Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Δράσεις σε επίπεδο τουρισμού ενόψει 2021 με βάση τα νέα δεδομένα

ΠΝΑΙ: Δράσεις σε επίπεδο τουρισμού ενόψει 2021 με βάση τα νέα δεδομένα

|

Στις νέες συνθήκες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, απαντά το πλάνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το 2021 –  Στόχος του νέου πλέγματος δράσεων είναι, το Νότιο Αιγαίο ως πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού επί  τέσσερα συνεχή χρόνια, να  ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της τουριστικής αγοράς, στη μετά covid – 19 εποχή, παραμένοντας στην κορυφή

Στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία από την πανδημία covid – 19, η οποία έχει φέρει αλλαγές στις συνήθειες και στα κριτήρια επιλογής του προορισμού των εν δυνάμει ταξιδιωτών, είναι προσαρμοσμένο το νέο πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για το 2021, το οποίο παρουσιάστηκε και εγκρίθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Μεταξύ των στόχων του νέου πλάνου που παρουσίασαν  οι  Κώστας Χρυσοχοΐδης και Γιάννης  Μαργαρίτης, Εντεταλμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Τουριστικής Ανάπτυξης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων αντίστοιχα,  είναι, το Νότιο Αιγαίο ως πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού επί  τέσσερα συνεχή χρόνια, να  ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες και τάσεις της τουριστικής αγοράς, παραμένοντας στην κορυφή, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός ελκυστικού και ασφαλούς προορισμού, στην μετά covid – 19 εποχή. Αυτό θα επιτευχθεί με σύγχρονα εργαλεία και με στόχο μεταξύ των άλλων,  την υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού εμπειρίας, που κερδίζει διαρκώς έδαφος στις νέες συνθήκες, τη βελτίωση της επισκεψιμότητας τους μήνες Απρίλιο, Οκτώβριο και Νοέμβριο, καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας της πληροφόρησης των εν δυνάμει επισκεπτών, όσον αφορά τον προορισμό.

Παράλληλα, στη χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, έγινε η μέχρι στιγμής αποτύπωση των αποτελεσμάτων της on line καμπάνιας της Περιφέρειας για το ιδιαίτερο καλοκαίρι του 2020, η πρώτη φάση της οποίας έχει ολοκληρωθεί ενώ η δεύτερη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Όπως τονίστηκε, το 2020 ήταν μια χρονιά προκλήσεων και πρωτοφανών εξελίξεων στη παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού. Ήταν αναπόφευκτο,  η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το ΑΕΠ της οποίας προέρχεται κατά 97,1% από την τουριστική δραστηριότητα να βρεθεί αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις και με ένα διεθνές περιβάλλον που το κυριότερο χαρακτηριστικό του ήταν η αβεβαιότητα και ευμεταβλητότητα των δεδομένων.

Η Περιφέρεια,  ανταποκρινόμενη στις ανωτέρω συνθήκες καθώς και στην ανάγκη στήριξης της οικονομικής δραστηριότητας στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα προέβη σε ένα πρωτοποριακό για τα δεδομένα του ελληνικού δημόσιου τομέα προγράμματος προβολής βασισμένη σε σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, προχωρώντας  σε στοχευμένες ενέργειες

H στρατηγική online προώθησης και το αντίστοιχο σχέδιο μέσων είχε τρία σημαντικά χαρακτηριστικά:

1.  Προσδιορίστηκαν με σαφήνεια το profile των δυνητικών επισκεπτών, όχι μόνο με δημογραφικά, αλλά κυρίως με συμπεριφορικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, ειδικά σε σχέση με το πως ο Covid-19 επηρέασε την ταξιδιωτική συμπεριφορά, γεγονός που επέτρεψε στην καλύτερη στόχευση της καμπάνιας.

2.  Ο δυναμικός χαρακτήρας του σχεδίου μέσων επέτρεψε στην ΠΝΑ να είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα στις τρέχουσες συνθήκες αφού ένα στατικό και προαποφασισμένο πλάνο προβολής υπό τις υπάρχουσες συνθήκες και τις ραγδαίες εξελίξεις θα ήταν καταδικασμένο να είναι παρωχημένο με τελικό αποτέλεσμα την αλόγιστη δαπάνη κρατικών πόρων.

3.  Η επιλογή των μέσων στα οποία έτρεξε η online καμπάνια έγινε μέσα από πλατφόρμες οι οποίες υποστηρίζουν αυτοματοποιημένη διοχέτευση διαφημιστικών μηνυμάτων (programmatic advertising) ανάλογα με τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών. Με τον τρόπο αυτό εξειδικεύτηκε στο μέγιστο βαθμό το ποιος και πού βλέπει την διαφήμιση με αποτέλεσμα την βέλτιστη απόδοση των κρατικών πόρων.

Η πρώτη φάση της online καμπάνιας έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ η δεύτερη φάση βρίσκεται σε εξέλιξη. Με βάση τις εκθέσεις αποτελεσμάτων που μας παρέχουν οι πλατφόρμες μέσω των οποίων διενεργήθηκε η καμπάνια, τα banners και το video των Aegean Islands κατά τη διάρκεια της α΄ φάσης είδαν 7.789.000 άτομα. Από την β’ φάση που βρίσκεται σε εξέλιξη, μόνο οι διαφημίσεις σε μορφή native άρθρων έχουν εμφανισθεί σε περίπου 50.949.000 χρήστες μέχρι σήμερα.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε  στην απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου να συμμετάσχει στη δημιουργία, τη συγχρηματοδότηση και το συντονισμό της Πρωτοβουλίας Φορέων Τουρισμού στην οποία συμμετέχουν εκτός της ΠΝΑ, ο Δήμος Ρόδου το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ρόδου, το Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου και το Εργατικό Κέντρο Ρόδου.

Η Πρωτοβουλία μέσα από τεχνοκρατικές και συστηματικές παρεμβάσεις έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ενιαία και αξιόπιστη φωνή του προορισμού  προς τα τοπικά, εθνικά και διεθνή ΜΜΕ, αξιοποίησε επικοινωνιακά και μεγιστοποίησε τα θετικά αποτελέσματα του τουρισμού στα νησιά μας εν μέσω μιας εξαιρετικά δύσκολης περιόδου, αλλά και έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην διαχείριση της σχετικής με τον Covid-19 επικοινωνίας προς τα σχετικά με την τουριστική βιομηχανία κοινά.  

Οι στόχοι  και τα εργαλεία υλοποίησης προγράμματος προβολής για το 2021

Όσον αφορά το πλάνο τουριστικής προβολής για το 2021, η  Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως ενιαίος τουριστικός προορισμός συνεχώς επενδύει στην υλοποίηση των παρακάτω στόχων:

@ Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού τομέα της Περιφέρειας.

@ Στην υποστήριξη και αναβάθμιση του τουρισμού εμπειρίας (γαστρονομικός, πολιτιστικός, αθλητικός, θαλάσσιος/ναυτικός κ.ά.) της Περιφέρειας.

@ Στην ανάδειξη και διάδοση του ιδιαίτερου χαρακτήρα των νησιών της Περιφέρειας, των παραδοσιακών προϊόντων, του πολιτιστικού και φυσικού τους πλούτου.

@ Στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

@ Στην αύξηση της μέσης κατά κεφαλήν ταξιδιωτικής δαπάνης και της μέσης διάρκειας παραμονής.

@ Στη βελτίωση της επισκεψιμότητας τους μήνες Απρίλιο, Οκτώβριο και Νοέμβριο.

@  Στη βελτίωση της ποιότητας πληροφόρησης όσον αφορά τον προορισμό των εν δυνάμει επισκεπτών.

Οι δράσεις με τις οποίες θα υλοποιηθούν οι παραπάνω στόχοι είναι:

  • Παραγωγή διαφημιστικών videos της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
  • Δημιουργία τράπεζας φωτογραφικού υλικού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
  • Δομική & λειτουργική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας https://aegeanislands.gr/
  • Περαιτέρω σχεδιασμός και ανάπτυξη του Blog της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου https://likenoother.aegeanislands.gr/
  • Διαχείριση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας https://aegeanislands.gr/ καθώς και του Blog https://likenoother.aegeanislands.gr/
  • Δημιουργική απεικόνιση (digital posters), creative brand και story telling
  • Επικαιροποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου καθώς και δημιουργία και διαχείριση του περιεχομένου τους
  • Επανασχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου δημοσιότητας (digital media plan)
  • Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε Εθνικής και Τοπικής εμβέλειας ΜΜΕ
  • Πλάνο προβολής και δημοσιότητας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε Διεθνούς εμβέλειας ΜΜΕ
  • Στοχευμένες Διαφημιστικές καταχωρήσεις
  • Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης & προφίλ τουριστών
  • Ενέργειες Προώθησης B2B
  • Συμμετοχή σε Διεθνείς Εκθέσεις, Road Shows και Workshops
  • Φιλοξενίες
  • Συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες και tour operators
  • Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
  • Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις , αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις

Το Γραφείο Τύπου


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κυκλάδες: Επενδύσεις – ενισχύσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες Νάξου και Ανδρου

Ενισχύσεις για 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Νάξο, Άνδρο, Χανιά και Ηγουμενίτσα

Νάξος: Ο Πολιτιστικός και Περιβαλλοντικός Σύλλογος Γυναικών κόβει (26/01) τη πίτα του

Πότε και που κόβει τη πρωτοχρονιάτικη πίτα του ο Πολιτιστικός και Περιβάλολοντικός Σύλλογος Γυναικών

Taste Atlas: Στη κορυφή του κόσμου οι ελληνικές πατάτες, 4η αυτή της Νάξου

Οι καλύτερες πατάτες στον κόσμο είναι ελληνικές - 1η αυτή του Νευροκοπίου και 4η αυτή της Νάξου

Αθήνα – Hill Athens: Γεύμα ή ποτό με θέμα την Ακρόπολη

Hill Athens: Γαστρονομικός «λόφος» με θέα στην Ακρόπολη - Οι άνθρωποι πίσω από την επιτυχία του Hill Athens στο Θησείο

Νάξος – Σύλλογος Απολλωνιατών: Κοπή πίτας και τιμή στον Αντώνη Χωριανόπουλο (video)

Έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα ο Σύλλογος Απολλωνιατών Νάξου - Ποιοι έδωσαν το παρών και η τιμή στον εκλιπόντα Αντώνη Χωριανόπουλο (βίντεο φωτογραφίες)

Κατάθεση – Τροπολογίας για μοτοσικλετιστές: Δεν φοράς κράνος, δεν βάζεις βενζίνη

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, προανήγγειλε τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή και η οποία θα προβλέπει την απαγόρευση χορήγησης καυσίμων σε οδηγούς μοτοσικλέτας που δεν φορούν κράνος

Νάξος – 1ο Γυμνάσιο: “Ζήσε με αγάπη” και συναυλία (31/01) με τον Ησαϊα Ματιάμπα

Πότε, που και γιατί θα δούμε τον Ησαϊα Ματιάμπα στη Νάξο

Oscars 2025: Η «Emilia Pérez» έρχεται και σπάει κάθε ρεκόρ με 13 υποψηφιότητες (όλες οι υποψηφιότητες)

Η αντίστροφη μέτρηση για την 97η τελετή απονομής των βραβείων Οσκαρ ξεκίνησε και επίσημα - Αναλυτικά οι υποψηφιότητες

Πάρος – Αντίπαρος: Τι λέει ο Σύλλογος Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων για το χρυσό συμβόλαιο των 75 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων Πάρου - Αντιπάρου με επίκεντρο την αγοραπωλησία ακινήτου 115.6 m2 έναντι 75 εκατ. ευρώ στις Λεύκες Πάρου - Τα ερωτήματα που θέτει

Mtc Group – Κυκλάδες: “Μάχη” Πάρου και Νάξου για ξενοδοχειακές κλίνες και αφίξεις μέσω αεροδρομίου (πίνακας)

Πώς διαμορφώνεται η σεζόν στα βασικά νησιά των Κυκλάδων - οι κλίνες ανά προορισμό και η κίνηση μέσω αεροδρομίων (πίνακας)

Πάρος: Σοκ προκαλεί η αγορά οικοπέδου 115,6 τ.μ. έναντι 75 εκατ. ευρώ (!!!)

Τρομερό... στην Πάρο οικόπεδο 115,6 τ.μ. έπιασε τιμή 75 εκατ. ευρώ! - Η συμφωνία στο μικροσκόπιο της ΑΑΔΕ

Ελληνικά Λιμάνια: Επενδύσεις σε Αμοργό, Σίκινο, Φολέγανδρο, απουσιάζει η Νάξος

Το σχέδιο για τις επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια - Τι προβλέπεται για τις Κυκλάδες

Ανδρος: Στα .. σκαριά ένα ακόμη 5αστερο ξενοδοχείο

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Άνδρο - Σε ποια περιοχή

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ερχονται αλλαγές και δη τον προσεχή Μάιο

Έρχονται αλλαγές στο Μεταφορικό Ισοδύναμο. Κατατίθεται νομοσχέδιο τον Μάιο

Νάξος: Πωλείται επικερδής γνωστή επιχείρηση

Πωλητήριο σε γνωστή επικερδής επιχείρηση - δείτε ποια είναι και τι ζητούν οι ιδιοκτήτες

Νάξος: Η καταγγελία για μη εξυπηρέτηση ασθενούς από το υγειονομικό σκάφος του Λιμενικού και η επίσημη απάντηση

Καταγγελία ότι δεν εξυπηρετήθηκε περιστατικό ασθενούς τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων - Τι απαντάει το Λιμενικό σε επιστολή του

Νάξος – Απείρανθος: Ερχεται η 1η βραδιά ΠεριΠοίησης για το 2025

Πότε και που θα γίνουμε μύστες της 1ης βραδιάς ΠεριΠοίησης για το 2025 στην Απείρανθο

Νάξος – Αρχαίος μόλος: Ανάγκη για σωστή ενημέρωση μέσω πινακίδας

Ο μοναχικός αρχαϊκός μόλος στο λιμάνι της Νάξου - Η πρόταση από τον Γιώργο Καρνέζη

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Τρίωρη διακοπή ρεύματος το πρωί του Σαββάτου (25/01)

ΔΕΔΔΗΕ: Πότε και που και πόση διάρκεια θα έχει η νέα προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος στη πόλη της Νάξου

Αποκλειστικό: Ο ΣΚΑΙ μετέτρεψε το λιμάνι της Νάξου σε αεροδρόμιο (video)

Απίστευτο... Ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ρεπορτάζ από νερά που μπάζει το αεροδρόμιο της Νάξου με φωτογραφίες από το λιμάνι και μάλιστα άσκησε και κριτική (video)