Οι Amazon, Booking.com, Expedia Group, Glassdoor, Tripadvisor και Trustpilot ανακοίνωσαν τη δημιουργία του παγκόσμιου “Συνασπισμού για Αξιόπιστες Κριτικές” (“Coalition for Trusted Reviews”) που θα αποτελέσει μια συνεργασία με δεσμεύσεις για προστασία της πρόσβασης σε αξιόπιστες κριτικές καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Συνασπισμός σκοπεύει να καθορίσει τις βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία online κριτικών και την αντιμετώπιση των ψευδών κριτικών από την πηγή τους.
Τα μέλη του Συνασπισμού θα συνεργαστούν σε πολλούς τομείς για την προστασία των καταναλωτών και των συνεργατών τους από ψεύτικες κριτικές, με έμφαση στην ανάπτυξη κοινών προτύπων, το διαμοιρασμό βέλτιστων πρακτικών και τη διαφάνεια αλλά και την ενημέρωση των καταναλωτών.
Ο Συνασπισμός έχει ως στόχο να αυξήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις κριτικές και να καταπολεμήσει τις ψεύτικες κριτικές, δημιουργώντας νέα πρότυπα για τη διατήρηση της αυθεντικότητας των κριτικών.
Τα βασικά σημεία της συνεργασίας είναι τα ακόλουθα…
-Συγκρότηση Κοινών Προτύπων: Ο Συνασπισμός θα αναπτύξει κοινά πρότυπα και ορισμούς για το τι αποτελεί μια ψεύτικη κριτική και άλλους όρους σχετικούς με τη διαχείριση περιεχομένου και τη μέτρηση των κριτικών.
-Κοινοπραξία Βέλτιστων Πρακτικών: Ο Συνασπισμός θα ορίσει βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και θα μοιραστεί πληροφορίες για τη διαδικασία ενημέρωσης του περιεχομένου και τις μεθόδους ανίχνευσης ψεύτικων κριτικών.
-Διαμοιρασμός Πληροφοριών: Ο Συνασπισμός θα κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της απάτης, όπως εταιρίες που πωλούν ψεύτικες κριτικές σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιώσουν παράνομα το κύρος τους.
-Προωθητική Δράση: Θα αναπτυχθεί συνεργασία με ακαδημαϊκούς και ηγέτες στη δημόσια πολιτική για να προωθηθούν τα οφέλη των κριτικών για τους καταναλωτές και να υποστηριχθούν οι προσπάθειες της βιομηχανίας για την καταπολέμηση των ψεύτικων κριτικών.
-Δέσμευση στην Αυθεντικότητα: Ο Συνασπισμός θα επικεντρωθεί στη διατήρηση υψηλότερων προτύπων ακεραιότητας, διαφάνειας και ευθύνης και, μέσω της συνεργασίας, στοχεύει στον καθορισμό νέων προτύπων για τη διατήρηση της αυθεντικότητας των κριτικών, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών παγκοσμίως.
-Συνεχής Συνεργασία: Τα μέλη του Συνασπισμού θα συναντηθούν ξανά στις Βρυξέλλες στις 5-6 Δεκεμβρίου για το δεύτερο συνέδριο, που διοργανώνεται από την Amazon, με σκοπό τη συνεχή προώθηση των πρωτοβουλιών τους.
Πηγή: https://www.tornosnews.gr