Που θα ποντάρει φέτος (2019), ο Δήμος Ανδρου σε μία προσπάθεια να βελτιώσει την εικόνα του μέσω του τουριστικού προϊόντος
Με έμβαση στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, τις δράσεις γύρω από την Γαστρονομία και την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων, εγκρίθηκε πρόσφατα το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Άνδρου για το 2019 από την αρμόδια Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου. Οι βασικές αρχές του νέου προγράμματος, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η προσέγγιση νέων αγορών και επενδύσεων, η τουριστική εκπαίδευση, ο πολιτιστικός τουρισμός, οι δράσεις στο πλαίσιο της Γαστρονομικής Περιφέρειας 2019 για το Νότιο Αιγαίο και η ανάδειξη των τοπικών προϊόντων.
Αναλυτικά, θα λάβουν χώρα μεταξύ άλλων οι εξής δράσεις:
Καταχωρήσεις στον τύπο
Συνδυασμός ΜΜΕ από διαφορετικές κατηγορίες όπως ραδιόφωνο, έντυπα μέσα και διαδίκτυο, με συστηματική και αναλυτική διερεύνηση για την ηλεκτρονική προβολή και διαφήμιση από έγκριτους διαδικτυακούς τόπους της Ελλάδας
Οργάνωση παρουσιάσεων στο εξωτερικό
Παρουσίαση προορισμού σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων, συμμετοχή σε trade roadshows, σε γεύματα εργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού, καθώς και συμμετοχή σε πρωτότυπες προωθητικές δράσεις για την προσέγγιση του ταξιδιωτικού κοινού σε Ελλάδα και εξωτερικό. Για το 2019 η Αγγλίας ή η Γαλλία είναι οι επικρατέστερες χώρες.
Έντυπο προωθητικό υλικό
Θα δημιουργηθούν έντυποι τουριστικοί οδηγοί και χάρτες όπου θα καταγράφονται όλοι οι τουριστικοί πόροι και τα αξιοθέατα του νησιού, οι δραστηριότητες και οι εναλλακτικές δράσεις τουρισμού, “things to do”. Θα δημιουργηθεί δηλαδή υλικό στα αγγλικά, για θεματικές κατηγορίες τουριστικού προϊόντος όπως οικογενειακές διακοπές, σπορ-δράση, πολιτισμός- παράδοση, ρομαντικές διακοπές-γάμος, γαστρονομία και μοναστήρια, ως εργαλείο προώθησης στις εκθέσεις τουρισμού αλλά και τις επαφές με πράκτορες και δημοσιογράφους. Περιλαμβάνεται η επικαιροποίηση των στοιχείων του τουριστικού οδηγού «Η Άνδρος των νερών και των ονείρων» και η επανεκτυπωσή του .
Ψηφιακή Καμπάνια
Σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας, μέσω επικοινωνιακής πλατφόρμας η οποία θα τοποθετεί και θα διαφοροποιεί την Άνδρο από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού
Θα πραγματοποιηθεί έρευνα ικανοποίησης του τουριστικού κοινού, online και offline. Η έρευνα θα έχει διάρκεια 20 ημέρες, από τα μέσα Ιουνίου έως και το πρώτο δεκαήμερο Ιουλίου. Τα σημεία επαφής με την έρευνα θα είναι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και συνεργαζόμενα πρακτορεία τουρισμού, ενώ τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση.
Τουριστική Εκπαίδευση
Θα διεξαχθούν ημερίδες εκπαίδευσης των επαγγελματιών του τουρισμού αλλά και άλλων συναφών με τον τουρισμό επαγγελμάτων, όπως οδηγοί ταξί , εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ, στην εξυπηρέτηση των τουριστών και στις ανθρώπινες σχέσεις. Παράλληλα, η τουριστική εκπαίδευση απευθύνεται στους διαχειριστές καταλυμάτων και αφορά στις δημόσιες σχέσεις, στην επικοινωνία, στα νέα μέσα και στις σύγχρονες μορφές διαφημιστικής προβολής.
Τέλος, κατά τη διάρκεια του έτους, θα λάβουν χώρα ποικίλες αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, με στόχο τη γνωριμία του νησιού με το ευρύ κοινό και την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα tornosnews.gr