Το νέο λογότυπο, το μήνυμα και τα πέντε βίντεο που διαφημίζουν τη Σαντορίνη ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου
Με μήνυμα «Santorini: The one» και νέο λογότυπο θα διαφημίζεται τουριστικά στις ξένες αγορές, τουλάχιστον για την επόμενη πενταετία, το δημοφιλές νησί των Κυκλάδων. Το νέο μήνυμα και λογότυπο αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού σχεδίου που σκοπεύει να εφαρμόσει ο Δήμος Θήρας για την τουριστική προβολή του νησιού στο εξωτερικό. Το κόστος για τη δημιουργία του επικοινωνιακού υλικού ανέλαβε η ΔΕΗ ως μέρος των αντισταθμισμάτων που προσέφερε η Επιχείρηση στον Δήμο από τις ζημίες τις οποίες υπέστη το νησί εξαιτίας του μπλακ άουτ του Αυγούστου του 2013. Το υλικό που περιλαμβάνει 5 διαφημιστικά σποτ (ένα γενικό και τέσσερα θεματικά που έχουν σχέση με: πολιτισμό, αξιοθέατα, γαστρονομία και τη διαμονή) βρίσκονται στη νέα ιστοσελίδα που κατασκευάστηκε για το νησί και η επίσημη παρουσία του δεν έγινε από τον Ζοσέ Μουρίνιο (the Special One) αλλά από την εταιρία που είχε αναλάβει την εκτέλεση της καμπάνιας και σε ανοιχτή εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Ιδρυμα.
Το μήνυμα του λογότυπου απηχώντας τη λιτότητα του τρούλου εκφράζει με το δικό του εξίσου λιτό τρόπο, αυτό που είναι η Σαντορίνη: «απόλυτη, αξεπέραστη, μία και μοναδική». Santorini: The One.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Θήρας Αναστάσιο Νικόλαο Ζώρζο, το επικοινωνιακό υλικό, πέραν της διαχείρισής του από τον Δήμο, θα σταλεί στον επιχειρηματικό κόσμο της Σαντορίνης προκειμένου να διαχυθεί και μέσω των καναλιών προβολής των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί. Επίσης, προσθέτει ότι έχει συμφωνηθεί μεταξύ Δήμου και ΔΕΗ να προβληθούν τα σποτ σε διεθνή Μέσα. Ο κ. Ζώρζος θεωρεί ότι το ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής με το νέο επικοινωνιακό υλικό που διαθέτει πλέον η Σαντορίνη μπορεί να αποτελέσει μοντέλο για την τουριστική προώθηση και άλλων νησιών της χώρας στο εξωτερικό. Παράλληλα, τονίζει ότι το μήνυμα και το λογότυπο θα παραμείνουν ίδια τουλάχιστον για μία πενταετία, κατά το πρότυπο που ακολουθούν και άλλοι δημοφιλείς προορισμοί στο εξωτερικό οι οποίοι αποφεύγουν να αλλάζουν τα «σήματα» της τουριστικής τους ταυτότητας σε τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να καταστούν αναγνωρίσιμα στις αγορές.
Στο ίδιο μήκος κύματος ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων του νησιού κ. Μανώλης Καραμολέγκος σημειώνει ότι με τη συντονισμένη προβολή του νέου υλικού τόσο από τον Δήμο όσο και από τους επιχειρηματίες του νησιού σε εκθέσεις, παραδοσιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα ωφεληθεί τουριστικά η Σαντορίνη στις ξένες αγορές.
Πηγή: Καθημερινή