Κιτ ρομποτικής στα σχολεία, ηλεκτρονικό κέντρο καταγραφής και επίλυσης των αιτημάτων των πολιτών, τηλε-έλεγχος φαναριών, ηλεκτρονικό σύστημα στάθμευσης, ηλεκτρονικός έλεγχος λαμπτήρων και προώθηση του 5G είναι πράγματα που μάλλον για τους περισσότερους από εμάς μοιάζουν βγαλμένα από πόλεις του μακρινού μέλλοντος. Αλλά δεν σταματάει εκεί…. Αναφερόμαστε στον πρώτο Δήμο της χώρας που έχει βαλθεί να αποδείξει σε όλους ότι εάν υπάρχουν πέντε άνθρωποι που σκέφτονται το αύριο, σήμερα μπορούν να εφαρμόσουν και να αξιοποιήσουν νέες ιδέες… Και τώρα φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι διαθέτει και το πρώτο …ντελίβερι πιστοποιητικών.
Ο λόγος για τον Δήμο Τρικάλων ο οποίος έχει προχωρήσει στην εφαρμογή του e-ΚΕΠ (Αυτοματοποιημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολίτη), Πρόκειται για ειδικά μηχανήματα τύπου ΑΤΜ παρέχουν νυχθημερόν τη δυνατότητα στους πολίτες να ζητούν και να εκτυπώνουν δημοτική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου και άλλα σχετικά έγγραφα, άμεσα, με εύκολο και απλό τρόπο.
Η πιστοποίηση του πολίτη πραγματοποιείται με τη χρήση Κάρτας Δημότη. Στόχος είναι να ενεργοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα πιο πολύπλοκες ηλεκτρονικές διαδικασίες, οι οποίες επιτρέπουν στους πολίτες τη λήψη και την κατάθεση δικαιολογητικών που χρειάζεται να γνωστοποιηθούν στον Δήμο.
Παράλληλα ο δήμος έχει προχωρήσει και στην εγκατάσταση της εφαρμογής mobile Check App.Mέσω αυτής της εφαρμογής οι πολίτες αποστέλλουν άμεσα τα αιτήματά τους στον Δήμο μέσω της mobile εφαρμογής Check App για κινητά τηλέφωνα.
Και όπως λέει ο Δήμρχος Τρικκαίων κος Δημήτρης Παπαστεργίου μιλώντας στην ιστοσελίδα news247.gr “Οι δράσεις για την τεχνολογία αποτελούν ένα τμήμα αυτών των αλλαγών: Παροχή πλακετών προγραμματισμού και κιτ ρομποτικής στα σχολεία, ηλεκτρονικό κέντρο καταγραφής και επίλυσης των αιτημάτων των πολιτών, ΑΤΜ και delivery Πιστοποιητικών, πρόγραμμα ACTIVAGE για τα «έξυπνα» σπίτια σε ηλικιωμένους συμπολίτες, προώθηση του 5G, υλοποίηση του Smart Trikala με πρωτοπόρες εφαρμογές για τον δήμο και τον πολίτη από ελληνικές εταιρίες (fleet management, τηλε-έλεγχος φαναριών, ηλεκτρονικό σύστημα στάθμευσης, ηλεκτρονικός έλεγχος λαμπτήρων, σύγχρονο GIS), γεωργία ακριβείας. Αλλά παραλλήλως ενισχύουμε την προσπάθεια πραγματικής ανάπτυξης. Το «Σχέδιο Ασκληπιός» συνταιριάζει τον μύθο του Ασκληπιού και το μονοπάτι του για εναλλακτικές διαδρομές, με το Ψηφιακό Ασκληπιείο και τη σύγχρονη παραγωγή φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών, από νέους καλλιεργητές. Μαζί με τον ιαματικό πόρο Ριζώματος, ο Ασκληπιός «θεραπεύει» μέσα από μια νέα οπτική. Αυτή της σύζευξης παρελθόντος και παρόντος, αλλά στο πλαίσιο της πραγματικότητας και των αναγκών των πολιτών. Το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο στη χώρα, με 1,2 επισκέψεις το 2017-18 δεν είναι απλώς ένα θεματικό πάρκο που δημιούργησε τουριστική αγορά σε όλη τη χώρα τον χειμώνα. Είναι ο επαγγελματισμός απέναντι στον κάθε επισκέπτη, με τη θεώρηση όλων ως φιλοξενούμενων. Για τον λόγο αυτόν, πάμε ένα βήμα παραπέρα αυτή τη φιλοξενία, προσφέροντας πιστοποίηση στους επιχειρηματίες, μέσω σεμιναρίων από την «Ακαδημία επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών». Θα ξέρει ο επισκέπτης από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ότι ο επιχειρηματίας είναι εκπαιδευμένος, πιστοποιημένος και με έμφαση στη φιλοξενία. Μαζί με την εφαρμογή του νόμου για το κάπνισμα, καινοτομήσαμε στο πώς αντιμετωπίζουμε τον άνθρωπο, τον συμπολίτη, το κάθε επισκέπτη. Οι μαθητές που κατά χιλιάδες πλέον επισκέπτονται την πόλη, δεν μαθαίνουν απλώς για τον Τσιτσάνη ή τον Μύλο Ματσόπουλου. Βιώνουν μια διαφορετική αντίληψη για την πόλη: αυτή του σεβασμού στον άνθρωπο, της μάθησης με σύγχρονα μέσα, της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Το υπό δημιουργία Σπίτι Τρικαλινών Καλλιτεχνών (Βίρβος, Καλδάρας, Μητροπάνος και τόσοι άλλοι κατάγονται από τα Τρίκαλα) θα είναι αποκλειστικά διαδραστικό. Σημασία έχει το μέλλον αυτού του Δήμου. Για αυτό συνεχώς προσπαθούμε για το καλύτερο”
Η ολοκληρωμένη αυτή εφαρμογή παρέχεται δωρεάν προς τους πολίτες μέσω του Play και του App Store. Η βασικότερη λειτουργία της είναι η δυνατότητα καταχώρησης και παρακολούθησης της πορείας των αιτημάτων πολιτών. Η εφαρμογή συνδέεται με την ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών και δρομολογεί τα αιτήματα άμεσα, στο ανάλογο τμήμα του Δήμου.
Επίσης, καλύπτει βασικές ανάγκες ενημέρωσης, προβάλλοντας ανακοινώσεις και εκδηλώσεις που περιέχει ο ιστότοπος του Δήμου. ειτουργεί, επίσης, ως τουριστικός οδηγός, αναδεικνύοντας σημεία ενδιαφέροντος σε χάρτη και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως τηλέφωνα, εφημερεύοντα φαρμακεία και βενζινάδικα.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα tilestwra.com