Σε έκτακτη προωθητική καμπάνια της Σαντορίνης στο Ηνωμλενο Βασίλειο προχώρησαν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τον βρετανό τουρ οπερέιτορ Jet2holidays. Η καμπάνια περιλαμβάνει δράσεις προώθησης και διαφήμισης του νησιού σε δυνητικούς επισκέπτες του για την περίοδο έως και την 30ή Σεπτεμβρίου 2025.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- Διαδικτυακή διαφήμιση για τη Σαντορίνη μέσω της πλατφόρμας Quantcast με χρήση display banners διαφόρων διαστάσεων. Η καμπάνια αξιοποιεί τη μέθοδο look-a-like modelling για να προσεγγίσει κοινά με παρόμοια διαδικτυακή συμπεριφορά και ενδιαφέροντα σε διακοπές ήλιου και παραλίας, γαστρονομία, πολιτισμό και ιστορία. Θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα δεδομένα για την εξεύρεση νέων κοινών και την προτροπή τους για να πραγματοποιήσουν κρατήσεις διακοπών με την Jet2holidays στη Σαντορίνη. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 7.497.924.
- Αποστολή ενός Premium email που προωθεί διακοπές στη Σαντορίνη με την Jet2holidays, σε τουλάχιστον 61.988 παραλήπτες.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Περιφέρεια θα καταβάλλει ποσό ύψους 20.000,00 ευρώ όσον αφορά τις δραστηριότητες μάρκετινγκ που έχει αναλάβει η Jet2holidays.
Η καμπάνια κρίνεται αναγκαία καθώς η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με σημαντική συνεισφορά στην τοπική και εθνική οικονομία. Ο κορυφαίος τουριστικός προορισμός έχει πληγεί σοβαρά από την εικόνα που διαμορφώθηκε εξαιτίας των σεισμών, προκαλώντας ανησυχία στους διεθνείς επισκέπτες του.
Η διαφημιστική καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει, την ομορφιά και την ελκυστικότητα της Σαντορίνης και μέσω αυτών να να επιτευχθεί ανάσχεση της αρνητικής εικόνας στους εν δυνάμει επισκέπτες και στους υφιστάμενους, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία του νησιού και κατ’ επέκταση και η εθνική οικονομία.
Πληροφορίες από: https://www.tornosnews.gr