Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαOPEN UP Communications (Στεφάνου): "Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις"

OPEN UP Communications (Στεφάνου): “Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις”

|

Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που αυτή προσφέρει είναι ο αρωγός από τη μια, και η αγάπη για τον τόπο καταγωγής του η κινητήριος δύναμη από την άλλη, για να συνεχίσει την επαγγελματική του πορεία μακριά από την Αθήνα: Αυτή η πρόταση συνοψίζει εν πολλοίς την ενδιαφέρουσα περίπτωση του νέου επιχειρηματία στον κλάδο του marketing Ηλία Στεφάνου που μετά από εικοσαετή πορεία στο αντίστοιχο τμήμα γνωστού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να ιδρύσει τη δική του επιχείρηση παροχής 360° υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing στη Νάξο.

Είναι ένας από τους πολλούς νέους επιχειρηματίες τον τελευταίο καιρό που αξιοποιούν τη δύναμη του internet και αποφασίζουν να συνδυάσουν το όνειρό τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με παροχή υψηλής εξειδίκευσης υπηρεσιών που, τελικά, δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από αυτές που προσφέρονται στην πρωτεύουσα. Εξάλλου, είναι πλέον συχνό και διαδεδομένο ακόμη και στο εξωτερικό, στελέχη από το χώρο της διαφημιστικής δημιουργίας, του εικαστικού σχεδιασμού ή της δημιουργικής κειμενογραφίας, μετά από πολυετή θητεία σε μεγάλους οργανισμούς κι εταιρείες και έχοντας ζήσει το “θόρυβο” της μεγάλης πόλης, να αποφασίζουν να εγκατασταθούν και να παράγουν από ένα λιγότερο αστικό περιβάλλον.

Ο ίδιος αφηγείται στο ΒusinessNews.gr: «Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη απόφαση. Έπειτα απο μια επιτυχημένη πορεία ως στέλεχος μεγάλου χρηματοπιστωτικού ομίλου στην Αθήνα, όπου για περισσότερο από δυο δεκαετίες είχα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσω αρκετές προκλήσεις και να αποκτήσω μια σημαντική εμπειρία, θέλησα να βρεθώ στην άλλη πλευρά του διπόλου ‘διαφημιστής-διαφημιζόμενος’, αναζητώντας μια νέα επαγγελματική ώθηση, μέσα από την ενασχόλησή μου πλέον με το ‘’χτίσιμο’’ του brand μιας επιχείρησης. Η ανάληψη του ρόλου του διαφημιστή ήταν για μένα ένα κίνητρο, για να γνωρίσω το αντικείμενο αυτό ακόμη βαθύτερα και ευρύτερα, πέρα από τους ορίζοντες ενός στελέχους marketing. Στο νέο μου αυτό επαγγελματικό ‘ταξίδι’, επέλεξα τη Νάξο, τον τοπό καταγωγής μου να είναι το σημείο αναφοράς».

Και εγένετο η OPEN UP Communications πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι και συγκεκριμένα μέσα στην πανδημία, με μια αποστολή να φαντάζει υπέρ του δέοντος δύσκολη σε εκείνη τη φάση. Ο κ. Στεφάνου υπογραμμίζει σχετικά με την έναρξη της εταιρείας: «Προφανώς και δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα κι εξακολουθεί να είναι μια δύσκολη ‘αποστολή’. Η ίδρυση της OPEN UP Communications στις αρχές του 2021 συνέπεσε με την πανδημία και επηρεάστηκε από αυτήν και θεωρώ πως η πανδημία επέδρασε κι εξακολουθεί να επιδρά αρνητικά σε ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο για εντελώς διαφορετικούς λόγους: κατά τη διάρκειά της οι τοπικές επιχειρήσεις υπολειτουργούσαν, οι τζίροι είχαν μειωθεί δραματικά κι επικρατούσε μια αβεβαιότητα για το μέλλον. Τον τελευταίο έναν χρόνο, μετά τη λήξη της πανδημίας, όπου επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η κανονικότητα, οι επιχειρήσεις είδαν θεαματική αύξηση τζίρου, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου και της εκρηκτικής αύξησης της κίνησης σε αρκετούς κλάδους και κυρίως στον τουριστικό».

«Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η ανάγκη των τοπικών επιχειρήσεων για διαφήμιση ή για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μειώθηκε σημαντικά αυτά τα δυο χρόνια, γεγονός που επηρεάζει και την πορεία της OPEN UP Communications» συμπληρώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και τονίζει, επίσης, ότι «παρ’ όλα αυτά, το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων για ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας κι ανάπτυξη ενός περισσότερο φιλικού προς τους καταναλωτές διαδικτυακού profile, δεδομένης της τάσης των επιχειρήσεων να εμφανίζονται εκεί όπου ‘συχνάζουν’ πλέον καθημερινά οι πελάτες τους, στο διαδίκτυο, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αρκετών έργων».

Πέρα από την υγειονομική κρίση, η δυσκολία, όμως, υπήρξε και στο να πείσει τους τοπικούς, εν δυνάμει πελάτες, να μάθουν άγνωστες, για τους περισσότερους από αυτούς λέξεις, όπως digital marketing και επικοινωνία: «Το να επενδύσει μια τοπική, μικρή επιχείρηση σε διαφήμιση και γενικά προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της είναι μια σημαντική κίνηση και μια απόφαση δύσκολη, δεδεμένης της έλλειψης συγκεκριμένου budget για κάτι τέτοιο. Συνεπώς, για ένα τοπικό agency που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρές, οικογενειακές κατά βάση επιχειρήσεις, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξή του η επιφυλακτικότητα, η αμφισβήτηση, η έλλειψη νοοτροπίας προσέγγισης της αγοράς με όρους marketing, η λανθασμένη πεποίθηση πως η προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών είναι απλά κόστος κι όχι επένδυση. Αυτή είναι ίσως και η αποστολή της εταιρείας, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει με στρατηγική και σχέδιο σε μια πορεία περαιτέρω ανάπτυξής τους, βοηθώντας τες να αναδείξουν με επαγγελματικό κι ελκυστικό τρόπο όλα όσα έχουν να προσφέρουν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά. Η OPEN UP Communications – όπως εξάλλου υπονοεί και το όνομά της – ήρθε στις Κυκλάδες για να στηρίξει τους ντόπιους επαγγελματίες και τις τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αποκτήσουν εξωστρέφεια, αναγνωρισιμότητα και απήχηση, στοιχεία απαραίτητα για την μακροπρόθεσμη θετική εξέλιξή τους».

Εξάλλου, ένα από τα asset του Ηλία Στεφάνου αποδεικνύεται ότι είναι η ίδια η Νάξος, η οποία εντάσσεται, χρόνο με το χρόνο, πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, ενώ είναι πλέον και “smart island” στο πλαίσιο πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος της Amazon: «Η Νάξος, με απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο, σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, πλούσια λαογραφική παράδοση, έντονα τοπικά ήθη κι έθιμα, ισχυρό πρωτογενή τομέα, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, εντάσσεται σιγά-σιγά, χρόνο με τον χρόνο, στον εγχώριο και διεθνή τουριστικό χάρτη. Μάλιστα, τελευταία, μπήκε και στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη, με την επιλογή της από την Amazon, για μετατροπή της σε “smart island”, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Η Νάξος διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να καταστεί νησί-κόμβος για το τουριστικό προϊόν της χώρας και λόγω της γεωγραφικής της θέσης στο κέντρο του Νότιου Αιγαίου και εξ’ αιτίας των δυνατοτήτων που έχει να καταστεί πόλος έλξης επισκεπτών από κάθε γωνιά της χώρας και του κόσμου. Στην OPEN UP Communications γνωρίζουμε τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ώστε οι τοπικές επιχειρήσεις με το σωστό μίγμα επικοινωνίας να εξυπηρετήσουν την ανάγκη για μια βιώσιμη, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη, όπου επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού να απολαμβάνουν εμπειρία ζωής μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα».

Το όραμά του για το μέλλον; Η δυναμική πορεία της εταιρείας του, έχοντας μάλιστα και στο πλευρό του σημαντικούς συνεργάτες όπως η JN Leoussis, για τα πιο απαιτητικά projects: «Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί ο τοπικός συνεργάτης κάθε επαγγελματία και επιχείρησης στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, κατανοώντας από ‘πρώτο χέρι’ τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Λειτουργώντας στην τοπική αγορά, μπορεί να εξυπηρετεί άμεσα κι από κοντά τις επιχειρήσεις και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή προς όφελος των πελατών της. Χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες, άσκοπες συναντήσεις ή συνομιλίες, εμπλοκή πολλών στελεχών, ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο με λιγότερα λειτουργικά κόστη, προσφέρει χαμηλότερες τιμές και έξοδα προβολής, αποτελώντας, με αυτόν τον τρόπο, μια οικονομική επιλογή για μια μικρή τοπική επιχείρηση».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Πάρος – Μάρπησσα: Πέντε οι συλλήψεις ανηλίκων, οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών στη Σύρο

Πέντε οι συλλήψεις ανηλίκων για την αιματηρή επίθεση στα δύο αδέλφια στην Μάρπησσα Πάρου - Από τη Νέα Σμύρνη ο ένας εκ των δύο δραστών (!!!)

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας αναχώρησης του Blue Star Delos από τη Σαντορίνη

Τροποποίηση του σημερινού (22/12) δρομολογίου του Blue Star Delos .. Ποιος είναι ο λόγος;

Σύμπλευση: “Η καρδιά μας χτυπά στα νησιά για 10 χρόνια” (απολογισμός)

10 ΧΡΟΝΙΑ +ΠΛΕΥΣΗ 10 χρόνια η καρδιά μας χτυπάει στα νησιά - Τι έγινε στην εκδήλωση (photos)

Σίκινος: Νεικώ και Επισκοπή “έκλεψαν” τη παράσταση στο Λονδίνο

Η Νεικώ και η Επισκοπή Σικίνου πρωταγωνίστησαν σε μια διάλεξη στο Λονδίνο - Η τοποθέτηση του Δημήτρη Αθανασούλη

Ιος: Πράξεις αγάπης σε όσους έχουν ανάγκη από τον Δήμο Ιητών

Πράξεις αγάπης ενόψει εορτών από τον Δήμο Ιητών - Ποιοι βοήθησαν

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia: Συντριβή (86-57) από τον Αμύντα στο τέλος του πρώτου γύρου

Συντριβή για τον ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia στην Αττική από τον Αμύντα (86-57) στο φινάλε του πρώτου γύρου - Ξεκινάει από τη Κρήτη (Αναγέννηση) η προσπάθεια παραμονής στη κατηγορία

Νάξος – Αγερσανί: Πωλείται επιχείρηση (μίνι μάρκετ)

Ενα από τα πιο παλιά μίνι μάρκετ στον Αγιο Αρσένιο πωλείται - Δείτε πληροφορίες

Πάρος – Μάρπησσα : Συνελήφθη 16χρονος για επίθεση με μαχαίρι σε 2 αδέρφια

Συνελήφθη ο 16χρονος δράστης του αιματηρού περιστατικού στη Μάρπησσα της Πάρου - Αναζητούνται εμπλεκόμενοι (video)

Πρόταση Ημέρας – Καστοριά: Χοιρινό με λάχανο αρμιά και άρωμα … Κεφαλονιάς

Το χοιρινό με την αρμιά και το κόκκινο πιπέρι είναι παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο φαγητό που δεν λείπει από τα γιορτινά τραπέζια κυρίως στην Δυτική Μακεδονία - Πρόταση από Κεφαλονιά

Φολέγανδρος – Καταδυτικός τουρισμός: Αίτημα δήμου για κρατική ενίσχυση

Υποβολή αιτήματος από τον Δήμο Φολεγάνδρου για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

Εκτακτο – Blue Star Ferries: Στις 4 το απόγευμα του Σαββάτου θα αναχωρήσει το Delos από Πειραιά (!!!)

Λόγω καιρικών συνθηκών η Blue Star Ferries προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με την αλλαγή ώρας του δρομολογίου του Blue Star Ferries - Τι αλλάζει

Νάξος: Συνεργασία Βασαλάκη – Πιτταρά και έρχεται το πρώτο τυποποιημένο κρέας στην αγορά

Λανσάρει η Νάξος το δικό της τυποποιημένο κρέας στην αγορά - Ποιοι συνεργάζονται

Νάξος: Δάκρυα για τον 38χρονο Νίκο που έφυγε νωρίς

Θλίψη στους κατοίκους της Νάξου για τον θάνατο του 38χρονου Νίκου, ο οποίος έγινε γνωστό σήμερα ότι έφυγε από τη ζωή

Νάξος: Ανοιξαν οι ουρανοί τη Κυριακή και “πνίγηκαν” οι Τρίποδες

Εντονη Βροχόπτωση χθες Κυριακή στη Νάξο - Εικόνες που σοκάρουν στις Τρίποδες (vfideo)

“Ναυτικός της χρονιάς”: Βραβεύτηκαν οι πλοίαρχοι του Blue Star Paros, ποιος ο λόγος;

GREEK SHIPPING AWARDS 2024: Ο Cpt Σταμάτης Καλφαμανώλης και ο Cpt Μιχάλης Λιγνός τιμήθηκαν με το βραβείο του ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Εφυγε από τη ζωή ο Ναξιώτης ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος

Πέθανε σε ηλικία 57 ετών, ο ηθοποιός Δημήτρης Ημελλος, με καταγωγή από τη Νάξο

Νάξος: Ανοίγει σήμερα τις πύλες του το «Άλσος των Χριστουγέννων»!

Με φαντασία, δημιουργικότητα και άρωμα γιορτινό, το Άλσος των Χριστουγέννων είναι έτοιμο να χαρίσει σε όλους μοναδικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες.

Νάξος – Καλόξυλος: Αύριο Κυριακή (22/12) το τελευταίο αντίο στον 38χρονο Νίκο Βασαλάκη

Αύριο Κυριακή (22/12) η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Βασαλάκη στον Καλόξυλο Νάξου

Νάξος: Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου ανοίγεις τις πόρτες το “Αλσος των Χριστουγέννων” (video)

Πρεμιέρα για το "Αλσος των Χριστουγέννων" την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου - Ανοιγμα με video όπου ακούγεται ο Ναξιώτης ηθοποιός Γιάννης Φραγκίσκος να καλεί το κόσμο