Δευτέρα, 21 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΆποψη - Naxos Imperial Hotel: Προτάσεις για το σήμερα και το αύριο

Άποψη – Naxos Imperial Hotel: Προτάσεις για το σήμερα και το αύριο

|

Σκέψεις απλές… Εύκολες στην υλοποίησή τους. Αρκεί να θέλουμε.. Ο Κώστας Κάβουρας (ιδιοκτήτης του Naxos Imperial Hotel) καταθέσει την συνολική πρότασή του για να μπορέσουν όχι μόνο να είμαστε έτοιμοι ενόψει του 2021 αλλά και να πούμε στους φίλους της Νάξου (σ.σ. εσωτερικός τουρισμός) ότι αξίζει να μας εμπιστευτούν όπως και τα προηγούμενα χρόνια 

Από τους πρώτους ορισμούς που δόθηκαν για τον προορισμό είναι αυτός του Ν. Georgulas το 1970, σύμφωνα με τον οποίο «Ο τουρισμός σαν βιομηχανία αποτελείται από περιοχές προορισμού – περιοχές με διαφορετικά φυσικά και / ή ανθρωπογενή χαρακτηριστικά που ελκύουν επισκέπτες (ή τουρίστες) για μια ποικιλία δραστηριοτήτων».

Του Κώστα Κάβουρα (*)

Επίσης σύμφωνα με κάποιους συγγραφείς ο όρος «προορισμός» αναφέρεται σε γεωγραφικές περιοχές, όπως χώρες, νησιά ή πόλεις που προσφέρουν ένα συνδυασμό τουριστικών προϊόντων ολοκληρώνοντας την εμπειρία των επισκεπτών.

Επιπλέον οι τουριστικοί προορισμοί μπορούν να περιγραφούν σαν ένα δίκτυο ανεξάρτητων επιχειρήσεων, η πλειοψηφία των οποίων είναι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις . Υπό αυτήν την έννοια, θεωρούνται ως ένα από τα πιο δύσκολα προϊόντα για να εμπορευτεί κανείς, αφού ένας μεγάλος αριθμός ενδιαφερομένων εμπλέκονται στην διαδικασία.

Τα συστατικά ενός προορισμού μπορούν να συνοψιστούν σε : Attractions, Accessibility, Amenities, Available packages, Ancillary services and Activities – Αξιοθέατα, Προσβασιμότητα, Εγκαταστάσεις, Διαθέσιμα πακέτα, Συμπληρωματικές υπηρεσίες και Δραστηριότητες:
Attractions – Αξιοθέατα: φυσικά, τεχνητά, κληρονομικά και ειδικά γεγονότα
Accessibility – Προσβασιμότητα: όλο το κυκλοφοριακό σύστημα συμπεριλαμβανομένων των δρόμων, των οχημάτων και των σταθμών ,πλοίων και αεροπλάνων
Amenities – Εγκαταστάσεις: καταλύματα και υπηρεσίες σίτισης, λιανικό εμπόριο και άλλες τουριστικές υπηρεσίες
Available packages – Διαθέσιμα πακέτα: προκαθορισμένα πακέτα από μεσάζοντες
Activities – Δραστηριότητες: όλες οι δραστηριότητες που είναι διαθέσιμες στον προορισμό και οτιδήποτε οι καταναλωτές θα κάνουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους
Ancillary services – Συμπληρωματικές υπηρεσίες: οι υπηρεσίες που οι τουρίστες χρησιμοποιούν όταν βρίσκονται στον προορισμό όπως είναι οι τράπεζες, οι τηλεπικοινωνίες, το ταχυδρομείο, οι εφημεριδοπώλες, τα νοσοκομεία κλπ.

ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ-ΕΑΣ ΝΑΞΟΥ – ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ- ΕΝΩΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ – ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Κ.Τ.Λ

Όλοι οι παραπάνω θα πρέπει να υποστηρίξουν μια ευρεία γκάμα από εφαρμογές προώθησης, μάρκετινγκ και πωλήσεων χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Ουσιαστικά ο στόχος είναι να βοηθήσουν στην καλύτερη διοίκησή του προορισμού και στην αύξηση και διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του.

Ενδεικτικά κάποιες από αυτές τις εφαρμογές – υπηρεσίες
• Αναζήτηση πληροφορίας (search engine) με βάση μια λέξη κλειδί
• Σχεδιασμός του δρομολογίου του τουρίστα
• Κρατήσεις σε ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές γραμμές κλπ.
• Δυνατότητα δημιουργίας δυναμικού πακέτου (dynamic packaging)
• Υποστήριξη και διαχείριση των βάσεων δεδομένων τόσων των προϊόντων
όσο και των πελατών
• Έρευνα αγοράς και ανάλυση
• “Push” μάρκετινγκ
• Διοίκηση και σχεδιασμός εκδηλώσεων
• Επεξεργασία των δεδομένων (back end συστήματα)
• Χρηματοοικονομική Διοίκηση (back end σύστημα)
• Πρόσβαση σε ξένα συστήματα για παράδειγμα στα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς, στον καιρό, σε κρατήσεις θεάτρου και εκδηλώσεων κ.α.
• Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου υλικού διαθέσιμου στον χρήστη
• Υπηρεσίες γραφείου όπως επικοινωνία με e-mail, παρουσιάσεις κ.α.
• Πολυμεσική διαδραστικότητα με τους χρήστες με τη χρήση εικόνων, video, ιστολογίων κ.α.
• Παροχή δεδομένων σε τρίτους, για παράδειγμα Μ.Μ.Ε.
• Εικονική ξενάγηση στην περιοχή
• Διοίκηση τουριστικών προμηθευτών
• Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης πελατών (Customer Relationship
• Management – CRM) για τη δημιουργία και τη διατήρηση σχέσεων με τους τουρίστες-πελάτες
• Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης γνώσης για τους προορισμούς (Destination Knowledge Management System)
• Χρήση Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών – ΓΠΣ (GIS)30
• Εφαρμογές ηλεκτρονικής μάθησης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις (elearning).
• Πολύ-καναλικές στρατηγικές για την παροχή τουριστικών πληροφοριών κατά τη διάρκεια ολόκληρου του ταξιδιού των τουριστών (“customer journey”): πριν, κατά τη διάρκεια παραμονής στον προορισμό και μετά.

Γενικά ζητούμενο η δημιουργία μιας πλατφόρμας πληροφοριών που να ενσωματώνει περιεχόμενο από διαφορετικούς φορείς παρέχοντας ταυτόχρονα πρόσβαση σε διαφορετικούς χρήστες, για παράδειγμα τουρίστες, επιχειρήσεις, εθνικοί και διεθνείς τουριστικοί οργανισμοί κα. Η αρχή είναι η επαναχρησιμοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερου περιεχομένου από εξωτερικές πηγές έτσι ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας αλλά και να προσφέρονται ενημερωμένες πληροφορίες

13450781_298720463806068_2622109284809812261_n.jpg

Αυτά πρέπει να κάνουμε 
Πρέπει να στοχεύσουμε από ποιες αγορές έχουμε επισκέπτες ( το … % είναι από … το …% ..είναι από .. ) Να δούμε το μειονέκτημα και να το προβάλουμε ως πλεονέκτημα (η μεταφορά με το πλοίο ) Η παρουσίαση της μεταφοράς με το πλοίο πρέπει να παρουσιάζεται ως ενδιάμεση μίνι ‘’κρουαζιέρα’’ μετά την άφιξη του πελάτη στο αεροδρόμιο της Μυκόνου , Σαντορίνης και της Αθήνας

1. Η μεγάλη επιτυχία είναι τα fan trip Αυτή η κίνηση είναι η ποιο επιτυχημένη , Πράκτορες από στοχευμένες χώρες που στην επιστροφή τους μπορούν πραγματικά να στείλουν δεκάδες ή και εκατοντάδες πελάτες.
2. Καλούμε ανθρώπους που έχουν χιλιάδες followers δωρεάν και τους παρέχουμε την μεγαλύτερη δυνατόν εξυπηρέτηση και φιλοξενία, κάθε ανάρτηση που θα κάνουν θα την βλέπουν άμεσα χιλιάδες άνθρωποι.
3. Καλούμε blockers – καλό θα είναι να έρθουν οργανωμένα –  από διαφορετικές χώρες και όσες μέρες φιλοξενηθούν να μεταδίδουν in-line και να προβάλουν της ομορφιές του νησιού – παραδόσεις – γαστρονομία – λαογραφία – και ιδιαίτερη προβολή και διεκδίκηση – κατοχύρωση του “ΝΑΞΟΣ Ο ΜΥΣΤΡΑΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ” με καταγραφή όλων των Βυζαντινών Εκκλησιών του νησιού μας. Προτεραιότητα στον παραθεριστικό τουρισμό λόγω των παραλιών, αλλά και παρουσίαση της ενδοχώρας για την χαμηλή σεζόν και για την προσέλκυση Πελατών που έχουν αλλά ενδιαφέροντα.
4. Διάσημους δωρεάν ( αποκλειστικά Ιντερνετική τηλεόραση) που θα ασχολούνται καθημερινά με τους επισκέπτες τις εντυπώσεις τους και ταυτόχρονα από όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό να κάνουν άμεσα αναμετάδοση στο Facebook, Instagram κτλ. για να υπάρχει μια καθημερινή φρέσκια -ζωντανή εικόνα από επισκέπτες -διάσημους και μη, αλλά και σοβαρή παρουσίαση από της ομορφιές του νησιού.
5. Να συνεχιστεί -ακόμα και ποιο εντατικά ει δυνατόν- η καθημερινή παρουσιάση του νησιού στα ελληνικά κανάλια που έχει αναλάβει η ΕΑΣ ΝΑΞΟΥ με ποιο μελετημένες παρουσιάσεις και πάντα περνώντας το ίδιο ουσιαστικό μήνυμα.

Προτεραιότητα στην ελληνική αγορά ( τα πλεονεκτήματα του νησιού – η μεγάλη επισκεψιμότητα τα τελευταία χρόνια από Έλληνες θα πρέπει να μην χαθεί από επίδοξους μνηστήρες που θα προσπαθήσουν να τους “μαγέψουν” με τις χαμηλές τιμές τους
Και μπορούμε με ένα απλό σλόγκαν ( “ΝΑΙ και πάλι ΝΑΞΟ”) να κερδίσουμε πολλά…. 
Προβάλλοντας: Υψηλές υπηρεσίες – Ποιοτικό καλό φαγητό – μαγευτικές παραλίες – αυθεντική ελληνική Φιλοξενία .

Πάμε Νάξο λοιπόν
Η δημιουργία διαφημιστικού σποτ στην παρούσα φάση θα μπορούσε να βοηθήσει, με λίγα λόγια και εικόνες να περάσουμε ένα έξυπνο μήνυμα στους ανθρώπους που θα σκεφτούν να κάνουν διακοπές κάτω από αυτές της συνθήκες.

Διάφορες Προτάσεις για την μείωση των εξόδων από τους Ξενοδόχους
• Πρόταση προς την ΕΤΑΔ ΔΗΜΟΣ και ΚΕΔ
για την αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής αλλά και την αύξηση των τετραγωνικών λόγο της νέας κατάστασης που ισχύει από σήμερα στις παραλίες με την εφαρμογή του νέου πρωτοκόλλου.

• Πρόταση προς το ΞΕΕ για την μείωση των χρεώσεων προς τα ξενοδοχεία με την μείωση η μη πραγματοποίησης της σεζόν.

Η μείωση του ΦΠΑ από 1/6/2020 στο 6% για την εστίαση και τη διαμονή και στο 13% για τις άλλες τουριστικές υπηρεσίες και μεταφορές. Μείωση του ΦΠΑ των κατασκευών – επισκευών και ιδίως της οικοδομής στον χαμηλό συντελεστή (13%).

• Κατάργηση του τέλους διαμονής,

• Αναστολή για 2 χρόνια του αυξημένου ΦΠΑ στα ελληνικά νησιά.

• Κατάργηση της προκαταβολής φόρου εισοδήματος από το τρέχον έτος (2020).

• Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης από το τρέχων έτος (2020).

• Κάλυψη μέρους των ασφαλιστικών εισφορών σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό.

• Ενίσχυση της ρευστότητας με εγγυημένα από το δημόσιο δάνεια για κεφάλαια κίνησης, με κύριο κριτήριο την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων

• Αναστολή της πληρωμής δόσεων και οφειλών, για το 2020 και μακροχρόνιες ρυθμίσεις για την εξόφληση τους, προκειμένου να συνεχίσουν να είναι βιώσιμες.

• Μείωση των ενοικίων των υποδομών κατά 50% για το 2020, με αντίστοιχη μείωση του ΕΝΦΙΑ των ιδιοκτητών.

• Μείωση της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας των επιχειρήσεων και απλοποίηση διαδικασιών. Έκδοση όσο το δυνατόν λιγότερων διευκρινιστικών εγκυκλίων, με την ψήφιση σαφέστερων νομοθετικών διατάξεων.

• Χρηματοδότηση 100% μέσω του προγράμματος ΕΠΑνΕΚ ΕΣΠΑ 2014-2020 για την υλοποίηση επενδυτικών προγραμμάτων που θα έχουν ως στόχο τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων τουριστικών επιχειρήσεων και την κάλυψη μέρους λειτουργικών δαπανών (για τις ΜΜΕ).

• Επιδότηση εργασίας για όποιες επιχειρήσεις προσλάβουν προσωπικό και ένταξη για όλους τους εργαζομένους τις σεζόν 2019 στο ταμείο Ανεργίας έως την εκκίνηση τις επομένης σεζόν .

• Βοηθητικά εργαλεία από το κράτος και της τράπεζες τα οποία θα δώσουν ρευστότητα στις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες για να μπορέσουν να επιβιώσουν στην έκτακτη ανάγκη ανωτέρας βίας που διανύουμε.

• Κοστολόγηση των απαιτήσεων από το πρωτοκόλλου για την λειτουργία των επιχειρήσεων και η άμεση δημοσίευση πριν υπάρξει μείωση τιμών χωρίς ο κόσμος να έχει στο μυαλό του το κόστος που θα πρέπει να επιβαρυνθεί.

97650322_1187191398292299_6191181209561726976_o.jpg

Πως να στηρίξουμε τους εργαζόμενους

Η στήριξη των εργαζόμενων του Τουριστικού τομέα, με κύρια φιλοσοφία την στήριξη της εργασίας και όχι της ανεργίας. Αυτό απαιτεί ότι τα μέτρα στήριξης πρέπει να εξασφαλίζουν τη διατήρηση των υφιστάμενων θέσεων απασχόλησης και των εισοδημάτων των εργαζομένων. Πιο συγκεκριμένα, να προτείνουμε:
•  Επιδότηση 40% του μισθού του εργαζομένου για τουλάχιστον 6 μήνες.
•  Κίνητρα για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με απαλλαγή ασφαλιστικών εισφορών από το κράτος και φορολογικές ελαφρύνσεις για τις επιχειρήσεις που θα προχωρήσουν σε νέες προσλήψεις.
•  Επίδομα ανεργίας, χωρίς προϋποθέσεις ενσήμων, στους εργαζόμενους των επιχειρήσεων που θα παραμείνουν κλειστές ή θα προχωρήσουν σε μείωση του προσωπικού τους.
•  Επίδομα ανεργίας και στους εποχικούς απασχολούμενους στον Τουρισμό που δεν πρόκειται να απασχοληθούν φέτος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
• Χρηματοδότηση της εργασίας μέσω της δυνατότητας που δίνει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα SURE για τη στήριξη της εργασίας σε χώρες της Ε.Ε.

Θα μπορούσα να πω περισσότερα .. οι προτάσεις μου βλέπουν το 2021 βασικά, γι’ αυτό και πρέπει να ξυπνήσουμε σήμερα  Ανήκει τουλάχιστον στην σφαίρα της ουτοπίας, η σκέψη ότι θα υπάρχει για φέτος και για την περίοδο Ιουλίου – Οκτωβρίου ικανοποιητική τουριστική περίοδος.

Και αυτό για βασικούς και ευνόητους λόγους:
Ως προς τις ευρωπαϊκές χώρες

1. Αρκετές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη αποφασίσει το κλείσιμο των συνόρων τους για το 2020 (Ιταλία, Ισπανία).
2. Άλλες ευρωπαϊκές χώρες θα περιορίσουν αισθητά την μετακίνηση των πολιτών τους για διακοπές στο εξωτερικό (Γερμανία, Αγγλία).
3. Η Ευρώπη μπήκε ήδη σε βαθύ υφεσιακό κλίμα, οι δε χώρες της ΟΝΕ θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη υφεσιακή κρίση, την μεγαλύτερη από το τέλος του 2ου παγκοσμίου πολέμου και λόγω Ευρώ – Γερμανίας, αλλά και λόγω της εγγενούς ανομοιογένειας των οικονομιών τους (δηλώσεις Λαγκάρντ – διοικητή ΕΚΤ για διψήφιο ποσοστό ύφεσης στην ευρωζώνη).

Ως προς την Ελλάδα.
Εκτός των παραπάνω λόγων (που επηρεάζουν εξίσου και ακόμη περισσότερο την χώρα) και ιδιαίτερα του 3ου, σε συνδυασμό με την ήδη υφιστάμενη μνημονιακή της εξάρτηση, οι επιπτώσεις θα είναι ακόμη μεγαλύτερες και αυτό γιατί,
Ενώ η χώρα σε συνθήκες καραντίνας πραγματικά ήταν η πιο ασφαλής μέχρι τώρα, λόγω της πειθαρχίας που έδειξε ο λαός και της αυταπάρνησης του υγειονομικού προσωπικού, σε συνθήκες έστω και μικρού ποσοστού τουριστικής κίνησης (20%) θα είναι η πιο ανασφαλής χώρα και αυτό γιατί, οι νησιωτικές περιοχές της χώρας που δέχονται και το τουριστικό βάρος, από υγειονομικής απόψεως είναι σε τραγική κατάσταση (από θέμα στελέχωσης και ύπαρξης των στοιχειωδών δομών υγείας).
Σε σχέση και με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που είναι τουριστικοί προορισμοί, ο τουρισμός για την Ελλάδα αντιπροσωπεύει άμεσα υπερδιπλάσιο ποσοστό του ΑΕΠ της (περίπου 30%) και έμμεσα πολύ μεγαλύτερο εξ αιτίας της νησιωτικότητας της χώρας.

(*) Ο Κώστας Κάβουρας, είναι ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Naxos Imperial Hotel


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

BBC για Σαντορίνη: «Could an almighty eruption destroy a dreamy Greek island?»

Το BBC News πέρασε μια μέρα στο βρετανικό πλοίο Discovery που κάνει έρευνες στην Καλντέρα

Βατικανό: Εκοιμήθη ο Πάπας Φραγκίσκος

Τη Δευτέρα του Πάσχα σε ηλικία 88 ετών έφυγε από τη ζωή ο Πάπας Φραγκίσκος

Σύρος: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μοναδικό Stoiximan AegeanBall Festival 2025!

Η αναμονή τελείωσε και η αγαπημένη σου μπασκετική απόδραση βρίσκεται μόνο μερικά κλικ μακριά, από τον προγραμματισμό σου

Πάρος: Έρχεται το 4th Paros Way και θα συναρπάσει!

Στις 24 -25 Μαΐου 2025 η Πάρος φιλοξενεί το 4th Paros Way και αναμένεται να συναρπάσει τους συμμετέχοντες.

ΠΟΕΔΗΝ: Στα ύψη το κόστος στέγασης για τους γιατρούς στα νησιά

Τα νησιά γεμάτα επισκέπτες αλλά άδεια από γιατρούς – Στα ύψη το κόστος στέγασης για υγειονομικούς - Κραυγή αγωνίας από την ΠΟΕΔΗΝ

Ελλάδα: Έρχονται νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου

Τα νομοσχέδια θα θέσουν νέες βάσεις για το καθεστώς που διέπει την καταγραφή και διαχείριση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Σε απόγνωση οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές. Πως η αύξηση των επιβατών δημιουργεί προβλήματα

Το φαινόμενο των αυξανόμενων καθυστερήσεων σε πτήσεις απειλεί να εκτροχιάσει την καλοκαιρινή περίοδο και τις ισολογιστικές επιδόσεις εταιρειών στην Ευρώπη.

Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό

Για δεύτερη χρονιά εφαρμόζεται ο «φόρος εισόδου» στη Βενετία, όμως ούτε οι QR κωδικοί ούτε τα τέλη φαίνεται να φρενάρουν το φαινόμενο του υπερτουρισμού.

Πάσχα στην Ελλάδα: Ταξίδι στα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μας

Από τα γνήσια νησιώτικα γλέντια σε Κέα και Όλυμπο Καρπάθου, μέχρι τον Εσπερινό της Αγάπης που ψάλλεται στην Τσακώνικη γλώσσα στο Λεωνίδιο και το ψήσιμο του οβελία στους λάκκους στην Αμφίκλεια

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

Νάξος – Γ. Βρούτσης: πρωινός καφές με τους Μανωλά – Σιόβα

Ο Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης βρίσκεται στη Νάξο και απολαμβάνει τον πρωινό του καφέ με τους Κώστα Μανωλά και Δημήτρη Σιόβα