Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Κι έχουμε σχέδιο πρωτοβουλίας για την προβολή της Περιφέρειας

ΠΝΑΙ: Κι έχουμε σχέδιο πρωτοβουλίας για την προβολή της Περιφέρειας

|

Δυναμικό και ευέλικτο, το σχέδιο προβολής με αρχικό προϋπολογισμό 800.000 ευρώ, από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου – Οι βασικοί άξονες

 

Με την πεποίθηση ότι ως πρωταγωνίστρια του Ελληνικού τουρισμού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου οφείλει να είναι παρούσα διεθνώς, ακόμα και σε αυτό το πολύ πρώιμο στάδιο, ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος συγκάλεσε τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των φορέων που απαρτίζουν την Πρωτοβουλία Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό σε τηλεδιάσκεψη, με θέμα την διαμόρφωση και παρουσίαση του σχεδιασμού της διαφημιστικής καμπάνιας και των προωθητικών ενεργειών, ο οποίος έχει ήδη ολοκληρωθεί σε ένα μεγάλο μέρος, με αρχικό προϋπολογισμό 800.000 ευρώ, από ίδιους πόρους της Περιφέρειας.

Στη συνάντηση διαπιστώθηκε ο υψηλός βαθμός ετοιμότητας της Πρωτοβουλίας, αφού μόλις η τάση της ζήτησης δείξει τα πρώτα ενθαρρυντικά σημάδια, βρίσκεται σε θέση να ενεργοποιήσει άμεσα το σχέδιο προβολής. Ήδη, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου, ξεκίνησε η ψηφιακή προβολή του Νοτίου Αιγαίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, λίγες ώρες μάλιστα μετά τις ανακοινώσεις του Βρετανού Πρωθυπουργού, Boris Johnson, αποδεικνύοντας τα εξαιρετικά αντανακλαστικά του σχεδίου.

Πιο συγκεκριμένα, η φετινή στρατηγική, ως προς την επιλογή των μέσων και των δράσεων προώθησης, στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες:

1. Σύγχρονη προσέγγιση: Επιλογή σύγχρονων εργαλείων που παρέχουν αφενός τη δυνατότητα στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει, αφετέρου έχουν μετρήσιμη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

2. Συνέργειες με συνεργάτες – μέλη του δικτύου διανομής της Περιφέρειας, είτε αυτοί είναι tour operators είτε online travel agents ή ακόμη και πλατφόρμες metasearch.

3. Πλουραλισμός: Διαμορφώνεται μια πολύ μεγάλη ποικιλία μέσων και δράσεων, ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη και πολύπλευρη κάλυψη των κοινών-στόχων.

Ως προς το είδος των Μέσων, η καμπάνια κινείται σε 6 άξονες:

1. Διαφήμιση ή και συνδιαφήμιση με Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες, οι οποίοι είναι market leaders σε σημαντικές γεωγραφικές αγορές-στόχους για τους προορισμούς.  Εκεί χρησιμοποιείται ένα τεράστιο εύρος δράσεων κατά κύριο λόγο online: Display advertising, social media advertising, B2C και Β2Β email campaigns, B2B contests, retail advertising, VOD campaigns, Google ads, programmatic, αλλά και κάποιες offline ενέργειες

2. Προγραμματική διαφήμιση στις 12 σημαντικές γεωγραφικές αγορές-στόχους που προαναφέρθηκαν, μέσω της οποίας προσεγγίζονται κοινά που ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά.

3. Διαφημιστικές καμπάνιες σε Online Travel Agents

4. Διαφημιστικές καμπάνιες σε Consumer Review Websites

5. Προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση σε πολύ σημαντική γεωγραφική αγορά – στόχο

6. Native advertising σε ιστοσελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου.

Κατά την σύσκεψη, έγινε ακόμα γνωστό ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ανανεώνει τη συνεργασία της με την Horwath HTL, κορυφαία εταιρία παροχής συμβουλών σε θέματα τουρισμού και φιλοξενίας, με 50 γραφεία σε όλο τον κόσμο, η οποία μεταξύ άλλων θα λειτουργήσει για την Πρωτοβουλία ένα Παρατηρητήριο διεθνών και εθνικών εξελίξεων, σχετικά με τις πολιτικές αποφάσεις και τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά ανά χώρα, καθώς το διεθνές περιβάλλον παραμένει σε μεγάλο βαθμό ακόμα αβέβαιο. Με βάση τα στοιχεία του παρατηρητηρίου, θα αναπροσαρμόζεται και η στόχευση της διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία είναι σχεδιασμένη, ώστε να επιτρέπει τη μέγιστη ευελιξία, μέσα από μια δυναμική διαδικασία.

Επίσης, οι εκπρόσωποι των φορέων καλωσόρισαν και πάλι τη Johanna Strand, που ήρθε στη Ρόδο, από τη Σουηδία, όπου είναι η μόνιμη κατοικία της, για να συμμετέχει, με την πολυετή εμπειρία και εξειδίκευσή της στα θέματα του Τουρισμού, και το 2021 στην Πρωτοβουλία ως η εκπρόσωπος του προορισμού διεθνώς, σε ΜΜΕ, tour operators, φορείς και οργανισμούς του Τουρισμού, μετά και την περσινή, κατά κοινή ομολογία, αποτελεσματική και επιτυχημένη της θητεία.

Τέλος, κατά την σύσκεψη, ο Περιφερειάρχης διαβεβαίωσε τα μέλη της Πρωτοβουλίας ότι «ακόμα και σήμερα, σε αυτό το πρώιμο στάδιο, δίνουμε το παρόν. Ήδη αυτή τη στιγμή που μιλάμε, προορισμοί του Νότιου Αιγαίου έχουν προβολή στους πιο δυνατούς παίκτες μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα για το Ηνωμένο Βασίλειο. Κρατάμε ζεστές τις μηχανές μας. Όταν σημάνει το κουδούνι της εκκίνησης, θα φύγουμε πρώτοι, όπως ακριβώς έγινε και το 2020. Για να κερδίσουμε, όπως πέρυσι, το στοίχημα και της νέας τουριστικής περιόδου».

Κατά την σύσκεψη, μέσω τηλεδιάσκεψης, στην οποία, εκτός από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο και τον Δήμαρχο Ρόδου, Αντώνη Καμπουράκη, συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου και Γενικός Γραμματέας της ΕΣΕΕ, Νίκος Μπόνης, ο Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ρόδου, Παναγιώτης Εγγλέζος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, Χρήστος Μιχαλάκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Μανώλης Μαρκόπουλος, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος και οι αιρετοί, Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Λεονταρίτης, Αντιδήμαρχος Τουρισμού Ρόδου, Κώστας Ταρασλιάς, Πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ και Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Ρόδου, Αλέξης Κολιάδης και εντεταλμένος σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, Κώστας Χρυσοχοΐδης, καταρτίστηκε το σχέδιο προβολής για την τουριστική περίοδο του 2021.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νότιο Αιγαίο: Πρωταθλητής Ευρώπης στον τουριστικό κορεσμό για το 2023

Με 117 διανυκτερεύσεις ανά κάτοικο, η περιοχή των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων καταγράφει τη μεγαλύτερη τουριστική πυκνότητα στην Ευρώπη – Ανάμεσα στους πιο κορεσμένους προορισμούς και η Κρήτη

Η Σαντορίνη «κατακτά» τη Γαλλία μέσα από τις σελίδες του Désirs de Voyages

Στο εξώφυλλο του γαλλικού περιοδικού πολυτελούς τουρισμού η Σαντορίνη – Ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα στην αύρα, τη γαστρονομία και το ηφαιστειακό τοπίο του νησιού

Η Ένωση Ξενοδόχων Νάξου στηρίζει την παραμονή των Κούρων του Φλεριού στο φυσικό τους περιβάλλον

Κατηγορηματικά αντίθετη στη μεταφορά των Κούρων στην υπό κατασκευή «Νησίδα Μουσείων» η Ένωση Ξενοδόχων – Επιστολή συμπαράστασης στον Σύλλογο Μελάνων λίγο πριν το κρίσιμο Δημοτικό Συμβούλιο

Golden Plates 2025: Ο chef Νίκος Δημητροκάλης και το Dal Professore σε Νάξο και Αττική έκλεψαν τη παράσταση

Με φόντο τη θάλασσα και πρώτη ύλη την αυθεντικότητα, οι Κυκλάδες σάρωσαν στα φετινά βραβεία γαστρονομίας Golden Plates, αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις που επιβεβαιώνουν το διεθνές γευστικό αποτύπωμά τους.

Κορυφαίες τάσεις στον σχεδιασμό κουλοχέρηδων το 2025 στο Casino VegasHero

Η αφήγηση, ο οπτικός σχεδιασμός και η ηχητική εμπειρία επανακαθορίζουν την ψυχαγωγία στα διαδικτυακά καζίνο – Η πρωτοπορία του VegasHero το 2025.

Στην Πλάκα ξανά: 7η αυτοψία και 32η συνέλευση πολιτών για τη σωτηρία των παραλιών της Νάξου

Οι ενεργοί πολίτες της Νάξου επιστρέφουν στην Πλάκα την Παρασκευή 11 Ιουλίου, για μια ακόμη αυτοψία και την 32η συνέλευσή τους, εν μέσω καταγγελιών για ανεξέλεγκτες καταπατήσεις, περιβαλλοντική υποβάθμιση και αδράνεια των αρχών.

Μητρόπολη Παροναξίας: Υποδοχή Τιμίου Λειψάνου της Οσίας Γαβριηλίας στην Νάξο

Την Κυριακή 13 Ιουλίου 2025 θα πραγματοποιηθεί με ευλάβεια η επίσημη υποδοχή αποτμήματος του λειψάνου της Οσίας Γαβριηλίας της Κωνσταντινουπολίτισσας στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Νικοδήμου.

Αιμοδοσία Ιουλίου στη Νάξο: Όταν η προσφορά γίνεται ζωή (πρόγραμμα)

Ο Σύλλογος «Εθελοντική Αιμοδοσία Νάξου» καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν στη νέα σειρά αιμοδοσιών, δίνοντας το πιο πολύτιμο δώρο — το αίμα τους.

Σύρος: Εκπαιδευτική δράση για παιδιά στο Ενυδρείο Κινίου

Γνωριμία με το θαλάσσιο περιβάλλον του νησιού μέσα από ξενάγηση και βιωματική εμπειρία – Εκδηλώσεις στις 23 και 30 Ιουλίου με ελεύθερη είσοδο

Γαλλικό αφιέρωμα – ύμνος στο ελληνικό καλοκαίρι. Το GEO «ταξιδεύει» στο Αιγαίο

Σειρά δημοσιευμάτων σε έντυπη και ψηφιακή μορφή αναδεικνύει τη φυσική ομορφιά, την αυθεντικότητα και τη γαστρονομία των Κυκλάδων και του Βορείου Αιγαίου

Τζεφ Μπέζος: After wedding party στη Νάξο με την Λόρεν Σάντσεζ, η «έξυπνη» αγάπη του για το νησί

Μετά τον χλιδάτο γάμο των 48 εκατομμυρίων στη Βενετία, ο ιδρυτής της Amazon και η εκρηκτική σύζυγός του επιλέγουν τη Νάξο για το after wedding ταξίδι τους, επιβεβαιώνοντας την ιδιαίτερη σχέση του δισεκατομμυριούχου με το νησί και τα φιλόδοξα σχέδιά του για το «smart island» των Κυκλάδων.

Aperto – Cucina Italiana: Η αυθεντική ιταλική εμπειρία ήρθε στη Νάξο με την υπογραφή του κορυφαίου pizzaiolo Νίκου Σωτηρόπουλου

Ένα νέο γαστρονομικό σημείο στην καρδιά της Νάξου που ενώνει την ιταλική φινέτσα με τη δημιουργικότητα του Έλληνα pizzaiolo που διακρίθηκε δύο φορές ως ο καλύτερος της χώρας και στους 50 κορυφαίους της Ευρώπης.

Κατ’ Οίκον Νοσηλευτική Φροντίδα στη Νάξο από τη Φραντζέσκα Λαγογιάννη

Με επιστημονική γνώση, σεβασμό και ολιστική προσέγγιση, η Φραντζέσκα Λαγογιάννη προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες νοσηλείας στο σπίτι, σε όλη τη Νάξο.

Νάξος – Κατερίνα Καινούργιου: Ρομαντικό ηλιοβασίλεμα και η ξακουστή πατάτα στο τραπέζι της

Η παρουσιάστρια περνά τις διακοπές της στο νησί των Κυκλάδων με τον Παναγιώτη Κουτσουμπή, απολαμβάνοντας τα τοπικά εδέσματα, τη γαλήνη του τοπίου και τις συγκινήσεις μετά το φινάλε της σεζόν.

Νάξος: Αλλαγές στην κυκλοφορία σε Χώρα, Αγία Άννα, Άγιο Προκόπη και Πλάκα, “εμφάνιση” του e-naxios

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ανακοινώνει τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την τουριστική περίοδο – Δωρεάν στάθμευση και έλεγχος τροφοδοσίας στα παραλιακά μέτωπα

Εκρηκτική αύξηση επιβατών στο λιμάνι Νάξου τον Ιούνιο (πίνακας)

Οι αριθμοί αυξάνονται, οι υποδομές όμως όχι. Η Νάξος «ασφυκτιά» και χρειάζεται λύση τώρα.

Αποκαλύφθηκε σκάνδαλο 40 εκατ. ευρώ στο μεταφορικό ισοδύναμο, έγκαιρη παρέμβαση Παππά έσωσε το Δημόσιο

Χάρη σε διοικητικούς ελέγχους και αποφασιστικές κινήσεις, απετράπη καταβολή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε ύποπτες αιτήσεις επιχειρήσεων – Η συντριπτική πλειονότητα από την Κρήτη

Blackout στη Χώρα Νάξου τα πρώτα λεπτά της Κυριακής, αντιδράσεις επιχειρηματιών

Στο σκοτάδι για μισή ώρα το κέντρο της τουριστικής ζωής – Αυξάνονται τα παράπονα επαγγελματιών

Γιάννης Πάριος: Το θαλασσινό του ταξίδι με 16 τραγούδια-ανάσα Ελλάδας και καρδιάς (video)

Ο αγαπημένος ερμηνευτής παρουσίασε το νέο του άλμπουμ «Τα Θαλασσινά του Πάριου» με ένα αξέχαστο νησιώτικο γλέντι στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, με αναφορές στον πατέρα του, την καταγωγή του και τις ρίζες της μουσικής του πορείας.

Σέριφος: 87χρονη ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της από την παραλία Συκαμιά

Η άτυχη γυναίκα διακομίστηκε στο Πολυδύναμο Ιατρείο του νησιού, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της – Προανάκριση από το Λιμεναρχείο