Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

ΠΝΑΙ: Σε 12 χώρες στοχευμένα τρέχει η νέα τουριστική καμπάνια

|

Ψηφιακή και παραμετροποιημένη με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα –  Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου διανέμεται το περιεχόμενο της, προσαρμοσμένο ανά νησί, στους 34 Δήμους της Περιφέρειας και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που τρέχει ήδη σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον Τουρισμό αλλά και όλοι οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου. Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από την Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 €.  Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού είναι η δυναμική του μορφή και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για το σκοπό αυτό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Το προφίλ αυτό βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες.  Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες – γεωγραφικές αγορές, οι οποίες και έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: (1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, (2) τρέχουσα κατάσταση στην συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και (3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξης του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται δηλαδή για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά: Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα, με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Την Δευτέρα 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας,  Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 Δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μήνα

Το Γραφείο Τύπου

 

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες ειδήσεις μέσα από τις σελίδες του naxospress.gr

Δείτε εδώ όλες τις ειδήσεις μέσα από την πλατφόρμα του google news…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Σίφνος: Πρώτη στην Ελλάδα για την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, σύμφωνα με τη The Sun

Διεθνής διάκριση για το νησί του Τσελεμεντέ, που αναδείχθηκε κορυφαία επιλογή για αυθεντικές εμπειρίες και ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές.

Hermoupolis Heritage: Πολίτες έβαψαν και καθάρισαν το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης

Μια εθελοντική πρωτοβουλία που δείχνει πως η αγάπη για την πόλη ξεκινά από τις μικρές, καθημερινές πράξεις φροντίδας.

Ισραηλινή επίθεση στη Ντόχα: Επικίνδυνη κλιμάκωση με στόχο στελέχη της Χαμάς

Σφοδρές διεθνείς αντιδράσεις για την επιχείρηση στην πρωτεύουσα του Κατάρ – Βαριές κατηγορίες περί «μαφιόζικης τακτικής» από αναλυτές.

Ευχαριστήριο των γονέων – κηδεμόνων Αγγιδιών προς το ΚΤΕΛ Νάξου

Με λόγια συγκίνησης οι οικογένειες εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους για την ασφαλή και συνεπή μεταφορά των παιδιών στα σχολεία.

Ενοικιάζεται δυάρι νεόδμητο στο Καστράκι Νάξου

Πλήρως εξοπλισμένο διαμέρισμα με θέα θάλασσα και βουνό, διαθέσιμο από 1 Σεπτεμβρίου 2025 έως 30 Ιουνίου 2026

Μια βραδιά αφιερωμένη στην Κέρο στο πλαίσιο του Koufonisia Festival (photos)

Με ξεχωριστές παρουσιάσεις, ντοκιμαντέρ και την παρουσία της τ.ΠτΔ Κατερίνας Σακελλαροπούλου, το Κουφονήσι τίμησε την ιστορία και το μυστήριο της Κέρου.

Αμοργός: Επανέναρξη δρομολογίων δημοτικής συγκοινωνίας (πίνακας)

Ο Δήμος Αμοργού ανακοίνωσε την επιστροφή των δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού.

Σαντορίνη – Δήμος: Επαναλειτουργεί η λεωφορειακή γραμμή Επισκοπής Γωνιάς – Καμαρίου

Από τις 10 Σεπτεμβρίου 2025 ξεκινούν ξανά τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Θήρας, προσφέροντας δημόσια συγκοινωνία από την περιοχή του ΑΒΙΣ έως την Καμάρα.

Πανναξιακός ΑΟΚ: Ο Αλέξανδρος Καλαμπόγιας η τρίτη φετινή μεταγραφή

Ο 22χρονος γκαρντ με εμπειρία από Ίκαρο Καλλιθέας και Ηλιούπολη ενισχύει την ομάδα της Νάξου για τη νέα σεζόν.

Αύγουστος 2025: Ο τρίτος πιο θερμός στην ιστορία σύμφωνα με το Copernicus

Καύσωνες στην Ευρώπη και την Ασία, εκατοντάδες θάνατοι στην Ισπανία και ιστορικά ρεκόρ θερμοκρασιών στη Γαλλία – «Επείγουσα η μείωση εκπομπών», προειδοποιούν οι επιστήμονες.

Η Παπαβασιλείου αλλάζει όψη: Έρχεται η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στη Νάξο

Μετά την «παύση» λόγω σεισμών, ξεκινούν τα έργα υπογείωσης καλωδίων και ανακατασκευής πεζοδρομίων – Προϋπολογισμός 2,15 εκατ. ευρώ.

Εκτακτο – Νάξος: Φωτιά στο ύψος του Τιμίου Σταυρού, στο δρόμος προς Γαλήνη

Φωτιά σε εξέλιξη στον επαρχιακό δρόμο Νάξου - Εγγαρών στο ύψος του Τιμίου Σταυρού

Μείωση ΦΠΑ κατά 30% σε νησιά με λιγότερους από 20.000 κατοίκους – Εκτός σχεδιασμού οι Κυκλάδες

Η εξαγγελία από τη ΔΕΘ και ο πίνακας με τα νησιά που εντάσσονται - Δείτε ποια νησιά εντάσσονται και συνολικά κερδισμένοι είναι 67.000 κάτοικοι

ΑΜΠΕΛΙΦΕΣΤ 2025: Η Νάξος γιορτάζει με κρασί, μουσική και χορό στον αμπελώνα Τρανάμπελο

Δύο βραδιές (5 & 6 Σεπτεμβρίου) γεμάτες ρυθμούς, γεύσεις και φεγγαρόλουστες εμπειρίες στο πιο μεθυστικό φεστιβάλ του Αιγαίου.

Νάξος – Κεραμωτή: Εφυγε από τη ζωή ο πρόεδρος της κοινότητας, Εμμανουήλ Φακίνος

Μεγάλη θλίψη στην τοπική κοινωνία για την ξαφνική απώλεια του Προέδρου της Κεραμωτής, που υπήρξε σύμβολο ανθρωπιάς και προσφοράς. - Σήμερα η εξόδιος ακολουθία

Νάξος: Έντονες αντιδράσεις για την ακύρωση μίσθωσης ακινήτου και το μέλλον σχολικών μονάδων (video)

Συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο με αιχμές για «σπατάλη» 120.000 ευρώ, προτάσεις για τρεις νέες σχολικές μονάδες και διαφωνίες για το Δικαστικό Μέγαρο.

«Βιώσιμες Κυκλάδες»: Το Φιλώτι της Νάξου στο πρώτο ντοκιμαντέρ της Πρωτοβουλίας για τη Δημοσιογραφία (video)

Η καρδιά της κτηνοτροφίας, η κρίση νερού και η μάχη για διατήρηση της ταυτότητας

Kεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο για το περιστατικό στη Νάξο «Σκηνές πογκρόμ του 19ου αιώνα»

Σκληρή ανακοίνωση του ΚΙΣ για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα – Κάνει λόγο για υπονόμευση της δημοκρατίας και καλεί σε μηδενική ανοχή στη ρητορική μίσους.

Ι. Μητρόπολη Παροναξίας: «Η Μονή Τιμίου Σταυρού Σαγκρίου δεν είναι χώρος εκδηλώσεων αλλά ιερός τόπος λατρείας»

Με σκληρή ανακοίνωση, η Μητρόπολη Παροναξίας απαντά σε δημοσιεύματα για το Φεστιβάλ Νάξου, θέτοντας ζήτημα σεβασμού της ιστορικότητας και ιερότητας της Μονής.