Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Πρωτοπορεί και στο ψηφιακό marketing

ΠΝΑΙ: Πρωτοπορεί και στο ψηφιακό marketing

|

Για πρώτη φορά, οργανισμός του Δημοσίου, αποκτά, μέσω διεθνούς διαγωνισμού, πλήρη ψηφιακή βιβλιοθήκη προβολής και διαφήμισης – Ψηφίστηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ύψους 998.000 ευρώ 

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ως ηγέτιδα δύναμη του ελληνικού τουρισμού, πρωτοπορεί για μια ακόμη φορά, καθώς είναι ο πρώτος Oργανισμός του Δημοσίου που εισάγει σε διεθνή διαγωνιστική διαδικασία, την διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος της στα social media, μέσω μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής βιβλιοθήκης οπτικοακουστικού υλικού, που στόχο έχει την συνδυασμένη προβολή φυσικής κληρονομιάς, πολιτισμού και τουρισμού.

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία συνεδρίασε χθες υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου, ενέκρινε τους όρους διακήρυξης ανοιχτού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την «Προβολή Φυσικής Κληρονομιάς, Πολιτισμού και Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου» προϋπολογισμού 998.387,10 € (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και των μελών της επιτροπής παραλαβής και αξιολόγησης προσφορών του εν λόγω διαγωνισμού.

Το έργο αφορά δέσμη ενεργειών για την προβολή του τουριστικού αποθέματος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με στόχο την προώθηση του τουρισμού εμπειρίας, τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της θέσης και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας.

Η σημασία του τουρισμού για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου – η οποία την τελευταία τριετία σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με πρωτιές σε όλους τους επιμέρους τομείς, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος – γίνεται εμφανής και μέσα από τη στόχευση της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης, σύμφωνα με την οποία. στόχος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου είναι να αποτελέσει έναν από τους κορυφαίους προορισμούς του τουρισμού εμπειρίας (τουρισμός – πολιτισμός – δημιουργική βιομηχανία) παγκοσμίως μέσα από την υιοθέτηση μίας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης, διαφοροποίησης του προϊόντος και δημιουργίας ταυτότητας προορισμού. Ο τουρισμός εμπειρίας θα αποτελέσει τον αναπτυξιακό κορμό γύρω από τον οποίο θα αναπτυχθούν παραγωγικές δραστηριότητες βασισμένες στη γνώση και την καινοτομία με μεσοπρόθεσμο στόχο τη διαφοροποίηση της οικονομίας και τον εμπλουτισμό των αναπτυξιακών επιλογών.

Το έργο, σε απόλυτη συνάρτηση τόσο με τη Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης όσο και με τους στόχους του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας αποσκοπεί στην δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας, η οποία θα αποτελέσει την κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης, καθώς και στην ενίσχυση της θέσης της Περιφέρειας στην διεθνή τουριστική βιομηχανία.

Οι επιμέρους στόχοι του έργου είναι:

• Η ενίσχυση της εξωστρέφειας

• Η υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού εμπειρίας (γαστρονομικός, πολιτιστικός, αθλητικός, θαλάσσιος/ναυτικός κ.ά.) της Περιφέρειας

• Η ανάδειξη και διάδοση του ιδιαίτερου χαρακτήρα των νησιών της Περιφέρειας, των παραδοσιακών προϊόντων, του πολιτιστικού και φυσικού τους πλούτου

• Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού ο οποίος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Αντικείμενο του έργου που θα προκηρυχθεί είναι:

1) Η διαχείριση και προβολή της ψηφιακής ταυτότητας και καμπάνιας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Στόχος είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και η εικαστική και λειτουργική αναβάθμιση και διαχείριση του portal της Περιφέρειας, ο σχεδιασμός η ανάπτυξη και η διαχείριση blog, η ανάπτυξη και διαχείριση λογαριασμών της Περιφέρειας σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η προβολή σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα και τέλος η υλοποίηση δράσεων δημιουργικής απεικόνισης (digital posters).

2) Η παραγωγή 17 βίντεο για τις ανάγκες της Τουριστικής Προβολής και 2.000 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης για κάθε δυνατή χρήση σε έντυπη ή και σε ηλεκτρονική μορφή. Τα βίντεο που θα δημιουργηθούν θα αναδεικνύουν με μοντέρνα εικαστική και σύγχρονη επεξεργασία το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας και θα προβάλουν χαρακτηριστικά σημεία, θεματικούς άξονες, στιγμές και εμπειρίες καλοκαιρινών διακοπών και προορισμών. Ενδεικτικά προβλέπεται ο σχεδιασμός και η παραγωγή τουλάχιστον τριών διαφημιστικών βίντεο σε επίπεδο Περιφέρειας και Περιφερειακών ενοτήτων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα (full και short versions) καθώς και αντίστοιχα θεματικά βίντεο για τον αθλητικό τουρισμό, τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό και την γαστρονομία. Επίσης το φωτογραφικό υλικό σε επιλεγμένα σημεία και προορισμούς θα εμπλουτίσει την τράπεζα φωτογραφικού υλικού της Περιφέρειας.

3) Διαφημιστική καμπάνια σε ΜΜΕ πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας, η οποία θα καταμερίζεται σε τηλεοπτικό χρόνο, έντυπη και ραδιοφωνική προβολή.

Πιο συγκεκριμένα, αφορά στον σχεδιασμό και υλοποίηση πλάνου προβολής (media plan) σε Εθνικά και Περιφερειακά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Above The Line), για την προβολή των προορισμών και των τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη ελληνική αγορά, η οποία αποτελεί μια εκ των σημαντικότερων αγορών-στόχους της ΠΝΑ.

Το έργο θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από πόρους του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020”, με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020.

Δελτίο Τύπου 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ημερομηνία Πάσχα: Μπορούν τελικά να εορτάσουν όλοι οι Χριστιανοί μαζί;

Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, Καθολικοί και Ορθόδοξοι θα γιορτάσουν μαζί το Πάσχα — την Ανάσταση του Χριστού — την ίδια Κυριακή.

Times: “Πάρος: Το κυκλαδίτικο νησί που θα σε κάνει να το ερωτευτείς”

Όχι τόσο πολύβουη όσο η Μύκονος ή η Σαντορίνη, αλλά με απαράμιλλη γοητεία – ένας κυκλαδίτικος παράδεισος που συνδυάζει το παραδοσιακό με το κοσμοπολίτικο

Νάξος – Απόλλων: Συνάντηση διοίκησης και αθλητριών στο ΔΑΚ με Γιάννη Βρούτση (video – photos)

Επίσκεψη του Υπουργού Γιάννη Βρούτση στον Πρωταθλητή Αιγαίου Απόλλων Νάξου (pics-video)

Σίφνος: Παραδοσιακό Πάσχα με κατάνυξη και αυθεντικότητα

Η παραδοσιακή φιλοξενία των Σιφνιών και η μοναδική ομορφιά του τοπίου καθιστούν τη Σίφνο ιδανικό προορισμό για όσους αναζητούν κάτι παραπάνω από μια απλή εξόρμηση.

Ελλάδα: Τα έθιμα του Πάσχα σε κάθε γωνιά της χώρας (videos)

Το σταθερό σε όλη την Ελλάδα τελετουργικό, συμπληρώνεται με πολλά ιδιαίτερα έθιμα σε κάθε γωνιά της χώρας

Στην λειτουργία της πρώτης Ανάστασης στην Τήνο ο Πρωθυπουργός

Χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε την ακολουθία και περιφορά του Επιταφίου επίσης στο νησί

Καμπανάκι για τους κινδύνους από τη χρήση βεγγαλικών και φωτοβολίδων. Ας επιλέξουμε το φως και όχι τη φλόγα

Η χρήση φωτοβολίδων και βεγγαλικών αποτελεί πολλαπλή απειλή. Η πρόληψη και η συνειδητή αποφυγή χρήσης τους είναι ευθύνη όλων μας.

Μεξικό: Νέος «μνηστήρας» για τον Γιώργο Γιακουμάκη 

Ο Έλληνας φορ δεν διάγει την καλύτερή του περίοδο στο Μεξικό – Ξανά στο προσκήνιο MLS ομάδες

Νάξος – Γ. Βρούτσης: πρωινός καφές με τους Μανωλά – Σιόβα

Ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης βρίσκεται στη Νάξο και απολαμβάνει τον πρωινό του καφέ με τους Κώστα Μανωλά και Δημήτρη Σιόβα

Άγιο Φως: H Τελετή Αφής στα Ιεροσόλυμα (video)

Το Άγιο Φως, θα μεταφερθεί με προγραμματισμένες, αλλά και έκτακτες, ειδικές πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air σε 8 προορισμούς της ελληνικής επικράτειας.

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Νάξος – Πανναξιακό τουρνουά Τάβλι: Παν. Σορώκος ή Κοντόπουλος ο νέος πρωταθλητής;

Ο μεγάλος τελικός του 11ου Πανναξιακού Τουρνουά Τάβλι ξεκινάει: Παναγιώτης Σορώκος ή Πέτρος Κοντόπουλος ο μεγάλος νικητής; Η πορεία έως την κατάκτηση του τροπαίου

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Fast Ferries – Νάξος: Ξεκίνησαν οι προσεγγίσεις του “Andros” δύο φορές την εβδομάδα

Ξεκίνησε τις προσεγγίσεις του στην Νάξο το FAST FERRIES ANDROS - Μέχρι πότε θα έρχεται στη Νάξο, ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

Νάξος: Οι Γερμανοί απολαμβάνουν την φιλοξενία και την ομορφιά του νησιού μας (video)

Ύμνοι της γερμανικής τηλεόρασης για το «ονειρεμένο» Πάσχα στη Νάξο (video) - Τι λέει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κατσαράς