Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΞενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ξενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

|

Διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αύριο (01/03) και μεθαύριο (02/03) στη Χώρα Νάξου και εισηγητής δεν είναι άλλος από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης 

Με τη πρόκληση της νέας τουριστικής περιόδου και με τις προοπτικές να μιλούν για ένα «καυτό» καλοκαίρι σε επίπεδο επισκεψιμότητας, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αναλαμβάνει …δράση. Και διοργανώνει αύριο και μεθαύριο (1 και 2 Μαρτίου) διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής, ο γνωστός στους Ναξιώτες επιχειρηματίες Δρ. Δημήτρης Κούτουλας που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Δήμο για θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ένα διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» θα διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις 1 και 2 Μαρτίου στη Χώρα Νάξου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Το διήμερο σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες (3-9 μ.μ.) και θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής. Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Θεματολογία

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»  θα καλυφθεί, συγκεκριμένα, η εξής θεματολογία:

  • Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
  • Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
  • Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
  • Branding ξενοδοχείων
  • Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
  • Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
  • Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Email marketing και eNewsletter
  • Social Media
  • Mobile Marketing
  • Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
  • Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»:

  • θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ.
  • θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους
  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής.

Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Βιογραφικό

Ο εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δελτίο Τύπου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Μικρές Κυκλάδες, ιδανική επιλογή στις προτιμήσεις των Γάλλων ταξιδιωτών

Η νέα τάση «μικρονησιών» κατακτά τους Γάλλους, με Ηρακλειά, Σχοινούσα, Δονούσα και Κουφονήσια να πρωταγωνιστούν στη λίστα του GenerationVoyage.

Νεκρός νεαρός φυσητήρας στις ακτές της Σάμου – Έρευνα για τα αίτια

Το μεγαλόπνοο θηλαστικό, μόλις τεσσάρων μέτρων, ξεβράστηκε νεκρό σε μία από τις σημαντικότερες μεταναστευτικές διόδους του Αιγαίου.

Πέθανε ο Τζόρτζιο Αρμάνι, ο απόλυτος θρύλος της μόδας έφυγε στα 91 του (video)

Ο Ιταλός σχεδιαστής που όρισε το σύγχρονο στιλ και μετέτρεψε το όνομά του σε παγκόσμιο brand, άφησε την τελευταία του πνοή στο Μιλάνο.

Νάξος: Ανακαινίσεις σε δύο σχολεία, οι παρεμβάσεις που υλοποιούνται, τι αναφέρει ο κος Μαυρομμάτης

Με το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» προχωρούν έργα αναβάθμισης στο 5ο Νηπιαγωγείο Αγγιδίων και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγίου Θαλλέλαιου, όπως ανακοίνωσε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Φώτης Μαυρομμάτης.

Πάρος: Στην κορυφή των διεθνών ταξιδιωτικών λιστών και το φθινόπωρο

Από την παγκόσμια πρωτιά στο Travel and Leisure μέχρι τις νέες διακρίσεις της Expedia και άλλων διεθνών Μέσων, η Πάρος συνεχίζει να προσελκύει ταξιδιώτες υψηλού επιπέδου και εκτός καλοκαιριού.

Ι. Μητρόπολη Παροναξίας: «Η Μονή Τιμίου Σταυρού Σαγκρίου δεν είναι χώρος εκδηλώσεων αλλά ιερός τόπος λατρείας»

Με σκληρή ανακοίνωση, η Μητρόπολη Παροναξίας απαντά σε δημοσιεύματα για το Φεστιβάλ Νάξου, θέτοντας ζήτημα σεβασμού της ιστορικότητας και ιερότητας της Μονής.

Κέντρο Υγείας Αμοργού: Νέα παιδίατρος μετά από χρόνια αναμονής

Η κα Δήμητρα Καλλιτσούνακη αναλαμβάνει καθήκοντα, καλύπτοντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας και ενισχύοντας τις υπηρεσίες υγείας για γονείς και παιδιά.

Web3 Staking; Τα κρυπτονομίσματα μπορούν στην πραγματικότητα να αποφέρουν παθητικό εισόδημα

Κερδίστε καθημερινά κέρδη μέσω staking. Προσκαλέστε μέλη της ομάδας να κερδίσουν ανταμοιβές πλατφόρμας.

Σλοβακία – Γερμανία: Πρεμιέρα με πολλά γκολ στο 1.72!

Προκριματικά Μουντιάλ 2026: Η «νατσιονάλμανσαφτ» ξεκινά με φαβορί κόντρα στη Σλοβακία

Γιάννης Μπουτάρης: «Θα πόνταρα στη Νάξο για το κρασί της» (video)

Ο εγγονός του θρυλικού οινοποιού μιλά για τον Ναξιώτικο αμπελώνα, τις κυκλαδίτικες ποικιλίες και την προοπτική του νησιού στον οινοτουρισμό.

Νάξος: Η «Αξιώτισσα» απαντά για το επεισόδιο με τους Βρετανούς τουρίστες – «Έσκισαν το αυτοκόλλητο, δεχόμαστε απειλές»

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας Γιάννης Βάσιλας δίνει τη δική του εκδοχή: οι τουρίστες αποχώρησαν αφού πρώτα προκάλεσαν, ενώ μετά το δημοσίευμα της Daily Mail η επιχείρηση καταγγέλλει μπαράζ συκοφαντιών και απειλών.

Νάξος: «Μαμά με καρότσι σε πόλη αφιλόξενη», η κραυγή αγωνίας μιας νέας μητέρας

Το σχόλιο του Στράτου Φουτάκογλου και η ανοιχτή επιστολή μαθήτριας του που φωτίζει την αδιαφορία για πεζούς, μητέρες και ΑμεΑ

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ντροπή για το επεισόδιο στη Νάξο – Οι Εβραίοι πολίτες είναι ασφαλείς στην Ελλάδα»

Σαφή θέση υπέρ των βρετανών τουριστών πήρε ο υπουργός Υγείας, καταδικάζοντας το περιστατικό αντισημιτισμού και μιλώντας για επιλεκτικές «ευαισθησίες» στην ελληνική κοινωνία.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος το πρωί της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου, δείτε τις περιοχές

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω τεχνικών εργασιών σε κεντρικές περιοχές της Χώρας Νάξου.

Νομική εκπροσώπηση για την «Αξιώτισσα» – Κ. Παπαδάκης: «Δεν θα περάσει ο εκφοβισμός και η συκοφαντία»

Ο γνωστός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπόθεση της ταβέρνας στη Νάξο που βρίσκεται στο επίκεντρο διεθνούς εκστρατείας συκοφαντιών και απειλών.

Blue Star Naxos: Φήμες για πώληση σε καναδική εταιρεία – Τι απαντά η Attica Group

Συζητήσεις στην ακτοπλοϊκή πιάτσα για τίμημα 36 εκατ. ευρώ – Η ιστορία του πλοίου που έγινε «σύμβολο» για τις Κυκλάδες

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Νάξος: Έντονες αντιδράσεις για την ακύρωση μίσθωσης ακινήτου και το μέλλον σχολικών μονάδων (video)

Συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο με αιχμές για «σπατάλη» 120.000 ευρώ, προτάσεις για τρεις νέες σχολικές μονάδες και διαφωνίες για το Δικαστικό Μέγαρο.

Αλυκό Νάξου: Ύστερα από μισό αιώνα, κατεδαφίζεται το ξενοδοχείο–φάντασμα της χούντας

Μια ιστορική δικαίωση για το μοναδικό κεδρόδασος και όσους τόλμησαν να αντισταθούν στην αυθαιρεσία

Νάξος: Διαδικτυακή επίθεση από Ισραηλινούς στη «Ταβέρνα Αξιώτισσα»

Μετά το επεισόδιο της 25ης Αυγούστου, το εστιατόριο δέχεται συντονισμένη επίθεση με fake reviews από το εξωτερικό, ενώ ο ιδιοκτήτης καταγγέλλει έλλειψη προστασίας από την Google.