Παρότι το TikTok αντιμετωπίζει προβλήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, συνεχίζει να αναπτύσσεται στην Ευρώπη. Όπως αναφέρει ο ΟΤ, η πλατφόρμα TikTok Shop – το εμπορικό κομμάτι της εφαρμογής – ξεκινά από τη Δευτέρα να λειτουργεί σε Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία.
Το TikTok Shop λειτουργεί ήδη από το 2021 στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στις ΗΠΑ ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2023 και κατέγραψε υψηλές πωλήσεις τις γιορτές. Ωστόσο, το μέλλον του στις ΗΠΑ είναι αβέβαιο, καθώς υπάρχει πίεση για να πουληθεί σε αμερικανική εταιρεία λόγω ανησυχιών για την κινεζική ιδιοκτησία της εφαρμογής από τη ByteDance.
Η εταιρεία δηλώνει πως θέλει να φέρει περισσότερους Ευρωπαίους εμπόρους στην πλατφόρμα, ώστε να μειωθεί η εξάρτηση από προμηθευτές που στέλνουν προϊόντα απευθείας από την Κίνα.
«Ήδη συνεργαζόμαστε με εμπόρους στις νέες αυτές χώρες ώστε να ανεβάσουν τα προϊόντα τους, και από τη Δευτέρα το TikTok Shop θα είναι διαθέσιμο στους χρήστες μας» ανέφερε ο Jan Wilk, επικεφαλής του TikTok Shop στο Ηνωμένο Βασίλειο, μιλώντας στο Reuters.
Τι είναι το TikTok Shop;
Το TikTok Shop είναι η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok που επιτρέπει σε επιχειρήσεις να πουλάνε απευθείας μέσα από την εφαρμογή. Οι χρήστες μπορούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω βίντεο, live streaming ή ειδικών καταχωρίσεων.
Διαθέσιμο τώρα σε:
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Ηνωμένες Πολιτείες
- Γαλλία
- Γερμανία
- Ιταλία
Προϋποθέσεις για να εγγραφείτε ως έμπορος:
- Να έχετε επιχείρηση με έδρα στην ΕΕ ή στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- ΑΦΜ και νομική υπόσταση (ατομική επιχείρηση, ΕΠΕ, κ.ά.).
- Λογαριασμός TikTok Business.
- Προϊόντα έτοιμα για πώληση και αποστολή (ιδανικά με stock εντός Ευρώπης).
- Προφίλ πωλητή στο TikTok Shop Seller Center: https://seller.tiktokglobalshop.com
Πλεονεκτήματα για επιχειρήσεις:
- Προσέγγιση εκατομμυρίων ενεργών χρηστών.
- Ενσωμάτωση με influencer marketing & live shopping.
- Δυνατότητα προβολής προϊόντων μέσω viral περιεχομένου.
- Χαμηλό αρχικό κόστος διαφήμισης.
Συμβουλές επιτυχίας:
- Δημιουργήστε εντυπωσιακό περιεχόμενο βίντεο που προωθεί το προϊόν σας.
- Συνεργαστείτε με δημοφιλείς TikTok creators για reviews και unboxings.
- Εκμεταλλευτείτε το live shopping για απευθείας πωλήσεις με προσφορές.
- Χρησιμοποιήστε μουσική, trends και hashtags για μέγιστη απήχηση.