Ο Γεράσιμος Δαμουλάκης – Δήμαρχος Μήλου – μας λέει ” Με το brand name “Milos Phenomenon” αποδείξαμε ότι η Μήλος αξίζει και είναι το «Φαινόμενο του Τουρισμού» παγκοσμίως – Δεν αφήσαμε το νησί στη τύχη του – Θα φτάσει στο 30% η αύξηση των επισκεπτών φέτος” Αφορμή; η βράβευση της Μήλου ως το καλύτερο νησί στην Ευρώπη για το 2019 (δείτε video)
Ο Γεράσιμος Δαμουλάκης μπορεί να έχασε στις εκλογές της 26ης Μαϊου όσον αφορά τη μάχη για τον Δημαρχιακό θώκο στην Μήλο, όμως αφήνει πίσω του βαριά παρακαταθήκη.. Και δεν είναι άλλη από την χθεσινή ανακοίνωση του διεθνούς περιοδικού τουρισμού TRAVEL + LEISURE, οι αναγνώατες του οποίου ψήφισαν για το Νο 1 της φετινής χρονιάς, ως το καλύτερο νησί στην Ευρώπη, την πανέμορφη Μήλο.. Και το “Νησί της Αφροδίτης” κέρδισε τα εύσημα, ποντάροντες στις μοναδικής ομορφιάς παραλίες της, στην φιλοξενία και στο χαρακτήρα που διατηρεί όλα αυτά τα χρόνια το πανέμορφο νησί των Δυτικών Κυκλάδων…
Ο Γεράσιμος Δαμουλάκης, νυν Δήμαρχος Μήλου, ήτνα από χθες ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος.. Ο λόγος; Η δικαίωση των προσπαθειών του και του οράματός του. Και μας τα είπε και στη Νάξο μιλώντας σήμερα το πρωί στην ραδιοφωνικό εκπομπή Carpe Diem του Aegean Voice 107.5 “Η Φωνή του Αιγαίου”.. Εκεί που ανέφερε για το όραμά του, για το “εμείς” που είναι πάνω από το “εγώ”, για την άνοδο της επισκεψιμότητας, όπως αποδεικνύονται από την κίνηση στο λιμάνι του νησιού και βέβαια ξεχώρισε τι σημαίνει να είναι κάποιος “πολιτικοποιημένος” και τι “κομματοποιημένος” Τόνισε δε ότι είναι ικανοποιημένος από την εν γένει προσπάθειά του καθότι υπήρχε στόχευση για κάτι μεγάλο και όχι η εμμονή στην καθημερινότητα που έτσι κι αλλιώς είναι θέμα Παιδείας (βλ βλέπε εγκατάλειψη απορριμμάτων όπου βρουν) και όχι υποχρέωση της Δημοτικής Αρχής…
Λίγο αργότερα, υπήρξε και ανακοίνωση από το γραφείο του Δημάρχου Μήλου, σχετικά με την όλη αυτή επιτυχία και η οποία πιστώνεται στον λαό της Μήλου που προσφέρει απλόχερα την φιλοξενία του στους επισκέπτες.. Ας δούμε τι αναφέρει: “Η Μήλος μας γνωρίζει τα τελευταία χρόνια μια εκπληκτική άνθιση στον Τουρισμό. Οι ρυθμοί των αφίξεων ,μήνα με το μήνα και χρόνο με το χρόνο, αποδεικνύουν μια σταθερά ανοδική πορεία. Το αποτέλεσμα αυτό, που για πολλούς εντός και εκτός Μήλου φαντάζει πρωτόγνωρο, για εμάς είναι το αναμενόμενο αποτέλεσμα της μεθοδικής και στοχευμένης τουριστικής προβολής που έγινε όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα κι εφέτος που διανύουμε μια χρονιά με δυσοίωνες προβλέψεις ως προς την εξέλιξη της κίνησης τουριστών στη Χώρα μας, όπου ακόμα και δημοφιλείς προορισμοί παρουσιάζουν κάμψη, η Μήλος παραμένει σε σταθερή ανοδική τροχιά.
Αδιάψευστος μάρτυρας τα στοιχεία του Λιμεναρχείου που καταγράφουν 46.192 αφίξεις στο λιμάνι του Αδάμαντα, το τρίμηνο Απριλίου-Μαΐου-Ιουνίου φέτος , όταν το 2018 που ήταν επίσης μια εκπληκτική χρονιά, είχαμε 37.386 αποβιβάσεις επιβατών, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 26% που με τα νεότερα στοιχεία θα φτάσει το 30% όπως είχα προβλέψει.
Εξ ίσου ενθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία της κίνησης του αεροδρομίου για Απρίλιο και Μάιο με αφίξεις 5.328 επιβατών, έναντι 4.844 του περυσινού διμήνου.
Η διεθνής φήμη που έχει αποκτήσει η Μήλος επιβεβαιώνεται άλλωστε, για ακόμα μια φορά και από τους αναγνώστες του μεγάλου ταξιδιωτικού περιοδικού TRAVEL+LEISURE, που ψήφισαν το νησί μας ως το καλύτερο νησί της Ευρώπης και το τέταρτο στον κόσμο πάνω από τις Μαλδίβες, τα νησιά Φίτζι, τις Αζόρες και άλλους δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου.
Με το brand name “Milos Phenomenon” αποδείξαμε ότι η Μήλος αξίζει και είναι το «Φαινόμενο του Τουρισμού» παγκοσμίως. Και αυτό είναι αναμφισβήτητο όσο και αν κάποιοι θέλουν να αποδώσουν το αποτέλεσμα σε τυχαίους παράγοντες, κάνοντας στείρα αντιπολίτευση! Δεν αφήσαμε το νησί μας στην τύχη του. Εργαστήκαμε σκληρά, μεθοδικά και με εξωστρέφεια. Δημοτική Αρχή, Τουριστική Επιτροπή και η Εταιρία Συμβούλων μας στον τουρισμό MTC GROUP, καταφέραμε όλοι μαζί να σηκώσουμε τη Μήλο ψηλά σε φήμη, αναγνωρισιμότητα και ελκυστικότητα.
Είμαι περήφανος για το νησί μας και ικανοποιημένος που μαζί με τους συνεργάτες μας αλλά και τους επαγγελματίες του τουρισμού που έδωσαν και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, φέραμε αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα για τη Μήλο.
Αυτή είναι η παρακαταθήκη που παραδίδουμε αλλά κι η δέσμευση που αναλαμβάνουν αυτοί που από το Σεπτέμβριο θα μας διαδεχθούν. Η διατήρηση της Μήλου στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη απαιτεί στρατηγική και στοχευμένες ενέργειες, συνέπεια και συνέχεια!“.