Από την Κω έχουμε την παρουσίαση των νέων πρωτοποριακών δράσεων τουριστικής προβολής από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενόψει της τουριστικής περιόδου που έρχεται με βάση τη καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” που ανεβαίνει επίπεδο
«Διαθέτοντας πλέον την τεχνογνωσία και όλα τα απαιτούμενα μέσα, προχωρούμε σε νέες, πρωτοποριακές δράσεις τουριστικής προβολής. Διατηρούμε τη μοναδικότητα, το Aegean Like No Other ως το κεντρικό μας concept, εμβαθύνουμε όμως περισσότερο σε όλες τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν η Κως και όλα τα άλλα νησιά μας, στοχεύοντας σταθερά στην επέκταση της διάρκειας της τουριστικής περιόδου και στην προσέλκυση επισκεπτών με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα»… Ποιος το αναφέρει; Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Ο λόγος και ο τόπος; Η παρουσίαση της ολοκληρωμένης στρατηγικής όσον αφορά την τουριστική προβολή και ανάπτυξη που ακολουθεί με επιτυχία η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με τους νέους στόχους στο πλαίσιο αυτής και ο τόπος δεν είναι άλλος από την Κω όπου και το παρών έδωσαν οι τουριστικοί φορείς του νησιού και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων. Και βέβαια εκτός της κας Παπαβασιλείου, στο πλευρό της και ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος
Όπως εξήγησε η κα Παπαβασιλείου, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, έχει δημιουργηθεί ένα πρωτοποριακό πλάνο δράσεων με εξαιρετικά αποτελέσματα κατά τις πρώτες περιόδους εφαρμογής του. Για πρώτη φορά στα χρονικά, η καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του διαδικτύου, παρέχει σε κάθε προορισμό του Νοτίου Αιγαίου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο νησί τις ίδιες ευκαιρίες προβολής. Ειδικά στην περίπτωση της Κω, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέδειξε τα γρήγορα αντανακλαστικά της, σχεδιάζοντας ειδικές επικοινωνιακές δράσεις λόγω των έκτακτων καταστάσεων που αντιμετώπισε το νησί κάποια χρόνια πριν.
Συνεχίζοντας, η Αντιπεριφερειάχης ανέφερε ότι ο επόμενος στόχος είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει ο κάθε προορισμός ξεχωριστά και ζήτησε από τους τουριστικούς φορείς να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την Κω. Πλέον η επιτυχημένη καμπάνια “Aegean Islands Like No Other” έχει περάσει στην επόμενη φάση, αξιοποιώντας πάντα τα σύγχρονα εργαλεία και νέες μεθόδους του τουριστικού Marketing. Το τουριστικό προϊόν του Νοτίου Αιγαίου συνδέεται με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και τη γαστρονομία σε ένα πλέγμα ολιστικών δράσεων.
Η κα Παπαβασιλείου αναφέρθηκε παραπέρα στη διάθεση κονδυλίων μέσω του ΕΣΠΑ για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη (συνολικά 1,5 εκ. ευρώ). Μεταξύ άλλων, μέσω του ΕΣΠΑ θα καλυφθεί η παραγωγή βίντεο υψηλής αισθητικής με σκοπό την ανάδειξη των ιδιαίτερων δραστηριοτήτων στις οποίες μπορούν οι επισκέπτες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να επιδοθούν. Επίσης, σχεδιάζεται καμπάνια προβολής σε ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας και αναφέρθηκε τέλος στην δυναμική παρουσία του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις με δικά της περίπτερα που αποπνέουν έντονα το νησιωτικό αέρα και ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
Να σημειώσουμε τέλος ότι στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο επαρχείο της Κω, συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Έπαρχος του νησιού, κ. Γιώργος Χαλκιδιός, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος, κα Ευρυδίκη Νάκη, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κα Ντίνα Σβύνου, o αντιπρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, κ. Δημήτρης Σαράντης και ο εκπρόσωπος της TUI, κ. Σταμάτης Βουκουβαλίδης.