Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤουρισμόςΕλλάδα: Στο επίκεντρο της επικαιρότητας με το Greece from home

Ελλάδα: Στο επίκεντρο της επικαιρότητας με το Greece from home

|

Η καινοτόμα πρωτοβουλία του υπουργείου Τουρισμού για να παραμείνει η Ελλάδα στο επίκεντρο (δείτε το video) 

Ολοκληρώθηκε η νέα, καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα «Greece From Home», για την υλοποίηση της οποίας συνεργάστηκαν το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού, Steve Vranakis, η Marketing Greece και η Google, προκειμένου να αξιοποιηθεί τόσο από τους Έλληνες όσο και από επισκέπτες της χώρας μας για να παραμείνει ζωντανή η εμπειρία διακοπών στην Ελλάδα αλλά και να δοθεί η δυνατότητα απόκτησης δεξιοτήτων στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού καθόλη τη διάρκεια του περιορισμού στο σπίτι.

Πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ για την ενίσχυση του brand της Ελλάδας στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, με βασικό μήνυμα «από το σπίτι».

Το μήνυμα της καμπάνιας δεν παρακινεί για επίσκεψη στην Ελλάδα σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την κρίση, αλλά επικεντρώνεται μόνο στο ζήτημα της ασφάλειας όλων μέσα από το περιεχόμενο που θα προβάλλεται στην πλατφόρμα. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η προσέγγιση θα φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα γιατί συντονίζεται με το συναίσθημα των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης σε τηλε-συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στους δημοσιογράφους για την παρουσίαση της πλατφόρμας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί το όχημα που φέρνει τη χώρα στο προσκήνιο, με καινοτόμο τρόπο, σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί ο τουρισμός αποτελεί μια γέφυρα πολιτισμών και επιχειρούμε να αναδείξουμε την κοινωνική και ανθρωπιστική του διάσταση, όπως τόνισε ο κ. Θεοχάρης.

Η καμπάνια έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες – όλα αυτά μένοντας σπίτι. Στόχος είναι, είπε ο υπουργός, να συντονιστούμε στην εθνική και πανανθρώπινη προσπάθεια να κάνουμε πιο εύκολο το «Μένουμε Σπίτι», μέσα από το υλικό της πλατφόρμας να κρατήσουμε τη χώρα ζωντανή στις σκέψεις των επισκεπτών και να φτιάξουμε ένα ενιαίο αφήγημα για την επόμενη ημέρα. Ο,τι κάνουμε θα έχει στρατηγική συνέπεια και αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε στο πλαίσιο ευρύτερων πρωτοβουλιών που συντονίζει το υπουργείο Τουρισμού, βάσει ομάδας εργασίας που συντίθεται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Βασίζεται δε στο τρίπτυχο «βλέπω, ταξιδεύω, μαθαίνω».

Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google.

Θα ακολουθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες, δήλωσε ο υπουργός, με το επόμενο πρότζεκτ της ομάδας να αφορά το τι θα γίνει την επόμενη ημέρα, ανάλογα με το πότε θα περάσει η κρίση. Ίσως είναι καιρός να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία για ένα συντονισμένο μήνυμα από την Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό, δήλωσε ο υπουργός.

Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε μέσα σε 2 εβδομάδες με ελάχιστο κόστος και για τη διάδοση του μηνύματός της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό θα αξιοποιηθούν τα γραφεία ΕΟΤ του εξωτερικού, οι Περιφέρειες και οι σημαντικότεροι τουριστικοί Δήμοι της χώρας και η Marketing Greece και τα γραφεία της στο εξωτερικό.

Ο ΕΟΤ θα προχωρήσει άμεσα στην online προώθηση της πλατφόρμας στοχεύοντας στις κύριες αγορές προέλευσης επισκεπτών της χώρας μας ώστε μέσω του Greece From Home να διατηρήσει τη σχέση του brand της Ελλάδας με το διεθνές κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας του ιού Covid – 19.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε: «Ο ελληνικός τουρισμός δηλώνει έμπρακτα παρών μέσα σε μία πρωτοφανή κρίση. Όσο οι επισκέπτες μας μένουν σπίτι, εμείς ως brand και ως προορισμός βρισκόμαστε κοντά τους, από το σπίτι μας, από την Ελλάδα, μέσω του Greece From Home». Και προσθέτει: «Με την καμπάνια Greece From Home αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τις δύσκολες κοινωνικές και ψυχολογικές συνθήκες που έχει επιβάλλει η πανδημία σχεδόν σε όλον τον πλανήτη, γι΄αυτό και έχουμε σαν βασικό στόχο να στείλουμε ένα μήνυμα υποστήριξης σε όσους δοκιμάζονται αυτήν την περίοδο. Είναι όμως και μια στρατηγική ενέργεια στήριξης του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την επόμενη μέρα».

«Ζούμε συγκλονιστικές στιγμές και αυτό που οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε, είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, πως οι μέρες αυτές θα φύγουν και θα είμαστε ξανά όλοι μαζί. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι» δήλωσε για την πρωτοβουλία η κα. Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, που υποστηρίζει την πλατφόρμα Greece From Home με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα μέσω του discovergreece.com, προβάλλοντας πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνοντας έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.

Ο τρίτος άξονας της πρωτοβουλίας Greece From Home, που αφορά στην εκπαίδευση, απευθύνεται πρωτίστως στους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού και υλοποιείται με την υποστήριξη της Google, η οποία διαθέτει σημαντικά ψηφιακά εργαλεία για δωρεάν διαδραστική εκπαίδευση από το σπίτι μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.  

Από την πλευρά της η κα. Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανέφερε: «Η περίοδος που διανύουμε αντιπροσωπεύει μια πρωτόγνωρη πρόκληση για την κοινωνία και την οικονομία μας. Άμεση προτεραιότητα τώρα είναι η υγεία, είναι όμως σημαντικό να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε, να δημιουργούμε και να μαθαίνουμε. Σε αυτή την κατευθυνση στηρίζουμε αυτη την σημαντικη πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού ώστε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της πλατφορμας YouTube, να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον ελληνικό τουρισμό το διάστημα που μένουμε σπιτι. Παράλληλα, ενισχύουμε πρωτοβουλίες εκμάθησης όπως το Grow Greek Tourism Online. Στόχος μας είναι ο τουριστικός κλάδος να ενδυναμωθεί με ψηφιακά εργαλεία και δεξιότητες ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί τις προκλήσεις των ημερών, αλλα  και να ενισχυθεί συνολικα για ένα ακόμη καλύτερο αύριο».

Ο υπουργός υπογράμμισε ότι στο δρόμο για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού θα αναζητηθούν τρόποι στενότερης συνεργασίας και σε περιφερειακό επίπεδο για τον τουρισμό, με βασικό όχημα το περιφερειακό συμβούλιο τουρισμού, αρχικά με ήπια εργαλεία αλλά και με πρωτοβουλίες ακόμα και σε νομοθετικό πλαίσιο. Τόνισε δε ότι το ενιαίο μήνυμα για τον ελληνικό τουρισμό πρέπει να εξειδικευθεί ανά προορισμό, κάτω από κοινή ομπρέλα η οποία θα παρουσιαστεί σύντομα.

Οι στόχοι της καμπάνιας

Αναλυτικότερα, οι στόχοι της καμπάνιας #greecefromhome είναι οι ακόλουθοι:

Βλέπω | Ο κόσμος ενθαρρύνεται και εμπνέεται να μείνει σπίτι, παραμένοντας συνδεδεμένος με τον πολιτισμό της χώρας, μέσα από το κανάλι του ΕΟΤ Visit Greece στο YouTube. Το κανάλι θα προσφέρει νέο και επιλεγμένο περιεχόμενο από Έλληνες δημιουργούς από όλο τον κόσμο και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ελληνική μουσική, γαστρονομία, θέατρο, χορό, αθλητισμό, μόδα, καθώς και βίντεο με προορισμούς και εμπειρίες από όλη την Ελλάδα.

Ταξιδεύω | Στόχος εδώ είναι να μπορούν όλοι να «επισκέπτονται» την Ελλάδα από το σπίτι τους. Μέσα από το www.discovergreece.com δημιουργείται μια ψηφιακή πύλη με πλούσιο περιεχόμενο και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες. Τα αρχαιολογικά αξιοθέατα και τα μουσεία, τα χωριά και οι παραδόσεις, η γαστρονομία, η περιήγηση, η απόλαυση της φύσης… όλα από την ασφάλεια του σπιτιού μας. 

Μαθαίνω | Προκειμένου να ενισχύσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού με τις κατάλληλες δεξιότητες, η πρωτοβουλία Greece From Home σε συνεργασία με το πρόγραμμα  Grow Greek Tourism Online της Google, παρουσιάζει μια σειρά νέων πρωτοβουλιών εκμάθησης από το σπίτι. Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από τις 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση. Περιλαμβάνουν διαδραστικά διαδικτυακά ομαδικά σεμινάρια, καλύπτοντας μια πληθώρα θεμάτων, από το πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μέχρι το πώς να εργαστείτε εξ αποστάσεως και πολλά άλλα. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για κατ’ ιδίαν διαδικτυακές συναντήσεις απευθείας με έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της Google, ώστε κάθε επιχείρηση να μπορεί να λάβει προσωποποιημένες συμβουλές για την ψηφιακή της παρουσία, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσει συμμετοχή μέσω της σελίδας: g.co/greektourism/seminarsfromhome

Με την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι συμμετέχοντες θα λαμβανουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google, το Υπουργείο Τουρισμού και την ΙΑΒ Ευρώπης.

Δείτε το κεντρικό βίντεο λανσαρίσματος της πλατφόρμας…


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Δονούσα: Στη βουλή μέσω ερώτησης για την ακτοπλοϊκή σύνδεση μέσω ερώτησης από τον Μ. Καφούρο

Μ. Καφούρος: "Άνιση μεταχείριση επί σειρά ετών υφίσταται η Δονούσα στις ακτοπλοϊκές της συνδέσεις"

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Τι κάνουν Αμερικανοί Φοιτητές στη Σύρο;

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου συνεργάζεται με την τοπική κοινωνία της Σύρου και υποδέχεται φοιτητές του Πανεπιστημίου WPI

Νάξος – Β. Κατσαράς: “Διευρύνεται η σεζόν μέσα από σταθερά βήματα προβολής” (video)

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Βαγγέλης Κατσαράς μιλάει για την διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο και τη προσπάθεια που γίνεται για την διεύρυνση της σεζόν μέσα από σταθερά βήματα και με κατεύθυνση στον εναλλακτικό τουρισμό (video)

Κυκλάδες – Πολεοδομικό: Τι χτίζεις και που σε Μύκονο και Σαντορίνη

Τα δύο σχέδια της πολεοδομικής μεταρρύθμισης θα τεθούν σε δημόσια διαβούλευση και θα εγκριθούν με Π.Δ. - Οι νέες κατοικίες δεν θα μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα Αirbnb, ενώ απαγορεύονται οι πισίνες σε όλες τις νέες άδειες λόγω λειψυδρίας

Νάξος – Φιλώτι: Γιατί πρέπει να σωθεί η “Πηγή της Καμίνου”;

Ο δάσκαλος Αντώνης Τζιώτης αναλύει τους λόγους για την άμεση αναστήλωση της "Πηγής της Καμίνου" στο Φιλώτι

CEARS PLUS: Σύγχρονο Διαδικτυακό Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

CEARS PLUS: Το Σύγχρονο Διαδικτυακό Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης – Προσφορές για τα Χριστούγεννα (Christmas Offer -15%)

Golden Star Ferries: Ανεκτέλεστο το δρομολόγιο (20/11) του “Andros Queen”

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου και το Andros Queen θα μείνει δεμένο στο λιμάνι της Μυκόνου

Πρόταση Ημέρας: Κεφτεδάκια κοτόπουλου με «παιδική» σάλτσα

Απίθανα αρωματικά κοτοκεφτεδάκια, που σερβίρονται με βελούδινη σάλτσα με την ήπια νοστιμιά της να κάνει κάθε μπουκιά σκέτη απόλαυση.

Πως να κερδίσω στο στοίχημα;

Το στοίχημα δεν είναι σπριντ ούτε των 100 ούτε των 200 μέτρων αλλά σκληρός μαραθώνιος

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

Νάξος: Ξημέρωμα μετά την βροχή στην Κωμιακή ή μήπως όχι;

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Ξημέρωμα μετά τη βροχή στη Κωμιακή της Νάξου

Νάξος – Πετράκης: Αγάπησε το κρασί, δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο

Ο Μανώλης Πετράκης - πρώτης γενιάς οινοποιός - αγάπησε το κρασί και δημιούργησε το δικό του οινικό καταφύγιο στη Νάξο ..

JYSK: Ερχεται Κυκλάδες, σε ποιο νησί ανοίγει κατάστημα;

Συνεχίζει τη στρατηγική των μικρών καταστημάτων τύπου «σούπερ μάρκετ» - Τι είπε ο διευθυντής μάρκετινγκ της JYSK στην Ελλάδα, κ. Κώστας Δημόπουλος.

Ινδία: Ποιο νησί των Κυκλάδων δίνει το όνομά του σε αυτοκίνητο; (video)

Το ελληνικό κυκλαδίτικο νησί που θα δώσει το όνομά του στο νέο SUV (εικόνες & βίντεο)

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Αμοργός: Ποια δώρισε 198.000 ευρώ στο Δήμο για κατασκευή σχολείου στην Αρκεσίνη;

Δωρεά από Σοφία Κέλερη στον Δήμο Αμοργού για την κατασκευή σχολείου ή άλλου έργου στην Αρκεσίνη

Νάξος: Σύλληψη για εξόρυξη πετρωμάτων (!!!)

Σύλληψη ημεδαπού για εξόρυξη πετρωμάτων στη Νάξο