Οι τουριστικοί φορείς της Δωδεκανήσου πήραν χθες (11/12) μια πρώτη εικόνα της στρατηγικής μελέτης που εκπονεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τον InSETE και την Μarketing Greece
Το σύνολο των φορέων της Δωδεκανήσου που εμπλέκονται με τον τουρισμό, προσκλήθηκαν χθες (11/12) από την Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για να πάρουν μια πρώτη εικόνα του υπό εκπόνηση στρατηγικού σχεδιασμού, σε βάθος τριετίας, ο οποίος αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Περιφέρειας με τον InSETE και την Μarketing Greece. Σκοπός της συνάντησης ήταν να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των φορέων για την φιλοσοφία του στρατηγικού σχεδίου που θα ακολουθήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα επόμενα χρόνια στον τομέα του τουρισμού, προσφέροντας σε κάθε νησί ξεχωριστά ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, βασισμένο σε εξαιρετικά λεπτομερή και αναλυτικά, επιστημονικά δεδομένα για κάθε νησί των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, πάνω στο οποίο, κάθε προορισμός μπορεί να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του, πλαίσιο δράσης. Οι τοπικοί φορείς κλήθηκαν σήμερα από τους εκπροσώπους του InSETE και της Marketing Greece να καταθέσουν τους δικές τους ιδέες και προτάσεις οι οποίες θα ενσωματωθούν στην μελέτη που ολοκληρωμένη θα παρουσιαστεί πανελλαδικά σε μεγάλη εκδήλωση που θα οργανώσει μέσα στον Ιανουάριο στην Αθήνα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ.
Σημειώνεται ότι ο ΣΕΤΕ, δια του InSETE, ( SETE Intelligence) που έχει ως ρόλο την παρακολούθηση, τεκμηρίωση και πληροφόρηση για τον τουριστικό τομέα, με στόχο, την διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα στη χώρα μας, έδωσε ιδιαίτερη σημασία και έμφαση στην συγκεκριμένη μελέτη, δεδομένου ότι το Νότιο Αιγαίο ισοδυναμεί με το 40% του συνολικού τουρισμού που δέχεται η χώρα, γεγονός που καθιστά την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Leader του ελληνικού τουρισμού.
Για τον λόγο αυτό, στην χθεσινή συνάντηση ενημέρωσης των φορέων της Δωδεκανήσου παρέστη πολυμελής αντιπροσωπεία τόσο του ΣΕΤΕ όσο και της Marketing Greece, αποτελούμενη από τον κ. Κώστα Κωνσταντινίδη, Αντιπρόεδρο του ΣΕΤΕ, τον νέο γενικό διευθυντή του ΣΕΤΕ κ. Γιώργο Αμβράζη, τον κ. Ηλία Κικίλια, Γενικό Διευθυντή του InSETE, τον κ. Άρη Ίκκο, Επιστημονικό Διευθυντή του InSETE, τον Γενικό Διευθυντή της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάσαλη, o οποίος έκανε και την παρουσίαση των βασικών αξόνων της μελέτης και τον κ. Ξενοφώντα Πετρόπουλο, manager επικοινωνίας του ΣΕΤΕ και της Μarketing Greece.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου απευθυνόμενη τους φορείς του τουρισμού, δήλωσε: «Έχοντας θέσει ως ένα και βασικό στόχο και έχοντας αναγάγει ως εθνική υπόθεση την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος στην ΠΝΑΙ η σημερινή πρόσκληση μπορεί να σημαίνει ένα και μόνο πράγμα. Ότι αυτό για να το πετύχουμε πρέπει να είμαστε ενωμένοι και όλοι οι άμεσοι φορείς που εργάζονται η επωφελούνται από τον τουρισμό σε τοπικό και εθνικό επίπεδο να συνεργαστούν στενά. Για αυτό που θα δείτε σήμερα δεν θέλουμε άπλα να το ακολουθήσετε θέλουμε να το κάνετε δικό σας. Θέλουμε να το αναδείξετε ο καθένας ξεχωριστά μέσα από τις δικές σας δράσεις. Είμαι σίγουρη ότι μέσα σε αυτήν την παρουσίαση θα αναγνωρίσει ο καθένας μας μια δική του σκέψη και θα μπορεί να βάλει το λιθαράκι του σε αυτήν την προσπάθεια. Η διεύθυνση τουρισμού της περιφέρειας θα είναι πάντα στην διάθεση όλων των φορέων για να συζητήσει επιμέρους δράσεις και προτάσεις».
Ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Κώστας Κωνσταντινίδης από την πλευρά του ανέφερε μεταξύ άλλων: « Η παρουσία των στελεχών του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece σήμερα στην Ρόδο, δείχνει τον ενδιαφέρον του Συνδέσμου για το Νότιο Αιγαίο. Ο τουρισμός είναι ο στυλοβάτης της ελληνικής οικονομίας. Στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, αν το ΑΕΠ της χώρας κρατήθηκε, αυτό οφείλεται στον τουρισμό. Σε μια εποχή που απαιτείται ο μεγαλύτερος βαθμός επαγγελματισμού, η στρατηγική συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον InSETE και την Marketing Greece είναι κομβικής σημασίας καθώς τα νησιά ως σύνολο αλλά και το καθένα ξεχωριστά, αποκτούν ένα στρατηγικό σχέδιο σε βάθος τριετίας που βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα. Από εκεί και πέρα, οι στόχοι που πρέπει να θέσουμε είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού».