Ο Δήμος συνεχίζει τις εντατικές αλλά αθόρυβες κινήσεις στον τομέα του Τουρισμού. Και σύντομα, το «θαυματουργά ανέγγιχτο νησί», όπως το χαρακτήρισε πρόσφατα το Conde Nast Τraveler, θα αποδείξει ότι, σύμφωνα και με τον τίτλο του έγκυρου περιοδικού, ο συνδυασμός των παραδοσιακών χωριών με το φαγητό στις ταβέρνες , θα το καταστήσουν για μια ακόμα φορά ακαταμάχητο.
«Οκτώβρης και η θάλασσα λάδι» έγραψε η δημοσιογράφος Μαρία Ατματζίδου στο αφιέρωμα του ιταλικού ταξιδιωτικού περιοδικού και πρόσθεσε: « Το «νησί του Αιόλου», με τα γνωστά μελτέμια του Αυγούστου, λες και είχε κάνει συμφωνία με τον άλλο θεό, τον Ποσειδώνα, να με κάνουν να αλλάξω γνώμη. Μια τελευταία βουτιά στην παραλία του Σκυλαντάρ, πριν φύγω για τη Χώρα ήταν ένας πειρασμός στον οποίο δεν μπόρεσα –και δεν ήθελα- να αντισταθώ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;»…..
Αυτό αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία MTC Group που έχει αναλάβει την τουριστική προβολή του Δήμου Τήνου… Τίτλος της ανακοίνωσης “Τήνος, με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα” και όπως διαβάζουμε:
Σταθερά προσηλωμένη στα ποιοτικά της χαρακτηριστικά και επενδύοντας στο ολοένα αυξανόμενο ποσοστό των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών της, η Τήνος, προσβλέπει, παρά τις αντιξοότητες, με αισιοδοξία στην εφετινή τουριστική χρονιά.
Το πλούσιο τουριστικό της προϊόν την έχει καταστήσει τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα δημοφιλή σε ένα επιλεκτικό κοινό που, μάλιστα, συνηθίζει να ταξιδεύει και πέρα από τους βασικούς μήνες του καλοκαιριού. Με την έννοια αυτή, σύμφωνα και με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού κυρία Ευγενία Αλοιμόνου, «έχουμε εστιάσει τις επαφές μας στην ακόμα μεγαλύτερη επέκταση της τουριστικής περιόδου, ώστε να μετριάσουμε τις απώλειες των πρώτων μηνών. Άλλωστε – προσθέτει – η στροφή στους επισκέπτες με ποιοτικές αναζητήσεις μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε για την εξέλιξη της χρονιάς».
Δεν είναι τυχαίο ότι το National Geographic Traveler Ιταλίας στο τελευταίο τεύχος του με αφιέρωμα στη «Μούσα του Αιγαίου» έγραψε ότι «τελικά η Τήνος είναι για όλες τις εποχές. Και για όλα τα γούστα», ενώ ακόμα και την περίοδο κορύφωσης της πανδημίας η βρετανική Telegraph είχε γράψει ότι «η Τήνος είναι στις πρώτες επιλογές να επισκεφθεί κανείς μετά το κορωνοϊό».
«Οκτώβρης και η θάλασσα λάδι» έγραψε η δημοσιογράφος Μαρία Ατματζίδου στο αφιέρωμα του ιταλικού ταξιδιωτικού περιοδικού και πρόσθεσε: « Το «νησί του Αιόλου», με τα γνωστά μελτέμια του Αυγούστου, λες και είχε κάνει συμφωνία με τον άλλο θεό, τον Ποσειδώνα, να με κάνουν να αλλάξω γνώμη. Μια τελευταία βουτιά στην παραλία του Σκυλαντάρ, πριν φύγω για τη Χώρα ήταν ένας πειρασμός στον οποίο δεν μπόρεσα –και δεν ήθελα- να αντισταθώ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;».
Ο Δήμος συνεχίζει τις εντατικές αλλά αθόρυβες κινήσεις στον τομέα του Τουρισμού. Και σύντομα, το «θαυματουργά ανέγγιχτο νησί», όπως το χαρακτήρισε πρόσφατα το Conde Nast Τraveler, θα αποδείξει ότι, σύμφωνα και με τον τίτλο του έγκυρου περιοδικού, ο συνδυασμός των παραδοσιακών χωριών με το φαγητό στις ταβέρνες , θα το καταστήσουν για μια ακόμα φορά ακαταμάχητο.
«Είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στο marketing plan του νησιού που εστιάζει στο τρίπτυχο : Τέχνη-Πολιτισμός/ Γαστρονομία/Χωριά-Γραφικότητα» δηλώνει ο Δήμαρχος του νησιού κ. Γιάννης Σιώτος που, όπως επισημαίνει, « αποτελούν, στη σύγχρονη εποχή, τα πλέον αποτελεσματικά «οχήματα» προσέγγισης των αγορών. Επιπλέον, συνδέονται άμεσα με το μοντέλο ανάπτυξης που επιδιώκουμε για τον τόπο μας, δηλαδή την ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας, της προστασίας του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς».
Φωτογραφία από την σελίδα του Σπύρος Μάκαρης στα social media