Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου, 2023
ΑρχικήΤουρισμόςΧαμόγελα αισιοδοξίας

Χαμόγελα αισιοδοξίας

|

Με εξαιρετική απήχηση ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, στα ψηφιακά μέσα 

 

Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφάρμοσε και εξειδίκευσε την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία. 
Η τοπική καμπάνια είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών της ΠΝΑΙ.  Ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.  Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας, digital campaign, το οποίο περιελάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.
Η καμπάνια μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, παρουσίασε τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε πάνω από 7.000.000 θεάσεις συνολικά αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό. 
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, «η περιοχή μας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και «έτρεξε» την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας. Η προβολή των νησιών μας μέσα από την σύγχρονη αυτή καμπάνια στα social media και σε ψηφιακά μέσα, συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στην αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής”. 
Ο Σεπτέμβριος κατέγραψε την αύξηση αυτή και μάλιστα αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλία , χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια. 
Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες,. 
 
Αναλυτικότερα η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νοτιο Αιγαια περιλαμβάνει: 
# Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή, (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων. 
# Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media , συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό / νησί. 
# Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα ( Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά). 
# Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) . 
# Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com o Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο. 
# Προώθηση Video, μέσω Youtube. 
# Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram) 
# Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.
 

Πηγή: Χρήμα και τουρισμός 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Σήμερα ή τη Δευτέρα (06/02) η πληρωμή των κτηνοτρόφων

Μέσα στη μέρα αναμένεται η πληρωμή των κτηνοτρόφων για την ενίσχυση ζωοτροφών - Εναλλακτική ημερομηνία η Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου

ΑΠΑΣ τα Φανάρια: Τιμή στις “κολώνες” Δημήτρη Χουζούρη και Γιώργο Χάρο (photos)

O ΑΠ.Α.Σ τα Φανάρια έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του - Ποιοι βραβεύτηκαν ... (photos)

Στην Αθήνα την Κυριακή οι Φιλωτίτες δίνουν … αίμα

Την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023 η 57η εθελοντική αιμοδοσία του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου

ΠΝΑι – Λεονταρίτης: “Μπαλώματα τέλος στους δρόμους”

Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: “Μπαλώματα” στους δρόμους τέλος – Υποχρεωτική πλέον η πλήρης αποκατάσταση

Αμοργός: Ταξίδι στο …κόσμο μέσω της εκπομπής «My Greek Odyssey»

Διεθνής προβολή για την Αμοργό από το «My Greek Odyssey»

ΔΟΕ: Οι δάσκαλοι κατεβαίνουν σε απεργία την 15η Φεβρουαρίου

Σε κινητοποιήσεις κατεβαίνουν οι εκπαιδευτικοί, ξεκινώντας από την 24ωρη απεργία την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου.

Γ. Πολυχρονάκος: “Λύση εδώ και τώρα για τις μετακινήσεις των αθλητών” (video)

Γιάννης Πολυχρονάκος: Άμεση λύση είναι η δωρεάν μεταφορά των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων [vid]

Τα μέλη του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου έκοψαν τη πίτα τους

Κοπή πίτας και βράβευση επιτυχόντων σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ του Συλλόγου Φιλωτιτών Νάξου - Ποιοι έδωσαν το παρών

“Ταβέρνα” 5.000 ετών ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στο Ιράκ (!!!)

Αμερικανοί επιστήμονες βρήκαν την ταβέρνα που χρονολογείται από το 2.700 π. Χ. κατά τη διάρκεια ανασκαφών στην αρχαία πόλη Λαγκάς - Είχε φούρνο και ψυγείο (!!!)

Κως: Διπλή καταδίωξη διακινητών μεταναστών από το Λιμενικό

Διπλή καταδίωξη διακινητών μεταναστών από το Λιμενικό - Τους ακινητοποίησαν με πυροβολισμούς - 37 μετανάστες στα ταχύπλοα

Blue Star Ferries: Οι αλλαγές στα δρομολόγια του διημέρου 8-9 Φεβρουαρίου

Η 48ωρη απεργία αλλάζει τα δεδομένα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυκλάδων - Τι προβλέπει η ανακοίνωση από την Blue Star Ferries

Πρέβελης: Στο δρόμο για την Μήλο και τον Πειραιά

Το επιβατικό πλοίο "Πρέβελης" ταξιδεύει προς Μήλο - Πειραιά - δεν μπόρεσε να πιάσει Κάσο

EOES 2023: Τα παιδιά του ΓΕΛ Νάξου πήραν το πρώτο βραβείο και πάνε Λετονία

Η τριάδα των μαθητών της Νάξου (ΓΕΛ "Μανώλης Γλέζος") έκαναν το καθήκον τους, κέρδισαν στον πανελλήνιο διαγωνισμό (EOES 2023) και θα διεκδικήσουν το μετάλλιο στην Λετονία

Γ. Βρούτσης: Από την Κυριακή ενεργοποιείται η γραμμή Νάξος (Αγία Αννα) – Πάρος (Πίσω Λιβάδι)”

Γ. Βρούτσης: “ Υπογράφτηκε και ξεκινάει άμεσα η ακτοπλοϊκή σύνδεση Νάξου - Πίσω Λιβάδι Πάρου για τους Νεφροπαθείς Πάρου-Αντιπάρου” - Ποιο πλοίο αναλαμβάνει

Blue Star Naxos: Επιστρέφει στην … κανονικότητα και αναχωρεί για Μικρές Κυκλάδες

Το Blue Star Naxos αναχωρεί κανονικά το απόγευμα της Παρασκευής (27/01) για Παροναξία - Μικρές Κυκλάδες και Αμοργό

Ερχεται η … έξυπνη μαρίνα στη Νάξο

Συνεργασία Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου με την Εurobank... Ποιος είναι ο λόγος;

Η μάχη της ακτοπλοϊας, νέο πεδίο δράσης η γραμμή Πειραιάς – Κρήτη μέσω Κυκλάδων

Μπορεί να είμαστε στις αρχές του έτους, όμως ήδη φουντώνει ο ανταγωνισμός σε Κυκλάδες και Κρήτη - Νέα πλοία μπαίνουν στο «παιχνίδι», ανοίγουν καινούριες γραμμές και η Minoan Lines ετοιμάζεται για τουλάχιστον 20 δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες

Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών: Κόβει απόψε (27/01) την πίτα της

Η Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών προχωρεί σήμερα Παρασκευή στην κοπή της βασιλόπιτας - Που και πότε

Πάρος – Λαϊκή Συσπείρωση: Ανακοίνωση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Νάξου – Πάρου

Ανακοίνωση εξέδωσε η "Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου" με τίτλο "Λίγο ντροπή"... Ποιος είναι ο λόγος

Δονούσα – Ειρ. Πρασίνου: “Η ΕxcellenSeas αποτελεί πλέον μια δεύτερη οικογένεια”

Υποτροφίες ExcellenSeas: Η θάλασσα ως μέσο ώθησης και όχι ως εμπόδιο - Τι λένε Ευγενία Τζαννίνη, η Ειρήνη Πρασίνου από τη Δονούσα και η Μάλαμα Γιάννου από τον Αγιο Ευστράτιο