Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΤήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

Τήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

|

Ανακοινώθηκε το σχέδιο δράσης του Δήμου Τήνου για την προσεχή τουριστική περίοδο (2016) που περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις, διοργάνωση ημερίδων και θεματικών παρουσιάσεων στο εξωτερικό 

Η Τήνος είναι ένα από τα νησιά των Κυκλάδων που καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να μπορέσει να διεκδικήσει όλο και μεγαλύτερη πίτα στο κομμάτι του Τουρισμού ανάμεσα στα υπόλοιπα νησιά του Νομού, Ποντάρει στον θρησκευτικό και γαστρονομικό τουρισμό αλλά δεν είναι αρκετά. Και πρόσφατα εγκρίθηκε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Τήνου για το έτος 2016 που δείχνει ότι γίνεται μία οργανωμένη δουλειά και σε ..βάθος χρόνου (με βάση τη μελέτη που αναμένεται να ανατεθεί) ώστε η Τήνος να ανοίξει όσο γίνεται περισσότρες αγορές και να προσελκύσει επισκέπτες από διαφορετικές χώρες και με ποικόλα ενδιαφέροντα.  

To πρόγραμμα, σύμφωνα με την με αριθ. 6/2015 απόφαση της Τουριστικής Επιτροπής, έχει ως εξής:

1.- ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ/ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Προτείνεται η ισχυροποίηση της επικοινωνίας τόσο της νέας σελίδας του Δήμου όσο και η ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας μέσω του Facebook.

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων.

Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os. Προτείνονται το Παρίσι και το Μιλάνο.

3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :

Grekland Panorama στην Σουηδία (Φεβρουάριος 2016) καθώς και σε εκθέσεις που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο (συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

7. ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ/ PRESS KIT

Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά (ενδεικτικά χάρτες και λοιπό υλικό σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή.

Στα νέα «έντυπα» θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία – καταλύματα – Δήμος εκθέσεις κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει έκδοση τουλάχιστον στα Αγγλικά και να αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου/θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα σε εκτυπώσιμη μορφή. Ειδική μορφή αυτού του υλικού θα ενσωματωθεί σε ειδική συσκευασία (σε usb) ώστε να χρησιμοποιηθεί ως press kit.

8. ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

Αντικείμενο του έργου / ενέργειας θα είναι η εξέταση και η ανάλυση των ακόλουθων ζητημάτων:

-ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού (έρευνα κι ανάλυση στοιχείων  συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν/προορισμό.

-ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού

-ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.

-ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών

-παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται.

Η άνω μελέτη θα ανατεθεί σε εμπειρογνώμονα με την συνεργασία του ΣΕΤΕ και των φορέων του (με τους οποίους θα υπογραφεί σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας), οι οποίοι (Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Κλπ.) έχουν ολοκληρώσει το Σχέδιο Τουριστικού Προϊόντος σε επίπεδο Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που περιλαμβάνει τους άξονες ενσωμάτωσης όλων των νησιών.

Πηγή: tornosnews.gr 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νέα Δημοκρατία: Εκτός κόμματος ο Σαμαράς, ποιος ο λόγος

Η Νέα Δημοκρατία διέγραψε τον Σαμαρά. Ποιος ο λόγος;

Στο “παιχνίδι” των προσφορών μπαίνει και η Travel Tuesday, τι είναι;

Travel Tuesday: Έρχεται και φέτος με προσφορές – Τι δείχνει έκθεση

Ικαρία: Αναψε το πράσινο φως για καταδυτικό πάρκο στους Φούρνους

Θαλάσσιο καταδυτικό πάρκο στους Φούρνους Κορσεών

Ελαιόλαδο: Βουτιά στην τιμή, ακόμη και στα 5 ευρώ το λίτρο (!!!!)

Ερχεται μεγάλη πτώση στις τιμές του ελαιολάδου Αναμένεται να μειωθούν στο μισό σε σχέση με τα πρόσφατα ιστορικά υψηλά - Τι γίνεται στην Ισπανία

Αμοργός – Φεστιβάλ Κινηματογράφου: Αυλαία πρώτης ημέρας με ιδιαίτερη επιτυχία

Η μέρα ξεκίνησε με πολιτιστική εκδήλωση, που περιελάβανε επίσκεψη στο γραφικό χωριό Θολάρια, και στο μουσείο και στην εκκλησία του χωριού

Δημοτική Αστυνομία: Περισσότεροι εργαζόμενοι, περισσότερες και οι αρμοδιότητες

Νέα δεδομένα έρχονται για την Δημοτική Αστυνομία. Προσλήψεις από Δεκέμβριο έως αρχές του νέου έτους

Σίφνος: Τι είναι το Sternes project και πως θα αλλάξει τη ζωή των κατοίκων;

Στη Σίφνο, κάτοικοι, Δήμος και επιστημονικοί φορείς βάζουν μπροστά το ST.E.R.N.A project, για να δημιουργήσουν ένα συλλογικό σχέδιο δράσης για το Νερό!

Σαμαράς: Ο Κώστας Καραμανλής για Πρόεδρος της Δημοκρατίας (!!!)

Ο Αντώνης Σαμαράς προτείνει τον Κώστα Καραμανλή για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Κέα: Οι νέοι αναλαμβάνουν δράση και αποφασίζουν στο Δήμο

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 1η Συνεδρίαση του Συμβουλίου Νέων Δήμου Κέας

Ακτοπλοϊα – Παρατηρητήριο Τιμών: Αυξήθηκε η τιμή στο εισιτήριο Πειραιάς – Ρόδος, μείωση στο Πειραιάς – Πάρος

Πώς διαμορφώνεται ο χάρτης των τιμών στην ακτοπλοΐα με βάση το Παρατηρητήριο Τιμών - Η εικόνα στις Κυκλάδες σε συμβατικά και ταχύπλοα

Taste Atlas: Αρσενικό Νάξου, το ημίσκληρο τυρί, 2ο καλύτερο στον κόσμο

Με βαθμολογία 4.6/5: Το ελληνικό ημίσκληρο τυρί που είναι 2ο καλύτερο στον κόσμο – Το μέλλον του Αρσενικού Νάξου αβέβαιο

Κώστας Τέο: Ενιωσε αδιαθεσία, δεν πρόλαβε, η καρδιά του τον πρόδωσε στα 44 του χρόνια

Πέθανε ο αθλητικογράφος Κώστας Τέο - Κάλυπτε το ρεπορτάζ της ΑΕΚ

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

Νάξος: Ξημέρωμα μετά την βροχή στην Κωμιακή ή μήπως όχι;

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Ξημέρωμα μετά τη βροχή στη Κωμιακή της Νάξου

Επιτέλους βροχή…. “Πρωτοβρόχια” στις Κυκλάδες αλλά με διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος

Μετά από σχεδόν επτά μήνες είχαμε την πρώτη βροχή στις Κυκλάδες - Σε Φολέγανδρο και Ιο το μεγαλύτερο ποσοστό βροχόπτωσης

JYSK: Ερχεται Κυκλάδες, σε ποιο νησί ανοίγει κατάστημα;

Συνεχίζει τη στρατηγική των μικρών καταστημάτων τύπου «σούπερ μάρκετ» - Τι είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ της JYSK στην Ελλάδα, κ. Κώστας Δημόπουλος.

Νάξος – Πετράκης: Αγάπησε το κρασί, δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο

Ο Μανώλης Πετράκης - πρώτης γενιάς οινοποιός - αγάπησε το κρασί και δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο στη Νάξο ..

Ινδία: Ποιο νησί των Κυκλάδων δίνει το όνομά του σε αυτοκίνητο; (video)

Το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί που θα δώσει το όνομά του στο νέο SUV (εικόνες & βίντεο)

Ανάφη – Αεροδρόμιο: Προχωρά η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου

Προχωρά η διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου για διάδρομο προσγείωσης μικρών αεροσκαφών στην Ανάφη - Τι λέει ο Δήμαρχος Ανάφης