Δευτέρα, 21 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΤήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

Τήνος: μελέτη για σχέδιο μάρκετινγκ

|

Ανακοινώθηκε το σχέδιο δράσης του Δήμου Τήνου για την προσεχή τουριστική περίοδο (2016) που περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις, διοργάνωση ημερίδων και θεματικών παρουσιάσεων στο εξωτερικό 

Η Τήνος είναι ένα από τα νησιά των Κυκλάδων που καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να μπορέσει να διεκδικήσει όλο και μεγαλύτερη πίτα στο κομμάτι του Τουρισμού ανάμεσα στα υπόλοιπα νησιά του Νομού, Ποντάρει στον θρησκευτικό και γαστρονομικό τουρισμό αλλά δεν είναι αρκετά. Και πρόσφατα εγκρίθηκε το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής του Δήμου Τήνου για το έτος 2016 που δείχνει ότι γίνεται μία οργανωμένη δουλειά και σε ..βάθος χρόνου (με βάση τη μελέτη που αναμένεται να ανατεθεί) ώστε η Τήνος να ανοίξει όσο γίνεται περισσότρες αγορές και να προσελκύσει επισκέπτες από διαφορετικές χώρες και με ποικόλα ενδιαφέροντα.  

To πρόγραμμα, σύμφωνα με την με αριθ. 6/2015 απόφαση της Τουριστικής Επιτροπής, έχει ως εξής:

1.- ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ/ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Προτείνεται η ισχυροποίηση της επικοινωνίας τόσο της νέας σελίδας του Δήμου όσο και η ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας μέσω του Facebook.

2. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων.

Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού, όπου θα παρουσιαστεί η Τήνος σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και t’os. Προτείνονται το Παρίσι και το Μιλάνο.

3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

Συνέχιση της λειτουργίας του ήδη οργανωμένου γραφείου τύπου για αποστολή δελτίων κλπ. στα ΜΜΕ εσωτερικού.

5. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προτείνεται η συμμετοχή σε εκθέσεις :

Grekland Panorama στην Σουηδία (Φεβρουάριος 2016) καθώς και σε εκθέσεις που θα ανακοινωθούν και θα συμμετέχουν η Περιφέρεια και ο ΕΟΤ.

6. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΩΝ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του τόπου επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων και ημερίδων. Συνεπεία αυτού προτείνεται η πρόβλεψη κονδυλίου για την με κάθε τρόπο (συμμετοχή / χορηγία κλπ.) συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών, μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, αναρρίχηση κλπ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

7. ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ/ PRESS KIT

Για την υποστήριξη όλων των δράσεων προβολής αξιολογείται το υπάρχον δημιουργικό υλικό (photo gallery, videos, μακέτες εντύπων, οδηγοί κ.λ.π.) και είτε θα γίνουν επανεκτυπώσεις (με κάποιες μικρές αλλαγές/προσθήκες) είτε θα παραχθούν από την αρχή νέα υλικά (ενδεικτικά χάρτες και λοιπό υλικό σε σύγχρονη μορφή είτε και σε ηλεκτρονική μορφή.

Στα νέα «έντυπα» θα πρέπει να υπάρχει όσο το δυνατό ισορροπημένη παρουσίαση των προορισμών και των προσφερόμενων προϊόντων. Στο έντυπο θα πρέπει να αναγράφεται εμφανώς η ιστοσελίδα, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο από το οποίο θα μπορεί να αντλεί περισσότερες πληροφορίες ο ενδιαφερόμενος. Το έντυπο θα διανέμεται σε όλα τα ξενοδοχεία – καταλύματα – Δήμος εκθέσεις κλπ. Θα πρέπει να υπάρχει έκδοση τουλάχιστον στα Αγγλικά και να αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου/θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα σε εκτυπώσιμη μορφή. Ειδική μορφή αυτού του υλικού θα ενσωματωθεί σε ειδική συσκευασία (σε usb) ώστε να χρησιμοποιηθεί ως press kit.

8. ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

Αντικείμενο του έργου / ενέργειας θα είναι η εξέταση και η ανάλυση των ακόλουθων ζητημάτων:

-ανάλυση μάρκετινγκ με βάση τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού, μετά και από την αναγνώριση και ανάλυση των τουριστικών υποδομών και δυνατοτήτων του προορισμού (έρευνα κι ανάλυση στοιχείων  συγκέντρωση των χαρακτηριστικών που μπορούν να συντελέσουν στην δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και πρότασης αξίας για το προϊόν/προορισμό.

-ανάλυση των κυριότερων ισχυρών και αδύναμων σημείων του προορισμού

-ανάλυση που αποσκοπεί στην διαπίστωση τυχόν αδυναμιών ώστε να προταθούν λύσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα στρατηγική τοποθέτηση και δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας για το προϊόν, ώστε να ξεχωρίζει από ανταγωνιστικά προϊόντα/προορισμούς και να προσελκύει τα κατάλληλα κοινά στόχους.

-ορισμός των ελκυστικότερων αγορών στόχων και τμημάτων αγοράς, με βάση την προσδοκώμενη κερδοφορία και σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισμού σχεδιασμός και προσδιορισμός επικοινωνιακών και προωθητικών ενεργειών

-παρουσίαση των θεματικών και εμπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του τμήματος αγοράς που απευθύνονται.

Η άνω μελέτη θα ανατεθεί σε εμπειρογνώμονα με την συνεργασία του ΣΕΤΕ και των φορέων του (με τους οποίους θα υπογραφεί σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας), οι οποίοι (Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Κλπ.) έχουν ολοκληρώσει το Σχέδιο Τουριστικού Προϊόντος σε επίπεδο Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που περιλαμβάνει τους άξονες ενσωμάτωσης όλων των νησιών.

Πηγή: tornosnews.gr 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Naxian on the Beach: Στα 25 πιο στιλάτα παραθαλάσσια ξενοδοχεία της Ελλάδας από τους Times του Λονδίνου

Διεθνής αναγνώριση για το boutique ξενοδοχείο της Νάξου, που προβάλλει παγκοσμίως τη διακριτική γοητεία και την αυθεντικότητα του νησιού

Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης στα σχολεία της Πάρου: Προτεραιότητα η ασφάλεια των μαθητών

Ο Δήμος Πάρου υλοποιεί έργο αποκατάστασης ενανθρακωμένων σκυροδεμάτων σε όλες τις σχολικές μονάδες του νησιού – Ολοκλήρωση μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Η Σύρος στους ονειρικούς προορισμούς του Travel Dreams Magazine για το 2025

Το διεθνές περιοδικό συμπεριέλαβε τη Σύρο ανάμεσα σε 200 κορυφαίους παγκόσμιους προορισμούς, επιβραβεύοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και την αυθεντικότητα του νησι

Σε ισχύ το αυξημένο τέλος επιβατών κρουαζιέρας, τι λέει η CLIA για το νέο μέτρο

Από 21 Ιουλίου εφαρμόζεται νέο τέλος αποβίβασης επιβατών σε λιμάνια της χώρας – Αντιδράσεις από τη διεθνή ένωση κρουαζιέρας για τη διαχείριση των εσόδων και τις επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα.

Τουρισμός: Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί και στο φθινοπωρινό ταξιδιωτικό τοπίο

Πρώτη στην προσέλκυση νέων ταξιδιωτών και ανάμεσα στους 4 κορυφαίους προορισμούς της Ευρώπης – Ισχυρή ζήτηση και για το φθινόπωρο

Νάξος: Αγγειοχειρουργικό Ιατρείο στο Naxos Medical με τον Καθηγητή Γεώργιο Σφυροέρα

Ο Επίκουρος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής Αθηνών προσφέρει εξειδικευμένη αγγειοχειρουργική φροντίδα στο νησί – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Καύσωνας σε εξέλιξη: Υψηλός κίνδυνος θερμικής επιβάρυνσης στο Νότιο Αιγαίο

Κάλεσμα σε προσοχή και εφαρμογή μέτρων αυτοπροστασίας – Ιδιαίτερη μέριμνα για παιδιά, ηλικιωμένους και ασθενείς

Δύο Εθνικά Θαλάσσια Πάρκα σε Ιόνιο και Νότιες Κυκλάδες, ξεκινάει νέα εποχή για την προστασία των ελληνικών θαλασσών

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο από τις μεγαλύτερες προστατευόμενες θαλάσσιες περιοχές της Μεσογείου – Μεγάλη η οικολογική σημασία για το Ιόνιο και τις Νότιες Κυκλάδες

ΓΕΩΘΗΡΑ Μ.Α.Ε.: Καύσωνας στη Σαντορίνη – Μέτρα προστασίας για επισκέπτες της Νέας Καμένης

Ισχυρές θερμοκρασίες από 22 Ιουλίου – Συστάσεις για την ασφαλή επίσκεψη στο Ηφαιστειακό Πάρκο Νέας Καμένης

Η Ελλάδα του τσιμέντου: Τα νησιά πνίγονται στην ανεξέλεγκτη δόμηση

Η δραματική αύξηση της δόμησης στα ελληνικά νησιά αποτυπώνεται σε έρευνα του ΕΚΠΑ. Πώς ο υπερτουρισμός, το Airbnb και η έλλειψη χωροταξικού σχεδιασμού μετατρέπουν τα νησιά σε "τουριστικές πόλεις" χωρίς φρένο.

Νάξος – «Τέλος στα πρόστιμα, Δήμαρχε – Πεζοδρόμηση τώρα»: Η κραυγή μίας πόλης που πνίγεται

Αδικημένοι επαγγελματίες κρεμούν πανό αγανάκτησης στην καρδιά της Νάξου και ζητούν κάτι απλό: Ίδιους όρους για όλους.

Έκτακτα μέτρα στη Σέριφο λόγω υπερκατανάλωσης νερού – Απαγορεύσεις και πρόστιμα

Ο Δήμος Σερίφου καλεί τους πολίτες να περιορίσουν τη χρήση νερού λόγω αυξημένης κατανάλωσης και περιορισμένων αποθεμάτων – Πρόστιμα έως και 1.000€ για παραβάτες.

Καμπανάκι Γιαννάκου για το Νοσοκομείο Σύρου: “Αν εφαρμοστεί το πρωτόκολλο, κλείνει”

Σοβαρές ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό – Η υπερπροσπάθεια των βοηθών νοσηλευτών κρατά όρθιο το νοσοκομείο αναφοράς των Κυκλάδων

Νάξος: Πωλείται πέτρινο ακίνητο 37τ.μ. με αυλή στο Καστράκι, πολύ κοντά στη θάλασσα

Αναζητάτε επένδυση δίπλα στη θάλασσα; Ένα γοητευτικό πέτρινο ακίνητο με δυνατότητα αναβάθμισης και επέκτασης διατίθεται προς πώληση στο Καστράκι, κοντά σε μία από τις ομορφότερες παραλίες της Νάξου

Νάξος: Σύλληψη 70χρονου κυβερνήτη για παράνομο απόπλου σκάφους στον Πάνερμο

Παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, επιβατηγό τουριστικό σκάφος απέπλευσε χωρίς άδεια από το Λιμεναρχείο

Νάξος – Κεραμωτή: Σήμερα το τελευταίο αντίο στην Σοφία Φυρογένη

Η Κεραμωτή Νάξου αποχαιρετά μια αγαπημένη μορφή της τοπικής κοινωνίας – Αντί στεφάνου, δωρεά στον Ιερό Ναό από τον Σύλλογο Κεραμωτής

Ηρακλειά: Ειρηνική διαμαρτυρία στο λιμάνι με επίκεντρο την μη έλευση του Tera Jet 2

Μεγάλη αναστάτωση στην Ηρακλειά λόγω της αιφνίδιας διακοπής του καθημερινού δρομολογίου της SeaJets. Εκατοντάδες επισκέπτες χωρίς εισιτήρια, καταλύματα με ακυρώσεις και οι κάτοικοι σε κινητοποιήσεις για να σωθεί η τουριστική σεζόν.

Νάξος: Ψήφισμα του Προοδευτικού Ομίλου Γλινάδου για τον θάνατο του Γεωργίου Δημητροκάλλη

Ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. για να τιμηθεί η μνήμη του πρώην Προέδρου και ενεργού μέλους του Συλλόγου, Γεωργίου Δημητροκάλλη (Μίχαλου)

Η SEAJETS εξασφαλίζει δωρεάν μετακίνηση από και προς Ηρακλειά για όλους τους επιβάτες

Πρωτοβουλία ευθύνης από την εταιρεία και το Ίδρυμα Τάκης Ηλιόπουλος για τη στήριξη της τουριστικής σύνδεσης με τις Μικρές Κυκλάδες

Ταχύπλοα… για λίγους: Γιατί το ακτοπλοϊκό ταξίδι στις Κυκλάδες έγινε πολυτέλεια

Ακριβά εισιτήρια, περιορισμένες επιλογές και «ταρίφα χωρίς αναλογία» – Η μεγάλη ψαλίδα στις τιμές μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης και το παράδοξο των Κυκλάδων