Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ του Δήμου Νάξου και Μ. Κυκλάδων – Τι ισχύει από τις 23 Νοεμβρίου
“Κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετούνται οι πολίτες στα ΚΕΠ του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων από την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020, σύμφωνα με τα νέα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του Covid-19”. Αυτό είχε αναφέρει – ανάμεσα στα άλλα – ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με αίτημα προς τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα προστασίας και αποφυγής του covid 19 … Και χθες είχαμε μία ακόμη ανακοίνωση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των ΚΕΠ στα όρια του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.. Τι αναφέρει;
“Μετά από σχετική ενημέρωση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ανακοινώνει τις νέες ώρες λειτουργίας τους από την ερχόμενη Δευτέρα, 23/11/2020 και μέχρι νεωτέρας:
- Η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνεται αποκλειστικά από τις 8.00 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ., από Δευτέρα έως Παρασκευή.
- Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται αυστηρά κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός.
Τι ισχύει για το myKEPlive
Στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ, με την κωδική ονομασία myKEPlive έχει ενταχθεί ο Δήμος Νάξου και Μ. Κυκλάδων με το ΚΕΠ 0116. Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός τους, μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το myKEPlive περιλαμβάνει υπηρεσίες στις κάτωθι θεματικές ενότητες:
– Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
– Υπηρεσίες για επιχειρήσεις του Δήμου Νάξου
– Εξυπηρέτηση δημοτών με αναπηρία
– Εξυπηρέτηση από το Δήμο Νάξου για κάθε είδους υπηρεσίες που κανονικά παρέχονται με αυτοπρόσωπη παρουσία (αιτήσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά κτλ.).
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους δημότες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των δημοτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας
ΚΕΠ Χώρας 2285360401-2-3
ΚΕΠ Φιλωτίου 2285029315
ΚΕΠ Σχοινούσας 2285074250
ΚΕΠ Δονούσας 2285360020
ΚΕΠ Ηράκλειάς 2285077004
ΚΕΠ Κουφονησίων 2285360030