Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Δράσεις προώθησης που φέρνουν χαμόγελα

ΠΝΑΙ: Δράσεις προώθησης που φέρνουν χαμόγελα

|

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα των στοχευμένων δράσεων προβολής των νησιών της Περιφέρειας – Κάλυψη σε δεκάδες κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και με αναγνωστικό κοινό άνω των 25 εκατομμυρίων 

Στο πλαίσιο του τριετούς ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού και της συνεργασίας με τη Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεχίζει να υλοποιεί ενέργειες δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής για την προώθηση προορισμών της, με μεγάλης έκτασης αφιερώματα σε κορυφαία Μέσα του εξωτερικού και ένα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα. Για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά Mέσα,από καίριες ευρωπαϊκές αγορές όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τον Ιούλιο πάνω από 10 προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, και αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.

Δημοσιεύματα

Με παρουσία δημοσιευμάτων, που μόνο για το μήνα Αύγουστο ξεπέρασαν τα 15, σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με μηνιαία κυκλοφορία 2.225.750 και 26.914.000 μοναδικούς επισκέπτες αντίστοιχα και σε blog sυψηλής αναγνωσιμότητας, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα της ύλης τους. Ταυτόχρονα, τα socialmedia κατακλύζονται από εικόνες διεθνών travelbloggers και διασημοτήτων, με συνολικό reachσε Facebook, Twitter, Instagram, YouTubeκαι Snapchat πάνω από 2.300.000, οι οποίοι επισκέπτονται τους προορισμούς Νοτίου Αιγαίου και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με εκατομμύρια χρήστες. Παραδειγμα το Conde Nast Traveller,UK και το Vanity Fair.it αποκαλούν την Πάτμο και την Κάρπαθο «επίγειο παράδεισο» και «ησυχαστήριο με μεσογειακό αέρα», αντίστοιχα, ενώ το άρθρο της αυστριακής εφημερίδας KURIER, αποκαλύπτει την ξεχωριστή εμπειρία του island-hopping και το παρουσιάζει ως την ιδανική μορφή διακοπών. Παράλληλα διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χτύπησε …κόκκινο

Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών “Blogtrotters” της Marketing Greece και το εργαλείο μέτρησης “The Blog trotters Sensometer”, που μετρά τα social media page impressions των digital influencersκαι που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου. Οι INTHEFROW, MATIAMU, MISSEVERYWHERE,CHLOE, EMILYLUXTONTRAVELS είναι μερικοί από τους bloggers που αποκάλυψαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα socialmedia αλλά και από τα blogs/vlogs τους, τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου.

Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της. Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, “MyViewofGreece”, τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.

Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςτου DiscoverGreece,onlineδιαγωνισμοί και αναρτήσεις με πλούσιο περιεχόμενο σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.

Παπαβασιλείου: «Μπήκαμε στην Ψηφιακή εποχή»

Για τα αποτελέσματα της στρατηγικής φιλοξενίας δημοσιογραφικών αποστολών και bloggers σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλουν συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πέρασε στην ψηφιακή εποχή και εφαρμόζει καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας.

‘Ήδη τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος είναι εντυπωσιακά. Πλήθος δημοσιευμάτων σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ μόνο την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου προέβαλλαν τα νησιά μας σε ένα κοινό που ξεπερνά τα 26 εκατομμύρια!

Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια στρατηγική, καθώς μία σειρά από σημαντικές αποστολές διοργανώνονται τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με έμφαση στα μεγαλύτερα νησιά, τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν το concept του “Island Break” για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου”.

Δελτίο Τύπου Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Σαντορίνη: Στρώμα ηφαιστειακής τέφρας πάχους 200 μέτρων ανακαλύφθηκε στον βυθό – Προέρχεται από την Κω!

Διεθνής αποστολή με ελληνική συμμετοχή έφερε στο φως μια άγνωστη πτυχή της προϊστορίας του Αιγαίου, αποκαλύπτοντας τις αθέατες συνέπειες μιας κολοσσιαίας έκρηξης.

Ρόσα Ροϊσινμπλίτ: Πέθανε η «γιαγιά της Πλατείας Μαΐου» που δεν σταμάτησε ποτέ να αγωνίζεται

Η εμβληματική μορφή των «Γιαγιάδων της Πλατείας Μαΐου» αφιέρωσε τη ζωή της στην αποκάλυψη της αλήθειας για τους «εξαφανισμένους» και τα παιδιά τους.

Κέα 2025: Έρχεται το 2ο Τουρνουά Μπάσκετ 3×3

Τουρνουά 3×3 στην Κορησσία, 13–14 Σεπτεμβρίου, έναρξη 17:30 • Δηλώσεις συμμετοχής: 6979479851

Γ. Χατζημάρκος: «Καλορίζικη η μείωση φόρων – Καλορίζικος ο μειωμένος ΦΠΑ στα νησιά»

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, μόλις ένα 24ωρο μετά το εξιτήριο από το Νοσοκομείο, επανήλθε δυναμικά στη ΔΕΘ, στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας για την πορεία της οικονομίας.

Πανσέληνος – Το «ματωμένο φεγγάρι» της Κυριακής: Η ολική έκλειψη Σελήνης ορατή σήμερα και στην Ελλάδα

Σπάνιο φαινόμενο στον ουρανό της 7ης Σεπτεμβρίου – Γιατί η Σελήνη βάφεται κόκκινη και πότε κορυφώνεται η έκλειψη.

Πράσινος μετασχηματισμός στην ακτοπλοΐα με πάνω από 1 δισ. ευρώ, τι ισχύει στις άγονες γραμμές

Νέες ναυπηγήσεις, ενεργειακές αναβαθμίσεις και σταθερά δρομολόγια στις άγονες γραμμές αλλάζουν το τοπίο των θαλάσσιων μεταφορών.

Σαντορίνη – Santo Wines: Ο τρύγος του 2025 δεν είναι αριθμοί, είναι άνθρωποι

Μια δύσκολη χρονιά για τον αμπελώνα του νησιού, που δεν αποτυπώνεται σε τόνους αλλά στη δύναμη των παραγωγών να συνεχίσουν.

Νάξος – Κεραμωτή: Εφυγε από τη ζωή ο πρόεδρος της κοινότητας, Εμμανουήλ Φακίνος

Μεγάλη θλίψη στην τοπική κοινωνία για την ξαφνική απώλεια του Προέδρου της Κεραμωτής, που υπήρξε σύμβολο ανθρωπιάς και προσφοράς. - Σήμερα η εξόδιος ακολουθία

Ο Χρήστος Σβάρνας πρώτη μεταγραφή του Πανναξιακού ΑΟΚ

Ο 31χρονος power forward, με εμπειρία σε Προμηθέα, Ραφήνα και Πεύκη, ενισχύει τη ρακέτα της ομάδας της Νάξου για τη νέα σεζόν.

Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ, τι ανέφερε για τους νησιώτες

Από μηδενικό φόρο στους νέους έως 25 ετών και καταργήσεις ΕΝΦΙΑ στα χωριά, μέχρι μείωση ΦΠΑ 30% στα ακριτικά νησιά – Αναλυτικά οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Εκτακτο – Νάξος: Φωτιά στο ύψος του Τιμίου Σταυρού, στο δρόμος προς Γαλήνη

Φωτιά σε εξέλιξη στον επαρχιακό δρόμο Νάξου - Εγγαρών στο ύψος του Τιμίου Σταυρού

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος το πρωί της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου, δείτε τις περιοχές

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω τεχνικών εργασιών σε κεντρικές περιοχές της Χώρας Νάξου.

Blue Star Naxos: Φήμες για πώληση σε καναδική εταιρεία – Τι απαντά η Attica Group

Συζητήσεις στην ακτοπλοϊκή πιάτσα για τίμημα 36 εκατ. ευρώ – Η ιστορία του πλοίου που έγινε «σύμβολο» για τις Κυκλάδες

Νομική εκπροσώπηση για την «Αξιώτισσα» – Κ. Παπαδάκης: «Δεν θα περάσει ο εκφοβισμός και η συκοφαντία»

Ο γνωστός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπόθεση της ταβέρνας στη Νάξο που βρίσκεται στο επίκεντρο διεθνούς εκστρατείας συκοφαντιών και απειλών.

Η Παπαβασιλείου αλλάζει όψη: Έρχεται η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στη Νάξο

Μετά την «παύση» λόγω σεισμών, ξεκινούν τα έργα υπογείωσης καλωδίων και ανακατασκευής πεζοδρομίων – Προϋπολογισμός 2,15 εκατ. ευρώ.

ΑΜΠΕΛΙΦΕΣΤ 2025: Η Νάξος γιορτάζει με κρασί, μουσική και χορό στον αμπελώνα Τρανάμπελο

Δύο βραδιές (5 & 6 Σεπτεμβρίου) γεμάτες ρυθμούς, γεύσεις και φεγγαρόλουστες εμπειρίες στο πιο μεθυστικό φεστιβάλ του Αιγαίου.

Νάξος: Έντονες αντιδράσεις για την ακύρωση μίσθωσης ακινήτου και το μέλλον σχολικών μονάδων (video)

Συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο με αιχμές για «σπατάλη» 120.000 ευρώ, προτάσεις για τρεις νέες σχολικές μονάδες και διαφωνίες για το Δικαστικό Μέγαρο.

Νάξος: Διαδικτυακή επίθεση από Ισραηλινούς στη «Ταβέρνα Αξιώτισσα»

Μετά το επεισόδιο της 25ης Αυγούστου, το εστιατόριο δέχεται συντονισμένη επίθεση με fake reviews από το εξωτερικό, ενώ ο ιδιοκτήτης καταγγέλλει έλλειψη προστασίας από την Google.

Kεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο για το περιστατικό στη Νάξο «Σκηνές πογκρόμ του 19ου αιώνα»

Σκληρή ανακοίνωση του ΚΙΣ για τον αντισημιτισμό στην Ελλάδα – Κάνει λόγο για υπονόμευση της δημοκρατίας και καλεί σε μηδενική ανοχή στη ρητορική μίσους.

Σίφνος: Το νησί αποχαιρέτησε με δάκρυα και τραγούδια τον Λευτέρη Λουκατάρη (video)

Μια εξόδιος ακολουθία που έμοιαζε με γάμο – με λευκά ρούχα, βιολιά και λαούτα – για τον αρχηγό της Κ14 του Πανσιφναϊκού, που έφυγε πρόωρα.