Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΤουρισμός - Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν...

Τουρισμός – Expedia: Αυτό το μονοπάτι ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες πριν προβούν σε κράτηση

|

Το μονοπάτι που ακολουθούν οι σύγχρονοι ταξιδιώτες με προορισμό την κράτηση διακοπών παρουσιάζει η έκθεση των Expedia Group και Luth Research με τίτλο «The Path to Purchase: Uncovering How Travelers Plan and Book».

Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, πριν την επιλογή προορισμού, πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (59%) δεν έχουν συγκεκριμένο προορισμό υπόψη ή σκέφτονται διαφορετικούς προορισμούς, ενδεικτικό του γεγονότος ότι στα πρώτα βήματα της διαδικασία έρευνας διακοπών οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί σε πηγές έμπνευσης.

Οι ταξιδιώτες από το Μεξικό και τις ΗΠΑ παρουσιάζοντας ως οι πιο ανοικτοί να εμπνευσθούν: Πάνω από το 80% και το 62%, αντίστοιχα, δήλωσαν ότι είναι αναποφάσιστοι για τον προορισμό. Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι το 63% όσων κάνουν κράτηση για ενοικιαζόμενα σπίτια δεν έχουν υπόψη τους συγκεκριμένο προορισμό όταν λαμβάνουν την απόφαση να ταξιδέψουν.

Όσον αφορά όσους εξετάζουν πολλούς προορισμούς, το 13% δήλωσε ότι είχε, κατά μέσο όρο, υπόψη τρεις διαφορετικούς. Οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού τους είναι η εποχικότητα και ο καιρός (53%), το είδος του ταξιδιού, όπως διακοπές παραλίας, ενεργητικές διακοπές, city break ή κρουαζιέρα (48%), το κόστος του ταξιδιού (47%), ο τρόπος μετακίνησης στον προορισμό (46%) και η διάρκεια του ταξιδιού μέχρι την άφιξη στον προορισμό (45%).

Μόλις το 20% δήλωσε οτι οι προορισμοί που είχαν υπόψη βρίσκονταν σε παρόμοιες περιοχές, ενδεικτικό ότι οι ταξιδιώτες είναι ανοικτοί να εμπνευσθούν για προορισμούς και δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες όταν ξεκινούν τον προγραμματισμό τους. Μάλιστα, ένας στους πέντε (19%) δήλωσε ότι οι διαφημίσεις επηρέασαν την απόφασή τους να κάνουν κράτηση διακοπών.

Κατά την αναζήτηση και ανακάλυψη προορισμών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριαρχικό ρόλο. Από τους ταξιδιώτες που τα χρησιμοποιούν στο μονοπάτι προς την αγορά, το 65% το κάνουν για να εμπνευσθούν για κάποιο προορισμό. Για τους Ιάπωνες ταξιδιώτες μάλιστα, τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πρωταρχική πηγή ανακάλυψης προορισμών, με το 76% να τα αξιοποιεί για να καταλήξει στον προορισμό της επιλογής του.

Εξ όσων χρησιμοποιούν τα social media στο μονοπάτι αυτό, το 40% αναζητά σε αυτά εικόνες από ταξίδια, βίντεο και περιεχόμενο φίλων και συγγενών ή influencer και διασημοτήτων. Το 35% τα χρησιμοποιεί ώστε να συγκεντρώσει σχόλια φίλων και συγγενών που αφορούν τους προορισμούς που εξετάζουν.

Κατά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, τα δημοφιλέστερα social media που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες είναι τα Instagram (65%), Facebook (48%), YouTube (40%) και TikTok (37%).

Στην αναζήτηση πληροφοριών για έναν προορισμό, τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, meta ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ακολουθούν οι ιστοσελίδες των προορισμών και τα online ταξιδιωτικά γραφεία.

Οι περισσότεροι αξιοποιούν τα online ταξιδιωτικά γραφεία και για λόγους αναζήτησης προορισμών ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο θα κάνουν την κράτηση, με το 80% να επισκέπτονται κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο πριν την κράτηση.

Εξ όσων έκαναν κράτηση σε ιστοσελίδα ξενοδοχείου ή εφαρμογή, το 61% επισκέφθηκε κάποιο online ταξιδιωτικό γραφείο, όπως και το 52% εξ όσων έκαναν κράτηση πτήσης σε ιστοσελίδα και το 58% εξ όσων έκαναν κράτηση ενοικίασης αυτοκινήτου στο διαδίκτυο.

Aνάμεσα σε αυτούς που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών, το 68% το έκαναν για λόγους αναζήτησης πληροφοριών, και στην περίπτωση της Ιαπωνίας το ποσοστό τους ανεβαίνει στο 80%. Πάνω από το 40% που χρησιμοποίησαν ιστοσελίδες προορισμών ανέφεραν ότι οι ιστοσελίδες τους επηρέασαν στη λήψη απόφασης.

Οσον αφορά την απόφαση για το πού θα κάνουν κράτηση διακοπών, το 49% δήλωσε ότι σημαντικός παράγοντας είναι η καλύτερη τιμή, το 31% ανέφερε την θετική προηγούμενη εμπειρία τους με ένα ταξιδιωτικό brand (το ποσοστό στις ΗΠΑ ανεβαίνει στο 37%) και το 28% αναζητεί ταξιδιωτικά brand που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.

Πηγή: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πρόταση Ημέρας από … Κεφαλονιά: Κόκορας σοφιγάδο

Κόκορας σοφιγάδο, ένα πλούσιο κοκκινιστό από την Κεφαλονιά

Σαντορίνη – ΑΟ Θήρας: Πέρασε με ανατροπή από τον Αρη, περιμένει τον Ολυμπιακό

Εντυπωσιακός ο ΑΟ Θήρας στην 5η σερί νίκη του κόντρα στον Αρη (3-2 σετ). - Ντέρμπι στην Σαντορίνη (22/11) κόντρα στον 2ο Ολυμπιακό

Μ. Δελαπόρτας: Αποκαλύψεις για την “Ρένα της καρδιάς μου” (video)

Ο Μάκης Δελαπόρτας μιλάει στον Νίκο Σκορδιαλό για την Ρένα Βλαχοπούλου και την εκδήλωση της 19ης Νοεμβρίου (video)

Σέριφος – Μεταλλεία: Ανάγκη διάσωσης των ιστορικών μνημείων (video)

Μεταλλεία Σερίφου - Η έρευνα του ΕΜΠ για τη διάσωση και ανάδειξη των μεταλλευτικών μνημείων και τοπίων (video)

Θεσσαλονίκη: Νεκρός σε τροχαίο ο Βασίλης Μαντζουράνης (video)

Ο Βασίλης Μαντζουράνης, μέλος του συγκροτήματος «Δυτικές Συνοικίες», έχασε τη ζωή του σε ηλικία 53 χρόνων, ύστερα από τροχαίο που σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Πανναξιακός ΑΟ: Με “τριπλό” Μανωλά το …τρίποντο κόντρα στον Πανθηραϊκό

Με χατ τρικ του Μανωλά ο Πανναξιακός 5-2 τον Πανθηραϊκό - Η αφιέρωση στην επέτειο του Πολυτεχνείου (video)

Naxos Medical: Ιατρείο από τον γιατρό ρευματολόγο Κωνσταντίνο Γεωργανά

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου και στο Naxos Medical βρίσκεται ο γιατρός ρευματολόγος Κωνσταντίνος Γεωργανάς

Β. Κουκουζής για Πολυτεχνείο: “ένιωσα να μετατρέπομαι σε λύκο, αισθάνομαι πικρία για το σήμερα”

Ο Γεωπόνος Βαγγέλης Κουκουζής μίλησε για το Πολυτεχνείο. .. Για τη παρουσία του εκεί το 1973... Και εξηγεί το αίσθημα "μπήκα αρνί και βγήκα λύκος"

Πολυτεχνείο 1973: Θύμησες από την Ναξιώτισσα Κατερίνα Πρωτονοταρίου

Η Κατερίνα Πρωτονοταρίου θυμάται εκείνες τις ημέρες του Νοεμβρίου του 1973... Η σφαίρα που βρέθηκε στο δωμάτιο της...

Νάξος: Ενημέρωση και δωρεάν μετρήσεις για τον Σακχαρώδη Διαβήτη

Με επιτυχία η ενημέρωση και πρόληψη για τον Σακχαρώδη Διαβήτη από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Taste Atlas: Αρσενικό Νάξου, το ημίσκληρο τυρί, 2ο καλύτερο στον κόσμο

Με βαθμολογία 4.6/5: Το ελληνικό ημίσκληρο τυρί που είναι 2ο καλύτερο στον κόσμο – Το μέλλον του Αρσενικού Νάξου αβέβαιο

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

JYSK: Ερχεται Κυκλάδες, σε ποιο νησί ανοίγει κατάστημα;

Συνεχίζει τη στρατηγική των μικρών καταστημάτων τύπου «σούπερ μάρκετ» - Τι είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ της JYSK στην Ελλάδα, κ. Κώστας Δημόπουλος.

Νάξος: Ξημέρωμα μετά την βροχή στην Κωμιακή ή μήπως όχι;

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Ξημέρωμα μετά τη βροχή στη Κωμιακή της Νάξου

Κώστας Τέο: Ενιωσε αδιαθεσία, δεν πρόλαβε, η καρδιά του τον πρόδωσε στα 44 του χρόνια

Πέθανε ο αθλητικογράφος Κώστας Τέο - Κάλυπτε το ρεπορτάζ της ΑΕΚ

Νάξος – Πετράκης: Αγάπησε το κρασί, δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο

Ο Μανώλης Πετράκης - πρώτης γενιάς οινοποιός - αγάπησε το κρασί και δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο στη Νάξο ..

Επιτέλους βροχή…. “Πρωτοβρόχια” στις Κυκλάδες αλλά με διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος

Μετά από σχεδόν επτά μήνες είχαμε την πρώτη βροχή στις Κυκλάδες - Σε Φολέγανδρο και Ιο το μεγαλύτερο ποσοστό βροχόπτωσης

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Ινδία: Ποιο νησί των Κυκλάδων δίνει το όνομά του σε αυτοκίνητο; (video)

Το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί που θα δώσει το όνομά του στο νέο SUV (εικόνες & βίντεο)

Αμοργός: Ποια δώρισε 198.000 ευρώ στο Δήμο για κατασκευή σχολείου στην Αρκεσίνη;

Δωρεά από Σοφία Κέλερη στον Δήμο Αμοργού για την κατασκευή σχολείου ή άλλου έργου στην Αρκεσίνη