Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαΚυκλάδες - ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ' Φάσης ... βλέπει Σαντορίνη

Κυκλάδες – ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ’ Φάσης … βλέπει Σαντορίνη

|

Εχουμε την προκήρυξη της Δ’ Φάσης Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων – Ερχεται η σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο – Δημοπράτηση του Υποσταθμού Σαντορίνης

Επίσημα στον αέρα είναι το έργο για την Δ` Φάση Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων που αφορά την σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο και κατ` επέκταση με το Ηπειρωτικό Ηλεκτρικό Σύστημα.

Περιλαμβάνει την μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση ενός απλού εγκατάσταση υπόγειων και υποβρύχιων καλωδίων κυκλώματος 150kV AC, για τη διασύνδεση της Σαντορίνης με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (Ε.Σ.Μ.Η.Ε.) στη νήσο Νάξο. Μαζί θα ενταχθούν και τα νησιά Φολέγανδρος, Μήλος και Σέριφος.

Το έργο έχει εκτιμώμενη αξία με ΦΠΑ 124 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 100 εκατ. ευρώ) και Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ. Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και την ίδια ημέρα θα αποσφραγιστούν και οι προσφορές.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος «sourceONE» ηλεκτρονικών διαγωνισμών της εταιρείας cosmoONE για λογαριασμό του Α.Δ.Μ.Η.Ε..

Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 20 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αν αυτό συμβεί μέχρι το καλοκαίρι του 2021, τότε το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Θα λύσει δε οριστικά το πρόβλημα ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζει κάθε καλοκαίρι η Σαντορίνη λόγω των πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών που επισκέπτονται το νησί.

Δημοπρατείται και ο Υποσταθμός Σαντορίνης

Στο ίδιο πλαίσιο ο ΑΔΜΗΕ προκήρυξε και τον διαγωνισμό για τον νέο υποσταθμό Σαντορίνης που κατασκευάζεται για τις ανάγκες του έργου της Δ`Φάσης. To κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε ποσό με ΦΠΑ 34,3 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 27,7 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και η διάρκεια του ορίστηκε σε 22 μήνες.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η μελέτη, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση («έργο με το κλειδί στο χέρι») του νέου υποσταθμού Υ/Σ Θήρας GIS 150 kV/ΜΤ, και ενός συγκροτήματος αντιστάθμισης αέργου ισχύος 100 MVAr επαγωγικής/50 MVAr χωρητικής («SVC») στο γήπεδο του Υ/Σ Θήρας, στο πλαίσιο της Δ’ φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων.

Τα δύο έργα έχουν προταθεί για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Recovery and Resilience Facility)». Είναι τα πρώτα έργα που προκηρύσσονται ως πιθανά χρηματοδοτούμενο έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ταυτότητα του Έργου

Σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου στο αντικείμενο περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

2.1) η εκπόνηση λεπτομερούς θαλάσσιας μελέτης και της αντίστοιχης μελέτης προστασίας (BAS), για την τελικώς επιλεχθείσα όδευση του συστήματος·

2.2) η εκπόνηση λεπτομερούς μελέτης εφαρμογής στην τελική όδευση των υποβρύχιων και υπόγειων καλωδίων του έργου·

2.3) η διεξαγωγή λεπτομερούς ελέγχου με ενδεικτικές τομές (τουλάχιστον 10) των οδεύσεων των Υ/Γ καλωδίων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενων εμποδίων και την οριστικοποίηση των τελικών υπόγειων οδεύσεων·

2.4) η πραγματοποίηση των απαραίτητων ενεργειών και επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς, για την εξασφάλιση της ασφαλούς και ταχείας διεκπεραίωσης τού έργου, και η εξασφάλιση των απαραίτητων αδειοδοτήσεων·

2.5) η εκπόνηση όλων των κατά νόμο απαιτούμενων μελετών, για τη χορήγηση όλων των αδειοδοτήσεων·

2.6) η εκπόνηση και η επακριβής εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου·

2.7) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. όλων των απαιτούμενων συνοδευτικών μελετών·

2.8) ο σχεδιασμός και η κατασκευή του απαραίτητου μήκος υποβρύχιου και υπόγειων καλωδίων, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.9) ο σχεδιασμός και η κατασκευή όλων των συνδέσμων (θαλάσσιοι, υπόγειοι, μετάβασης, επισκευής) και των τερματισμών, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.10) η υποβολή των κατάλληλων πιστοποιητικών δοκιμών τύπου ή η πραγματοποίηση των κατάλληλων δοκιμών τύπου στο σύνολο τού προσφερόμενου καλωδιακού συστήματος και σε όλο τον αντίστοιχα προσφερόμενο εξοπλισμό·

2.11) η μεταφορά των καλωδίων στον τόπο του έργου, η εγκατάσταση των καλωδίων και η ολοκλήρωση τής πλήρους εγκατάστασης του καλωδιακού συστήματος·

2.12) η παράδοση και εγκατάσταση των κατάλληλων τερματισμών των καλωδίων (ακροκιβώτια), συμπεριλαμβανομένων των βάσεων στήριξης και της θεμελίωσης, καθώς και του συστήματος γείωσης του μεταλλικού μανδύα του καλωδίου·

2.13) η εκτέλεση όλων των απαιτούμενων εργασιών πολιτικού μηχανικού σε θαλάσσιο πυθμένα και ξηρά, για την εγκατάσταση και προστασία των καλωδίων·

2.14) η προμήθεια και εγκατάσταση για το σύνολο του καλωδιακού συστήματος πλήρους συστήματος κατανεμημένης θερμοκρασιακής ανίχνευσης (DTS), πλήρους συστήματος δυναμικής αξιολόγησης καλωδίου (DCR) και πλήρους συστήματος κατανεμημένης ακουστικής ανίχνευσης (DAS)·

2.15) η εκτέλεση για το σύνολο του εγκατεστημένου συστήματος όλων των απαιτούμενων δοκιμών μετά από την εγκατάσταση·

2.16) η πλήρης τεκμηρίωση του έργου με τις «ως εγκαταστάθηκε» και «ως προστατεύτηκε» θέσεις του υποβρύχιου και των υπόγειων καλωδίων, και τις «ως κατασκευάστηκε» λεπτομέρειες των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και των έργων πολιτικού μηχανικού, σε έντυπη και επεξεργάσιμη ψηφιακή μορφή·

2.17) η προμήθεια, τοποθέτηση στην αποθήκη και ασφαλής μακροχρόνια αποθήκευση τού συνόλου του εφεδρικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για την κατασκευή συνδέσμων επισκευής, και όλης της απαραίτητης τεκμηρίωσης, σε χώρο ή χώρους που θα υποδειχθούν από τον Α.Δ.Μ.Η.Ε.·

2.18) η προμήθεια όλων των επιπρόσθετων υλικών, εξοπλισμού, οργάνων ελέγχου κ.λπ., που απαιτούνται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία του συνόλου του έργου·

2.19) κάθε απαραίτητη εργασία που απαιτείται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία των καλωδίων, και όλων των εξαρτημάτων τους, πλήρως συμμορφωμένα με την ορθή 1.1 πρακτική, όπως αναλυτικά αναφέρονται στον «Πίνακα υλικών και τιμών»·

2.20) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ετοιμότητας επισκευής·

2.21) ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός και η παροχή σε προσωπικό του Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, για τη σύνδεση καλωδίων 150kV σε τερματισμούς GIS και τη μετέπειτα προσαρμογή τους σε εξοπλισμό GIS·

2.22) η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, για τη λειτουργία και συντήρηση του έργου·

2.23) η παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας του έργου·

2.24) η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, για τα συστήματα DTSS, DCA και DAS.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα ypodomes.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Μητσοτάκης σε Λιανό “Είναι δέσμευσή μου το φράγμα αυτό επιτέλους να ολοκληρωθεί “

Τι είπε ο Μητσοτάκης για τα προβλήματα που υπάρχουν στα νησιά και δη στη Νάξο - Φθηνό ρεύμα και καλό, ποιοτικό, καθαρό νερό για τα νησιά μας

Μονογυιού: “Σημαντική η δέσμευση του Πρωθυπουργού για την ολοκλήρωση του φράγματος Τσικαλαριού”

Κατερίνα Μονογυιού: Στην εκδήλωση για την υπογραφή σύμβασης για τη σύσταση του Ταμείου Απανθρακοποίησης Ελληνικών Νησιών

Νάξος: Ο Γ. Λεονταρίτης στην τελετή υπογραφής της σύμβασης σύστασης Ταμείου Απανθρακοποίησης Νησιών

Η συμφωνία αποσκοπεί στην επιτάχυνση της απεξάρτησης των ελληνικών νησιών από τις εκπομπές άνθρακα κάνοντας πράξη την πράσινη μετάβαση και κλιματική προσαρμογή τους.

Νάξος – Στ. Γκίκας: “Θα αλλάξει η εικόνα των νησιών μας, στο σύνολό τους”

Μιλώντας για «το μοντέλο των “έξυπνων” και ”πράσινων” νησιών» ο Στέφανος Γκίκας δήλωσε πως «δημιουργεί σημαντική προστιθέμενη αξία για τα νησιά μας»

Νάξος – Μητσοτάκης: “Στεκόμαστε δίπλα στους νησιώτες” (video)

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και πως η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες

Blue Star Ferries: Δίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του “Paros”

Στις 7.30 το απόγευμα θα αναχωρήσει σήμερα (21/11) το Blue Star Paros από τον Πειραιά για το ταξίδι στις Κυκλάδες

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Μ. Ψαράκης: Ενας 81χρονος μαραθωνοδρόμος εξομολογείται …

Ο Μανούσος Ψαράκης μιλάει για την εμπειρία του ως μαραθωνοδρόμος ... Και δηλώνει "Έτρεχα μαραθώνιο και τραγουδούσα Βέρντι"

ΣΥΡΙΖΑ: Ανεξαρτητοποιήθηκαν οι βουλευτές Τζάκρη και Πούλου

Ανεξαρτητοποιήθηκαν Τζάκρη και Πούλου - Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ και αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

Πανναξιακός ΑΟ: Με “τριπλό” Μανωλά το …τρίποντο κόντρα στον Πανθηραϊκό

Με χατ τρικ του Μανωλά ο Πανναξιακός 5-2 τον Πανθηραϊκό - Η αφιέρωση στην επέτειο του Πολυτεχνείου (video)

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας