Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

ΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

|

Ψηφιακή και παραμετροποιημένη με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα –  Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου διανέμεται το περιεχόμενο της, προσαρμοσμένο ανά νησί, στους 34 Δήμους της Περιφέρειας και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που τρέχει ήδη σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον Τουρισμό αλλά και όλοι οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από την Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 €.  Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού είναι η δυναμική του μορφή και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για το σκοπό αυτό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Το προφίλ αυτό βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες.  Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες – γεωγραφικές αγορές, οι οποίες και έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: (1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, (2) τρέχουσα κατάσταση στην συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και (3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξης του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται δηλαδή για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά: Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα, με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Την Δευτέρα 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας,  Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 Δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μήνα

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αντώνης Παγώνης: «Το μέλλον μας πρέπει να το δημιουργούμε μόνοι μας και όχι να μας το δημιουργούν άλλοι» (video)

"...πρέπει να ενισχύσουμε το συγκριτικό μας πλεονέκτημα ως Κυκλάδες. Δεν μπορούμε να μιλάμε για μέλλον χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και στρατηγικές συνεργασίες.

Λαϊκή Συσπείρωση Ν.Αι.: «Ελλειμματικός» ο Προϋπολογισμός της Περιφέρειας στην κάλυψη των κοινωνικών αναγκών σε υπηρεσίες και έργα

Στην τοποθέτηση του επικεφαλής της ΛΑ.ΣΥ. Γιάννη Αγγέλου τέθηκαν όλα εκείνα τα προβλήματα που βασανίζουν την πλειοψηφία των κατοίκων στα νησιά

Φ. Φόρτωμας: «Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός για τον Απόδημο Ελληνισμό σημείο αναφοράς για την Επιτροπή Ελληνισμού της Διασποράς»

Η παρουσίαση του Σχεδίου έλαβε χώρα σε συνέχεια της επίσημης παρουσίασής του στις 6 Νοεμβρίου από το Υπουργείο Εξωτερικών παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη

Στα European Young Chef Award 2024 η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Η «μακριά μυρωδιά» της Ρόδου φτάνει μέχρι τη Σικελία, με πρεσβευτή μία νέα γυναίκα Σεφ, από την ομάδα του βραβευμένου Ροδίτη, Γιώργου Τρουμούχη

Αμοργός – “Τυροκομία”: Γιατί τιμάται ο Βαγγέλης Μενδρινός;

Τιμητική βράβευση στον Βαγγέλη Μενδρινό για την «Τυροκομία και το Τυρί»

Κύκλαδες: Ωρα για λύσεις που θα βασίζονται στη φύση και τη παράδοση

Στο πλαίσιο του προγράμματος, κατασκευάστηκαν 34 αναβαθμοί σε μήκος 1.300 μέτρων στον Καβουροπόταμο της Πάρου

ΕΘΕΑΣ: Η παραγωγή της Πατάτας Νάξου “νικήθηκε” από τη ξηρασία (!!!)

Ανυπολόγιστες ζημιές στην παραγωγή Πατάτας Νάξου λόγω της ξηρασίας – Ανάγκη στήριξης των παραγωγών

“Copernicus”: Το 2024 θα είναι η πιο ζεστή χρονιά όλων των εποχών (!!!)

Βεβαιότητα ότι το 2024 θα είναι η πιο ζεστή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ

Τήνος: Γιατί στέγνωσαν στέγνωσαν οι 10 από τις 30 γεωτρήσεις σε έναν χρόνο;

Οι γεωτρήσεις και οι πηγές που στεγνώνουν, ο ελεγκτικός μηχανισμός που δεν λειτουργεί και το καμπανάκι του Αρείου Πάγου

Κτηματολόγιο: Τέλος χρόνου (30/11) για τις Κυκλάδες

Μέχρι το Σάββατο (30/11) η προθεσμία για τους πολίτες προκειμένου να υποβάλουν δηλώσεις ιδιοκτησίας και να θωρακίσουν τις περιουσίες τους

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Νάξος: Επίσκεψη – αστραπή Αργυρού και γυρίσματα videoclip

Τι κάνει ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Νάξο;

Μητσοτάκης σε Λιανό “Είναι δέσμευσή μου το φράγμα αυτό επιτέλους να ολοκληρωθεί “

Τι είπε ο Μητσοτάκης για τα προβλήματα που υπάρχουν στα νησιά και δη στη Νάξο - Φθηνό ρεύμα και καλό, ποιοτικό, καθαρό νερό για τα νησιά μας

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Νάξος – Δρυμαλία: Ηλικιωμένος δέχτηκε επίθεση από σκύλο

Νάξος: Σκύλος επιτέθηκε σε ηλικιωμένο - Τι συνέβη;

Γ. Φωστιέρης: Αμοργός και Μικρές Κυκλάδες τίμησαν τον “καπετάνιο της καρδιάς μας” (photos – video)

Σε μία έντονα φορτισμένη εκδήλωση Αμοργός και Μικρές Κυκλάδες τίμησαν τον cpt Γιάννη Φωστιέρη .. Ποιοι έδωσαν το παρών (video)