Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΑμερικανικός τουρισμός - Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

Αμερικανικός τουρισμός – Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

|

Από τα ταξίδια εκδίκησης οι Αμερικανοί ταξιδιώτες μετακινούνται σε επαναπροδιορισμό των προτεραιοτήτων τους με τα ταξίδια να βρίσκονται σε υψηλή θέση, σύμφωνα με την έκθεση 2024 Travel Outlook της Deloitte.

Η έκθεση έδειξε ότι από τους Αμερικανούς που αυξάνουν τον προϋπολογισμό διακοπών τους, ένας στους 5 άλλαξε κίνητρο διακοπών για το 2024, αναφέροντας ότι οι δαπάνες για ταξίδια έχει γίνει πιο σημαντική για αυτούς από την περίοδο της πανδημίας.

Ακόμη και από αυτούς που δεν ταξίδεψαν ή περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών, πολλοί δήλωσαν ότι έχουν μεγαλύτερα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2024, ιδιαίτερα οι Αμερικανοί που ανήκουν στη γενιά baby boomer οι οποίοι επέστρεψαν τους τελευταίους μήνες στα ταξίδια δίνοντας ένα δυνατό σινιάλο στη βιομηχανία. Τρεις στους 10 baby boomers που περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών τους το 2023, ανάφεραν ότι εξοικονομούν χρήματα για μελλοντικά ταξίδια.

Άλλο ενθαρρυντικό στοιχείο για τον Αμερικανικό τουρισμό το 2024 είναι ότι η πρόθεση για συμμετοχή σε δραστηριότητες στον προορισμό παρουσιάζει αύξηση. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να επισκεφθούν κάποιο αξιοθέατο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους αυξήθηκαν από 36% το 2022 σε 43% το 2023.

Παράλληλα, παρατηρείται διεύρυνση των προορισμών εξωτερικού το 2023, με πολύ ισχυρή ζήτησης για Ευρώπη τους καλοκαιρινούς μήνες, και μικρότερη αύξηση ζήτησης για Ν. Αμερική, Ασία και Αφρική. Πολλά ταξίδια των Αμερικανών φαίνεται να περιστρέφονται γύρω από την εξερεύνηση και τις νέες εμπειρίες και όχι απλώς την ξεκούραση και την απόδραση.

Παράλληλα, η έκθεση της Deloitte αποκαλύπτει ότι πολλοί Αμερικανοί θα επιλέγουν ταξίδια το 2024 βάσει μιας σημαντικής αλλαγής τρόπου ζωής η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια, δηλαδή την εργασία εξ αποστάσεως. Το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν οτι σκοπεύουν να εργασθούν κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού του κατά τη σεζόν των διακοπών ανέβηκε από 19% το 2022 στο 34% το 2023.

Πρόκειται, επισημαίνεται στην έρευνα, όχι απλώς για μια προσωρινή ανωμαλία μετά την πανδημία, αλλά για μια πιο σταθερή αλλαγή συμπεριφοράς στα ταξίδια, καθώς πολλοί αξιοποιούν την ευέλικτη εργασία προκειμένου να μπορούν να ταξιδεύουν περισσότερο. Οι «Laptop luggers», όπως τους χαρακτηρίζει η έκθεση, πραγματοποιούν περισσότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια και καθώς η απομακρυσμένη εργασία παραμένει επιλογή για πολλούς, οι ταξιδιωτικοί πάροχοι είναι σε θέση να επωφεληθούν λαμβάνοντας μεγαλύτερη ζήτηση για διανυκτερεύσεις και δραστηριότητες.

Η έκθεση προβλέπει ότι εάν η οικονομία περάσει σε ακόμα πιο δύσκολη συγκυρία, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταγράψει τις εξής τάσεις:

-Μερικό αρνητικό αντίκτυπο στον αριθμό των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν, επηρεάζοντας κυρίως τα νοικοκυριά χαμηλών εισοδημάτων.

-περισσότεροι Αμερικανοί θα αποφασίσουν να ταξιδέψουν σε κοντινούς προορισμούς, περιορίζοντας τον αριθμό, την απόσταση ή τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

-οι Αμερικανοί νεαρής ηλικίας και χαμηλότερων εισοδημάτων θα επιλέγουν επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς παρά τη διαμονή σε ξενοδοχεία.

Επιπλέον, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα στοιχεία του ταξιδιού τα οποία συνηθίζουν να αναβαθμίζουν, εφόσον μπορούν, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν να κάνουν με την τοποθεσία του καταλύματος, την απόσταση του προορισμού, το πρόγραμμα πτήσης και τις εμπειρίες στον προορισμό. Αντίθετα, όσοι επιθυμούν να κάνουν περικοπές στις διακοπές τους, συνήθως εξοικονομούν στην κατηγορία του ξενοδοχείου που επιλέγουν, στον αερομεταφορέα (επιλέγοντας low cost) και στην αναβάθμιση θέσεων.

Επιπλέον, η έκθεση εξετάζει αναλυτικά τις 5 τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία το 2024…

– Οι πάροχοι υπηρεσιών θα βρίσκουν τρόπους να βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Τα υψηλά επιτόκια και το αυξημένο κόστος ορισμένων αγαθών μπορεί να δυσκολέψουν την αναβάθμισή τους, πόσο μάλλον την αναβάθμιση των ξενοδοχείων. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των αεροπορικών εταιρειών προέρχονται από τα καιρικά φαινόμενα και ζητήματα προσωπικού, που δεν βρίσκονται εξ ολοκλήρου στον έλεγχό τους. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι φιλοξενίας γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις εμπειρίες που προσφέρουν, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.

– Η επιστροφή των εταιρικών ταξιδιών συνεχίζεται, αλλά τα κέρδη επιβραδύνονται. Ενώ τα ταξίδια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και την υποστήριξη της συνεργασίας με την ομάδα παραμένουν κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία, το κόστος είναι μια σημαντική ανησυχία. Εν μέσω αυτών των προσπαθειών για συνετή κατάρτιση προϋπολογισμού, οι εταιρικές ταξιδιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι πιθανό να ξεπεράσουν τελικά τα προπανδημικά επίπεδα εντός του επόμενου έτους.

– Περισσότερα ταξίδια ή μεγαλύτερα ταξίδια; Ένα από τα αποτελέσματα της πανδημίας ήταν η αλλαγή στον τρόπο εργασίας. Οι απομακρυσμένες και υβριδικές ρυθμίσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και το μερίδιο των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να εργαστούν σε μεγάλα ταξίδια αναψυχής έχει αυξηθεί. Εκτός από τα επιπλέον και παρατεταμένα ταξίδια, αυτή η συμπεριφορά «laptop lugger» έχει επίσης αντίκτυπο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών στον προορισμό.

– Οι δαπάνες μάρκετινγκ μετατοπίζονται για να ανταποκρίνονται στις αλλαγές σε πλατφόρμες και δημογραφικά στοιχεία. Καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει και επιδεικνύει ανθεκτικότητα στο οικονομικό άγχος, οι δαπάνες μάρκετινγκ του κλάδου έχουν αυξηθεί και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι έχουν καλύψει ένα κύμα αυξανόμενης ζήτησης. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη των ταξιδιών επιβραδύνεται, θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για πιο στοχευμένο μάρκετινγκ και νέες στρατηγικές σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

– Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επηρεάζει ήδη τα ταξίδια, με την αποτελεσματικότητα των τηλεφωνικών κέντρων να είναι το πιο ευρέως αναγνωρισμένο της όφελος. Το επόμενο έτος, αναμένεται ότι θα επηρεάσει τον κλάδο με σημαντικούς τρόπους. Οι πιο ορατές εφαρμογές της (νέες επιλογές για ανακάλυψη, αγορές, κρατήσεις) θα τραβήξουν μεγάλο μέρος της προσοχής, αλλά οι λιγότερο ορατές ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή. Οι πιο σημαντικές περιπτώσεις χρήσης της από τους παρόχους ταξιδιών, περιλαμβάνουν τη στρατηγική διαφήμισης, το περιεχόμενο μάρκετινγκ και την εξατομίκευση.

Πληροφορίες από: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Μ. Μαυρογιάννης: Γιατί μιλάει για πολιτική .. παράσταση μέσω social media

Μάκης Μαυρογιάννης: “Θεσμικοί έλεγχοι στα σχολεία – Πολιτική παράσταση στα social media” - Σε ποιους αναφέρεται και γιατί;

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Στη δημοσιότητα το πρόγραμμα των αποκριάτικων εκδηλώσεων

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των αποκριάτικων εκδηλώσεων Νάξου και Μικρών Κυκλάδων - Πότε ξεκινούν, οι διαδρομές των Κορδελάτων και το Καρναβάλι

Σύρος: Συνάντηση Χατζηδάκη – Αθανασίου και το αεροδρόμιο που πάει σύντομα σε ιδιώτες

Στον Δήμο Σύρου - Ερμούπολης ο Κωστής Χατζηδάκης - Ποια ήταν τα θέματα που έπεσαν στο τραπέζι - Τι ανέφερε ο κος Αθανασίου

Κυκλάδες: Ο Βαγγέλης Κονιτόπουλος τραγουδάει “Λατρεμένη Σαντορίνη” (video)

"Λατρεμένη Σαντορίνη " Το τραγούδι του Βαγγέλη Κονιτόπουλου (σε στίχους Θανάση Περιστεράκη) για την δοκιμαζόμενη Σαντορίνη (video)

Δωδεκάνησα – Νίσυρος: Ο Δήμος δημιουργεί ενεργειακή κοινότητα

Ο Δήμος Νισύρου δημιουργεί ενεργειακή κοινότητα - Τι επιδιώκει

Νάξος: Έρχονται (25/02) τα “Άγουρα κεράσια” με τους Καζάκο – Τρύπη

Πότε και που θα δούμε τη παράσταση "Αγουρα Κεράσια" στη Νάξο - Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές

Νάξος – Δημοτική Επιτροπή: Η Ναυαγοσωστική κάλυψη στο τραπέζι της συζήτησης

Συνεδριάζει την Τρίτη 25 Μαρτίου η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Νάξου – Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης

Ευρωκοινοβούλιο: Η φωνή των κατοίκων της Τήνου ενάντια στην ανεξέλεγκτη χωματερή στο Κοσσίνι (video)

Ακούστηκε στο Ευρωκοινοβούλιο η φωνή των κατοίκων της Τήνου ενάντια στην ανεξέλεγκτη χωματερή στο Κοσσίνι (VIDEO)

Νησιωτικότητα και Δημογραφικό έρχονται στο τραπέζι της Κυβέρνησης

Σοφία Ζαχαράκη και Στέφανος Γκίκας: Κυβερνητικές πρωτοβουλίες για δημογραφικό και νησιωτικότητα - Ποιες είναι οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι

Λέκκας για Σαντορίνη: “Δεν μπορεί να αντέξει πια, πρέπει να δώσουμε άμεσα λύσεις”

Εκτός από το θέμα των κατολισθήσεων και των υποδομών στη Σαντορίνη, πρέπει να αντιμετωπιστούν και όλα όσα κρύβαμε κάτω από το χαλί τα τελευταία 25 χρόνια, τονίζει ο Ευθύμιος Λέκκας

Μέλανες – “Κούρος ο Ελληνας”: Πένθος για την απώλεια του Γιώργου Ανεβλαβή

Σε ηλικία 49 ετών έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Ανεβλαβής.. Η ανακοίνωση του Πολιτιστικού Συλλόγου "Κούρος ο Ελληνας"

Ολυμπιακός: Ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι από τη Νάξο γεννιέται στον “Θρύλο”

Ποιος είναι ο 13χρονος που φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού και κάνει τα πρώτα του βήματα

Άκης Τσελέντης: “Ας ελπίσουμε ότι πιθανή εκροή λάβας τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες να είναι ήπια “

"Μπορεί τα τελευταία δύο 24ωρα να βιώσατε μια δραστική μείωση των σεισμών, αυτοί όμως εξακολουθούν να συμβαίνουν με μεγέθη που δεν τους καταλαβαίνετε."

Νάξος – Σύνδεσμος Υδραυλικών: Ψήφισμα για την εκδημία του Γιώργου Ανεβλαβή

Ο Σύνδεσμος Υδραυλικών Νάξου εξέδωσε ψήφισμα για την απώλεια του Γιώργου Ανεβλαβή - Τι αναφέρει

Νάξος – Αεροδρόμιο: Τον Μάρτιο θα κλείσει για τρεις εβδομάδες λόγω εργασιών αναβάθμισης

Οι εργασίες καλά κρατούν στο αεροδρόμιο της Νάξου - Ερχεται αναστολή λειτουργίας λόγω εργασιών στο διάδρομο προσγείωσης - απογείωσης για δια πλάτυνση

Κυκλάδες (Σαντορίνη – Αμοργός): Παγώνουν οι κρατήσεις, τι λένε οι αρμόδιοι

Μείωση 15% από τους tour operators και 50% από τους μεμονωμένους τουρίστες - Τι λένε σε Σαντορίνη - Αμοργό και Πάρο

Η μεγάλη απόδραση: 27.000 σολομοί το «έσκασαν» από ιχθυοτροφείο

Οι περιβαλλοντολόγοι εκφράζουν ανησυχία για τις επιπτώσεις στο οικοσύστημα.

Κακοκαιρία “Coral”: Η Νάξος ξύπνησε με 0 βαθμούς θερμοκρασία και αίσθηση ψύχους στους – 4

Πως ξύπνησαν σήμερα (21/02) οι Κυκλάδες - Με αίσθηση ψύχους στους -4 βαθμούς η Απείρανθος και Κωμιακή... Πως είναι οι υπόλοιπες Κυκλάδες

Μητσοτάκης: Κλειστά έως τις 21 Φεβρουαρίου τα σχολεία σε Σαντορίνη, Ίο, Ανάφη και Αμοργό

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρεται, επίσης, στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, στο πιλοτικό πρόγραμμα αστυνόμευσης των συγκοινωνιών στη Δυτική Αθήνα, στο πρόγραμμα «Αναβαθμίζω το σπίτι μου ΙΙ», αλλά και σε μέτρα στον τομέα της Υγείας.

Σαντορίνη – Λέκκας: Δύο τα σενάρια “Σταδιακή αποκλιμάκωση ή σεισμός 6 Ρίχτερ”

Επίσκεψη Λέκκα - Ευελπίδου στην Σαντορίνη - Οι συζητήσεις, οι διαπιστώσεις και τα δύο βασικά σενάρια που υπάρχουν στο τραπέζι από ΕΚΠΑ