Τρίτη, 19 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΠΝΑΙ: Το “Aegean Islands Like No Other” ανεβαίνει επίπεδο

ΠΝΑΙ: Το “Aegean Islands Like No Other” ανεβαίνει επίπεδο

|

Από την Κω έχουμε την παρουσίαση των νέων πρωτοποριακών δράσεων τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενόψει της τουριστικής περιόδου που έρχεται με βάση τη καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” που ανεβαίνει επίπεδο 

«Διαθέτοντας πλέον την τεχνογνωσία και όλα τα απαιτούμενα μέσα, προχωρούμε σε νέες, πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής. Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, εμβαθύνουμε όμως περισσότερο σε όλες τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν  η Κως και όλα τα άλλα νησιά μας, στοχεύοντας σταθερά στην επέκταση της διάρκειας της τουριστικής περιόδου και στην προσέλκυση επισκεπτών με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα»… Ποιος το αναφέρει; Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.

Ο λόγος και ο τόπος; Η παρουσίαση της ολοκληρωμένης στρατηγικής όσον αφορά την τουριστική προβολή και ανάπτυξη που ακολουθεί με επιτυχία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με τους νέους στόχους στο πλαίσιο αυτής και ο τόπος δεν είναι άλλος από την Κω όπου και το παρών έδωσαν οι τουριστικοί φορείς του νησιού και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων. Και βέβαια εκτός της κας Παπαβασιλείου, στο πλευρό της και ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος

Όπως εξήγησε η κα Παπαβασιλείου, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, έχει δημιουργηθεί ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων με εξαιρετικά αποτελέσματα κατά τις πρώτες περιόδους εφαρμογής του. Για πρώτη φορά στα χρονικά, η καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου, παρέχει σε κάθε προορισμό του Νοτίου Αιγαίου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο νησί τις ίδιες ευκαιρίες προβολής. Ειδικά στην περίπτωση της Κω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέδειξε τα γρήγορα αντανακλαστικά της, σχεδιάζοντας ειδικές επικοινωνιακές δράσεις λόγω των έκτακτων καταστάσεων που αντιμετώπισε το νησί κάποια χρόνια πριν.

Συνεχίζοντας, η Αντιπεριφερειάχης ανέφερε ότι ο επόμενος στόχος είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει ο κάθε προορισμός ξεχωριστά και ζήτησε από τους τουριστικούς φορείς να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την Κω. Πλέον η επιτυχημένη καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” έχει περάσει στην επόμενη φάση, αξιοποιώντας πάντα τα σύγχρονα εργαλεία και νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου συνδέεται με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη γαστρονομία σε ένα πλέγμα ολιστικών δράσεων.

Η κα Παπαβασιλείου αναφέρθηκε παραπέρα στη διάθεση κονδυλίων μέσω του ΕΣΠΑ για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη (συνολικά 1,5 εκ. ευρώ). Μεταξύ άλλων, μέσω του ΕΣΠΑ θα καλυφθεί η παραγωγή βίντεο υψηλής αισθητικής με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων δραστηριοτήτων στις οποίες μπορούν οι επισκέπτες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να επιδοθούν. Επίσης, σχεδιάζεται καμπάνια προβολής σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας και αναφέρθηκε τέλος στην δυναμική παρουσία του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις με δικά της περίπτερα που αποπνέουν έντονα το νησιωτικό αέρα και ξεχωρίζουν ανάμεσα  στον ανταγωνισμό.

Να σημειώσουμε τέλος ότι στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο επαρχείο της Κω, συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Έπαρχος του νησιού, κ. Γιώργος Χαλκιδιός, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος, κα Ευρυδίκη Νάκη, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κα Ντίνα Σβύνου, o αντιπρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, κ. Δημήτρης Σαράντης και ο εκπρόσωπος της TUI, κ. Σταμάτης Βουκουβαλίδης.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

ΕΝΠΕ: “Γαλάζιο αντάρτικο” για Χατζημάρκο, ποιοι απουσίασαν

«Γαλάζιο αντάρτικο» για Χατζημάρκο στον απόηχο της διαγραφής Σαμαρά

ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε Σίκινο, Φολέγανδρο και Ίο

Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος αύριο Τρίτη (19/11) σε Σίκινο, Φολέγανδρο και Ίο

Ανδρος: Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για έναν μήνα λόγω λειψυδρίας

Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης η Άνδρος - Ποιος ο λόγος;

Επιμελητήριο Κυκλάδων: Μέχρι τις 19:00 σήμερα ανοιχτές οι ηλεκτρονικές κάλπες

Άνοιξαν οι ηλεκτρονικές κάλπες για τις εκλογές του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.

Αντ. Παγώνης για την WTM: “Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη”

Αντώνης Παγώνης: "Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM - Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή"

Σαντορίνη: Η σύνθεση του νέου Δ.Σ του ΙΜΠΗΣ

Οι εκλογές έγιναν στις16 Νοεμβρίου 2024

Αμοργός – Λ. Καραϊσκος: “Το λιμάνι στα Κατάπολα δεν αναβαθμίζεται για την κρουαζιέρα”

Επιστολή Δημάρχου Αμοργού Λευτέρη Καραϊσκού στη βρετανική εφημερίδα "The Guardian" για τη σχεδιαζόμενη επέκταση του λιμανιού των Καταπόλων

Μητρόπολη Παροναξίας: Ο κκ Καλλίνικος στις Τρίποδες

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Παροναξίας στην Κοίμηση της Θεοτόκου Βίβλου Νάξου

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

Νάξος: Ξημέρωμα μετά την βροχή στην Κωμιακή ή μήπως όχι;

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Ξημέρωμα μετά τη βροχή στη Κωμιακή της Νάξου

JYSK: Ερχεται Κυκλάδες, σε ποιο νησί ανοίγει κατάστημα;

Συνεχίζει τη στρατηγική των μικρών καταστημάτων τύπου «σούπερ μάρκετ» - Τι είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ της JYSK στην Ελλάδα, κ. Κώστας Δημόπουλος.

Νάξος – Πετράκης: Αγάπησε το κρασί, δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο

Ο Μανώλης Πετράκης - πρώτης γενιάς οινοποιός - αγάπησε το κρασί και δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο στη Νάξο ..

Κώστας Τέο: Ενιωσε αδιαθεσία, δεν πρόλαβε, η καρδιά του τον πρόδωσε στα 44 του χρόνια

Πέθανε ο αθλητικογράφος Κώστας Τέο - Κάλυπτε το ρεπορτάζ της ΑΕΚ

Επιτέλους βροχή…. “Πρωτοβρόχια” στις Κυκλάδες αλλά με διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος

Μετά από σχεδόν επτά μήνες είχαμε την πρώτη βροχή στις Κυκλάδες - Σε Φολέγανδρο και Ιο το μεγαλύτερο ποσοστό βροχόπτωσης

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Ινδία: Ποιο νησί των Κυκλάδων δίνει το όνομά του σε αυτοκίνητο; (video)

Το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί που θα δώσει το όνομά του στο νέο SUV (εικόνες & βίντεο)

Αμοργός: Ποια δώρισε 198.000 ευρώ στο Δήμο για κατασκευή σχολείου στην Αρκεσίνη;

Δωρεά από Σοφία Κέλερη στον Δήμο Αμοργού για την κατασκευή σχολείου ή άλλου έργου στην Αρκεσίνη