Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing για την πενταετία 2015 – 2020
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, έως και την 31η Δεκεμβρίου του 2015.
Στο στρατηγικό σχέδιο περιλαμβάνεται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός. Να σημειώσουμε ότι από την 238η σελίδα (σε σύνολο 490 περίπου) έχουμε την ανάλυση για τα νησιά των Κυκλάδων με τους Ιταλούς και Γάλλους να είναι οι βασικοί τροφοδότες των νησιών μας. Και στην σελίδα 292 θα βρείτε τις πληροφορίες για την Νάξο…
Τα τουριστικά προϊόντα έχουν αντιστοιχηθεί με ενδεικτικούς προορισμούς, με βάση τις ανάγκες και τους στόχους που τίθενται.
Δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.
Δείτε στο συνημμένο αρχείο ολόκληρο τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ της Περιφέρειας για το τουριστικό προϊον.
Ανοίξτε την επισυναπτόμενη φόρμα για υποβολή προτάσεων στην Περιφέρεια και στη συνέχεια αποστολή στο email: aegeanislands@pnai.gov.gr