Πέμπτη, 5 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΤεχνολογίαOPEN UP Communications (Στεφάνου): "Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις"

OPEN UP Communications (Στεφάνου): “Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις”

|

Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που αυτή προσφέρει είναι ο αρωγός από τη μια, και η αγάπη για τον τόπο καταγωγής του η κινητήριος δύναμη από την άλλη, για να συνεχίσει την επαγγελματική του πορεία μακριά από την Αθήνα: Αυτή η πρόταση συνοψίζει εν πολλοίς την ενδιαφέρουσα περίπτωση του νέου επιχειρηματία στον κλάδο του marketing Ηλία Στεφάνου που μετά από εικοσαετή πορεία στο αντίστοιχο τμήμα γνωστού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να ιδρύσει τη δική του επιχείρηση παροχής 360° υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing στη Νάξο.

Είναι ένας από τους πολλούς νέους επιχειρηματίες τον τελευταίο καιρό που αξιοποιούν τη δύναμη του internet και αποφασίζουν να συνδυάσουν το όνειρό τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με παροχή υψηλής εξειδίκευσης υπηρεσιών που, τελικά, δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από αυτές που προσφέρονται στην πρωτεύουσα. Εξάλλου, είναι πλέον συχνό και διαδεδομένο ακόμη και στο εξωτερικό, στελέχη από το χώρο της διαφημιστικής δημιουργίας, του εικαστικού σχεδιασμού ή της δημιουργικής κειμενογραφίας, μετά από πολυετή θητεία σε μεγάλους οργανισμούς κι εταιρείες και έχοντας ζήσει το “θόρυβο” της μεγάλης πόλης, να αποφασίζουν να εγκατασταθούν και να παράγουν από ένα λιγότερο αστικό περιβάλλον.

Ο ίδιος αφηγείται στο ΒusinessNews.gr: «Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη απόφαση. Έπειτα απο μια επιτυχημένη πορεία ως στέλεχος μεγάλου χρηματοπιστωτικού ομίλου στην Αθήνα, όπου για περισσότερο από δυο δεκαετίες είχα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσω αρκετές προκλήσεις και να αποκτήσω μια σημαντική εμπειρία, θέλησα να βρεθώ στην άλλη πλευρά του διπόλου ‘διαφημιστής-διαφημιζόμενος’, αναζητώντας μια νέα επαγγελματική ώθηση, μέσα από την ενασχόλησή μου πλέον με το ‘’χτίσιμο’’ του brand μιας επιχείρησης. Η ανάληψη του ρόλου του διαφημιστή ήταν για μένα ένα κίνητρο, για να γνωρίσω το αντικείμενο αυτό ακόμη βαθύτερα και ευρύτερα, πέρα από τους ορίζοντες ενός στελέχους marketing. Στο νέο μου αυτό επαγγελματικό ‘ταξίδι’, επέλεξα τη Νάξο, τον τοπό καταγωγής μου να είναι το σημείο αναφοράς».

Και εγένετο η OPEN UP Communications πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι και συγκεκριμένα μέσα στην πανδημία, με μια αποστολή να φαντάζει υπέρ του δέοντος δύσκολη σε εκείνη τη φάση. Ο κ. Στεφάνου υπογραμμίζει σχετικά με την έναρξη της εταιρείας: «Προφανώς και δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα κι εξακολουθεί να είναι μια δύσκολη ‘αποστολή’. Η ίδρυση της OPEN UP Communications στις αρχές του 2021 συνέπεσε με την πανδημία και επηρεάστηκε από αυτήν και θεωρώ πως η πανδημία επέδρασε κι εξακολουθεί να επιδρά αρνητικά σε ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο για εντελώς διαφορετικούς λόγους: κατά τη διάρκειά της οι τοπικές επιχειρήσεις υπολειτουργούσαν, οι τζίροι είχαν μειωθεί δραματικά κι επικρατούσε μια αβεβαιότητα για το μέλλον. Τον τελευταίο έναν χρόνο, μετά τη λήξη της πανδημίας, όπου επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η κανονικότητα, οι επιχειρήσεις είδαν θεαματική αύξηση τζίρου, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου και της εκρηκτικής αύξησης της κίνησης σε αρκετούς κλάδους και κυρίως στον τουριστικό».

«Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η ανάγκη των τοπικών επιχειρήσεων για διαφήμιση ή για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μειώθηκε σημαντικά αυτά τα δυο χρόνια, γεγονός που επηρεάζει και την πορεία της OPEN UP Communications» συμπληρώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και τονίζει, επίσης, ότι «παρ’ όλα αυτά, το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων για ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας κι ανάπτυξη ενός περισσότερο φιλικού προς τους καταναλωτές διαδικτυακού profile, δεδομένης της τάσης των επιχειρήσεων να εμφανίζονται εκεί όπου ‘συχνάζουν’ πλέον καθημερινά οι πελάτες τους, στο διαδίκτυο, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αρκετών έργων».

Πέρα από την υγειονομική κρίση, η δυσκολία, όμως, υπήρξε και στο να πείσει τους τοπικούς, εν δυνάμει πελάτες, να μάθουν άγνωστες, για τους περισσότερους από αυτούς λέξεις, όπως digital marketing και επικοινωνία: «Το να επενδύσει μια τοπική, μικρή επιχείρηση σε διαφήμιση και γενικά προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της είναι μια σημαντική κίνηση και μια απόφαση δύσκολη, δεδεμένης της έλλειψης συγκεκριμένου budget για κάτι τέτοιο. Συνεπώς, για ένα τοπικό agency που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρές, οικογενειακές κατά βάση επιχειρήσεις, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξή του η επιφυλακτικότητα, η αμφισβήτηση, η έλλειψη νοοτροπίας προσέγγισης της αγοράς με όρους marketing, η λανθασμένη πεποίθηση πως η προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών είναι απλά κόστος κι όχι επένδυση. Αυτή είναι ίσως και η αποστολή της εταιρείας, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει με στρατηγική και σχέδιο σε μια πορεία περαιτέρω ανάπτυξής τους, βοηθώντας τες να αναδείξουν με επαγγελματικό κι ελκυστικό τρόπο όλα όσα έχουν να προσφέρουν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά. Η OPEN UP Communications – όπως εξάλλου υπονοεί και το όνομά της – ήρθε στις Κυκλάδες για να στηρίξει τους ντόπιους επαγγελματίες και τις τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αποκτήσουν εξωστρέφεια, αναγνωρισιμότητα και απήχηση, στοιχεία απαραίτητα για την μακροπρόθεσμη θετική εξέλιξή τους».

Εξάλλου, ένα από τα asset του Ηλία Στεφάνου αποδεικνύεται ότι είναι η ίδια η Νάξος, η οποία εντάσσεται, χρόνο με το χρόνο, πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, ενώ είναι πλέον και “smart island” στο πλαίσιο πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος της Amazon: «Η Νάξος, με απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο, σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, πλούσια λαογραφική παράδοση, έντονα τοπικά ήθη κι έθιμα, ισχυρό πρωτογενή τομέα, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, εντάσσεται σιγά-σιγά, χρόνο με τον χρόνο, στον εγχώριο και διεθνή τουριστικό χάρτη. Μάλιστα, τελευταία, μπήκε και στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη, με την επιλογή της από την Amazon, για μετατροπή της σε “smart island”, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Η Νάξος διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να καταστεί νησί-κόμβος για το τουριστικό προϊόν της χώρας και λόγω της γεωγραφικής της θέσης στο κέντρο του Νότιου Αιγαίου και εξ’ αιτίας των δυνατοτήτων που έχει να καταστεί πόλος έλξης επισκεπτών από κάθε γωνιά της χώρας και του κόσμου. Στην OPEN UP Communications γνωρίζουμε τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ώστε οι τοπικές επιχειρήσεις με το σωστό μίγμα επικοινωνίας να εξυπηρετήσουν την ανάγκη για μια βιώσιμη, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη, όπου επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού να απολαμβάνουν εμπειρία ζωής μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα».

Το όραμά του για το μέλλον; Η δυναμική πορεία της εταιρείας του, έχοντας μάλιστα και στο πλευρό του σημαντικούς συνεργάτες όπως η JN Leoussis, για τα πιο απαιτητικά projects: «Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί ο τοπικός συνεργάτης κάθε επαγγελματία και επιχείρησης στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, κατανοώντας από ‘πρώτο χέρι’ τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Λειτουργώντας στην τοπική αγορά, μπορεί να εξυπηρετεί άμεσα κι από κοντά τις επιχειρήσεις και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή προς όφελος των πελατών της. Χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες, άσκοπες συναντήσεις ή συνομιλίες, εμπλοκή πολλών στελεχών, ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο με λιγότερα λειτουργικά κόστη, προσφέρει χαμηλότερες τιμές και έξοδα προβολής, αποτελώντας, με αυτόν τον τρόπο, μια οικονομική επιλογή για μια μικρή τοπική επιχείρηση».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

NaxosPress: Συμμετέχει στην στην 24ωρη (05/06) απεργία της ΠΟΕΣΥ, ποιοι οι λόγοι

Το NaxosPress συμμετέχει στην απεργία της ΠΟΕΣΥ – 24ωρη σιγή για τη διεκδίκηση συλλογικών συμβάσεων και αξιοπρεπών μισθών

Με ευλογία Θεού και… ψαλμωδίες ο 3ος τελικός στο ΟΑΚΑ

Γιαννακόπουλος και Αγγελόπουλοι οδηγούνται σε πνευματική μετάνοια πριν τους τελικούς – Χειροκροτήματα αντί για ύβρεις στο γήπεδο με ψαλμωδίες και… παιδικά τραγούδια.

Attica Group: Ενισχύει τις θαλάσσιες συνδέσεις με ταχύπλοα και εκπτώσεις έως 30% για τις Κυκλάδες

Με νέα δρομολόγια από Πειραιά και Ηράκλειο, ο Όμιλος Attica (Hellenic Seaways, Blue Star Ferries κ.ά.) προσφέρει εκπτώσεις σε οικογένειες και παρέες, διευρύνοντας την τουριστική και συγκοινωνιακή κάλυψη στα νησιά του Αιγαίου.

Ν. Λεβογιάννης: «Όχι» στη μεταφορά των Κούρων, έκκληση για σεβασμό στην πολιτιστική ταυτότητα της ενδοχώρας

Ο Νίκος Λεβογιάννης καταγγέλλει ως απαράδεκτη την απόφαση του ΚΑΣ για τη μεταφορά των Κούρων στο Κάστρο της Χώρας, κάνοντας λόγο για σκοταδιστική πολιτική που απειλεί την πολιτιστική κληρονομιά των χωριών της Νάξου.

Η φιλία: Ένας ανεκτίμητος θησαυρός

Η Στέλλα Νικολάκη μας λέει.. Στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής, ένας αληθινός φίλος είναι το φως που μας οδηγεί — και το χέρι που μας στηρίζει.

Γ. Βρούτσης: «Περάσαμε τον κάβο, το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί σε κλίμα ασφάλειας και αθλητικού σεβασμού»

Συμφωνία των ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός, με τον Υπουργό Αθλητισμού, για την ομαλή ολοκλήρωση των τελικών του πρωταθλήματος μπάσκετ

Πάρος – Παροικιά: Οι επιχειρηματίες Εστίασης κατεβάζουν ρολά αύριο Πέμπτη (05/06)

"Κλείνουμε γιατί αλλιώς θα μας κλείσουν" – Η απεργία ως κραυγή αγωνίας για τη νομιμοποίηση των παραλιακών χώρων και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων

Cine Naxos Open: Το καλοκαίρι ξεκινά με… “Επικίνδυνες Αποστολές”

Η θερινή σεζόν στη Νάξο ανοίγει επίσημα την Πέμπτη 5 Ιουνίου με την ταινία περιπέτειας "Mission: Impossible – The Final Reckoning"!

Επιστροφή στη δράση για τους τελικούς της Basket League

Ολοκληρώθηκαν οι κρίσιμες συναντήσεις στο γραφείο του Αν. Υπουργού Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση – Στόχος η ομαλή ολοκλήρωση του πρωταθλήματος

Μύκονος: Ο Γιάννης Βρούτσης παρουσιάζει την αναβάθμιση του γηπέδου στον Κόρφο

Με την παρουσία Ολυμπιονικών και σπουδαίων αθλητών, η Μύκονος σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τις αθλητικές της υποδομές

Νάξος – Μέλανες: Δύο (από τους τρείς) Κούρους αναμένεται να πάρουν το δρόμο για την υπό κατασκευή Νησίδα Μουσείων

Η απόφαση για τη μεταφορά δύο εκ των τριών ημίεργων Κούρων της Νάξου σε μουσειακό χώρο ανοίγει τον δρόμο για την προστασία και ανάδειξη μοναδικών μνημείων του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Νάξος: Έτοιμος ο νέος δρόμος που ενώνει Αγιο Προκόπιο με Κάπαρες (Πλάκα – Αγία Αννα)

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος οδικός άξονας που συνδέει τον Άγιο Προκόπιο με τις Κάπαρες, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής και αυξάνοντας την οδική ασφάλεια – Ευχαριστίες από τον πρόεδρο της κοινότητας Αγίου Αρσενίου

Πάρος: «Κλείνουμε πριν μας κλείσουν», η εστίαση σε απεργία στις 5 Ιουνίου

Σε συμβολικό λουκέτο προχωρούν οι παραλιακές επιχειρήσεις του νησιού – Αντίδραση απέναντι σε τιμωρητικές πολιτικές και κρατική απουσία - Το σχόλιο του Γιάννη Παπαδόπουλου

Κυκλάδες – Blue Star Ferries: Ξεκινούν τα θερινά δρομολόγια του “Blue Star 1”, πρωινό το “Blue Star Naxos”

Από την Κυριακή 1 Ιουνίου, το "Blue Star 1" αναλαμβάνει τη βραδινή αναχώρηση από Πειραιά, ενώ από Δευτέρα 2 Ιουνίου, το "Blue Star Naxos" ξεκινάει τα καθημερινά πρωινά του δρομολόγια προς Πάρο, Νάξο, Μικρές Κυκλάδες, Αμοργό και Αστυπάλαια.

“Να βουίξει το Αιγαίο”: Το νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου γεμίζει νησιώτικο ρυθμό το καλοκαίρι μας (video)

Θάλασσα, μελωδία και χορός ενώνονται στο νέο τραγούδι του Γιάννη Βιτζηλαίου που υπόσχεται να μας ταξιδέψει στα γαλανά νερά του Αιγαίου.

«Αχ πανάθεμά σε Αθήνα»: Ο Βαγγέλης Κονιτόπουλος τραγουδά για τα νησιά και τη νοσταλγία (video)

Μια νέα νησιώτικη μελωδία-ύμνος από τον μετρ του Αιγαίου, με τη συμμετοχή της οικογένειας Κονιτοπούλου (video)

Νάξος: Πυρκαγιά σε ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο καθοδόν προς τη Χώρα

Με ψυχραιμία και συνεργασία πολιτών και Πυροσβεστικής αποφεύχθηκε σοβαρό περιστατικό στο δρόμο Γλυνάδου – Χώρας

Κυκλάδες – “Μαριέττα Γιαννάκου”: Ξεκινά η ανακαίνιση 17 σχολείων μέσω του προγράμματος (πίνακας)

Υπογράφηκε η σύμβαση για την υλοποίηση σημαντικών παρεμβάσεων σε 426 σχολικές μονάδες πανελλαδικά – Εργασίες και σε σχολεία Πάρου, Νάξου, Μυκόνου, Σύρου, Τήνου, Θήρας και Ίου

Mission (Not) Possible: Νορβηγοί, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από Νάξο “πιάστηκαν” στα σύνορα

ζευγάρι τουριστών αποφάσισε να... κάνει εξαγωγή ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, αλλά το ταξίδι τους σταμάτησε λίγο πριν τη "μεγάλη έξοδο".

«Wellness Talk» με την Ελένη Πετρουλάκη στη Νάξο

Το Σάββατο 31 Μαΐου στις 19:00, στον πολυχώρο του ξενοδοχείου Green Village Naxos, η κορυφαία Ελληνίδα wellness coach Ελένη Πετρουλάκη παρουσιάζει τους στόχους του Central Studio Pilates & Fitlab