Σάββατο, 31 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΑμερικανικός τουρισμός - Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

Αμερικανικός τουρισμός – Deloitte: Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων & εργασία εξ αποστάσεως το 2024

|

Από τα ταξίδια εκδίκησης οι Αμερικανοί ταξιδιώτες μετακινούνται σε επαναπροδιορισμό των προτεραιοτήτων τους με τα ταξίδια να βρίσκονται σε υψηλή θέση, σύμφωνα με την έκθεση 2024 Travel Outlook της Deloitte.

Η έκθεση έδειξε ότι από τους Αμερικανούς που αυξάνουν τον προϋπολογισμό διακοπών τους, ένας στους 5 άλλαξε κίνητρο διακοπών για το 2024, αναφέροντας ότι οι δαπάνες για ταξίδια έχει γίνει πιο σημαντική για αυτούς από την περίοδο της πανδημίας.

Ακόμη και από αυτούς που δεν ταξίδεψαν ή περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών, πολλοί δήλωσαν ότι έχουν μεγαλύτερα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2024, ιδιαίτερα οι Αμερικανοί που ανήκουν στη γενιά baby boomer οι οποίοι επέστρεψαν τους τελευταίους μήνες στα ταξίδια δίνοντας ένα δυνατό σινιάλο στη βιομηχανία. Τρεις στους 10 baby boomers που περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών τους το 2023, ανάφεραν ότι εξοικονομούν χρήματα για μελλοντικά ταξίδια.

Άλλο ενθαρρυντικό στοιχείο για τον Αμερικανικό τουρισμό το 2024 είναι ότι η πρόθεση για συμμετοχή σε δραστηριότητες στον προορισμό παρουσιάζει αύξηση. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να επισκεφθούν κάποιο αξιοθέατο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους αυξήθηκαν από 36% το 2022 σε 43% το 2023.

Παράλληλα, παρατηρείται διεύρυνση των προορισμών εξωτερικού το 2023, με πολύ ισχυρή ζήτησης για Ευρώπη τους καλοκαιρινούς μήνες, και μικρότερη αύξηση ζήτησης για Ν. Αμερική, Ασία και Αφρική. Πολλά ταξίδια των Αμερικανών φαίνεται να περιστρέφονται γύρω από την εξερεύνηση και τις νέες εμπειρίες και όχι απλώς την ξεκούραση και την απόδραση.

Παράλληλα, η έκθεση της Deloitte αποκαλύπτει ότι πολλοί Αμερικανοί θα επιλέγουν ταξίδια το 2024 βάσει μιας σημαντικής αλλαγής τρόπου ζωής η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια, δηλαδή την εργασία εξ αποστάσεως. Το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν οτι σκοπεύουν να εργασθούν κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού του κατά τη σεζόν των διακοπών ανέβηκε από 19% το 2022 στο 34% το 2023.

Πρόκειται, επισημαίνεται στην έρευνα, όχι απλώς για μια προσωρινή ανωμαλία μετά την πανδημία, αλλά για μια πιο σταθερή αλλαγή συμπεριφοράς στα ταξίδια, καθώς πολλοί αξιοποιούν την ευέλικτη εργασία προκειμένου να μπορούν να ταξιδεύουν περισσότερο. Οι «Laptop luggers», όπως τους χαρακτηρίζει η έκθεση, πραγματοποιούν περισσότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια και καθώς η απομακρυσμένη εργασία παραμένει επιλογή για πολλούς, οι ταξιδιωτικοί πάροχοι είναι σε θέση να επωφεληθούν λαμβάνοντας μεγαλύτερη ζήτηση για διανυκτερεύσεις και δραστηριότητες.

Η έκθεση προβλέπει ότι εάν η οικονομία περάσει σε ακόμα πιο δύσκολη συγκυρία, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταγράψει τις εξής τάσεις:

-Μερικό αρνητικό αντίκτυπο στον αριθμό των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν, επηρεάζοντας κυρίως τα νοικοκυριά χαμηλών εισοδημάτων.

-περισσότεροι Αμερικανοί θα αποφασίσουν να ταξιδέψουν σε κοντινούς προορισμούς, περιορίζοντας τον αριθμό, την απόσταση ή τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

-οι Αμερικανοί νεαρής ηλικίας και χαμηλότερων εισοδημάτων θα επιλέγουν επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς παρά τη διαμονή σε ξενοδοχεία.

Επιπλέον, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα στοιχεία του ταξιδιού τα οποία συνηθίζουν να αναβαθμίζουν, εφόσον μπορούν, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν να κάνουν με την τοποθεσία του καταλύματος, την απόσταση του προορισμού, το πρόγραμμα πτήσης και τις εμπειρίες στον προορισμό. Αντίθετα, όσοι επιθυμούν να κάνουν περικοπές στις διακοπές τους, συνήθως εξοικονομούν στην κατηγορία του ξενοδοχείου που επιλέγουν, στον αερομεταφορέα (επιλέγοντας low cost) και στην αναβάθμιση θέσεων.

Επιπλέον, η έκθεση εξετάζει αναλυτικά τις 5 τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία το 2024…

– Οι πάροχοι υπηρεσιών θα βρίσκουν τρόπους να βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Τα υψηλά επιτόκια και το αυξημένο κόστος ορισμένων αγαθών μπορεί να δυσκολέψουν την αναβάθμισή τους, πόσο μάλλον την αναβάθμιση των ξενοδοχείων. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των αεροπορικών εταιρειών προέρχονται από τα καιρικά φαινόμενα και ζητήματα προσωπικού, που δεν βρίσκονται εξ ολοκλήρου στον έλεγχό τους. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι φιλοξενίας γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις εμπειρίες που προσφέρουν, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.

– Η επιστροφή των εταιρικών ταξιδιών συνεχίζεται, αλλά τα κέρδη επιβραδύνονται. Ενώ τα ταξίδια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και την υποστήριξη της συνεργασίας με την ομάδα παραμένουν κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία, το κόστος είναι μια σημαντική ανησυχία. Εν μέσω αυτών των προσπαθειών για συνετή κατάρτιση προϋπολογισμού, οι εταιρικές ταξιδιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι πιθανό να ξεπεράσουν τελικά τα προπανδημικά επίπεδα εντός του επόμενου έτους.

– Περισσότερα ταξίδια ή μεγαλύτερα ταξίδια; Ένα από τα αποτελέσματα της πανδημίας ήταν η αλλαγή στον τρόπο εργασίας. Οι απομακρυσμένες και υβριδικές ρυθμίσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και το μερίδιο των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να εργαστούν σε μεγάλα ταξίδια αναψυχής έχει αυξηθεί. Εκτός από τα επιπλέον και παρατεταμένα ταξίδια, αυτή η συμπεριφορά «laptop lugger» έχει επίσης αντίκτυπο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών στον προορισμό.

– Οι δαπάνες μάρκετινγκ μετατοπίζονται για να ανταποκρίνονται στις αλλαγές σε πλατφόρμες και δημογραφικά στοιχεία. Καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει και επιδεικνύει ανθεκτικότητα στο οικονομικό άγχος, οι δαπάνες μάρκετινγκ του κλάδου έχουν αυξηθεί και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι έχουν καλύψει ένα κύμα αυξανόμενης ζήτησης. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη των ταξιδιών επιβραδύνεται, θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για πιο στοχευμένο μάρκετινγκ και νέες στρατηγικές σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

– Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επηρεάζει ήδη τα ταξίδια, με την αποτελεσματικότητα των τηλεφωνικών κέντρων να είναι το πιο ευρέως αναγνωρισμένο της όφελος. Το επόμενο έτος, αναμένεται ότι θα επηρεάσει τον κλάδο με σημαντικούς τρόπους. Οι πιο ορατές εφαρμογές της (νέες επιλογές για ανακάλυψη, αγορές, κρατήσεις) θα τραβήξουν μεγάλο μέρος της προσοχής, αλλά οι λιγότερο ορατές ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή. Οι πιο σημαντικές περιπτώσεις χρήσης της από τους παρόχους ταξιδιών, περιλαμβάνουν τη στρατηγική διαφήμισης, το περιεχόμενο μάρκετινγκ και την εξατομίκευση.

Πληροφορίες από: https://www.tornosnews.gr

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νάξος – Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος: Η ώρα της κάλπης, ποιοι είναι υποψήφιοι (πίνακες)

Το Σάββατο 31 Μαΐου 2025 διεξάγονται οι εκλογές για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, την Ελεγκτική Επιτροπή και την Ομοσπονδία – Δικαίωμα ψήφου για όλα τα μέλη με συμβολική καταβολή 5€

Συνάντηση Βρούτση – Αθανασίου για τις αθλητικές υποδομές της Σύρου, διήμερη επίσκεψη του Υπουργού στο νησί

Κρίσιμες παρεμβάσεις για την επαναλειτουργία του κλειστού γυμναστηρίου και του προπονητηρίου στη Βάρη στο επίκεντρο της συνάντησης – Ο Αν. Υπουργός Αθλητισμού στη Σύρο άμεσα (31/05 - 01/06) για επιτόπιο έλεγχο των εγκαταστάσεων

Πάρος: Επίσκεψη αντιπροσωπείας του Δήμου στο κρουαζιερόπλοιο «National Geographic Orion»

Το διεθνούς φήμης πλοίο εξερεύνησης θα επισκεφθεί την Πάρο συνολικά 11 φορές εντός του 2025, ενισχύοντας την εικόνα του νησιού ως αυθεντικού και εναλλακτικού προορισμού

Νάξος: Έτοιμος ο νέος δρόμος που ενώνει Αγιο Προκόπιο με Κάπαρες (Πλάκα – Αγία Αννα)

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος οδικός άξονας που συνδέει τον Άγιο Προκόπιο με τις Κάπαρες, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής και αυξάνοντας την οδική ασφάλεια – Ευχαριστίες από τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Αρσενίου

Ιερά Μητρόπολη Παροναξίας: Ιερά Αγρυπνία για την Απόδοση του Πάσχα στον Ιερό Ναό Φιλοτίου

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Καλλίνικος τέλεσε την ακολουθία της Αγρυπνίας και ευλόγησε το εκκλησίασμα στην Ορεινή Νάξο

ΑΟ Θήρας: Ο Ματτέο Φρέσκι παραμένει στον πάγκο και για τη σεζόν 2025-2026

Η διοίκηση της ομάδας της Σαντορίνης ανανέωσε τη συνεργασία της με τον Ιταλό προπονητή για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αναγνωρίζοντας τη σημαντική του συμβολή στην αγωνιστική επιτυχία

ΠΟΞ – Σαντορίνη: 6ο Περιφερειακό Συνέδριο και ο Τουρισμός στο σταυροδρόμι της ανάπτυξης και της βιωσιμότητας

Στις 4 Ιουνίου, εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της αυτοδιοίκησης και του τουριστικού κλάδου συναντώνται στα Φηρά για να συζητήσουν το μέλλον του τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

+πλεύση 2025: Ένας διάπλους ζωής και ελπίδας στα ακριτικά νησιά

Ιατρικές εξετάσεις, εκπαιδευτικές δράσεις, έργα υποδομής και υποτροφίες σε μαθητές από 8 νησιά του Αιγαίου – Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο 11ος Διάπλους της +πλεύσης

Κέα – “Sea You There”: Εθελοντική δράση καθαρισμού στην Κορησσία

Εθελοντική δράση «Sea You There» στην Κορησσία Κέας την Τρίτη 4 Ιουνίου! Καθαρισμός παραλίας, παιδικές δραστηριότητες, μουσική, χορός και διαγωνισμοί για όλους!

Η Ολυμπιακή Φλόγα φωτίζει τη χειμερινή Ελλάδα του 2025

Η Λαμπαδηδρομία των Χειμερινών Αγώνων «Μιλάνο – Κορτίνα 2026» περνά από 41 ελληνικούς προορισμούς, αναδεικνύοντας την πολιτιστική ταυτότητα και τη δυναμική του χειμερινού τουρισμού

Νάξος – Χείμαρρος: Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Ψαρρά, έναν άνθρωπο της προσφοράς

Η εξόδιος ακολουθία του 72χρονου θα τελεστεί σήμερα Δευτέρα 26 Μαΐου στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στον Χείμαρρο – Θλίψη στο Τσικαλαριό

Νάξος: «Πώς ένα δημόσιο ακίνητο έγινε ιδιωτική “πλατεία”, η αλήθεια πίσω από την περίφραξη στον Λυώνα»

Σαφές μήνυμα από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την περίφραξη στον Λυώνα: παράνομη αυθαίρετη χρήση του χώρου, περίφραξη για λόγους ασφάλειας και αποκατάσταση της νομιμότητας

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Παροναξία: “Ηλεκτρική” νύχτα με βροχόπτωση και …λάσπη (πίνακας)

Έντονα φαινόμενα, αστραπές και «λασποβροχές» χτύπησαν τα νησιά των Κυκλάδων – Τα ύψη υετού από το NaxosWeather (πίνακας)

Γ. Παπαδόπουλος: “Μειωμένη κατανάλωση και έλλειψη προσωπικού, αλλάζουν τα δεδομένα στην εστίαση”

Ο πρόεδρος του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου και περιφερειάρχης της ΠΟΕΣΕ στο Νότιο Αιγαίο μιλά για τις νέες τουριστικές συνήθειες, τις προσαρμογές των επιχειρήσεων και την πίεση που δέχεται ο κλάδος ενόψει καλοκαιριού.

Νάξος – Σύλλογος Μηχανικών: “Όχι σε οριζόντιους περιορισμούς, Ναι, σε στοχευμένο πλαίσιο για τις θερινές οικοδομικές εργασίες”

Ο Σύλλογος εκφράζει έντονο προβληματισμό για την αιφνιδιαστική πρόθεση του Δήμου να επιβάλει οριζόντιους περιορισμούς, χωρίς επαρκή διαβούλευση – Προτείνει στοχευμένο και ρεαλιστικό πλαίσιο που προστατεύει τόσο τον τουρισμό όσο και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Γεύσεις Ναξιώτικες, με υπογραφή: Η συνεργασία του “Φάρου του Αλυκού” με τη “Φάρμα Ρώτα”

Με αγάπη για την τοπική παραγωγή και αφοσίωση στη γαστρονομική ποιότητα, το εστιατόριο του Αλυκού ξεκινά δυναμικά τη σεζόν με πρώτες ύλες από τη φημισμένη φάρμα της Νάξου

Πάρος: «Διακομιδές ντροπής»: Δύο ημέρες ταλαιπωρίας για ηλικιωμένη ασθενή που ταξίδεψε στη Σύρο (!!!)

Σφοδρή κριτική από τον Κώστα Αργουζή για την άρνηση ενεργοποίησης του υγειονομικού ελικοπτέρου Πάρου – Τι καταγγέλλει για την αλυσιδωτή διακομιδή και το κόστος για κράτος και ασθενή

Νάξος – Λυώνας: Όταν ο φράχτης γίνεται σύμβολο απομόνωσης και αντίστασης

Η περίφραξη στην παραλία του Λυώνα της Κορώνου και η οργισμένη αντίδραση των κατοίκων – Ένα πανό που φωνάζει πιο δυνατά από τις λέξεις.

Νάξος: Αναβολή στη συζήτηση για τις θερινές οικοδομικές εργασίες, παράταση διαβούλευσης έως 10 Ιουνίου

Δεν θα ισχύσει από φέτος η ρύθμιση για περιορισμούς στις κατασκευαστικές δραστηριότητες. Συνάντηση διαβούλευσης με οικοδόμους και νέα προθεσμία για προτάσεις.