Η νέα φιλοσοφία τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου βρίσκει μεγάλη απήχηση στην ΙΤΒ του Βερολίνου – Για διψήφιο αριθμό αύξησης μιλούν όλοι και οι δρόμοι έχουν ως κατάληξη τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου
Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ, που πραγματοποιείται από τις 8 έως τις 12 Μαρτίου στο Βερολίνο, συμμετέχει με δύο ξεχωριστά περίπτερα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, δίνοντας χώρο στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου να προβάλλουν το τουριστικό τους προϊόν σε επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν διάφορους τομείς του Τουρισμού. Το Νότιο Αιγαίο κερδίζει τις εντυπώσεις στο Βερολίνο με τα περίπτερα της Περιφέρειας να προσελκύουν πλήθος κόσμου.
Η ΠΝΑΙ, εναρμονιζόμενη με τις πλέον σύγχρονες τάσεις προβολής, επικεντρώνεται σε μία πρωτότυπη και αναβαθμισμένη αισθητικά παρουσία στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις όπως η ΙΤΒ, η οποία απηχεί ουσιαστικά την αλλαγή φιλοσοφίας όσον αφορά την συνολική εμφάνιση του Νοτίου Αιγαίου, ως τουριστικού προορισμού. Κύριο μέλημα της Περιφέρειας αποτελεί η παρουσίαση των νησιών, με τρόπο που θα αναδεικνύει την ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, καθενός ξεχωριστά.
Γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Όπως και στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου (WTM) το Νοέμβριο του 2016, αναδεικνύεται στο Βερολίνο η παραδοσιακή νησιώτικη αισθητική με τη χρήση των νέων μέσων της τεχνολογίας και με χώρους όπου έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο η πέτρα, το ξύλο, τα χρώματα των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Σε “πρώτο πλάνο” βρίσκονται επίσης η γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα του κάθε προορισμού, δεδομένης και της κατάκτησης του τίτλου της Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης το έτος 2019 από την ΠΝΑΙ.
Με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου παίρνουν μέρος στην ITB η Ρόδος, η Πάτμος, η Αστυπάλαια, η Κάρπαθος, η Λέρος, η Σύμη και οι Λειψοί από τα Δωδεκάνησα καθώς και η Κύθνος, η Φολέγανδρος, η Αμοργός, η Μύκονος, η Τήνος, η Μήλος, η Ίος, η Νάξος, η Αντίπαρος, η Σαντορίνη, η Πάρος και η Άνδρος από τις Κυκλάδες. Σημειώνεται ότι η ΠΝΑΙ φιλοξενεί και την Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Δωδεκανήσου.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού-Πολιτισμού & Αθλητισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου είχε αλλεπάλληλα ραντεβού με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών του εξωτερικού. Την Πέμπτη υποδέχθηκε στο περίπτερο της ΠΝΑΙ την Υπουργό Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά.
Αναφορικά με την παρουσία του Νοτίου Αιγαίου στην ΙΤΒ η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε: «Η Γερμανία αποτελεί μία από τις βασικές τουριστικές αγορές για την Ελλάδα και προφανώς για τα νησιά μας. Τα μηνύματα για την επικείμενη σεζόν είναι καθ’ όλα θετικά. Η διεθνής τουριστική έκθεση του Βερολίνου με 10.000 εκθέτες και 120.000 επαγγελματίες επισκέπτες αποτελεί το ιδανικό μέρος για να αναδειχθούν οι νέες τάσεις και φιλοσοφίες του κλάδου. Παράλληλα προσφέρει μεγάλες δυνατότητες συνεργασίας. Σε μία τόσο σημαντική τουριστική έκθεση, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου πρέπει να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό. Οι ιδιαίτερες ομορφιές του κάθε τόπου αναδεικνύονται μέσα από μοντέρνας αισθητικής περίπτερα που θα εκφράζουν τη μοναδική πολυνησιακή μας ταυτότητα. Αυτή είναι και η φιλοσοφία μας».
Οι Κυκλάδες
Ισχυρή παρουσία με θετικές εκτιμήσεις από τις συναντήσεις με την ταξιδιωτική αγορά της Γερμανίας και όχι μόνο, έχουν εφέτος η Μύκονος, η Πάρος, η Μήλος και η Άνδρος στη διεθνή έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στο Βερολίνο. Η έγκαιρη προετοιμασία των προγραμματισμένων επαφών με ταξιδιωτικούς παράγοντες και δημοσιογράφους αναμένεται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την κίνηση του εισερχόμενου τουρισμού στα νησιά αυτά των Κυκλάδων και να λάβουν σημαντικό μερίδιο της αναμενόμενης αύξησης. Την επιμέλεια των επαφών και των συναντήσεων έχει η MTC GROUP που βρίσκεται στη γερμανική πρωτεύουσα με τριμελή αποστολή στελεχών της. Τα ελληνικά νησιά προβάλουν ως ο μεγάλος νικητής στη γερμανική αγορά φέτος, καθώς όλοι οι τουρ οπερέιτορ αναφέρουν ισχυρή αύξηση κρατήσεων. Σύμφωνα με την Ένωση των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων (DRV), η χώρα μας βρίσκεται ανάμεσα στους προορισμούς με τις περισσότερες πωλήσεις ενώ κατά την TUI, η Ελλάδα έχει αύξηση πωλήσεων 30%.
Να σημειώσουμε ότι από την Νάξο επίσημα το παρών δίνει ως εκπρόσωπος η Λήδα Λιακοπούλου – Μανωλά ενώ και ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών – Ακτοπλοίας και Επικοινωνίας, Επαρχος Νάξου και Πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων κος Μαργαρίτης έχει το δικό του ρόλος την επικοινωνία και τις επαφές σε συνεχόμενα ραντεβού και με στόχο τη προβολή της Νάξου…