Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το Δήμο Πάρου και … έμφαση στην ψηφιακή εποχή και τον εναλλακτικό τουρισμό ενόψει του 2021 που ξεκινάει σε μερικές ημέρες… Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Μάρκος Κωβαίος
«… Η Πάρος, παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας, απέδειξε ότι είναι ένας προορισμός με ισχυρά θεμέλια στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Αυτό, πέρα από ικανοποίηση, μας υποχρεώνει να οργανωθούμε σε υποδομές και υπηρεσίες ώστε η αυξητική τάση που αναμένεται στην επισκεψιμότητα να μην αλλοιώσει τη φυσιογνωμία του νησιού και να μη προκαλέσει προβλήματα στην πρόσβαση και στην κίνηση στο νησί….» Η δήλωση του Δημάρχου Πάρου, Μάρκου Κωβαίου με αφορμή την κατάρτιση των δράσεων ενόψει του 2021 και με έμφαση στην ψηφιακή εποχή…
Αναλυτικά η ενημέρωση από το Δήμο Πάρου, αναφέρει:
Με ενισχυμένη «εργαλειοθήκη» εναρμονισμένη στην ψηφιακή εποχή και προσαρμοσμένη στις τάσεις της εποχής covid-19, ο Δήμος Πάρου κατάρτισε το πρόγραμμα δράσεων εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου του 2021.
Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της στρατηγικής που παρουσιάσθηκε το περασμένο διάστημα και τις συσκέψεις που ακολούθησαν στην Τουριστική και την Οικονομική Επιτροπή, οριστικοποιήθηκαν τα παρακάτω:
# Εγχώρια τουριστική προβολή µέσω ραδιοφώνου, έντυπων µέσων και διαδικτύου
# Σύνταξη στοχευµένων κειµένων για το τουριστικό και επενδυτικό προφίλ του ∆ήµου Πάρου σε πέντε γλώσσες (Γαλλικά, Γερµανικά, Ισπανικά, Αγγλικά και Ελληνικά).
# Παρουσίαση και προβολή της Πάρου ως τουριστικού προορισµού σε στοχευµένες εκδηλώσεις στο εξωτερικό.
# Παροχή online πληροφοριών μέσω facebook , instagram και ειδική εφαρµογή messenger. Θα δηµιουργηθούν λογαριασµοί στο Facebook, στο Youtube το Instagram, ως µέρος του οικοσυστήµατος του website https://www.paros.gr (link is external) µε διεθνές reach (posts σε αγγλικά).
# Αποστολή ενηµερωτικών και προωθητικών newsletters προς ταξιδιωτικούς πράκτορες
# Συµµετοχή σε virtual και φυσικές εκθέσεις
# Ανασχεδιασµός ιστοσελίδας του ∆ήµου
# Ψηφιακή αναβάθµιση, προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Πάρου. Σχεδιασµός και εικαστική υλοποίηση ψηφιακής καµπάνιας επικοινωνίας που θα προωθηθεί κατ’αρχήν µέσω των λογαριασµών κοινωνικής δικτύωσης του ∆ήµου.
# ∆ηµιουργία θεµατικών videos.
# Με βάση την ψηφιακή καµπάνια επικοινωνίας θα δηµιουργηθεί περιεχόµενο που θα περιλαµβάνει travel stories και προτεινόµενες εµπειρίες / διαδροµές στο νησί (µε την τεχνική του story telling) που θα συνοδεύεται από σχετικό φωτογραφικό υλικό.
# Καθαρισµός και σήµανση περιηγητικών διαδροµών (µονοπατιών)
# Καθαρισµός, σήµανση και χαρτογράφηση ποδηλατικών διαδροµών.
Να σημειωθεί ότι ο Δήμος συμμετείχε σε σειρά διαδικτυακών συναντήσεων σε διεθνές επίπεδο στο διάστημα 9-11 Νοεμβρίου καθώς και στο Athens International Tourism Expo 2020 το διάστημα 27 Νοεμβρίου – 4 Δεκεμβρίου και στο Greek Alternative Tourism and Gastronomy Workshop στην Πολωνία στις 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιώντας μεγάλο αριθμό επαφών με επαγγελματίες της ταξιδιωτικής αγοράς. Σε εξέλιξη επίσης είναι και άλλες επαφές με επίκεντρο την Αυστρία και την Ελβετία, ενώ ο κύκλος των συναντήσεων για την εφετινή χρονιά θα κλείσει με Βέλγιο και Ολλανδία.
«Οι δράσεις τουριστικής ανάδειξης και προβολής του Δήμου έρχονται να συμπληρώσουν το Τεχνικό Πρόγραμμα που πρόσφατα παρουσιάσθηκε και που έχει ως επίκεντρο βασικά έργα υποδομής, όπως η επέκταση του αεροδρομίου, λιμενικά και οδικά έργα τα οποία κρίνονται ως απαραίτητα για την ορθολογική ανάπτυξη του νησιού με στόχο την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών του» δήλωσε ο Δήμαρχος κ. Μάρκος Κωβαίος και πρόσθεσε: « Η Πάρος, παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας, απέδειξε ότι είναι ένας προορισμός με ισχυρά θεμέλια στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Αυτό, πέρα από ικανοποίηση, μας υποχρεώνει να οργανωθούμε σε υποδομές και υπηρεσίες ώστε η αυξητική τάση που αναμένεται στην επισκεψιμότητα να μην αλλοιώσει τη φυσιογνωμία του νησιού και να μη προκαλέσει προβλήματα στην πρόσβαση και στην κίνηση στο νησί».