Οι Αμερικανοί γοητεύτηκαν από την δύναμη της Ελληνικής κουζίνας και δη του Νοτίου Αιγαίου με την Μύκονο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ το παρών μέσω προϊόντων έδωσαν στο Μαϊάμι και Ιος, Αστυπάλαια και Ρόδος
Η γαστρονομία του Αιγαίου ειναι ένα τεράστιο όπλο για όποιον ξέρει να το γνωρίζει.. Οι Αμερικανοί ως καλοφαγάδες καταλαβαίνουν την δύναμη της κουζίνας του Αιγαίου και πριν από τρεις εβδομάδες η Αμερική γνώρισε από πρώτο χέρι τόσο τα ελληνικά νησιά όσο και τη γαστρονομία τους όπως προβλήθηκαν σε στελέχη κρουαζιέρας απ’ όλον τον κόσμο, που μετείχαν στη διεθνή έκθεση κρουαζιέρας Seatrade Cruise Global 2016 (formerly Cruise Shipping Miami), από τις 14 έως τις 17 Μαρτίου 2016.
Στο πλαίσιο της έκθεσης υπήρχαν διάφορα δρώμενα, τα οποία αξιοποίησε η εταιρεία LifeThink που εδώ και 5 χρόνια ηγείται στο σχεδιασμό εφαρμογών για τα ελληνικά νησιά, για να προωθήσει ελληνικά νησιά και τη γαστρονομία τους στο εξειδικευμένο κοινό υψηλού εισοδήματος της κρουαζιέρας. Η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίχθηκε ένθερμα από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την Τουριστική Επιτροπή της Μυκόνου, τους Δήμους Αστυπάλαιας, Ίου και Ρόδου, καθώς και καταξιωμένες επιχειρήσεις του νησιού της Μυκόνου.
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία και συνδιοργάνωση με γνωστή εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations – PR) στο Μαϊάμι, της Karen Weiner Escalera. Επί τρεις ημέρες, στον κομψό χώρο του «Thasos», σχεδιασμένο από τον γνωστό διακοσμητή Άγγελο Αγγελόπουλο και έτη φωτός μακριά από ό,τι θα αποκαλούσαμε κλασικό «ελληνικό εστιατόριο του εξωτερικού», βρέθηκαν επιλεγμένοι travel writers, food bloggers, εκπρόσωποι των σημαντικότερων ταξιδιωτικών πρακτορείων και υψηλόβαθμα στελέχη σημαντικών τουριστικών οργανισμών. Ο αριθμός τους ήταν περίπου 300 άτομα…
Προβολή
Σκοπός των δράσεων ήταν η προβολή και η ανάδειξη των νησιών ως ποιοτικοί και αυθεντικοί ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί προβάλλοντας τα χαρακτηριστικά εκείνα που τα κάνουν να διαφέρουν και ιδιαίτερα την κουζίνα και τα τοπικά τους προϊόντα.
Αυτό επιτεύχθηκε μέσα από τη διοργάνωση τριήμερων εκδηλώσεων για την ανάδειξη της διαφορετικότητας της μοντέρνας ελληνικής κουζίνας με την συμμετοχή του Έλληνα Executive Chef Αθηναγόρα Κωστάκου – βραβευμένος σεφ του μυκονιάτικου ξενοδοχείου «Bill & Coo» – στο Μαϊάμι. Προλόγισε δε το μενού του, λέγοντας πως «θέλω να σας προσφέρω την εμπειρία του Αιγαίου μέσα από τα μάτια μου». Μαζί του είχε φέρει, μεταξύ άλλων, θρούμπι και θυμάρι από τη Μύκονο, σαφράν από την Αστυπάλαια, αβγοτάραχο, ταραμά και μαστίχα. «Τα γεμιστά της μαμάς μου», «το αρνί του Αθηναγόρα» και «η δική μου σπανακόπιτα» είναι ορισμένα από τα signature πιάτα του, τα οποία ακολούθησαν ξεσηκώνοντας κολακευτικά σχόλια στα τραπέζια. Να σημειώσουμε τέλος ότι η ελληνική κουζίνα έχει ήδη όνομα στο Μαϊάμι με το «Milos» να κάνει πετυχημένη καριέρα εδώ και 4 χρόνια, οπότε το χάπενινγκ του Αθηναγόρα ενισχύει πολύ την καλή γευστική μας φήμη.
Εκδηλώσεις
Οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις έγιναν στο Ελληνικό εστιατόριο Thasos από τις 14 έως τις 17 Μαρτίου, το οποίο βρίσκεται στην 3330 East Oakland Park Blvd. Fort Lauderdale, Florida. Οι εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν, είναι οι ακόλουθες:
1. Εισαγωγή στην μοντέρνα Ελληνική Γαστρονομία από τον Ex. Chef Αθηναγόρα Κωστάκο. Ειδικοί και λάτρεις του φαγητού και του κρασιού δούλεψαν μαζί με το γνωστό Έλληνα chef και ανακάλυψαν καλά κρυμμένα μυστικά και συμβουλές σχετικά με την Ελληνική Γαστρονομία.
2. Project Γαστρονομίας από τα Ελληνικά νησιά και τη βραβευμένη ομάδα του Ex. Chef Αθηναγόρα Κωστάκου, όπου οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μία μοναδική βραδιά και απίστευτες γεύσεις που εξιτάρουν όλες τις αισθήσεις.
3. Mykonos The White Island, the island of the winds, the absolute summer destination’s party. Ένα μοναδικό πάρτυ για την τελευταία ημέρα των εκδηλώσεων με σύνθημα: “Wear your summer attitude and your most comfortable shoes. It’s a party night, and it’s the Greek way.”
Κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων, πέρα από την απολαυστική κουζίνα και τα πιάτα που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν οι καλεσμένοι, διαμοιράστηκε και έντυπο υψηλής αισθητικής, σε 5.000 αντίτυπα, με παρουσίαση συνταγών και φωτογραφικό υλικό από τις ομορφιές των νησιών, καθώς και με παρουσίαση των επιχειρήσεων που συμμετείχαν.
Με πληροφορίες από το tornosnews.gr