Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΧαμόγελα αισιοδοξίας

Χαμόγελα αισιοδοξίας

|

Με εξαιρετική απήχηση ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, στα ψηφιακά μέσα 

 

Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφάρμοσε και εξειδίκευσε την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία. 
Η τοπική καμπάνια είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών της ΠΝΑΙ.  Ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.  Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας, digital campaign, το οποίο περιελάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.
Η καμπάνια μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, παρουσίασε τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε πάνω από 7.000.000 θεάσεις συνολικά αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό. 
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, «η περιοχή μας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και «έτρεξε» την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας. Η προβολή των νησιών μας μέσα από την σύγχρονη αυτή καμπάνια στα social media και σε ψηφιακά μέσα, συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στην αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής”. 
Ο Σεπτέμβριος κατέγραψε την αύξηση αυτή και μάλιστα αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλία , χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια. 
Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες,. 
 
Αναλυτικότερα η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νοτιο Αιγαια περιλαμβάνει: 
# Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή, (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων. 
# Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media , συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό / νησί. 
# Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα ( Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά). 
# Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) . 
# Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com o Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο. 
# Προώθηση Video, μέσω Youtube. 
# Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram) 
# Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.
 

Πηγή: Χρήμα και τουρισμός 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος – Σύλλογος Φιλωτιτών: Αποχαιρετισμός στη γιατρό Κυριακή Σωφρονιάδου

Ο Σύλλογος Φιλωτιτών τιμά τη γυναίκα που υπήρξε πρωτεργάτης της αιμοδοσίας στις Κυκλάδες και άφησε ανεξίτηλη παρακαταθήκη προσφοράς

Νάξος: Σφοδρή επίθεση Χατζηανδρέου για το «φιάσκο Dolce», 120.000€ χωρίς κανέναν βρεφονηπιακό σταθμό

Η «Δύναμη Αλλαγής» καταγγέλλει κακοδιαχείριση και ζητά διερεύνηση ευθυνών – «Οι πολίτες πληρώνουν τα λάθη της Δημοτικής Αρχής»

Νάξος: Ο Σύλλογος «Κούρος ο Έλληνας» στηρίζει τα παιδιά με σχολικά είδη

Κανένα παιδί δεν πρέπει να στερηθεί τα απαραίτητα – Πρωτοβουλία αγάπης και διακριτικής στήριξης από τον Σύλλογο Μελάνων.

Επιμελητήριο Κυκλάδων: «Χάθηκε μια ευκαιρία για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια» (πίνακες)

Παρά το ολοκληρωμένο σχέδιο που καταρτίστηκε με τη συνεργασία δημάρχων και φορέων, το Σ.Α.Σ. αποφάσισε τη διατήρηση του παλαιού καθεστώτος – Τι ζητά τώρα το Επιμελητήριο.

«Βιώσιμες Κυκλάδες»: Το Φιλώτι της Νάξου στο πρώτο ντοκιμαντέρ της Πρωτοβουλίας για τη Δημοσιογραφία (video)

Η καρδιά της κτηνοτροφίας, η κρίση νερού και η μάχη για διατήρηση της ταυτότητας

6 Σεπτεμβρίου: Η Νάξος συμμετέχει στο πανελλαδικό κάλεσμα για Δικαιοσύνη στα Τέμπη

Η Μαρία Καρυστιανού καλεί πολίτες σε συγκεντρώσεις – Συμμετοχές και στις Κυκλάδες

Κυκλάδες: Αποχαιρετισμός στη γιατρό Κυριακή Σωφρονιάδου, τη ψυχή της αιμοδοσίας στη νησιωτική Ελλάδα

Η «ψυχή» της αιμοδοσίας στη νησιωτική Ελλάδα - Πότε και που θα πραγματοποιηθεί η εξόδιος ακολουθία

Σαντορίνη: Το Wanderlust Travel Magazine ανακαλύπτει την αυθεντική ψυχή του νησιού

Το κορυφαίο βρετανικό ταξιδιωτικό περιοδικό φιλοξενήθηκε από τις 24 έως 28 Αυγούστου στη Σαντορίνη, με επίκεντρο τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και την αυθεντικότητα.

Αμοργός: Νέα παιδίατρος στο Κέντρο Υγείας, σημαντική ενίσχυση για τις οικογένειες του νησιού

Η Δήμητρα Καλλιτσούνακη αναλαμβάνει καθήκοντα Επιμελητή Β΄ με τριετή σύμβαση, καλύπτοντας ένα πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας.

Νάξος: “Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στο (Πολύχνι) Σαγκρί

Σε έκταση 5,4 στρεμμάτων θα ανεγερθεί το πολυτελές κατάλυμα, με υπόγειο και κολυμβητικές δεξαμενές – Εκδόθηκε η οικοδομική άδεια.

Νάξος: «Μαμά με καρότσι σε πόλη αφιλόξενη», η κραυγή αγωνίας μιας νέας μητέρας

Το σχόλιο του Στράτου Φουτάκογλου και η ανοιχτή επιστολή μαθήτριας του που φωτίζει την αδιαφορία για πεζούς, μητέρες και ΑμεΑ

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ντροπή για το επεισόδιο στη Νάξο – Οι Εβραίοι πολίτες είναι ασφαλείς στην Ελλάδα»

Σαφή θέση υπέρ των βρετανών τουριστών πήρε ο υπουργός Υγείας, καταδικάζοντας το περιστατικό αντισημιτισμού και μιλώντας για επιλεκτικές «ευαισθησίες» στην ελληνική κοινωνία.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος το πρωί της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου, δείτε τις περιοχές

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοίνωσε προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω τεχνικών εργασιών σε κεντρικές περιοχές της Χώρας Νάξου.

Εκτακτο – Νάξος: Φωτιά στο ύψος του Τιμίου Σταυρού, στο δρόμος προς Γαλήνη

Φωτιά σε εξέλιξη στον επαρχιακό δρόμο Νάξου - Εγγαρών στο ύψος του Τιμίου Σταυρού

Νάξος: Η «Αξιώτισσα» απαντά για το επεισόδιο με τους Βρετανούς τουρίστες – «Έσκισαν το αυτοκόλλητο, δεχόμαστε απειλές»

Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας Γιάννης Βάσιλας δίνει τη δική του εκδοχή: οι τουρίστες αποχώρησαν αφού πρώτα προκάλεσαν, ενώ μετά το δημοσίευμα της Daily Mail η επιχείρηση καταγγέλλει μπαράζ συκοφαντιών και απειλών.

Νομική εκπροσώπηση για την «Αξιώτισσα» – Κ. Παπαδάκης: «Δεν θα περάσει ο εκφοβισμός και η συκοφαντία»

Ο γνωστός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπόθεση της ταβέρνας στη Νάξο που βρίσκεται στο επίκεντρο διεθνούς εκστρατείας συκοφαντιών και απειλών.

Blue Star Naxos: Φήμες για πώληση σε καναδική εταιρεία – Τι απαντά η Attica Group

Συζητήσεις στην ακτοπλοϊκή πιάτσα για τίμημα 36 εκατ. ευρώ – Η ιστορία του πλοίου που έγινε «σύμβολο» για τις Κυκλάδες

Νάξος: Έντονες αντιδράσεις για την ακύρωση μίσθωσης ακινήτου και το μέλλον σχολικών μονάδων (video)

Συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο με αιχμές για «σπατάλη» 120.000 ευρώ, προτάσεις για τρεις νέες σχολικές μονάδες και διαφωνίες για το Δικαστικό Μέγαρο.

Αλυκό Νάξου: Ύστερα από μισό αιώνα, κατεδαφίζεται το ξενοδοχείο–φάντασμα της χούντας

Μια ιστορική δικαίωση για το μοναδικό κεδρόδασος και όσους τόλμησαν να αντισταθούν στην αυθαιρεσία

ΑΜΠΕΛΙΦΕΣΤ 2025: Η Νάξος γιορτάζει με κρασί, μουσική και χορό στον αμπελώνα Τρανάμπελο

Δύο βραδιές (5 & 6 Σεπτεμβρίου) γεμάτες ρυθμούς, γεύσεις και φεγγαρόλουστες εμπειρίες στο πιο μεθυστικό φεστιβάλ του Αιγαίου.