Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΑμερικανικός τουρισμός - Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

Αμερικανικός τουρισμός – Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

|

Από τα ταξίδια εκδίκησης οι Αμερικανοί ταξιδιώτες μετακινούνται σε επαναπροδιορισμό των προτεραιοτήτων τους με τα ταξίδια να βρίσκονται σε υψηλή θέση, σύμφωνα με την έκθεση 2024 Travel Outlook της Deloitte.

Η έκθεση έδειξε ότι από τους Αμερικανούς που αυξάνουν τον προϋπολογισμό διακοπών τους, ένας στους 5 άλλαξε κίνητρο διακοπών για το 2024, αναφέροντας ότι οι δαπάνες για ταξίδια έχει γίνει πιο σημαντική για αυτούς από την περίοδο της πανδημίας.

Ακόμη και από αυτούς που δεν ταξίδεψαν ή περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών, πολλοί δήλωσαν ότι έχουν μεγαλύτερα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2024, ιδιαίτερα οι Αμερικανοί που ανήκουν στη γενιά baby boomer οι οποίοι επέστρεψαν τους τελευταίους μήνες στα ταξίδια δίνοντας ένα δυνατό σινιάλο στη βιομηχανία. Τρεις στους 10 baby boomers που περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών τους το 2023, ανάφεραν ότι εξοικονομούν χρήματα για μελλοντικά ταξίδια.

Άλλο ενθαρρυντικό στοιχείο για τον Αμερικανικό τουρισμό το 2024 είναι ότι η πρόθεση για συμμετοχή σε δραστηριότητες στον προορισμό παρουσιάζει αύξηση. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να επισκεφθούν κάποιο αξιοθέατο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους αυξήθηκαν από 36% το 2022 σε 43% το 2023.

Παράλληλα, παρατηρείται διεύρυνση των προορισμών εξωτερικού το 2023, με πολύ ισχυρή ζήτησης για Ευρώπη τους καλοκαιρινούς μήνες, και μικρότερη αύξηση ζήτησης για Ν. Αμερική, Ασία και Αφρική. Πολλά ταξίδια των Αμερικανών φαίνεται να περιστρέφονται γύρω από την εξερεύνηση και τις νέες εμπειρίες και όχι απλώς την ξεκούραση και την απόδραση.

Παράλληλα, η έκθεση της Deloitte αποκαλύπτει ότι πολλοί Αμερικανοί θα επιλέγουν ταξίδια το 2024 βάσει μιας σημαντικής αλλαγής τρόπου ζωής η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια, δηλαδή την εργασία εξ αποστάσεως. Το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν οτι σκοπεύουν να εργασθούν κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού του κατά τη σεζόν των διακοπών ανέβηκε από 19% το 2022 στο 34% το 2023.

Πρόκειται, επισημαίνεται στην έρευνα, όχι απλώς για μια προσωρινή ανωμαλία μετά την πανδημία, αλλά για μια πιο σταθερή αλλαγή συμπεριφοράς στα ταξίδια, καθώς πολλοί αξιοποιούν την ευέλικτη εργασία προκειμένου να μπορούν να ταξιδεύουν περισσότερο. Οι «Laptop luggers», όπως τους χαρακτηρίζει η έκθεση, πραγματοποιούν περισσότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια και καθώς η απομακρυσμένη εργασία παραμένει επιλογή για πολλούς, οι ταξιδιωτικοί πάροχοι είναι σε θέση να επωφεληθούν λαμβάνοντας μεγαλύτερη ζήτηση για διανυκτερεύσεις και δραστηριότητες.

Η έκθεση προβλέπει ότι εάν η οικονομία περάσει σε ακόμα πιο δύσκολη συγκυρία, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταγράψει τις εξής τάσεις:

-Μερικό αρνητικό αντίκτυπο στον αριθμό των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν, επηρεάζοντας κυρίως τα νοικοκυριά χαμηλών εισοδημάτων.

-περισσότεροι Αμερικανοί θα αποφασίσουν να ταξιδέψουν σε κοντινούς προορισμούς, περιορίζοντας τον αριθμό, την απόσταση ή τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

-οι Αμερικανοί νεαρής ηλικίας και χαμηλότερων εισοδημάτων θα επιλέγουν επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς παρά τη διαμονή σε ξενοδοχεία.

Επιπλέον, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα στοιχεία του ταξιδιού τα οποία συνηθίζουν να αναβαθμίζουν, εφόσον μπορούν, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν να κάνουν με την τοποθεσία του καταλύματος, την απόσταση του προορισμού, το πρόγραμμα πτήσης και τις εμπειρίες στον προορισμό. Αντίθετα, όσοι επιθυμούν να κάνουν περικοπές στις διακοπές τους, συνήθως εξοικονομούν στην κατηγορία του ξενοδοχείου που επιλέγουν, στον αερομεταφορέα (επιλέγοντας low cost) και στην αναβάθμιση θέσεων.

Επιπλέον, η έκθεση εξετάζει αναλυτικά τις 5 τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία το 2024…

– Οι πάροχοι υπηρεσιών θα βρίσκουν τρόπους να βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Τα υψηλά επιτόκια και το αυξημένο κόστος ορισμένων αγαθών μπορεί να δυσκολέψουν την αναβάθμισή τους, πόσο μάλλον την αναβάθμιση των ξενοδοχείων. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των αεροπορικών εταιρειών προέρχονται από τα καιρικά φαινόμενα και ζητήματα προσωπικού, που δεν βρίσκονται εξ ολοκλήρου στον έλεγχό τους. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι φιλοξενίας γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις εμπειρίες που προσφέρουν, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.

– Η επιστροφή των εταιρικών ταξιδιών συνεχίζεται, αλλά τα κέρδη επιβραδύνονται. Ενώ τα ταξίδια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και την υποστήριξη της συνεργασίας με την ομάδα παραμένουν κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία, το κόστος είναι μια σημαντική ανησυχία. Εν μέσω αυτών των προσπαθειών για συνετή κατάρτιση προϋπολογισμού, οι εταιρικές ταξιδιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι πιθανό να ξεπεράσουν τελικά τα προπανδημικά επίπεδα εντός του επόμενου έτους.

– Περισσότερα ταξίδια ή μεγαλύτερα ταξίδια; Ένα από τα αποτελέσματα της πανδημίας ήταν η αλλαγή στον τρόπο εργασίας. Οι απομακρυσμένες και υβριδικές ρυθμίσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και το μερίδιο των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να εργαστούν σε μεγάλα ταξίδια αναψυχής έχει αυξηθεί. Εκτός από τα επιπλέον και παρατεταμένα ταξίδια, αυτή η συμπεριφορά «laptop lugger» έχει επίσης αντίκτυπο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών στον προορισμό.

– Οι δαπάνες μάρκετινγκ μετατοπίζονται για να ανταποκρίνονται στις αλλαγές σε πλατφόρμες και δημογραφικά στοιχεία. Καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει και επιδεικνύει ανθεκτικότητα στο οικονομικό άγχος, οι δαπάνες μάρκετινγκ του κλάδου έχουν αυξηθεί και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι έχουν καλύψει ένα κύμα αυξανόμενης ζήτησης. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη των ταξιδιών επιβραδύνεται, θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για πιο στοχευμένο μάρκετινγκ και νέες στρατηγικές σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

– Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επηρεάζει ήδη τα ταξίδια, με την αποτελεσματικότητα των τηλεφωνικών κέντρων να είναι το πιο ευρέως αναγνωρισμένο της όφελος. Το επόμενο έτος, αναμένεται ότι θα επηρεάσει τον κλάδο με σημαντικούς τρόπους. Οι πιο ορατές εφαρμογές της (νέες επιλογές για ανακάλυψη, αγορές, κρατήσεις) θα τραβήξουν μεγάλο μέρος της προσοχής, αλλά οι λιγότερο ορατές ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή. Οι πιο σημαντικές περιπτώσεις χρήσης της από τους παρόχους ταξιδιών, περιλαμβάνουν τη στρατηγική διαφήμισης, το περιεχόμενο μάρκετινγκ και την εξατομίκευση.

Πληροφορίες από: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμερική: Εφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ

Πέθανε ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ σε ηλικία 65 ετών - Φόρεσε τη πανοπλία του Μπάτμαν και τραγούδησε ως άλλος Μόρισον

“Express Skopelitis”: Παράταση ακινησίας για μερικές ακόμη ημέρες

Μικρές Κυκλάδες – “Express Skopelitis”: Παράταση ακινησίας για μερικές ακόμη ημέρες

Ο Ντιν Σπανός φέρνει τo NFL στην Ελλάδα   

Η Ελλάδα προστέθηκε στο πρόγραμμα το 2025, με τους Los Angeles Chargers να είναι η πρώτη ομάδα που αποκτά τέτοια δικαιώματα στη χώρα.

Μετάθεση της έναρξης του ψηφιακού δελτίου αποστολής

Παρατείνονται οι προθεσμίες για την ψηφιακή αποστολή δελτίων αποστολής στο myDATA – Αναλυτικά οι ημερομηνίες για Α' και Β' Φάση ανά κατηγορία επιχείρησης.

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την ασθένεια του λογιστή

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την προστασία λογιστών-φοροτεχνικών λόγω ασθένειας – Ανακοίνωση Πιερρακάκη σε συνάντηση με το ΟΕΕ

Η Πορτάρα… Viral σε Ghibli style

Η Πορτάρα «ντύνεται» με τα χρώματα της φαντασίας και μεταμορφώνεται σε σκηνή βγαλμένη από ταινία του Studio Ghibli, μαγεύοντας το ελληνικό και διεθνές κοινό.

Κακοκαιρία – Μύκονος: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης το “νησί των Ανέμων”

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και η Μύκονος μετά τις καταστροφικές πλημμύρες

Νάξος – Προστασία Αγριας Ζωής: Εβδομήντα φοινικόπτερα απολαμβάνουν την ηρεμία τους στην Αλυκή (video)

Απρόσμενη επίσκεψη φοινικόπτερων (Φλαμίγκ) στην Αλυκή της Νάξου - Δείτε το σχετικό video από τον Σύλλογο Προστασίας Αγριας Ζωής Νάξου

Ανάφη: Πρόβλημα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις και το 2ο ενδοκυκλαδικό που αγνοείται

Προβλήματα και λύσεις στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Ανάφης - Τι συμβαίνει με τα δρομολόγια και οι υποσχέσεις που πήρε ο Δήμαρχος κος Ρούσσος

Γ. Πολυχρονάκος: Η κυβέρνηση της «ατομικής ευθύνης» κρύβεται πίσω από τη λάσπη”

Γ. Πολυχρονάκος: “Πάρος και Μύκονος στο έλεος των πλημμυρών – Η κυβέρνηση της «ατομικής ευθύνης» κρύβεται πίσω από τη λάσπη”

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Στέλιος Δεγαϊτας

Ενας νέος άνθρωπος - ο Στέλιος Δεγαίτας - έφυγε από τη ζωή το πρωί της Παρασκευής σε ηλικία μόλις 63 ετών

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Μιχάλης Βαλέτας

Ο αγαπημένος φούρναρης των παλιών χωραϊτών, ο Μιχάλης Βαλέτας έφυγε από τη ζωή - Τι αναφέρει στην ανάρτησή του ο Στράτος Φουτάκογλου

Νάξος – Σκαδό: Πένθος με την απώλεια του Νίκου Φάρκωνα

Φτωχότερη από σήμερα η τοπική κοινωνία του Σκαδού Νάξου - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Φάρκωνα

Νάξος – Αεροδρόμιο: Ανανεωμένο ανοίγει …πύλες την Δευτέρα 31 Μαρτίου (Photos)

Το Αεροδρόμιο "Απόλλων" της Νάξου ανοίγει τις.. πόρτες από την Δευτέρα 31 Μαρτίου - Τα έργα που γίνονται κι έρχονται (Photos)

Πάρος – Νάουσα: Καταστροφικό πέρασμα βροχής, ήχησε και το 112 (video)

Μεγάλες ζημιές από την κακοκαιρία στην Πάρο: Ορμητικοί χείμαρροι οι δρόμοι, μήνυμα του 112 για απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων

Πάρος: Η έντονη βροχόπτωση στη περιοχή της Νάουσας παρασύρει αυτοκίνητα (video)

Η έντονη βροχόπτωση παρασύρει αυτοκίνητα στην Νάουσα της Πάρου - Προσοχή (video)

Νάξος – Λιμενικό Σώμα: Η ανακοίνωση για τον θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα

Η επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος για τον αιφνίδιο θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα...

Εκτακτο – Αμοργός: Ισχυρός σεισμός 4.5 R με μικρό εστιακό βάθος

Σεισμός 4,5 Ρίχτερ στο γνωστό ρήγμα Ανύδρου πιο κοντά όμως στην Σαντορίνη - Το εστιακό βάθος του σεισμού εντοπίζεται στα 5,6 χιλιόμετρα

Τζώρτζια Αργυροπούλου: “Εφυγε” από τη ζωή η σύντροφος του Μανώλη Γλέζου

Σε ηλικία 79 ετών έφυγε πριν από λίγο από τη ζωή η "Τζώρτζια", το στήριγμα του Μανώλη Γλέζου...

Κυκλάδες – Δόμηση 2024: Πρωταθλήτρια η Πάρος, εντυπωσιακή αύξηση σε Μήλο, Τήνο και Σύρο

Εντυπωσιακή πτώση παρατηρήθηκε στη Μύκονο, όπου εκδόθηκαν μόλις 23 άδειες, πιθανότατα λόγω του κορεσμού της αγοράς ακινήτων και των πολύ υψηλών αξιών της γης.