Η Νάξος είναι από τα κερδισμένα νησιά του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος με βάση τις δηλώσεις του προέδρου της Ενωσης Ξενοδόχων κου Βαγγέλη Κατσαρά – Ο Ιούνιος θα είναι πολύ καλύτερος σε σχέση με άλλες χρονιές
Με το καλημέρα το καλοκαίρι και δη ο Ιούνιος έδειξε μέρος των προθέσεων του ενόψει της τουριστικής περιόδου. Με το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος να είναι σε εξέλιξη, όπως είναι λογικό το σύνολο σχεδόν των Αθηναίων επιχείρησαν τη πρώτη μεγάλη έξοδο. Βοήθησε και ο καιρός που ειδικά στα νησιά έως και το απόγευμα της Κυριακής (04/06) είναι καταπληκτικός παρά το γεγονός ότι μιλάμε για νοτιάδες. Στην Αθήνα βέβαια …βρέχει. Που είναι το παράξενο; Πουθενά…
Μένοντας σε θέματα τουρισμού, όλοι μιλούν για ρεκόρ.. Στις αφίξεις επισκεπτών. Όμως, το ζητούμενο είναι τα χρήματα, που θα μείνουν στο τέλος στο συρτάρι. Εκεί θα δούμε τι έχει καταγράψει ο ελληνικός τουρισμός.
Το πρώτο τεστ είναι πάντως του Αγίου Πνεύματος και τα νησιά του Αργοσαρωνικού και οι Κυκλάδες έχουν την τιμητική τους. Με βάση τα στοιχεία που κυκλοφορούν η πληρότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες των νησιών μας ξεκινούσε από το 70% και έφτασε σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 100%. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Νάξος. Τα εισιτήρια των πλοίων του Σαββάτου εξαντλήθηκαν και μπήκε έξτρα ακτοπλοϊκό δρομολόγιο από τη Blue Star Ferries και την Παρασκευή το βράδυ για να καλύψει τις ανάγκες. Αντίστοιχη κίνηση θα γίνει τη Δευτέρα και τη Τρίτη ώστε να ολοκληρωθεί η επιστροφή των εκδρομέων με τα μικρότερα προβλήματα..
Ποια είναι η εικόνα της Νάξου; Ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού, Βαγγέλης Κατσαράς δήλωσε στο iefimerida: «Το τριήμερο πήγε πάρα πολύ καλά. Όσα ξενοδοχεία είναι ανοιχτά έχουν πληρότητες που ξεπερνούν το 80% και σε κάποιες περιπτώσεις έφτασαν και το 100%. Είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα να υποδεχτούμε τους τουρίστες που όπως φαίνεται φέτος θα είναι πάρα πολλοί. Ο φετινός Ιούνιος είναι πολύ καλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό. Για τους επόμενους μήνες οι προκρατήσεις έχουν φτάσει αυτή τη στιγμή που μιλάμε το 70-80%. Στόχος μας τώρα είναι, να καταφέρουμε να αυξήσουμε τη σεζόν μας από τους τέσσερις μήνες στους έξι, σε πρώτο στάδιο και στη συνέχεια αν μπορούμε να την μεγαλώσουμε και περισσότερο. Ο τουρισμός είναι η βιομηχανία της χώρας μας και πρέπει να επενδύσουμε σε αυτόν».
Βέβαια να σημειώσουμε ότι σημαντικό ρόλο για μία ακόμη φορά έχει παίξει και η ΕΑΣ Νάξου όσον αφορά τη διαφήμιση στο νησί της Νάξου ενώ πρέπει να σημειώσουμε ότι παραμένει η Πάρος σε προτεραιότητα κάτι που φαίνεται μέσα από τα στοιχεία των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Η αναλογία ουκ ολίγες φορές είναι κατά 50% αυξημένη σε σχέση με τη Νάξο και αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους υπεύθυνους του νησιού όσον αφορά την καλύτερη προβολή του..Το πλεονέκτημα της Νάξου παραμένει πάντως οι περισσότερες επιλογές που μπορεί να βρει ένας επισκέπτης και κυρίως οι χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τα γειτονικά τουριστικά νησιά