Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
ΑρχικήΤεχνολογίαΚυκλάδες - ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ' Φάσης ... βλέπει Σαντορίνη

Κυκλάδες – ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ’ Φάσης … βλέπει Σαντορίνη

|

Εχουμε την προκήρυξη της Δ’ Φάσης Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων – Ερχεται η σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο – Δημοπράτηση του Υποσταθμού Σαντορίνης

Επίσημα στον αέρα είναι το έργο για την Δ` Φάση Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων που αφορά την σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο και κατ` επέκταση με το Ηπειρωτικό Ηλεκτρικό Σύστημα.

Περιλαμβάνει την μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση ενός απλού εγκατάσταση υπόγειων και υποβρύχιων καλωδίων κυκλώματος 150kV AC, για τη διασύνδεση της Σαντορίνης με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (Ε.Σ.Μ.Η.Ε.) στη νήσο Νάξο. Μαζί θα ενταχθούν και τα νησιά Φολέγανδρος, Μήλος και Σέριφος.

Το έργο έχει εκτιμώμενη αξία με ΦΠΑ 124 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 100 εκατ. ευρώ) και Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ. Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και την ίδια ημέρα θα αποσφραγιστούν και οι προσφορές.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος «sourceONE» ηλεκτρονικών διαγωνισμών της εταιρείας cosmoONE για λογαριασμό του Α.Δ.Μ.Η.Ε..

Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 20 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αν αυτό συμβεί μέχρι το καλοκαίρι του 2021, τότε το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Θα λύσει δε οριστικά το πρόβλημα ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζει κάθε καλοκαίρι η Σαντορίνη λόγω των πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών που επισκέπτονται το νησί.

Δημοπρατείται και ο Υποσταθμός Σαντορίνης

Στο ίδιο πλαίσιο ο ΑΔΜΗΕ προκήρυξε και τον διαγωνισμό για τον νέο υποσταθμό Σαντορίνης που κατασκευάζεται για τις ανάγκες του έργου της Δ`Φάσης. To κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε ποσό με ΦΠΑ 34,3 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 27,7 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και η διάρκεια του ορίστηκε σε 22 μήνες.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η μελέτη, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση («έργο με το κλειδί στο χέρι») του νέου υποσταθμού Υ/Σ Θήρας GIS 150 kV/ΜΤ, και ενός συγκροτήματος αντιστάθμισης αέργου ισχύος 100 MVAr επαγωγικής/50 MVAr χωρητικής («SVC») στο γήπεδο του Υ/Σ Θήρας, στο πλαίσιο της Δ’ φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων.

Τα δύο έργα έχουν προταθεί για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Recovery and Resilience Facility)». Είναι τα πρώτα έργα που προκηρύσσονται ως πιθανά χρηματοδοτούμενο έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ταυτότητα του Έργου

Σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου στο αντικείμενο περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

2.1) η εκπόνηση λεπτομερούς θαλάσσιας μελέτης και της αντίστοιχης μελέτης προστασίας (BAS), για την τελικώς επιλεχθείσα όδευση του συστήματος·

2.2) η εκπόνηση λεπτομερούς μελέτης εφαρμογής στην τελική όδευση των υποβρύχιων και υπόγειων καλωδίων του έργου·

2.3) η διεξαγωγή λεπτομερούς ελέγχου με ενδεικτικές τομές (τουλάχιστον 10) των οδεύσεων των Υ/Γ καλωδίων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενων εμποδίων και την οριστικοποίηση των τελικών υπόγειων οδεύσεων·

2.4) η πραγματοποίηση των απαραίτητων ενεργειών και επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς, για την εξασφάλιση της ασφαλούς και ταχείας διεκπεραίωσης τού έργου, και η εξασφάλιση των απαραίτητων αδειοδοτήσεων·

2.5) η εκπόνηση όλων των κατά νόμο απαιτούμενων μελετών, για τη χορήγηση όλων των αδειοδοτήσεων·

2.6) η εκπόνηση και η επακριβής εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου·

2.7) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. όλων των απαιτούμενων συνοδευτικών μελετών·

2.8) ο σχεδιασμός και η κατασκευή του απαραίτητου μήκος υποβρύχιου και υπόγειων καλωδίων, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.9) ο σχεδιασμός και η κατασκευή όλων των συνδέσμων (θαλάσσιοι, υπόγειοι, μετάβασης, επισκευής) και των τερματισμών, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.10) η υποβολή των κατάλληλων πιστοποιητικών δοκιμών τύπου ή η πραγματοποίηση των κατάλληλων δοκιμών τύπου στο σύνολο τού προσφερόμενου καλωδιακού συστήματος και σε όλο τον αντίστοιχα προσφερόμενο εξοπλισμό·

2.11) η μεταφορά των καλωδίων στον τόπο του έργου, η εγκατάσταση των καλωδίων και η ολοκλήρωση τής πλήρους εγκατάστασης του καλωδιακού συστήματος·

2.12) η παράδοση και εγκατάσταση των κατάλληλων τερματισμών των καλωδίων (ακροκιβώτια), συμπεριλαμβανομένων των βάσεων στήριξης και της θεμελίωσης, καθώς και του συστήματος γείωσης του μεταλλικού μανδύα του καλωδίου·

2.13) η εκτέλεση όλων των απαιτούμενων εργασιών πολιτικού μηχανικού σε θαλάσσιο πυθμένα και ξηρά, για την εγκατάσταση και προστασία των καλωδίων·

2.14) η προμήθεια και εγκατάσταση για το σύνολο του καλωδιακού συστήματος πλήρους συστήματος κατανεμημένης θερμοκρασιακής ανίχνευσης (DTS), πλήρους συστήματος δυναμικής αξιολόγησης καλωδίου (DCR) και πλήρους συστήματος κατανεμημένης ακουστικής ανίχνευσης (DAS)·

2.15) η εκτέλεση για το σύνολο του εγκατεστημένου συστήματος όλων των απαιτούμενων δοκιμών μετά από την εγκατάσταση·

2.16) η πλήρης τεκμηρίωση του έργου με τις «ως εγκαταστάθηκε» και «ως προστατεύτηκε» θέσεις του υποβρύχιου και των υπόγειων καλωδίων, και τις «ως κατασκευάστηκε» λεπτομέρειες των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και των έργων πολιτικού μηχανικού, σε έντυπη και επεξεργάσιμη ψηφιακή μορφή·

2.17) η προμήθεια, τοποθέτηση στην αποθήκη και ασφαλής μακροχρόνια αποθήκευση τού συνόλου του εφεδρικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για την κατασκευή συνδέσμων επισκευής, και όλης της απαραίτητης τεκμηρίωσης, σε χώρο ή χώρους που θα υποδειχθούν από τον Α.Δ.Μ.Η.Ε.·

2.18) η προμήθεια όλων των επιπρόσθετων υλικών, εξοπλισμού, οργάνων ελέγχου κ.λπ., που απαιτούνται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία του συνόλου του έργου·

2.19) κάθε απαραίτητη εργασία που απαιτείται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία των καλωδίων, και όλων των εξαρτημάτων τους, πλήρως συμμορφωμένα με την ορθή 1.1 πρακτική, όπως αναλυτικά αναφέρονται στον «Πίνακα υλικών και τιμών»·

2.20) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ετοιμότητας επισκευής·

2.21) ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός και η παροχή σε προσωπικό του Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, για τη σύνδεση καλωδίων 150kV σε τερματισμούς GIS και τη μετέπειτα προσαρμογή τους σε εξοπλισμό GIS·

2.22) η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, για τη λειτουργία και συντήρηση του έργου·

2.23) η παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας του έργου·

2.24) η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, για τα συστήματα DTSS, DCA και DAS.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα ypodomes.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Τα POS μπαίνουν παντού και σύνδεση με ταμειακές μηχανές

Απέτυχαν τα κίνητρα για e-συναλλαγές – Οι προθεσμίες για τις επιχειρήσεις – Voucher 230 ευρώ για αντικατάσταση μηχανισμού έκδοσης αποδείξεων.

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας για “Blue Star Naxos” και έκτακτη δρομολόγηση αύριο του “Διαγόρα”

Στις 7 το απόγευμα σήμερα το Blue Star Naxos θα αναχωρήσει από τον Πειραιά για Παροναξία - Μικρές Κυκλάδες - Που θα ταξιδέψει αύριο ο "Διαγόρας"

NASA: Η μεγαλύτερη “μαύρη τρύπα” εντοπίστηκε και είναι …τεράστια

Η μαύρη τρύπα έχει μάζα πάνω από 30 δισεκατομμύρια φορές τη μάζα του Ηλιου

Project Ελληνικό: “Αντίο” από την Πειραιώς, τι θα κάνει η Eurobank

Αποχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς από το project στο Ελληνικό, το εξετάζει και η Eurobank!

Φοβούνται οι εκπαιδευτικοί την Τεχνητή Νοημοσύνη;

Η τεχνητή νοημοσύνη προκαλεί ανησυχία στους εκπαιδευτικούς - Παρότι οι περισσότεροι παραδέχονται πως δεν έχουν ενημερωθεί σχετικά, εκφράζουν επιφυλάξεις για το τεχνολογικό μέλλον

Μ. Βρετανία: Το Μάνστεστερ χρεώνει τους επισκέπτες (!!!)

Το Μάντσεστερ γίνεται η πρώτη πόλη του Ηνωμένου Βασιλείου που χρεώνει τους τουρίστες για να το επισκεφθούν - ξεκινάει από την 1η Απριλίου

ΑΠΑΣ τα Φανάρια: Αυτός είναι ο λόγος που δεν βρεθήκαμε στο Final 4 Εφήβων

Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΑΠΑΣ τα Φανάρια για τη μη συμμετοχή του στο Final-4 Εφήβων που έγινε στη Μύκονο την περασμένη εβδομάδα

Ξεκίνησαν εργασίες για την βελτίωση του τουριστικού καταφυγίου στη πόλη της Νάξου

Από σήμερα (31/03) ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση μέσων αγκυροβολίας τουριστικών σκαφών στο λιμάνι της Νάξου - Μέχρι πότε θα διαρκέσουν

Ενδοκυκλαδικά – Caldera Vista: Με το …καλημέρα ανεκτέλεστα δρομολόγια

Ανεκτέλεστα μέχρι νεοτέρας τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια του Caldera Vista

Από τις 26 Ιουνίου το “Ανεμος” μπαίνει στη ζωή των κατοίκων στις Δυτικές Κυκλάδες

Η δυνατότητα για αποκτήσεις εισιτήριο με το "Ανεμος" είναι πλέον εφικτή - Από τις 26 Ιουνίου ξεκινούν τα δρομολόγια προς Δυτικές Κυκλάδες

Σοκ… “Εφυγε” ο δάσκαλος Γιώργος Μεσολογγίτης

Το πρωί της Τρίτης άφησε την τελευταία του πνοή ο Γιώργος Μεσολογγίτης...

Απόλλωνας: Η τελευταία …παράσταση για την Εφραιμίνα (video)

Σάββατο 25 Μαρτίου και η Εφραιμίνα για τελευταία φορά θα παρελάσει μπροστά σε συγγενείς και φίλους στον Απόλλωνα της Νάξου... Από τη νέα σχολική χρονιά ο Απόλλωνας θα έχει κλειστό το δημοτικό του σχολείο (video)

Ξεκινούν τις επόμενες ημέρες τα δρομολόγια που θα συνδέουν τη Κρήτη με τις Κυκλάδες

Οκτώ δρομολόγια θα έχουμε σε καθμερινή βάση που θα συνδέουν τις Κυκλάδες με την Κρήτη - Ποια θα προσεγγίσουν Νάξο και Πάρο

Super Jet: Ξεκίνησε, το πρώτο δρομολόγιο για την φετινή χρονιά… (video)

Με τον cpt Μιχάλη Μακρή στο τιμόνι του, το ταχύπλοο Super Jet ξεκίνησε σήμερα (23/03) το πρώτο του δρομολόγιο για τη φετινή χρονιά (video)

Νάξος – Smart Island: Ξεκινούν οι καινοτόμες υπηρεσίες σε λιμάνια και πλοία

Ο χάρτης των μικρομεταφορών αλλάζει στην Ελλάδα-Καινοτόμες υπηρεσίες σε λιμάνια, πλοία και νησιά, με drones - Αρχή από Νάξο

Έκτακτο -Blue Star Naxos: Απαγορευτικό απόπλου από Πειραιά

Δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά θα μείνει σήμερα το Blue Star Naxos

Blue Star Ferries: Εκτακτη δρομολόγηση (25/03) του “Διαγόρα” για Σαντορίνη

Ο "Διαγόρας" το πρωί του Σαββάτου (25/03) θα πάρει το δρόμο για Σαντορίνη σε έκτακτη δρομολόγηση

Εκτακτο: To “Blue Star Naxos” το πρωί της Τετάρτης σε δρομολόγιο Πειραιάς – Πάρος

Πως διαμορφώνονται τα δρομολόγια της Blue Star Ferries με βάση το σημερινό απαγορευτικό - Πως θα κινηθούν τα πλοία αύριο Τετάρτη