυρίας Κυριακής Σκληράκη προς τους νέους συναδέλφους της.

Άνδρος: 68χρονη έπεσε με το αυτοκίνητό της στη θάλασσα και ανασύρθηκε νεκρή

Η γυναίκα από το Γαύριο έχασε τη ζωή της καθώς το όχημά της κατέληξε στη θάλασσα από ύψος 25 μέτρων ενώ προσπαθούσε να παρκάρει

Νάξος: Επιτέλους, τελειώνει της χερσαίας ζώνης, ας αναλογιστούν… «νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες», τις ευθύνες που τους αναλογούν

Φτάνουμε στο τέλος της διαδρομής.. Το 3Α που πέφτει και οι ..στάσεις έως να ολοκληρωθεί ένα έργο σημαντικό για τη πόλη της Νάξου

Το “Highspeed 3” αλλάζει το τοπίο στις θαλάσσιες συγκοινωνίες Κρήτης – Κυκλάδων;

Η Hellenic SeaWays ενισχύει τη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Ηράκλειο με το ταχύπλοο "Highspeed 3", φέρνοντας νέο ανταγωνισμό και πιθανές μειώσεις τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. (πίνακας δρομολογίων)

Θλίψη στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την απώλεια του Κώστα Αρτσάνου, το “αντίο” από τον Δήμαρχο Δημήτρη Λιανό

Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός αποχαιρετά τον ακούραστο υπάλληλο του Δήμου και αγαπητό συμπολίτη

Εκτακτο: Τέλος στα σουβλάκια της θείας Τασίας, ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι

Ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι Με catering και τιμολόγιο, το κοψίδι πλέον θα έχει και ΦΠΑ...

Μ. Κατσούλης: “Οταν πάρω σύνταξη θα μετρήσω τα Κύπελλα που έχουμε πάρει”

Ο γυμναστής του ΓΕΛ Νάξου Μανώλης Κατσούλης μιλάει για την πορεία του, τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τις αθλητικές επιτυχίες του σχολείου και την «αθλητομάνα» Νάξο

Νάξος – Νοσοκομείο: Λαπαροσκοπικός Πύργος μπαίνει σε λειτουργία μέσω δωρεάς

Με τη δωρεά του Κωνσταντίνου Μαρτίνου, το Νοσοκομείο Νάξου αποκτά σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό που αλλάζει τα δεδομένα στις χειρουργικές επεμβάσεις

Καλοκαιρινή εξόρμηση Raptor Club Greece στη Νάξο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Για πρώτη φορά οι ιδιοκτήτες των εντυπωσιακών pick-up επιλέγουν Κυκλάδες και ξεκινούν από τη Νάξο, με ένα τριήμερο χαλάρωσης, εξερεύνησης και απολαυστικής οδήγησης