Τους 4 νέους όρους –και τάσεις- που θα επικρατήσουν το 2024 στα ταξίδια των Βρετανών ανέδειξε το συνέδριο της ΑΒΤΑ, Travel Trends conference, που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα.
Οι όροι αυτοί είναι οι ακόλουθοι…
1. Generation T
Η Generation T αποτελείται από άτομα ηλικίας 18-24 ετών και αποτελεί το ιδανικό γκρουπ ταξιδιωτών στο οποίο πρέπει να στοχεύουν τα τουριστικά γραφεία το 2024. Τρεις φορές περισσότεροι ταξιδιώτες από τη γενιά Τ, από άλλες γενιές ταξιδιωτών, επιθυμούν να κάνουν διακοπές περιπέτειας.
Η γενιά αυτή πραγματοποίησε, κατά μέσο όρο, 2,7 διακοπές από τον Σεπτέμβριο του 2022 έως τον Αύγουστο του 2023, ενώ άλλες γενιές ταξιδιωτών έκαναν σχεδόν τις μισές (1,4) κατά την ίδια περίοδο.
Επιπλέον, η γενιά αυτή σκοπεύει να ταξιδέψει σε ήδη γνωστούς προορισμούς, επομένως τα ταξιδιωτικά γραφεία δεν θα χρειαστεί να εξοικειωθούν με εναλλακτικούς προορισμούς στην προσέγγιση τέτοιων πελατών.
Δημοφιλέστεροι προορισμοί της γενιάς Τ είναι η Ιταλία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Γερμανία, η Ελλάδα, η Τουρκία, η Πορτογαλία, η Κίνα και η Ιρλανδία, ενώ η μοναδική χώρα για την οποία ενδιαφέρεται η γενιά αυτή, και δεν υπάρχει στις προτεραιότητες ταξιδιωτών άλλης ηλικίας, είναι η Κίνα.
2. Shoulder Shoppers
Άλλη μια τάση είναι ο αυξανόμενος αριθμός των Βρετανών που ονομάζονται «Shoulder Shoppers», και χαρακτηρίζονται από την επιθυμία τους να ταξιδέψουν την Άνοιξη παρά το Καλοκαίρι. Ωστόσο, πρόκειται για μια τάση που επιστρέφει από την προπανδημική εποχή.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ΑΒΤΑ, Holiday Habits report, το 48% του συνόλου των ταξιδιωτών επιθυμούν να ταξιδέψουν το Μάρτιο, τον Απρίλιο και το Μάιο, έναντι 46% που προτιμούν ταξίδια στο εξωτερικό το καλοκαίρι. Ωστόσο, η τάση αυτή δεν αποτελεί ένδειξη ότι η καλοκαιρινή σεζόν υποχωρεί στις προθέσεις των ταξιδιωτών.
Οι κυριότεροι εκπρόσωποι της τάσης για ταξίδια εκτός σεζόν είναι οι μεγαλύτερες και νεαρότερες ηλικίες, και κατά πάσα πιθανότητα άνθρωποι οι οποίοι ταξιδεύουν περισσότερο μέσα στο χρόνο.
3. Η επιστροφή των «Holiday Neophiles»
Ως «neophile» χαρακτηρίζεται όποιος επιθυμεί νέες εμπειρίες. Όπως προκύπτει από την έκθεση Holiday Habits report, σε δείγμα 2.000 Βρετανών, το 47% θεωρεί πιθανό να ταξιδέψει σε μια νέα πόλη/ θέρετρο το ερχόμενο 12μηνο, ενώ το 41% να κάνει κράτηση διακοπών σε μια χώρα που δεν έχει επισκεφθεί στο παρελθόν
Ωστόσο, το ποσοστό των ταξιδιωτών neophile συνεχίζουν να βρίσκονται κάτω από τα επίπεδα του 2018, όταν το 52% δήλωνε ότι θα ταξίδευε σε νέα πόλη/ θέρετρο και το 45% ότι ήταν πιθανό να κάνει κράτηση σε χώρα που δεν έχει επισκεφθεί στο παρελθόν.
4. Οι λάτρεις της αειφορίας
Οι νεαρότερης ηλικίας ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να έχουν καταβάλλει περισσότερα ώστε να κάνουν διακοπές με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος.
Το 18% των ηλικιών 18-24 δήλωσαν ότι κατέβαλλαν περισσότερα για διακοπές επειδή επέλεξαν ταξιδιωτική εταιρία με καλύτερο ιστορικό προστασίας του περιβάλλοντος και κοινωνικής υπευθυνότητας. Το ποσοστό αυτό πέφτει στο 3% στις ηλικίες άνω των 65 ετών.
Πηγή: https://www.tornosnews.gr