Σάββατο, 16 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΤήνος: Στόχος και δράσεις ενόψει του 2018 για την ανάδειξη του νησιού

Τήνος: Στόχος και δράσεις ενόψει του 2018 για την ανάδειξη του νησιού

|

Παρουσιάζονται οι δράσεις τουριστικής προβολής της Τήνου για το 2018 και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας – Οι δράσεις ύψους 70.000 ευρώ 

Πριν από μερικές ημέρες συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Τήνου υπό την αρμόδια αντιδήμαρχο κα Αναστασία Δεληγιάννη και το θέμα που έκλεψε τη παράσταση δεν ήταν άλλο από το πλάνο προβολής της Τήνου για το έτος 2018. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής  αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας. Και το κόστος των δράσεων είναι στα 70.000 ευρώ… ¨Όχι κι άσχημα ε; 

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα μέσα, με τον αποτελεσματικότερο τρόπο ώστε το μήνυμα να μεταδοθεί στη σωστή αγορά και στο σωστό κοινό. Η επιλογή των προτεινόμενων ενεργειών έγινε με το δεδομένο  των ενεργειών που έχουν ήδη λάβει χώρα, βάσει του εγκεκριμένου πλάνου για το έτος 2017 και την συνέχιση και ανάπτυξη αυτών. Πρωτίστως δε το πλάνο τουριστικής προβολής για το 2018 λαμβάνει κατευθύνσεις από το Marketing Plan που εκπονήθηκε για την Τήνο. Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι η συνέχιση της προβολής της Τήνου ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά. Την προηγούμενη χρονιά έγινα σειρά ενεργειών, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν αποτελεσματικές. Και μέσα από την ιστοσελίδα tinostoday.gr βλέπουμε τις δράσεις…  

ΣΤΟΧΟΣ
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Τήνου
Αύξηση της πληροφόρησης για τις διαθέσιμες επιλογές και με τον τρόπο αυτό αύξηση του βαθμού ικανοποίησης του τουρίστα αλλά και πιθανή περαιτέρω άμβλυνση της εποχικότητας 
Αύξηση των μεγεθών σε όρους επισκεψιμότητας και δαπάνης
Γ.     Το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται στις κάτωθι ενέργειες :
1. Α. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ    ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
1.  Δημιουργία περιεχομένου στοχευμένα για την ανάδειξη των τουριστικών προϊόντων (Culture – Sun&Beach, Families – Sun&Beach, Couples – Sun&Beach, Activities – Sun&Beach, Gastro /Local Products – Sun&Beach, Guys – Sun&Beach)

Το περιεχόμενο διακρίνεται σε:
– 1 blogpost / μήνα (500 λέξεις) ελληνικά – αγγλικά με συγκεκριμένο concept που καλύπτει κάθε φορά μία από τις παραπάνω κατηγορίες προϊόντος  καθώς και προτάσεις ταξιδιωτικών εμπειριών και διαδρομών (travel itineraries) = 12 blogposts.
– Social media posts. Παροχή ετήσιου editorial social media calendar (2posts / εβδομάδα
– αγγλικά) στο low season  και 3Post / εβδομάδα – στα ελληνικά και αγγλικά) κατά την τουριστική περίοδο (Μάιος-Σεπτ) = 60 posts σε ελληνικά και αγγλικά / τουριστική περίοδο και  56 posts στα αγγλικά για την low season = always on.
– Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστική προβολής, παροχή προτάσεων, διαχείριση περιεχομένου στα social media, project management ψηφιακών ενεργειών και στατιστικά αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών:
– Παραγωγή μικρών θεματικών video διάρκειας 1’ για χρήση στα social media με θέματα που καλύπτουν τις παραπάνω κατηγορίες περιεχομένου (πχ TOP 10 experiences, Families in Tinos, The cultural paths κλπ) – Παραγωγή 10 thematic videos.

2.  Προώθηση μέσω google ads/ display network και facebook/Instagram/youtube promoted posts και videos σε επιλεγμένα κοινά και αγορές στόχους.
3. Δημιουργία 12 facebook posts και 6 cover photos για τα social media με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας:
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 24.800,00€

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ Tinos.gr 
1.  Επιμέλεια κειμένων του Tinos.gr και μετάφραση σε αγγλικά και γαλλικά .
2.  Δημιουργία section “Blog” στο Tinos.gr. Στο blog αναρτούνται τα δελτία τύπου που αφορούν τουριστική προβολή καθώς και τα 12 blogposts που θα δημιουργηθούν. Με την υλοποίηση αυτής της ενέργειας διαχωρίζεται η πληροφορία που αφορά σε τουριστική προβολή από το «διοικητικό site».
3. Δημιουργία ιταλικού version του site.
4. Κόστος ετήσιας τεχνικής υποστήριξης του site που περιλαμβάνει εικαστικές αλλαγές, προσθήκη ρυθμίσεων, αναβάθμιση κλπ.
5. Remarketing με στόχευση επισκέπτες που έχουν επισκεφθεί το website της Τήνου και έχουν φύγει (υπενθύμιση).
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 10.000,00€

Γ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ 
1.  Μετάφραση υπάρχοντος περιεχομένου του site στα ιταλικά.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των  1.500€

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό (χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της εκδήλωσης που έλαβε χώρα στην Γαλλία το 2015 και το 2016 καθώς και στο Μιλάνο το 2015 και στο Λονδίνο το 2017) θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων
Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων  σε δύο  πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος  σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων  και t’os.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ .
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Συνέχιση της λειτουργίας  του ήδη οργανωμένου  γραφείου τύπου  για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ  ΚΑΙ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ είτε με μεμονωμένη παρουσία του Δήμου είτε και  μέσω των περιπτέρων της Περιφέρειας ή του ΕΟΤ .
Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :
Που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια  και ο ΕΟΤ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 3.000,00 €.

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ .
Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου μας επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου  για  την με κάθε τρόπο ( συμμετοχή / χορηγία κλπ. ) συνδιοργάνωση  με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου . Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας. Επίσης οργάνωση εκδηλώσεων   με τους επαγγελματίες του νησιού και τους Συλλόγους και φορείς για το marketing plan της Τήνου.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Συμμετοχή σε εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού με δημιουργία περιπτέρου για την προβολή των μονοπατιών της Τήνου μιας και το TINOS TRAILS είναι γεγονός.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 8.000,00 €.

8. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Προτείνεται η ανάπτυξη δράσεων που έχουν να κάνουν με την προβολή του αναρριχητικού τουρισμού με τη δημιουργία αναρριχητικού φεστιβάλ.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της παραπάνω δράσης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 €.

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Γιατροί της πρώτης γραμμής: Η σκληρή καθημερινότητα στα νησιά

Από τις ελλείψεις ειδικοτήτων μέχρι την αγάπη των κατοίκων – Τρεις νέοι γιατροί θυμούνται το αγροτικό τους

MyStreet: Οι πολίτες «αστυνομεύουν» τα τραπεζοκαθίσματα

Οι πολίτες αποκτούν «ψηφιακή φωνή» για τραπεζοκαθίσματα και αυθαίρετες χρήσεις σε δημόσιους χώρους

Υπό πλήρη έλεγχο η φωτιά στον ΧΥΤΑ Νάξου (video)

Η έγκαιρη επέμβαση απέτρεψε την εξάπλωση της πυρκαγιάς παρά τους δυνατούς ανέμους (video)

Νάξος: Νεκρή χελώνα Caretta caretta από χτύπημα προπέλας

Λίγες μέρες μετά τις θετικές ειδήσεις για φωλιές χελωνών στο νησί, ένα νέο περιστατικό υπενθυμίζει την ανάγκη προστασίας τους

Νάξος – Ο Αγγειοχειρουργός Γιώργος Σφυρόερας τη Δευτέρα 18 Αυγούστου στο “Naxos Medical”

Ο Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Σφυροέρας διαθέσιμος για ραντεβού – Εξειδικευμένες εξετάσεις και θεραπείες

Το ΕΚΠΑ σύμβουλος της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για την προστασία της Καλντέρας Σαντορίνης

Ερευνητικό έργο έξι μηνών για την ανάλυση κατολισθητικών κινδύνων και την εφαρμογή μέτρων πρόληψης σε σημεία υψηλής διακινδύνευσης

«Η Αμοργός που έζησα», παρουσίαση του βιβλίου του Νικολάου Σίμου από τον “Σημωνίδη’

Κυριακή 17 Αυγούστου η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αμοργού υποδέχεται την πολύτιμη μαρτυρία ζωής και μνήμης ενός γνήσιου Αμοργιανού

Εκτακτο: Φωτιά στον ΧΥΤΑ της Νάξου

Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα ενημέρωση για φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Κάτω Κουφονήσι: Ένας ναός κρυμμένος στη γη, φάρος πίστης κάθε Δεκαπενταύγουστο και ο “Σκοπελίτης” (video)

Από την εποχή της τουρκοκρατίας έως σήμερα, η παράδοση και η αγάπη των κατοίκων κρατούν ζωντανή τη γιορτή της Παναγίας, με τον «Σκοπελίτη» να τιμά κάθε χρόνο το μικρό εκκλησάκι. (video)

Πάρος – Κατερίνα Μονογυιού: Στην Παναγία Εκατονταπυλιανή εκπροσωπώντας τη Βουλή των Ελλήνων

Με κατάνυξη και συγκίνηση στους λαμπρούς εορτασμούς της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Πάρο.

Κυκλοφοριακό χάος στο Χαλκί Νάξου: Εικόνες αγανάκτησης και πλήγμα στον τουρισμό

Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, εγκλωβισμένοι οδηγοί και επισκέπτες – Ζητούνται λύσεις για υποδομές και συγκοινωνία στο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων

Πολυχρόνης Ραπτάκης, πλοίαρχος “Blue Star Naxos”: «Στην ακτοπλοΐα είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με το εξωτερικό» (video)

Τι λέει για τις ελλείψεις στις υποδομές, τις “ουρές” στα λιμάνια και τη βοήθεια του Blue Star Delos σε ιστιοπλοϊκό με Γάλλους τουρίστες (video)

Νάξος: Διάσωση δύο ηλικιωμένων κολυμβητών στον Άγιο Γεώργιο με πρωταγωνιστή τον Lennart Neubauer

Ο πρωταθλητής του windsurfing εντόπισε και κράτησε στην επιφάνεια δύο ηλικιωμένους που είχαν παρασυρθεί από ρεύματα και κύματα – Κίνδυνος στην περιοχή του «Πορτοκάλι».

Χρήστος Σπανός: «Προσπαθώ να χτίσω μια γέφυρα επικοινωνίας με τη Νάξο» (video)

Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο νησί για τη συναυλία της κόρης του Μαρίνας Σπανού, μιλά για τη δουλειά του, τις συνεργασίες του και την καταγωγή του από τον Κυνίδαρο (video)

Εκτακτο: Φωτιά στον ΧΥΤΑ της Νάξου

Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα ενημέρωση για φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο στη Νάξο: +7,2% οι επιβάτες – Στο «κόκκινο» το λιμάνι και οι υποδομές

Τα στοιχεία του Λιμεναρχείου δείχνουν νέα άνοδο στην επιβατική και οδική κίνηση, αλλά και αυξανόμενη πίεση σε λιμάνι και οδικό δίκτυο, επηρεάζοντας την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.

Νάξος – Ταυτόχρονη άφιξη Blue Star Naxos και Blue Star Delos έφερε χιλιάδες επιβάτες και οχήματα (video)

Εντυπωσιακοί ελιγμοί, ασφυκτική κίνηση και δοκιμασία για τις υποδομές – Σε πλήρη εγρήγορση το Λιμεναρχείο Νάξου και η Δημοτική Αστυνομία. (video)

Συναγερμός στο «Ιονίς», Μπλακ άουτ με 183 επιβάτες, πλέει με μία μηχανή προς το Λαύριο

Βλάβη προκάλεσε προσωρινή ακινητοποίηση του πλοίου μεταξύ Κέας και Μακρονήσου – Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις του Λιμενικού.

Θυρανοίξια στο ανακαινισμένο μοναστηριακό συγκρότημα των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων στο Γλινάδο Νάξου

Παρουσία του Βουλευτή Κυκλάδων Μάρκου Καφούρου και πλήθους πιστών – Συγχαρητήρια σε Μητρόπολη, Τοπική Αυτοδιοίκηση και εθελοντές

Καθυστερήσεις, χαμένα δρομολόγια και δύο μέρες «αναγκαστική παραμονή» – Η περιπέτεια επιβάτη με το Blue Star Delos

Αναγνώστης του naxospress καταγγέλλει την πολύωρη καθυστέρηση του πλοίου που τον οδήγησε να χάσει τη μετεπιβίβαση για την Ηρακλειά, με σοβαρές οικονομικές και ψυχολογικές συνέπειες.