Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, από χθες Τρίτη 12 Ιανουαρίου και έως την 17η Ιανουαρίου τίθεται το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αμοργού.
” Βασική επιδίωξη πρέπει να είναι σε ενέργειες και πρωτοβουλίες ενίσχυσης της ζήτησης, πράγμα που μπορεί να επιτευχθεί με συντονισμένη επικοινωνιακή «επίθεση» επιστρατεύοντας Μέσα Ενημέρωσης με δημοσιεύματα ή και τηλεοράσεις με εκπομπές.
Ενισχυτική αυτών των ενεργειών θα είναι η φιλοξενία δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων, πράγμα που θα εξαρτηθεί από τη διαθεσιμότητα των φιλοξενουμένων και τις δυνατότητες του Δήμου και των επαγγελματιών.
Ανάλογα με τον διαθέσιμο προϋπολογισμό μπορούν να υιοθετηθούν και ενέργειες του γενικού πλάνου που έχουν το τελευταίο διάστημα αποσταλεί στον Δήμο.
Ήδη, σε συνεργασία με επαγγελματίες , το μήνυμα που έγκαιρα εξέπεμψε το νησί ακολούθησε τις τεχνολογικές δυνατότητες που ήταν διαθέσιμες με βάση και τις προτάσεις που έχουμε υποβάλει για τη δημιουργία σύντομων video με οδηγίες μαγειρικής και παρουσίαση άλλων παρασκευών σύμφωνα με τις δυνατότητες που υπάρχουν.
Κατά τα λοιπά, θα παρέχονται στο μέλλον οδηγίες και εισηγήσεις ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας και των μέτρων χαλάρωσης”.
Η ουσία της στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει η Αμοργός για τη νέα τουριστική σεζόν… Οπως ήταν αναμενόμενο τέθηκε σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, από χθες Τρίτη 12/1/2021 έως και τις 17/1/202… Μιλάμε για το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αμοργού.
Διαβάζουμε δε στο ενημερωτικό σημείωμα « Η Δημοτική Αρχή πιστή στις βασικές αξίες διοίκησης στην θητεία της, την συμμετοχή και την δημιουργία, καλεί τους πολίτες να συμμετάσχουν στην διαβούλευση καταθέτοντας τις προτάσεις και παρατηρήσεις στο email της αρμόδιας Αντιδημάρχου κα.Δεσποτίδη Καλλιόπη : popi_despotidi@yahoo.gr ώστε να διαμορφώσουμε από κοινού την στρατηγική τουριστικής προβολής της Αμοργού!»
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το κείμενο: