Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
ΑρχικήΤουρισμός"Το μυθικό Ελληνικό καλοκαίρι" η νέα καμπάνια του Discover Greece.

“Το μυθικό Ελληνικό καλοκαίρι” η νέα καμπάνια του Discover Greece.

|

Δείτε σε Πρώτη Προβολή το Trailer για το πιο διάσημο Blockbuster του κόσμου… το ελληνικό καλοκαίρι!
 
Το ελληνικό καλοκαίρι κάνει… Πρεμιέρα & η Marketing Greece ενισχύει την ένταση των προωθητικών ενεργειών μέσα από την καμπάνια “Greek Summer. A True Legend” με κεντρικό όχημα το Discovergreece.com. 

Διάσημοι κι ανερχόμενοι προορισμοί, τουριστικές επιχειρήσεις και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας είναι έτοιμοι να αναδείξουν το σημαντικότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, την ελληνική φιλοξενία που υποδέχεται εκατομμύρια τουρίστες! Και η Marketing Greece προσκαλεί το διεθνές και ελληνικό ταξιδιωτικό κοινό να συμμετέχει στη λαμπερή πρεμιέρα του ελληνικού καλοκαιριού, μέσα από τα «καρέ» των ασυναγώνιστων θερινών στιγμών στην Ελλάδα, στοχεύοντας στη περαιτέρω ενίσχυση της ζήτησης και την πληρότητα.

Το Trailer Video της νέας καμπάνιας “Greek Summer. A True Legend” αποτελεί το πρώτο βίντεο μιας σειράς τεσσάρων inspirational ταινιών, ύμνο στο ελληνικό καλοκαίρι. Η καμπάνια με οδηγό τον ελληνικό ήλιο, τα καταγάλανα νερά, τις γαστριμαργικές απολαύσεις, την διασκέδαση, το μοναδικό μωσαϊκό νησιωτικών & ηπειρωτικών προορισμών και των χιλιάδων επιλογών τους, προσκαλεί το ταξιδιωτικό κοινό και αποτυπώνει με τον πιο ρυθμικό τόνο την προσμονή για αξέχαστες καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα. 

«Παράθυρο» στην πιο δροσερή βουτιά δίνει ο διαγωνισμός της καμπάνιας με έπαθλο ένα ταξίδι 2 ατόμων σε έναν ονειρικό νησιωτικό προορισμό και η Aegean! To διαδραστικό Campaign Microsite www.summeriscoming.gr φιλοξενεί το διαγωνισμό κι ο χρήστης γίνεται πρωταγωνιστής των δικών του θρυλικών καλοκαιρινών διακοπών στην Ελλάδα. Ο χρήστης καλείται να δημιουργήσει το προσωπικό του καλοκαιρινό poster, να συνθέσει την καλοκαιρινή εμπειρία που ονειρεύεται να ζήσει και να τη μοιραστεί με τη social παρέα του, λαμβάνοντας ταυτόχρονα μέρος στο διαγωνισμό. 

Η καμπάνια “Greek Summer. A True Legend” διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης στο ταξιδιωτικό κοινό του εξωτερικού που στοχεύει στην δημιουργία επιθυμίας συμμετοχής στο ελληνικό καλοκαίρι, την προβολή της μοναδικότητάς του και την περαιτέρω ενίσχυση της ζήτησης. Το πλάνο προώθησης περιλαμβάνει: 
Πλάνο ψηφιακής διαφήμισης στα μεγαλύτερα online δίκτυα 
Ειδική Social Media Καμπάνια στην κοινότητα μελών του Discovergreece.com που απαριθμεί περισσότερα από 1.000.000 μέλη
Ειδικά σχεδιασμένη ΥοuTube Ad Campaign
Ενέργειες E-mail Marketing
PR Media Activation μέσω κορυφαίων μέσων της Γαλλίας, Γερμανίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών  
Το θρυλικό ελληνικό καλοκαίρι… is coming soon & καλεί το κοινό να πάρει μέρος στο διαγωνισμό, να ζήσει την ασύγκριτη καλοκαιρινή εμπειρία… totally made in Greece! 

To be continued…
 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ferryscanner και hoper ενώθηκαν και το ταξίδι απέκτησε νέο ενδιαφέρον

Η πλατφόρμα για κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων συνεργάζεται με την πρώτη ελληνική εταιρεία που προσφέρει προγραμματισμένες πτήσεις με ελικόπτερο

Σαντορίνη – ΑΟ Θήρας: Τρίποντο κόντρα στις Αμαζόνες, “έχασε” την Δημητριάδου

13η αγωνιστική: Ο ΑΟ Θήρας έφτασε τις 10 νίκες, έριξε νοκ άουτ τις Αμαζόνες και έμεινε στη 3η θέση - Επόμενος αντίπαρλος εκτός έδρας η Θέτιδα..

Διαγωνισμός Μαθηματικών: Επιτυχίες για μαθητές των Κυκλάδων στον “Θαλή”, έρχεται ο “Ευκλείδης”

Δείτε τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Κυκλάδες που διακρίθηκαν στους μαθητικούς διαγωνισμούς μαθηματικών (πίνακας)

Θέρμανση: Ανοίγει αύριο (13/01) οι αιτήσεις για ένταξη στο “Αλλάζω σύστημα θέρμανσης”

Αλλάζω σύστημα θέρμανσης και θερμοσίφωνα: Αύριο ανοίγει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

Εξοικονομώ 2025: Σε “μειονεκτική” θέση οι ενδιαφερόμενοι από το Νότιο Αιγαίο

Εξοικονομώ 2025: Αυτές είναι οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα για υπαγωγή στο πρόγραμμα - Κριτήριο ένταξης αποτελούν πλέον οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιοχή

Λος Αντζελες: Οι πυρκαγιές καλά κρατούν, στους 16 πλέον οι νεκροί

Στάχτη πάνω από 12.000 σπίτια και περισσότερα από 150.000 στρέμματα με βλάστηση - Νέες εντολές εκκένωσης στην ανατολική πλευρά και στην Πασίφικ Παλισέιντς

Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) στην Ενήλικη Ζωή;

Αρθρο της Ψυχολόγου Στέλλας Ζαχαράτου σχετικά με την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

Αμοργός: Το τελευταίο “αντίο” στον Γεώργιο Θεολογίτη

Είπαν το «τελευταίο αντίο» σε ένα γνήσιο Αμοργιανό τον Γεώργιο Θεολογίτη - Εφυγε από τη ζωή την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου

Γ. Χότζογλου: “Λόγω Airbnb η Εστίαση χάνει έως και δύο γεύματα την ημέρα”

«Η ακρίβεια πλήττει την εστίαση – Χάνουμε 1-2 γεύματα την ημέρα λόγω του Airbnb» λέει ο πρόεδρος του Τουρισμού - Επισιτισμού

Τουρισμός: Για να πας σε αυτό το νησί πρέπει να έχεις μαζί σου .. μάσκα αερίου!

Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο

Νάξος: Το Laguna Coast Resort στα 20 ξενοδοχεία που θα ξεχωρίσουν τη φετινή χρονιά

Ανάμεσα στις 20 πιο .. ηχηρές αφίξεις στο χώρο των καταλυμάτων και το Laguna Coast Resort που βρίσκεται στη Νάξο

Νάξος – Αεροδρόμιο: Τον Σεπτέμβριο βγαίνει στο …σφυρί

Τον Σεπτέμβριο η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια της ΥΠΑ

Νάξος – Θεοφάνια: Με λαμπρότητα ο εορτασμός, μέλος του ΕΚΑΒ ο Ιορδάνης που έπιασε το Σταυρό (video)

Με λαμπρότητα και ανοιξιάτικο καιρό ο εορτασμός των Θεοφανίων - Ποιος έπιασε τον Τίμιο Σταυρό και τι δήλωσε στον Γιάννη Βλαχάκη (video)

Νάξος – Cine Naxos: Ερχεται το “Υπάρχω” (10/01) που σπάει ταμεία σε όλη την Ελλάδα

Η Ελληνική ταινία "Υπάρχω" που αναφέρεται σε στιγμές από τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη από την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου στο Cine Naxos - Διπλές προβολές (19:30 και 22:00) και δεν αποκλείεται να την δούμε και 2η εβδομάδα (video)

Θεοφάνια – Κωμιακή: Ο Σταυρός έπεσε στη στέρνα της Ανεβάλλουσας, τον έπιασε ο Μάριος Βενιέρης (video)

Για 3η σερί χρονιά η στέρνα της Ανεβάλλουσας λειτουργεί ως το σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της Κωμιακής τα Θεοφάνια - Ποιος έπιασε το σταυρό (video)

Blue Star Ferries: Από αύριο (09/01) το Blue Star 1 επιστρέφει στη γραμμή της Παροναξίας

Από αύριο Πέμπτη (09/01) το Blue Star 1 επιστρέφει στη Παροναξία - Μέχρι πότε θα είναι στη γραμμή, το Blue Star Delos πάει .. Καβάλα

Airbnb: Γιατί χιλιάδες ακίνητα βγαίνουν από τις πλατφόρμες;

Ποια ακίνητα βγαίνουν από τις πλατφόρμες τύπου Airbnb – Οι έλεγχοι και τα πρόστιμα - Οι αλλαγές που έρχονται

Θεοφάνια – Νάξος (Αγία Αννα): Ο Γιώργος Δημητροκάλλης έπιασε τον Σταυρό (video)

Στην Αγία Αννα, το όμορφο λιμανάκι της Νάξου, ο Γιώργος Δημητροκάλλης ήταν αυτός που έπιασε τον Τίμιο Σταυρό (video)

Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια: Η αύξηση στα καύσιμα αλλάζει το σκηνικό προς το …χειρότερο

Αύξηση κόστους καυσίμων: Πώς επηρεάζονται οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

Σίφνος: Πήρε “πράσινο” φως και … έρχεται 5αστερο ξενοδοχείο

Νέο 5άστερο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στη Σίφνο - Σε ποιο σημείο και ποια η χωρητικότητά του