Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια η Αστυπάλαια μπαίνει δυναμικά στην αγορά της Ιταλίας – Τι αναφέρει η αρμόδια αντιδήμαρχος τουρισμού κα Καμπούρη
Δημοσιογραφική αποστολή του μεγαλύτερου Ιταλικού Τravel Magazine & Tv Marcopolo, πραγματοποιήθηκε στην Αστυπάλαια. Η δημοσιογράφος Elisabetta Canoro και ο φωτογράφος Piergiorgio Pirrone, κατέγραψαν τις ομορφιές και τις γεύσεις του νησιού της «θετικής ενέργειας». Το 15σέλιδο αφιέρωμα στο Marcopolo θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο & Ιούλιο 2018 και αποτελεί το πρώτο αποκλειστικό ρεπορτάζ για την Αστυπάλαια στην Ιταλική αγορά, που δημοσιεύεται τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα το ρεπορτάζ θα κυκλοφορήσει στον οδηγό Marcopolo, με αφιέρωμα στα ελληνικά νησιά – Speciale Estate 2018 ενώ διαφημιστικά spot για την Αστυπάλαια θα προβάλλονται στο τηλεοπτικό κανάλι του Marcopolo στο διαδίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Η διοργάνωση έγινε από τον Δήμο Αστυπάλαιας σε συνεργασία με τη δημοσιογράφο και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στην Ιταλία κα Ελένη Σαρικώστα.
«Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την φυσική ομορφιά του νησιού, την κουλτούρα, τις παραδόσεις, τα τοπικά προϊόντα- γαστρονομία της Αστυπάλαια και να ενδυναμώσουμε την πολύχρονη σχέση με τους Ιταλούς τουρίστες που αποτελούν κεφάλαιο για το νησί μας» δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρία Καμπούρη.
Ο Δήμος Αστυπάλαιας, θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τους επαγγελματίες του νησιού που συνέβαλλαν στην φιλοξενία και την διαμονή των εκπροσώπων των μέσων, Aggelidis Rent A Car, Andromeda Resort, Chrysalis Boutique Hotel, Mouras Resort, Mouras Studios, Kallichoron, Vithos Seaside Aparthotel, Barbarosa Astypalea, Sky Express Airlines, Blue Star Ferries και GrCycling.com
δελτίο Τύπου