Κυριακή, Ιανουάριος 12, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΞενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ξενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

|

Διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αύριο (01/03) και μεθαύριο (02/03) στη Χώρα Νάξου και εισηγητής δεν είναι άλλος από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης 

Με τη πρόκληση της νέας τουριστικής περιόδου και με τις προοπτικές να μιλούν για ένα «καυτό» καλοκαίρι σε επίπεδο επισκεψιμότητας, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αναλαμβάνει …δράση. Και διοργανώνει αύριο και μεθαύριο (1 και 2 Μαρτίου) διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής, ο γνωστός στους Ναξιώτες επιχειρηματίες Δρ. Δημήτρης Κούτουλας που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Δήμο για θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ένα διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» θα διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις 1 και 2 Μαρτίου στη Χώρα Νάξου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Το διήμερο σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες (3-9 μ.μ.) και θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής. Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Θεματολογία

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»  θα καλυφθεί, συγκεκριμένα, η εξής θεματολογία:

  • Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
  • Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
  • Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
  • Branding ξενοδοχείων
  • Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
  • Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
  • Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Email marketing και eNewsletter
  • Social Media
  • Mobile Marketing
  • Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
  • Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»:

  • θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ.
  • θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους
  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής.

Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Βιογραφικό

Ο εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δελτίο Τύπου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Λος Αντζελες: Οι πυρκαγιές καλά κρατούν, στους 16 πλέον οι νεκροί

Στάχτη πάνω από 12.000 σπίτια και περισσότερα από 150.000 στρέμματα με βλάστηση - Νέες εντολές εκκένωσης στην ανατολική πλευρά και στην Πασίφικ Παλισέιντς

Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) στην Ενήλικη Ζωή;

Αρθρο της Ψυχολόγου Στέλλας Ζαχαράτου σχετικά με την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

Αμοργός: Το τελευταίο “αντίο” στον Γεώργιο Θεολογίτη

Είπαν το «τελευταίο αντίο» σε ένα γνήσιο Αμοργιανό τον Γεώργιο Θεολογίτη - Εφυγε από τη ζωή την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου

Γ. Χότζογλου: “Λόγω Airbnb η Εστίαση χάνει έως και δύο γεύματα την ημέρα”

«Η ακρίβεια πλήττει την εστίαση – Χάνουμε 1-2 γεύματα την ημέρα λόγω του Airbnb» λέει ο πρόεδρος του Τουρισμού - Επισιτισμού

Τουρισμός: Για να πας σε αυτό το νησί πρέπει να έχεις μαζί σου .. μάσκα αερίου!

Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο

Οικονομία: Ξεκινούν αύριο 13 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις 2025

Ποιες Κυριακές θα είναι ανοικτά τα καταστήματα

Γιατί οι άνδρες βλέπουν καλύτερα από τις γυναίκες τη νύχτα;

Πολλές γυναίκες βλέπουν χειρότερα στο σκοτάδι από ό,τι κατά τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά πίσω από το τιμόνι.

ΣΕΓΑΣ Κυκλάδων: Ξένοι αθλητές ενδιαφέρονται ήδη για το Aligenis Milos Meeting

Αθλήτριες από την Ολλανδία, την Φινλανδία, αθλητές από την Γερμανία και την Νορβηγία δεν έχουν έρθει ποτέ στις Κυκλάδες για αγώνες στίβου και θα είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία το meeting

Μητρόπολη Παροναξίας: Εορταστική εκδήλωση από το Κατηχητικό Σχολείο της Ενορίας Βίβλου

Εορταστική εκδήλωση από το Κατηχητικό Σχολείο της Ενορίας Βίβλου - Τι έγινε, ποιοι έδωσαν το "παρών"

Νάξος: Το Laguna Coast Resort στα 20 ξενοδοχεία που θα ξεχωρίσουν τη φετινή χρονιά

Ανάμεσα στις 20 πιο .. ηχηρές αφίξεις στο χώρο των καταλυμάτων και το Laguna Coast Resort που βρίσκεται στη Νάξο

Νάξος – Αεροδρόμιο: Τον Σεπτέμβριο βγαίνει στο …σφυρί

Τον Σεπτέμβριο η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια της ΥΠΑ

Νάξος – Θεοφάνια: Με λαμπρότητα ο εορτασμός, μέλος του ΕΚΑΒ ο Ιορδάνης που έπιασε το Σταυρό (video)

Με λαμπρότητα και ανοιξιάτικο καιρό ο εορτασμός των Θεοφανίων - Ποιος έπιασε τον Τίμιο Σταυρό και τι δήλωσε στον Γιάννη Βλαχάκη (video)

Νάξος – Cine Naxos: Ερχεται το “Υπάρχω” (10/01) που σπάει ταμεία σε όλη την Ελλάδα

Η Ελληνική ταινία "Υπάρχω" που αναφέρεται σε στιγμές από τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη από την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου στο Cine Naxos - Διπλές προβολές (19:30 και 22:00) και δεν αποκλείεται να την δούμε και 2η εβδομάδα (video)

Θεοφάνια – Κωμιακή: Ο Σταυρός έπεσε στη στέρνα της Ανεβάλλουσας, τον έπιασε ο Μάριος Βενιέρης (video)

Για 3η σερί χρονιά η στέρνα της Ανεβάλλουσας λειτουργεί ως το σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της Κωμιακής τα Θεοφάνια - Ποιος έπιασε το σταυρό (video)

Blue Star Ferries: Από αύριο (09/01) το Blue Star 1 επιστρέφει στη γραμμή της Παροναξίας

Από αύριο Πέμπτη (09/01) το Blue Star 1 επιστρέφει στη Παροναξία - Μέχρι πότε θα είναι στη γραμμή, το Blue Star Delos πάει .. Καβάλα

Airbnb: Γιατί χιλιάδες ακίνητα βγαίνουν από τις πλατφόρμες;

Ποια ακίνητα βγαίνουν από τις πλατφόρμες τύπου Airbnb – Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα - Οι αλλαγές που έρχονται

Θεοφάνια – Νάξος (Αγία Αννα): Ο Γιώργος Δημητροκάλλης έπιασε τον Σταυρό (video)

Στην Αγία Αννα, το όμορφο λιμανάκι της Νάξου, ο Γιώργος Δημητροκάλλης ήταν αυτός που έπιασε τον Τίμιο Σταυρό (video)

Σίφνος: Πήρε “πράσινο” φως και … έρχεται 5αστερο ξενοδοχείο

Νέο 5άστερο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στη Σίφνο - Σε ποιο σημείο και ποια η χωρητικότητά του

Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια: Η αύξηση στα καύσιμα αλλάζει το σκηνικό προς το …χειρότερο

Αύξηση κόστους καυσίμων: Πώς επηρεάζονται οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων