Ημερίδα για τον «γαστρονομικό τουρισμό στην Ελλάδα» διοργανώνει ο όμιλος για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων στις 24 Απριλίου 2016 στον Αστέρας Βουλιαγμένης.
Ο γαστρονομικός τουρισμός χρόνο με το χρόνο κερδίζει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά καθότι οι επισκέπτες βάζουν σε προτεραιότητα πλέον το φαγητό ως βασική επιλογή. Και η Ελλάδα κερδίζει ένα μεγάλο μέρος αυτών των επισκεπτών από τη στιγμή που φημίζεται για το καλό της φαγητό. Μάλιστα πρόσφατα ξένο περιοδικό κάνοντας αναφορά στις καλύτερες περιοχές του κόσμου όσον αφορά την γαστρονομία είχε μιλήσει για Κρήτη και Σαντορίνη…
Και έτσι την 24η Απριλίου στον Αστέρα Βουλιαγμένης έχουμε ημερίδα για τον «γαστρονομικό τουρισμό στην Ελλάδα» που διοργανώνει ο όμιλος για την UNESCO Πειραιώς & Νήσων με θέμα «Ο Γαστρονομικός Τουρισμός στο Πλαίσιο της Μεσογειακής Διατροφής και την Τοπική Κουζίνα της Ελλάδας».
Ειδικότερα, στην ημερίδα θα μιλήσουν επιστήμονες, chef, διατροφολόγοι, και άλλοι συνεργαζόμενοι φορείς με τον Όμιλο οι οποίοι στα πλαίσια της ανθρωπιστικής τους προσφοράς έχουν συμβάλει στην υποστήριξη των άπορων συμπολιτών μας, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν τα προϊόντα τους, εθελοντές αλλά και εργαζόμενοι των Κοινωνικών Δομών ενάντια στη φτώχεια του Ομίλου οι οποίοι θα κάνουν αναφορές στη καθημερινή τους εμπειρία μέσα από τη συναναστροφή τους με τους ανθρώπους που έχουν άμεση ανάγκη.
Στην ίδια εκδήλωση θα τιμηθούν προσωπικότητες για την προσφορά τους στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία και όλοι οι χορηγοί μας οι οποίοι προσφέρουν τα αγαθά τους στις Κοινωνικές Δομές ενάντια στη φτώχεια που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων στους Δήμους Πειραιά, Κερατσινίου-Δραπετσώνας-Περάματος, Νίκαιας και Κορίνθου.
Τα ελληνικά προϊόντα, ως προϊόντα υψηλής ποιότητας, κατέχουν ιδιαίτερη θέση στις αγορές του εξωτερικού. Η μη συστηματική μέχρι τώρα, όμως, προβολή και προώθησή τους, δεν έχει επιτρέψει τη συνολική τους αναγνώριση.
Γι’ αυτό χρειάζεται τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα να διαδοθούν με το σωστό μάρκετινγκ και να τα γνωρίσουν οι τουρίστες καλά. Οι λόγοι είναι οι εξής:
Η γαστρονομία αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία του τουρίστα.
Ο «γαστρονομικός πατριωτισμός» επιβραβεύεται οικονομικά και έχει θετικά στοιχεία αν συνδυαστούν ο πρωτογενής, ο δευτερογενής τομέας και στο τελικό στάδιο ο τριτογενής Τομέας.
Η γαστρονομία θα πρέπει να αντιμετωπιστεί από την Ελλάδα ως τουριστικό προϊόν και συνεπώς να ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του ελληνικού τουρισμού. Αφορά κάτι περισσότερο από τον συνδυασμό καλού φαγητού με καλό κρασί. Ακόμη περιλαμβάνει συμμετοχή σε μαθήματα μαγειρικής, αγορά χαρακτηριστικών τοπικών προϊόντων γαστρονομίας, επίσκεψη σε τοπικές αγορές τροφίμων, επίσκεψη σε χώρους παραγωγής τροφίμων ή ποτών (π.χ. σε οινοποιεία ή τυροκομεία), συμμετοχή σε γαστρονομικές γιορτές και φεστιβάλ, διοργάνωση περιηγήσεων κ.ά.
Με πληροφορίες από το enikonomia.gr