Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Δράσεις προώθησης που φέρνουν χαμόγελα

ΠΝΑΙ: Δράσεις προώθησης που φέρνουν χαμόγελα

|

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα των στοχευμένων δράσεων προβολής των νησιών της Περιφέρειας – Κάλυψη σε δεκάδες κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και με αναγνωστικό κοινό άνω των 25 εκατομμυρίων 

Στο πλαίσιο του τριετούς ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού και της συνεργασίας με τη Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεχίζει να υλοποιεί ενέργειες δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής για την προώθηση προορισμών της, με μεγάλης έκτασης αφιερώματα σε κορυφαία Μέσα του εξωτερικού και ένα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα. Για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά Mέσα,από καίριες ευρωπαϊκές αγορές όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τον Ιούλιο πάνω από 10 προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, και αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.

Δημοσιεύματα

Με παρουσία δημοσιευμάτων, που μόνο για το μήνα Αύγουστο ξεπέρασαν τα 15, σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με μηνιαία κυκλοφορία 2.225.750 και 26.914.000 μοναδικούς επισκέπτες αντίστοιχα και σε blog sυψηλής αναγνωσιμότητας, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα της ύλης τους. Ταυτόχρονα, τα socialmedia κατακλύζονται από εικόνες διεθνών travelbloggers και διασημοτήτων, με συνολικό reachσε Facebook, Twitter, Instagram, YouTubeκαι Snapchat πάνω από 2.300.000, οι οποίοι επισκέπτονται τους προορισμούς Νοτίου Αιγαίου και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με εκατομμύρια χρήστες. Παραδειγμα το Conde Nast Traveller,UK και το Vanity Fair.it αποκαλούν την Πάτμο και την Κάρπαθο «επίγειο παράδεισο» και «ησυχαστήριο με μεσογειακό αέρα», αντίστοιχα, ενώ το άρθρο της αυστριακής εφημερίδας KURIER, αποκαλύπτει την ξεχωριστή εμπειρία του island-hopping και το παρουσιάζει ως την ιδανική μορφή διακοπών. Παράλληλα διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χτύπησε …κόκκινο

Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών “Blogtrotters” της Marketing Greece και το εργαλείο μέτρησης “The Blog trotters Sensometer”, που μετρά τα social media page impressions των digital influencersκαι που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου. Οι INTHEFROW, MATIAMU, MISSEVERYWHERE,CHLOE, EMILYLUXTONTRAVELS είναι μερικοί από τους bloggers που αποκάλυψαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα socialmedia αλλά και από τα blogs/vlogs τους, τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου.

Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της. Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, “MyViewofGreece”, τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.

Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςτου DiscoverGreece,onlineδιαγωνισμοί και αναρτήσεις με πλούσιο περιεχόμενο σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.

Παπαβασιλείου: «Μπήκαμε στην Ψηφιακή εποχή»

Για τα αποτελέσματα της στρατηγικής φιλοξενίας δημοσιογραφικών αποστολών και bloggers σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλουν συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πέρασε στην ψηφιακή εποχή και εφαρμόζει καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας.

‘Ήδη τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος είναι εντυπωσιακά. Πλήθος δημοσιευμάτων σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ μόνο την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου προέβαλλαν τα νησιά μας σε ένα κοινό που ξεπερνά τα 26 εκατομμύρια!

Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια στρατηγική, καθώς μία σειρά από σημαντικές αποστολές διοργανώνονται τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με έμφαση στα μεγαλύτερα νησιά, τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν το concept του “Island Break” για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου”.

Δελτίο Τύπου Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ψήνεται ή δεν ψήνεται τελικά; Τα πανηγύρια, οι ψησταριές και το… φανταστικό catering

Μια σούβλα δεν φέρνει την άνοιξη – αλλά ευτυχώς, ούτε και η κυβέρνηση την απαγόρευσε.

Τουρισμός: “ΚΙΜΩΛΟΣ, όπως εσύ, Μοναδική, Αυθεντική, Αληθινή”

ο Δήμος Κιμώλου απευθύνεται στους δυνητικούς επισκέπτες του εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου

Νίκος Λεβογιάννης: “Η ιστορία της Νάξου είναι ένα ερωτικό ταξίδι με το παρελθόν”

Ο Νίκος Λεβογιάννης και η αγάπη του για τη νεότερη ιστορία του νησιού μας και την κατάγραφή της.

Οικονομία: «Λευκό Μητρώο» και μπόνους συνέπειας – Νέα κίνητρα για συνεπείς φορολογούμενους

Το σχέδιο της κυβέρνησης για ψηφιακές επιβραβεύσεις, μειώσεις φόρων και προτεραιότητα στις επιστροφές για όσους πληρώνουν στην ώρα τους

Στοίχημα – Serie A: Οι “Βιόλα” αναζητούν το ξέσπασμα και … 2.55

Βενέτσια - Φιορεντίνα: «Ξεσπά» στη Βενετία και στο 2.55!

Νάξος για όλους: Ένα βήμα πιο κοντά στην καθολική προσβασιμότητα των παραλιών

Επένδυση ζωής για τους συνανθρώπους μας με αναπηρία μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης – Ράμπες, αμαξίδια και εξοπλισμοί για τρεις παραλίες της Νάξου έως το τέλος του 2025.

Επίσκεψη Εργασίας στη Σαντορίνη από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η παρουσία του συνοδεύτηκε από αυτοψίες σε κρίσιμες περιοχές και σύσκεψη με φορείς και επιστημονικές αρχές

Ο καιρός… από τα 680 μέτρα: Online ο μετεωρολογικός σταθμός Κωμιακής Νάξου!

Ο ιδιωτικός μετεωρολογικός σταθμός της Κωμιακής μπαίνει στην ψηφιακή εποχή, παρέχοντας ζωντανά δεδομένα μέσα από την πλατφόρμα Ecowitt και το NaxosWeather.gr.

Ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος – Οδηγίες και μέτρα πρόληψης και προστασίας

Βρίσκεται σε ισχύ η νέα Πυροσβεστική διάταξη 9/2024 (ΦΕΚ 2387/Β/2024) η οποία αντικαθιστά τις προγενέστερες Πυροσβεστικές Διατάξεις και ισχύει από 1/5/2024.

Διαδημοτική συνεργασία Σύρου – Τήνου: Πράσινο φως από τη ΔΕΥΑΣ για κοινή επιχείρηση ύδρευσης

Η ΔΕΥΑ Σύρου ανοίγει τον δρόμο για τη δημιουργία διαδημοτικής επιχείρησης με τον Δήμο Τήνου, με στόχο τη βιωσιμότητα, τη μείωση των οφειλών και την αναβάθμιση των υπηρεσιών ύδρευσης στα νησιά.

Νάξος – Φιλώτι: Αντίο με σεβασμό και αγάπη στον Τάσο Τζιώτη, άνθρωπο του μέτρου και της προσφοράς

Ο Φιλωτίτης που δεν είπε ποτέ κακή κουβέντα, μόνο έδινε—με τα χέρια, με την καρδιά, με την ψυχή του. Μια απώλεια που βαραίνει την κοινότητα, μια μορφή που δεν ξεχνιέται.

Νάξος – Κυρ. Σκληράκη: “Οι καθηγητές να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά” (video)

«Θα ήθελα να πω στους καθηγητές πως πρέπει να νιώθουν αγάπη για τα παιδιά και να δουλεύει το μυαλό τους για το τι θα τους προσφέρουν» είναι η συμβουλή της κυρίας Κυριακής Σκληράκη προς τους νέους συναδέλφους της.

Άνδρος: 68χρονη έπεσε με το αυτοκίνητό της στη θάλασσα και ανασύρθηκε νεκρή

Η γυναίκα από το Γαύριο έχασε τη ζωή της καθώς το όχημά της κατέληξε στη θάλασσα από ύψος 25 μέτρων ενώ προσπαθούσε να παρκάρει

Νάξος: Επιτέλους, τελειώνει της χερσαίας ζώνης, ας αναλογιστούν… «νηστεύσαντες καί μή νηστεύσαντες», τις ευθύνες που τους αναλογούν

Φτάνουμε στο τέλος της διαδρομής.. Το 3Α που πέφτει και οι ..στάσεις έως να ολοκληρωθεί ένα έργο σημαντικό για τη πόλη της Νάξου

Το “Highspeed 3” αλλάζει το τοπίο στις θαλάσσιες συγκοινωνίες Κρήτης – Κυκλάδων;

Η Hellenic SeaWays ενισχύει τη γραμμή Πειραιάς – Κυκλάδες – Ηράκλειο με το ταχύπλοο "Highspeed 3", φέρνοντας νέο ανταγωνισμό και πιθανές μειώσεις τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. (πίνακας δρομολογίων)

Θλίψη στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την απώλεια του Κώστα Αρτσάνου, το “αντίο” από τον Δήμαρχο Δημήτρη Λιανό

Συγκλονισμένος ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός αποχαιρετά τον ακούραστο υπάλληλο του Δήμου και αγαπητό συμπολίτη

Εκτακτο: Τέλος στα σουβλάκια της θείας Τασίας, ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι

Ήρθε ο νόμος, πάει το πανηγύρι Με catering και τιμολόγιο, το κοψίδι πλέον θα έχει και ΦΠΑ...

Μ. Κατσούλης: “Οταν πάρω σύνταξη θα μετρήσω τα Κύπελλα που έχουμε πάρει”

Ο γυμναστής του ΓΕΛ Νάξου Μανώλης Κατσούλης μιλάει για την πορεία του, τον ρόλο του εκπαιδευτικού, τις αθλητικές επιτυχίες του σχολείου και την «αθλητομάνα» Νάξο

Νάξος – Νοσοκομείο: Λαπαροσκοπικός Πύργος μπαίνει σε λειτουργία μέσω δωρεάς

Με τη δωρεά του Κωνσταντίνου Μαρτίνου, το Νοσοκομείο Νάξου αποκτά σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό που αλλάζει τα δεδομένα στις χειρουργικές επεμβάσεις

Καλοκαιρινή εξόρμηση Raptor Club Greece στη Νάξο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Για πρώτη φορά οι ιδιοκτήτες των εντυπωσιακών pick-up επιλέγουν Κυκλάδες και ξεκινούν από τη Νάξο, με ένα τριήμερο χαλάρωσης, εξερεύνησης και απολαυστικής οδήγησης