Dior και Louis Vuitton – δύο εκ των κορυφαίων Οίκων Μόδας αποθεώνουν το “νησί της Αφροδίτης” στις Δυτικές Κυκλάδες – Πως χαρακτήρισε τη Μήλο ο Justin Bieber
Μήλος… Εκπληκτικό νησί στις Δυτικές Κυκλάδες. Και ιδανικό σκηνικό για τη φωτογράφιση νέων δημιουργιών για διεθνείς οίκους μόδας …. .
Πρώτη και καλύτερη, η Louis Vuitton που οργάνωσε στις 25 Μαΐου τη φωτογράφιση της παιδικής της κολεξιόν στη Μήλο, με φόντο την παραλία Πλάθιενας και το Σαρακίνικο.
Το συνεδριακό κέντρο «Γεώργιος Ηλιόπουλος» αποτέλεσε τη βάση της εταιρείας παραγωγής Queen Production, που επιμελήθηκε την υλοποίηση της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας.
Η ίδια εταιρεία είχε και την επιμέλεια των γυρισμάτων του οίκου Dior για την κολεξιόν Cruise 2022, που πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Κυριακή σε δημοφιλείς περιοχές, όπως τα Μανδράκια και η παραλία Αγία Κυριακή.
Επίσης, είχε προηγηθεί φωτογράφιση του περιοδικού Vogue, που θα δημοσιευθεί στο τεύχος Σεπτεμβρίου.
Η Μήλος συνεχίζει να κερδίζει το ενδιαφέρον πολλών δράσεων που αναδεικνύουν το πλούσιο τουριστικό της προϊόν, προσεγγίζοντας ευρύ φάσμα μελλοντικών επισκεπτών, όπως και το 58ο Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου «Cyclades Regatta», που φιλοξενήθηκε φέτος στο νησί.
Πρόκειται για το παλαιότερο και λαμπρότερο ιστιοπλοϊκό γεγονός στον ελληνικό χώρο και χαρακτηρίζεται ως θαλάσσιος Μαραθώνιος, που από το 1964 οργανώνεται από τον ΠΟΙΑΘ (Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης) και συγκεντρώνει αγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο, αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα.
Ο αγώνας του Ράλλυ Αιγαίου είναι μια σειρά τριών ή τεσσάρων ιστιοδρομιών ανοικτής θαλάσσης, με αφετηρία ή και κατάληξη τον φαληρικό όρμο κατά κανόνα και ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου.
Και το κερασάκι στην …τούρτα, η παρουσία των Justin και Hailey Bieber που «ταξίδεψαν» τη Μήλο στα 3,5 εκατομμύρια των θαυμαστών τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αποθεώνοντας το ελληνικό φαγητό ήτοι την χωριάτικη σαλάτα και τις σαρδέλες… Χαρακτήρισε δε την Μήλο ως “ενα μέρος βγαλμένο από όνειρο”