Σάββατο, 16 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΧαμόγελα αισιοδοξίας

Χαμόγελα αισιοδοξίας

|

Με εξαιρετική απήχηση ολοκληρώθηκε η καμπάνια “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, στα ψηφιακά μέσα 

 

Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφάρμοσε και εξειδίκευσε την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία. 
Η τοπική καμπάνια είχε δυο κύριες θεματικές ενότητες, Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και σταδιακή παρουσίαση όλων των νησιών της ΠΝΑΙ.  Ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, με συνολική διάρκεια 8 εβδομάδες.  Υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας, digital campaign, το οποίο περιελάμβανε προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece, ως κύριο θέμα για όλη την διάρκεια της καμπάνιας, προώθηση 84 συνολικά posts μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικές ταινίες και αποστολή newsletter.
Η καμπάνια μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που προβάλουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, παρουσίασε τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει, προσκαλώντας τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι. 
Η απήχηση της καμπάνιας υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς πέτυχε πάνω από 7.000.000 θεάσεις συνολικά αλλά και σημαντικά αποτελέσματα ανά προορισμό. 
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη, «η περιοχή μας, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν η μοναδική που κινήθηκε γρήγορα, έδρασε άμεσα και «έτρεξε» την καμπάνια που εξειδικεύτηκε για τα νησιά της περιφέρειάς μας. Η προβολή των νησιών μας μέσα από την σύγχρονη αυτή καμπάνια στα social media και σε ψηφιακά μέσα, συνέβαλε αποτελεσματικά στο να τονωθεί το ενδιαφέρον των τουριστών προς τους προορισμούς μας, αλλά και στην αύξηση των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής”. 
Ο Σεπτέμβριος κατέγραψε την αύξηση αυτή και μάλιστα αγορές που τους προηγούμενους μήνες είχαν σημειώσει απώλειες ή κυμάνθηκαν στα ίδια με τα περσινά επίπεδα όπως της Αγγλίας της Γερμανίας και της Γαλλία , χώρες στις οποίες στόχευε η καμπάνια. 
Επισημαίνεται ότι η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer, πάνω στην οποία εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής από τις κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες,. 
 
Αναλυτικότερα η ανάπτυξη της τοπικής καμπάνιας για το Νοτιο Αιγαια περιλαμβάνει: 
# Προσαρμογή του γενικού concept και περιεχομένου ανά γεωγραφική περιοχή, (Κυκλάδες , Δωδεκάνησα) και ανά προορισμό (π.χ. Happening Now in Rhodes), με ειδικά εικαστικά και ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων. 
# Δημιουργία εικαστικών και visuals για social media , συνολικά παραγωγή 84 social media posts, ανά γεωγραφική περιοχή και ανά προορισμό / νησί. 
# Δημιουργία αντίστοιχων κειμένων για social media posts για τα post τα οποία με ειδικό λογισμικό, ανάλογα με την τοποθεσία του IP του υπολογιστή, εμφανίζονται αυτόματα στην αντίστοιχη γλώσσα ( Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά). 
# Δημιουργία δύο video “Happening Now in Cyclades” και “Happening Now in Dodecanese” για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (από πλάνα της Περιφέρειας, σε σενάριο και post production από Marketing Greece) . 
# Προώθηση καμπάνιας στο σύνολο του περιεχομένου του Discovergreece.com o Top Story & Campaign of the Month, τέσσερις εβδομάδες Κυκλάδες και τέσσερις εβδομάδες Δωδεκάνησα για Αύγουστο & Σεπτέμβριο. 
# Προώθηση Video, μέσω Youtube. 
# Ψηφιακό πλάνο προώθησης στα social media (facebook, twitter, instagram) 
# Αποστολή δυο ενημερωτικών newsletter σε B2C και Β2Β βάση αποδεκτών.
 

Πηγή: Χρήμα και τουρισμός 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Δονούσα: Πεζοπορία στον Φάρο της Καλοταρίτισσας για την Παγκόσμια Ημέρα Φάρων

Μια ξεχωριστή πρόσκληση από την Κοινότητα Δονούσας για να γνωρίσουμε το βορειότερο άκρο του νησιού μέσα από μια μοναδική διαδρομή.

Με ένα πρόβατο στην αγκαλιά: Η εικόνα που συγκίνησε όλη την Ελλάδα (video)

Ο 33χρονος Ολσιέν Μουτσομπέγκα έσωσε ζώα μέσα από τις φλόγες και έγινε σύμβολο ανθρωπιάς και ελπίδας

Ρόδος – Κρεμαστή: Τέσσερις άνθρωποι εκσφενδονίστηκαν από το «ταψί» (video)

Από τη γιορτή στον πανικό – Συλλήψεις για το σοβαρό ατύχημα σε λούνα παρκ

Ο κρυμμένος θησαυρός του Χαϊδαρίου: Ο Βοτανικός Κήπος Διομήδους (video)

Ένας παράδεισος 1.860 στρεμμάτων, με περισσότερα από 550 είδη φυτών, λίγα μόλις λεπτά από το κέντρο της Αθήνας

Folegandros Challenge Run: Ο 1ος αγώνας δρόμου στο νησί στις 28 Σεπτεμβρίου

Διαδρομές 5, 10 και 21 χλμ. μέσα στο μοναδικό τοπίο της Φολεγάνδρου – Συμμετοχές ανοιχτές για όλους

AI και τουρισμός: Νέα εποχή στον σχεδιασμό και τις κρατήσεις

Οι ταξιδιώτες εμπιστεύονται όλο και περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη, με τις ΗΠΑ να ηγούνται της τάσης

Ιαπωνία: Δημογραφικό σοκ – Χάθηκαν σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι σε έναν χρόνο

Η μεγαλύτερη πληθυσμιακή μείωση των τελευταίων 50 ετών προκαλεί παγκόσμιο προβληματισμό

Γιατροί της πρώτης γραμμής: Η σκληρή καθημερινότητα στα νησιά

Από τις ελλείψεις ειδικοτήτων μέχρι την αγάπη των κατοίκων – Τρεις νέοι γιατροί θυμούνται το αγροτικό τους

MyStreet: Οι πολίτες «αστυνομεύουν» τα τραπεζοκαθίσματα

Οι πολίτες αποκτούν «ψηφιακή φωνή» για τραπεζοκαθίσματα και αυθαίρετες χρήσεις σε δημόσιους χώρους

Γουλβς – Μάντσεστερ Σίτι: Η αξία στην ισοπαλία του 4.35 στην πρεμιέρα της Premier League

Η Σίτι ξεκινά ως φαβορί στο «Μολινό», αλλά οι πρεμιέρες κρύβουν πάντα εκπλήξεις – γιατί η ισοπαλία αποτελεί σημείο με αξία στο στοίχημα.

Κυκλοφοριακό χάος στο Χαλκί Νάξου: Εικόνες αγανάκτησης και πλήγμα στον τουρισμό

Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, εγκλωβισμένοι οδηγοί και επισκέπτες – Ζητούνται λύσεις για υποδομές και συγκοινωνία στο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων

Πολυχρόνης Ραπτάκης, πλοίαρχος “Blue Star Naxos”: «Στην ακτοπλοΐα είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με το εξωτερικό» (video)

Τι λέει για τις ελλείψεις στις υποδομές, τις “ουρές” στα λιμάνια και τη βοήθεια του Blue Star Delos σε ιστιοπλοϊκό με Γάλλους τουρίστες (video)

Νάξος: Διάσωση δύο ηλικιωμένων κολυμβητών στον Άγιο Γεώργιο με πρωταγωνιστή τον Lennart Neubauer

Ο πρωταθλητής του windsurfing εντόπισε και κράτησε στην επιφάνεια δύο ηλικιωμένους που είχαν παρασυρθεί από ρεύματα και κύματα – Κίνδυνος στην περιοχή του «Πορτοκάλι».

Χρήστος Σπανός: «Προσπαθώ να χτίσω μια γέφυρα επικοινωνίας με τη Νάξο» (video)

Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο νησί για τη συναυλία της κόρης του Μαρίνας Σπανού, μιλά για τη δουλειά του, τις συνεργασίες του και την καταγωγή του από τον Κυνίδαρο (video)

Εκτακτο: Φωτιά στον ΧΥΤΑ της Νάξου

Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα ενημέρωση για φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο στη Νάξο: +7,2% οι επιβάτες – Στο «κόκκινο» το λιμάνι και οι υποδομές

Τα στοιχεία του Λιμεναρχείου δείχνουν νέα άνοδο στην επιβατική και οδική κίνηση, αλλά και αυξανόμενη πίεση σε λιμάνι και οδικό δίκτυο, επηρεάζοντας την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.

Νάξος – Ταυτόχρονη άφιξη Blue Star Naxos και Blue Star Delos έφερε χιλιάδες επιβάτες και οχήματα (video)

Εντυπωσιακοί ελιγμοί, ασφυκτική κίνηση και δοκιμασία για τις υποδομές – Σε πλήρη εγρήγορση το Λιμεναρχείο Νάξου και η Δημοτική Αστυνομία. (video)

Συναγερμός στο «Ιονίς», Μπλακ άουτ με 183 επιβάτες, πλέει με μία μηχανή προς το Λαύριο

Βλάβη προκάλεσε προσωρινή ακινητοποίηση του πλοίου μεταξύ Κέας και Μακρονήσου – Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις του Λιμενικού.

Θυρανοίξια στο ανακαινισμένο μοναστηριακό συγκρότημα των Αγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων στο Γλινάδο Νάξου

Παρουσία του Βουλευτή Κυκλάδων Μάρκου Καφούρου και πλήθους πιστών – Συγχαρητήρια σε Μητρόπολη, Τοπική Αυτοδιοίκηση και εθελοντές

Καθυστερήσεις, χαμένα δρομολόγια και δύο μέρες «αναγκαστική παραμονή» – Η περιπέτεια επιβάτη με το Blue Star Delos

Αναγνώστης του naxospress καταγγέλλει την πολύωρη καθυστέρηση του πλοίου που τον οδήγησε να χάσει τη μετεπιβίβαση για την Ηρακλειά, με σοβαρές οικονομικές και ψυχολογικές συνέπειες.