Η ιταλική κατασκευαστική εταιρία Aviointeriors με βάση την διπλή όψη του θεού Ιανού προτείνει στις αεροπορικές εταιρείες την αναπροσαρμογή των εσωτερικών χώρων των αεροσκαφών, με την τοποθέτηση του μεσαίου καθίσματος κάθε σειράς ανεστραμμένο κατά 180 μοίρες – Ποια είναι η εναλλακτική πρόταση
Με τα δεδομένα που ισχύουν πλέον οι πτήσεις μόλις αποκατασταθούν, είναι, φυσικά, ανέφικτο να πραγματοποιούνται πλήρεις, καθώς μεταξύ των ταξιδιωτών θα είναι υποχρεωτικό να μένουν κενά καθίσματα που θα εξασφαλίζουν την απαιτούμενη απόσταση του 1.5-2 μέτρων. Αναγκαστικά οι αεροπορικές, πόσο μάλλον όσες είναι χαμηλού κόστους, θα περιορίσουν την έκδοση εισιτηρίων κατά 1/3 τουλάχιστον, αν όχι περισσότερο.
Εκτός κι αν υιοθετηθεί η αν μη τι άλλο πρωτοποριακή και πρακτική ιδέα της ιταλικής κατασκευαστικής εταιρίας Aviointeriors , η οποία προκειμένου ν’ ανοίξει τον κύκλο εργασιών της σκαρφίστηκε ένα τέχνασμα που θα επιτρέψει στις εταιρίες να μην έχουν απώλειες από τα ναύλα.
Λαμβάνοντας έμπνευση από τη διπλή όψη του θεού της Αρχαίας Ρώμης Ιανού, όπως τουλάχιστον εξήγησαν, οι σχεδιαστές σκέφτηκαν την αναπροσαρμογή των εσωτερικών χώρων των αεροσκαφών, της καμπίνας δηλαδή, με την τοποθέτηση του μεσαίου καθίσματος κάθε σειράς ανεστραμμένο κατά 180 μοίρες.
Επίσης, κάθε θέση θα περιβάλλεται από ειδικό, παχύ προστατευτικό υλικό στις τρεις πλευρές της, το οποίο θα φυλακίζει και θ’ αποτρέπει τη μετάδοση σταγονιδίων, ενώ ταυτόχρονα θ’ απολυμαίνεται εύκολα από το συνεργείο καθαρισμού.
Σε περίπτωση που θεωρηθεί ακραία και κοστοβόρα η εν λόγω πρόταση, διατίθεται η εναλλακτική, σαφώς πιο φθηνή λύση και πολύ πιο γρήγορη: της τοποθέτησης μονάχα ενός διαφανούς διαχωριστικού μεταξύ των καθισμάτων για ν’ αποφεύγεται η όποια επαφή με τον διπλανό. Κατά τους εμπνευστές, το Glassafe κάνει ολόκληρη την καμπίνα αρμονική και αισθητικά ελαφριά, εκπληρώνοντας απόλυτα το στόχο της δημιουργίας ενός απομονωμένου όγκου γύρω από τον επιβάτη.
Κάποιες εταιρίες έχουν ήδη αρχίσει προσφέρουν ‘θωρακισμένες’ θέσεις στην business class, για να μην χάσουν τους τακτικούς πελάτες του, αλλά ενδεχομένως αποφασιστεί η επέκτασή του στην economy.
Βεβαίως, κάθε τέτοια πρωτοβουλία θα πρέπει να λάβει την έγκριση των υγειονομικών και κρατικών αρχών.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα airnews.gr