Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΧαμόγελα αισιοδοξίας

Χαμόγελα αισιοδοξίας

|

Με εξαιρετική απήχηση ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, στα ψηφιακά μέσα 

 

Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφάρμοσε και εξειδίκευσε την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία. 
Η τοπική καμπάνια είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών της ΠΝΑΙ.  Ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.  Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας, digital campaign, το οποίο περιελάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.
Η καμπάνια μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, παρουσίασε τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε πάνω από 7.000.000 θεάσεις συνολικά αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό. 
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, «η περιοχή μας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και «έτρεξε» την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας. Η προβολή των νησιών μας μέσα από την σύγχρονη αυτή καμπάνια στα social media και σε ψηφιακά μέσα, συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στην αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής”. 
Ο Σεπτέμβριος κατέγραψε την αύξηση αυτή και μάλιστα αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλία , χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια. 
Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες,. 
 
Αναλυτικότερα η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νοτιο Αιγαια περιλαμβάνει: 
# Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή, (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων. 
# Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media , συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό / νησί. 
# Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα ( Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά). 
# Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) . 
# Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com o Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο. 
# Προώθηση Video, μέσω Youtube. 
# Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram) 
# Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.
 

Πηγή: Χρήμα και τουρισμός 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ενδοκυκλαδικά: Το “Σαόνησος” θα αναχωρήσει τη Κυριακή (21/04) από τη Σύρο

Αλλαγή ημέρας και ώρας για το αυριανό δρομολόγιο του "Σαόνησος" - Πως είναι το πρόγραμμα

ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Ξεκίνησε το 3ήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης

Η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) κάλεσε τον Βασίλη Ορφανό για ένα τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο χωμάτινης οδήγησης - Πως μπορείτε να δώσετε το παρών

ΣΥΡΙΖΑ – Κασσελάκης: Το Σάββατο στη Σύρο, περιοδεία στο Αιγαίο

Λόγω Ευρωεκλογών ο Στέφανος Κασσελάκης ξεκινάει περιοδεία στο Αιγαίο.. Πότε θα βρίσκεται στις Κυκλάδες και δη στη Νάξο.

Νάξος: Μουσική και χορός στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας (video)

Πως υποδέχτηκε η Νάξος την Ολυμπιακή φλόγα (video)

Ελλάδα: Ανακοινώθηκαν οι “απάτητες” παραλίες, πόσες είναι στις Κυκλάδες; (πίνακας)

Υπεγράφη η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι 198 «απάτητες παραλίες». Δείτε τι απαγορεύεται σε αυτές.

Κ. Μπιζάς: “Τον Απρίλιο περιμένουμε περισσότερους από 40.000 επισκέπτες στο νησί”

ο τελευταίο διάστημα, ο Δήμος Πάρου έχει επιδοθεί σε εκστρατεία προβολής του νησιού μέσω επαφών με επαγγελματίες του Τουρισμού από σημαντικές αγορές του εξωτερικού που πραγματοποιήθηκαν με τις διαδικτυακές συναντήσεις του Αντιδημάρχου Τουρισμού Θοδωρή Μπιζά και μελών της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου.

Νάξος: Ποιος θα ανάψει με την Ολυμπιακή φλόγα τον βωμό στη Πορτάρα;

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των οκτώ λαμπαδηδρόμων, οι οποίοι θα τρέξουν στη Νάξο στα πλαίσια της έλευσης της Ολυμπιακής φλόγας;

Κέα: Διήμερο (20-21 Απριλίου) εθελοντικής αιμοδοσίας

Ερχεται διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας στην Κέα.. Που και πότε;

Ολυμπιακή Φλόγα: Βασδέκη, Σοφικίτης και Neubauer μίλησαν με τα παιδιά της Νάξου

Διαδραστική συνάντηση με τα παιδιά και βράβευση σε Βασδέκη, Σοφικίτη και Neubauer (video)

Θα ορκιστεί στη… φυλακή αν εκλεγεί ο Μπελέρης;

Τι θα συμβεί με τον φυλακισμένο Φρέντι Μπελέρη εάν εκλεγεί Ευρωβουλευτής;

Princess Cruises: Ακύρωση επισκέψεων του “Sun Princess” στη Σαντορίνη

Το Sun Princess ακύρωσε τα δρομολόγια στη Σαντορίνη λόγω συνωστισμού κρουαζιερόπλοιων - Επιλέγει Χανιά

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Επίσκεψη από την πρωταθλήτρια Στίβου, Ολγα Βασδέκη

Οι Ολγα Βασδέκη, Βασίλης Σοφικίτης και Lennart Neubauer θα είναι τρείς από τους οκτώ λαμπαδηδρόμος της αυριανής δράσης από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου: Με εισήγηση Δημήτρη Λιανού, προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τους αιγιαλούς

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει η ΠΕΔ για τον αιγιαλό και την παραλία - Ποια ήταν η πρόταση Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανού

Blue Star Ferries: Παράταση μίας ακόμη εβδομάδας για το “Blue Star 1”

Μία ακόμη εβδομάδα θα μείνει στη γραμμή της Παροναξίας το Blue Star 1....

Ολυμπιακή Φλόγα – Νάξος: Κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι μέσω Περιφερειακού δρόμου

Ενημέρωση από το Λιμεναρχείο Νάξου για την κίνηση οχημάτων από και προς το λιμάνι της Νάξου - Που θα δέσει ο Σκοπελίτης

Ολυμπιακή Φλόγα: Βασδέκη, Σοφικίτης και Neubauer μίλησαν με τα παιδιά της Νάξου

Διαδραστική συνάντηση με τα παιδιά και βράβευση σε Βασδέκη, Σοφικίτη και Neubauer (video)

Νομική Αθηνών: Με οδηγό την Ναξιώτισσα Μαρία Μαργαρίτη κέρδισε Κέμπριτζ και Οξφόρδη!

Η Νομική Αθηνών νίκησε Κέμπριτζ και Οξφόρδη και πήρε το Α’ Βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό εικονικής δίκης - Ο ρόλος της Ναξιώτισσας Μαρίας Μαργαρίτη

Express Skopelitis: Μια μέρα σαν όλες τις άλλες….

To Express Skopelitis συνεχίζει το δρομολόγιό του...

Νάξος: Μουσική και χορός στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας (video)

Πως υποδέχτηκε η Νάξος την Ολυμπιακή φλόγα (video)

Νάξος: Ποιος θα ανάψει με την Ολυμπιακή φλόγα τον βωμό στη Πορτάρα;

Εγιναν γνωστά τα ονόματα των οκτώ λαμπαδηδρόμων, οι οποίοι θα τρέξουν στη Νάξο στα πλαίσια της έλευσης της Ολυμπιακής φλόγας;