Το γαλλικό περιοδικό GEO αποθεώνει τα ελληνικά νησιά με αφιερώματα σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, προβάλλοντας εμπειρίες, φύση, γαστρονομία και αυθεντικότητα στο Αιγαίο.
Με μια εντυπωσιακή σειρά αφιερωμάτων τόσο στην έντυπη όσο και στη διαδικτυακή του έκδοση, το κορυφαίο γαλλικό τουριστικό περιοδικό GEO αναδεικνύει το ελληνικό καλοκαίρι και ειδικά τα νησιά του Αιγαίου, ως κορυφαίο προορισμό για εμπειρίες αυθεντικής ομορφιάς και βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δημοσιογραφικού ταξιδιού εξοικείωσης (press trip), που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας από 15 έως 30 Σεπτεμβρίου 2024.
Το πρόγραμμα επιμελήθηκε η προϊσταμένη του Γραφείου, Έμυ Αναγνωστοπούλου, και συμμετείχε ο ταξιδιωτικός συντάκτης Sebastien Desurmont.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ο Desurmont επισκέφθηκε εννέα ελληνικά νησιά: Χίο, Πάτμο, Σίφνο, Σέριφο, Σύρο, Αμοργό, Κουφονήσια, Ηρακλειά και Σχοινούσα.
Το αποτέλεσμα ήταν ένα πλούσιο 28σέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Ιουνίου/Ιουλίου 2025, με εκτενείς αναφορές στα μικρά, αυθεντικά νησιά των Κυκλάδων, αλλά και ένα ξεχωριστό δισέλιδο για τα κοντινά στην Αθήνα νησιά (Κέα, Κύθνος, Αίγινα, Αγκίστρι, Πόρος και Ύδρα).
Στη διαδικτυακή πλατφόρμα του GEO αναρτήθηκαν επίσης εκτενή άρθρα για τη Σέριφο, τη Σίφνο, τα Κουφονήσια, τις Μικρές Κυκλάδες, την Αμοργό, τη Σύρο και την Πάτμο. Ξεχωριστή μνεία γίνεται στη Χίο, με έμφαση στα Μαστιχοχώρια και τη μοναδική μαστίχα του νησιού.
Το GEO, με μηνιαία αναγνωσιμότητα που ξεπερνά τα 2,8 εκατ. αναγνώστες και 6,4 εκατ. ψηφιακούς επισκέπτες, αποτελεί κορυφαίο μέσο για τη γαλλική αγορά τουρισμού φύσης και εμπειριών. Το κοινό του περιοδικού, 53% άνδρες και 47% γυναίκες, είναι στην πλειονότητά του κάτω των 50 ετών και υψηλού κοινωνικο-οικονομικού προφίλ.
Ο Desurmont, που αποκάλεσε τις Κυκλάδες «μυστικές» στα αφιερώματά του, εξέφρασε δημόσια την ικανοποίησή του μέσω Instagram για τη φιλοξενία, ευχαριστώντας θερμά την Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας και προσωπικά την Έμυ Αναγνωστοπούλου για την υποστήριξη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το ίδιο press trip προέκυψε και το εξώφυλλο του GEO Hors-Série Φεβρουαρίου 2025, με τίτλο «Πού να ταξιδέψετε το 2025». Το 12σέλιδο ρεπορτάζ ήταν αφιερωμένο αποκλειστικά στη Σίφνο, με έμφαση στη γαστρονομία, τον πολιτισμό και την τοπική ταυτότητα του νησιού.
Πληροφορίες από: https://businessdaily.gr